Төреқұлдың тағылымды әңгімесі

Еңбекшіқазақ ауданы

Т. Рысқұлов атындағы орта мектеп

Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:

Закуова Айгерим Алшынхановна

Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Сынып :
5 сынып
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Сабақ тақырыбы:
Қ. Жұмаділов «Қозыкүрең» ( «Сәйгүліктер» романынан үзінді)
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар : Жазушы Қабдеш Жұмаділовтың өмірбаянын зерттеуге бағытталады.
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Оқушылардың басым бөлігі: Қ. Жұмаділовтың шығармаларына шолу жасау. Жазушы өмір сүрген кезеңмен салыстырмалы түрде қарастыруға бағытталады.
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Кейбір оқушылар : Әңгіменің идеясын ашуға, әңгімеде кездесетін сөз айшықтарынан, тірек сөздерден эссе құрауға бағытталады.
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Тілдік мақсат
Оқушылар өз ойын еркін жеткізе алуы керек.
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна:
Негізгі сөздер мен тіркестер: ақалтеке - түрікмендік жүйрік жылқы тұқымы, қу мүйіз - көп нәрсені бастан кешірген, өрелеу - аттың алдыңғы аяқтары мен артқы бір аяғын шалып байлау . . .
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна:
Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер : тарихи оқиғалар легі, әдебиет пен тарихтың сабақтастығы . . .
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна:
Жазылым бойынша ұсыныстар : деректерге сүйеніп, тірек сөздері арқылы тапсырмаларды орындау.
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Жоспар
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Білу

«Еліктіру» арқылы шығарманың тақырыбын оқушылардың өздеріне анықтату.

  • Қазақ халқы көлік ретінде қай мал түрін ерекше қастерлеген?
  • Жылқы малын.
  • «Күрең» қандай түс?
  • Қызыл қоңыр, қошқылтым.
  • Біздің бүгінгі сабағымыз Қабдеш Жұмаділовтың «Қозыкүрең» әңгімесін талдауға бағытталады.
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Мұғалімнің әрекеті
Оқушылардың әрекеті

1«Оймон-шақ»

2 «Ақ сандық»

3 «Аңдама»

Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Қабдеш Жұмаділовтың өмірбаянын зерттеуге бағыттайды.
Интернет көмегімен жазушының өмірбаянына шолу жүргізеді.
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Түсіну
Әңгімені үш бөлімге бөліп, әр бөлімге тақырып қоюға уәж етеді.
  1. Екі елдің жарастығы.
  2. Төреқұлдың тағылымды әңгімесі.
  3. Қозыкүрең - қазанат.
4 «Ой қорыту»
Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Қолдану
«Оймоншақ». Әңгіменің төрт бөліміне сай тірек сөздерін(әдеби сөздер, тұрақты сөз тіркестері, мақал-мәтелдер) ұсынып, эссе жазуға мүмкіндік тудырады. Оқушылар ынтасын тақырыпқа бұрады.

1Екі елдің жарастығы: Аштықта жеген құйқаның дәмі таңдайдан кетпес; қонағуар - қонақжай; Ағайын тату болса - ат көп; Абысын тату болса - ас көп; Ынтымақ түбі - игілік.

2Төреқұлдың тағылымды әңгімесі: Отан үшін күрес - ерге тиген үлес; үйірсек емес - үйірге бойы үйренбеу; тағат - төзім; қолтығы сөгілді - бәйге атының арам қаны кету.

3Қозыкүрең - қазанат: Ат - ердің қанаты; Ерге лайық ат туар; Жылқы - малдың патшасы; Жеті қазынаның бірі - жүйрік ат; Ереуіл ат -ұзақ жортуға төзімді, мықты ат.

Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Талдау
«Ақ сандық». Тақырыпқа сай танымдық сұрақтар ұсынады. Егер қате жауап болса, оқушылардың өздеріне түзетуге бағыттайды.

1 Ағыбайлар қырғыз досы Төреқұл ауылына бару сапарына неге ерекше мән берді?

2 Ағыбай мен Төреқұл достығы қашан, қалай басталған?

3 Әңгімедегі Саяқбай жылқышы қандай адам?

4Қозыкүреңнің өзін-өзі жаратып, алыс жолға дайындалуы қалай берілген?

5 Саяқбайдың Қозыкүреңге сүйіспеншілігін толық теріп айт.

6Қозыкүрең әрекеттерінен туған жерге деген сүйіспеншілік байқала ма?

7 «Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын . . . » деген Төреқұл сөзінің мәнісі неде. . ?

Еңбекшіқазақ ауданыТ. Рысқұлов атындағы орта мектепҚазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі:Закуова Айгерим Алшынхановна: Жинақтау
«Аңдама». Әңгіме желісіне қатысы жоқ сөйлемдерді ажырату.

1Қазақ пен қырғыз бір ененің емшегін таласып емген егіз қозыдай еді.

2Ағыбай: «Дариға, сол жастық кезең


Ұқсас жұмыстар
«абай мұрасы-халық ұлағаты» (тағылымды кеш)
Абайдың Көзімнің қарасы әні
Ж.молдағалиевтің "ар-ұят туралы" өлеңі
Сауалнама ІІІ тоқсан
Мұрат мөңкеұлының толғау-дастандары
Сөйлемнің монологы
Ертегіні көрсету
Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту
Сәлем - сөздің анасы
Тастың әңгімесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz