Интерактивті тақта, стикерлер

- Вирусқа қарсы программалармен танысып, ақпаратты қорғауға үйренеді.
- Компьютердің вирус жұқтыру белгілерін, антивирустық қауіпсіздік ережелерін
- антивирусты пайдалана отырып, көрсетілген нысанды тексеру
- Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады
Негізгі сөздер мен тіркестер
Вирус, антивирус дегеніміз не, компьютердің вирус жұқтыру белгілері, антивирустық қауіпсіздік белгілері
Өткен білімді еске түсіру және байланыстыру
«Лото» ойыны. Интерактивті тақтадан ActivSlate құрылғысы арқылы сұрақтарға жауап береді. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.
1) Ақпараттың қасиеттерін ата
2) Ақпаратты беру үдерісіне мысал келтір.
3) Ақпараттық үдерістерге нелер жатады?
4) Графикалық редактор қалай аталады?
5) Адам ақпаратты қалай сақтайды?
6) Принтер қандай құрылғы?
7) «Факс қабылданып жатыр» сөйлемінде қандай ақпараттық үдеріс келтірілген?
Шаттық шеңберіне шығару. Оқушылар сабақ басталар алдында бір-біріне тілек айтып көңілдері көтеріледіі.
Тақтада алма талында ілінген алманың артында адамның және компьютердің вирустары жасырылған. Таңдаған алмалары бойынша екі топқа бөлінеді. Топбасшысы сайланады. Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.
ББҮ (2 мин. )
ББҮ-ны толтыру ББ бойынша флипчартта жазу
Білемін? Білгім келеді? Үйрендім?
Интерактивті тақта, стикерлер
ББҮ
Интерактивті тақтадан слайд көрсетіледі.
Сиқырлы конверт . Әр топқа тапсырма салынған конверт ұсынылады.
Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.
Топтардың бірі вирустар, екіншісі антивурустық бағдарламалар тақырыбын бөліп алып оқиды.
Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.
Топтағы оқушылар постерге түсіріп, суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.
Компьютерде электрондық оқулықтан тапсырмалар орындалары
Сергіту сәті. «Физминутка» би билету
Ойлан, жауап бер. Әр топқа стикерлер таратылады. Әр топ бірлесіп жаңа тақырып бойынша стикерге 2 сұрақ құрап жазады. Келесі топтағы оқушылырдың арқасына жабыстырады. Сол оқушы топпен ойланып жауап береді.
Әр оқушы өз компьютерінде SIN электронды оқулығынан тест сұрақтарына жауап береді. Тақтаға бағалау шкаласы көрсетіледі. Бағалау парағына өздері алған бағаларын қояды.
Үйге тапсырма:
18-26 беттердегі §4. «Ақпарат қорғау» тақырыбын оқып келу. Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Вирус тақырыбында 5 жолды өлең жазу
Қосымша 1 Слайд «Компьютерлік вирустар»
Қосымша 2 SIN электронды оқулығы
Қосымша 3 (бейнежазба «Компьютерлік вирустар»)
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz