Интерактивті тақта, стикерлер

САБАҚ: Информатика
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей
САБАҚ: Информатика: КҮНІ:
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей: МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ:Н. С. Есмаганбетова
САБАҚ: Информатика: СЫНЫП: 6 В
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей: ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ:
ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:
САБАҚ: Информатика: САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей: - Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар
САБАҚ: Информатика: САБАҚ МАҚСАТТАРЫ
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей:

- Вирусқа қарсы программалармен танысып, ақпаратты қорғауға үйренеді.

- Компьютердің вирус жұқтыру белгілерін, антивирустық қауіпсіздік ережелерін

- антивирусты пайдалана отырып, көрсетілген нысанды тексеру

- Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады

САБАҚ: Информатика: ТІЛДІК МАҚСАТ
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей:

Негізгі сөздер мен тіркестер

Вирус, антивирус дегеніміз не, компьютердің вирус жұқтыру белгілері, антивирустық қауіпсіздік белгілері

САБАҚ: Информатика: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым) :
САБАҚ: Информатика: Топпен, жекелей, миға шабуыл, сұрақты қағып ал, сиқырлы конверт, ойлан жауап бер, 10 сұрақ, өзін-өзі бағалау, кері байланыс
САБАҚ: Информатика: АЛДЫҢҒЫ ОҚУ
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей:

Өткен білімді еске түсіру және байланыстыру

«Лото» ойыны. Интерактивті тақтадан ActivSlate құрылғысы арқылы сұрақтарға жауап береді. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.

1) Ақпараттың қасиеттерін ата

2) Ақпаратты беру үдерісіне мысал келтір.

3) Ақпараттық үдерістерге нелер жатады?

4) Графикалық редактор қалай аталады?

5) Адам ақпаратты қалай сақтайды?

6) Принтер қандай құрылғы?

7) «Факс қабылданып жатыр» сөйлемінде қандай ақпараттық үдеріс келтірілген?

САБАҚ: Информатика: ЖОСПАР
САБАҚ: Информатика: ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей: Жоспарланған жаттығулар
РЕСУРСТАР
САБАҚ: Информатика: Басталуы (Қызығушылықты ояту)
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей:

Шаттық шеңберіне шығару. Оқушылар сабақ басталар алдында бір-біріне тілек айтып көңілдері көтеріледіі.

Тақтада алма талында ілінген алманың артында адамның және компьютердің вирустары жасырылған. Таңдаған алмалары бойынша екі топқа бөлінеді. Топбасшысы сайланады. Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

ББҮ (2 мин. )
ББҮ-ны толтыру ББ бойынша флипчартта жазу
Білемін? Білгім келеді? Үйрендім?

Интерактивті тақта, стикерлер

ББҮ

САБАҚ: Информатика: Ортасы (Мағынаны тану)
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей:

Интерактивті тақтадан слайд көрсетіледі.

Сиқырлы конверт . Әр топқа тапсырма салынған конверт ұсынылады.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтардың бірі вирустар, екіншісі антивурустық бағдарламалар тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Топтағы оқушылар постерге түсіріп, суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Компьютерде электрондық оқулықтан тапсырмалар орындалары

Сергіту сәті. «Физминутка» би билету

Ойлан, жауап бер. Әр топқа стикерлер таратылады. Әр топ бірлесіп жаңа тақырып бойынша стикерге 2 сұрақ құрап жазады. Келесі топтағы оқушылырдың арқасына жабыстырады. Сол оқушы топпен ойланып жауап береді.

Оқулық, постер, маркерлер, стикер, SIN электронды оқулығы
САБАҚ: Информатика: Аяқталуы (Ой толғаныс)
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей:

Әр оқушы өз компьютерінде SIN электронды оқулығынан тест сұрақтарына жауап береді. Тақтаға бағалау шкаласы көрсетіледі. Бағалау парағына өздері алған бағаларын қояды.

Үйге тапсырма:

18-26 беттердегі §4. «Ақпарат қорғау» тақырыбын оқып келу. Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Вирус тақырыбында 5 жолды өлең жазу

SIN электронды оқулығы
САБАҚ: Информатика: Қосымша ақпарат
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей:

Қосымша 1 Слайд «Компьютерлік вирустар»

Қосымша 2 SIN электронды оқулығы

Қосымша 3 (бейнежазба «Компьютерлік вирустар»)

Слайд, электронды оқулықтар, бейнежазбалар
САБАҚ: Информатика: Рефлексия
МЕКТЕП: Ә. Бөкейханов ат. мектеп-лицей: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.
САБАҚ: Информатика:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді, 6-сынып 1-тоқсан
Қысқа мерзімді жоспарлар. 10-сынып
Schools in britain
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Сабақтың кезеңі уақыт. Сабақ жоспары
Достық. дружба. friendship
Төлдердің суреттері
Сандық ақпаратты өңдеу. 5 сынып
Ежелгі адамдардың іс-әрекеттері, еңбек құралдары, тасты өңдеу, аңшылық, терімшілік
Қазақстанда алғашқы адамдардың пайда болуы, адамдар тобыры - алғашқы адамдардың қоғамдық ұйымы туралы білу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz