Келмеген оқушылар

«Бейнеу гимназиясы» мемлекеттік мекемесі

Сабақ тақырыбы:

Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.

Сабақты өткізген: «Бейнеу гимназиясы» мемлекеттік мекемесі физика пәні мұғалімі Утегенов Жумабек

Бейнеу-2015 жыл

сәуір

«Бекітемін»
ОІМ Азанова Г.
. . .

Қысқа мерзімдік жоспар

Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ
Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.: Мерзімі 10. 04. 15
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Мұғалім; УтегеновЖумабек
Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.: Сынып 7
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Оқушылар саны 17. Қатысты;
Келмеген оқушылар;
Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.:

Осы

сабақтың

міндеттер

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Білімдік міндет: Механикалық жұмыс және қуат, оның формуласы мен өлшем бірлігін білу міндеті.

Дамыту міндеті: Жұмыс және қуат туралы білімдерін, оқушылардың өзіндік ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту.

Тәрбиелік міндет: Сабақ барысында оқушылардың дербестігін, пікір алмасуға,

шығармашылық өздігінен білім алуға тәрбиелеу.

Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.:

Сабақ

мақсаты

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Механикалық қуат ұғымын қалыптастыру. Қуат туралы білімін жан-жақты дамыту және оны тұрмыста, есептер шешуде қолдана алуға дағдыландыру.
Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.: Құралдар:
Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Интерактив тітақта, постерлер, маркерлер, бейнероликтер, Бағалау парақшасы мен тақырып таныстырылымы
Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.:

Тілдік

мақсаты

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Оқушылар өз ойларын жеткізе және өзидеяларын дамыта отырып, қуат пен жұмыс туралы білетіндерін ауызша жәнежазбаша түрде талқылай алады
Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.:

Алдын-ала

үйрету

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Оқушылар механикалық жұмыс туралы біледі. Жұмыстың орындалу шапшаңдығы немесе қуат туралы біледі және оларды ажырата алады.
Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.: Жоспар
Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.:

Жоспар ланған уақыт

мерзім

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ: Жоспарланған іс-әрекет
Қорлар
Сабақ тақырыбы: Түзу бойымен әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат.:

0-1 мин

2-5 мин

6-37 мин

38-40 мин

Мектеп: «Бейнеу гимназиясы»ММ:

Оқушылардың сабаққа дайындық деңгейін тексеру

1. Ой қозғау : Оқушылардың не білетінін анықтау үшін «Дұрыс және дұрыс емес тұжырымдар» стратегиясын пайдаланамын.

2 Қызығушылық ояту : Оқушылардың қызығушылығын ояту үшін «Жұмыс» «Қуат» тақырыбына арналған видеоролик көрсетемін және «Шаталовтың тірек конспектілерін» пайдаланып сабақты түсіндіремін.
3 Мағнаны ашу : «Мәтіннен қалдырылып кеткен сөзді толықтыр»
4 Сыни тұрғыдан өйлауға үйрету :
1-топқа «Блум таксономиясы», 2-топқа «Ойлаудың алты қалпағы», 3-топқа «Дана үкі» стратегиялары бойынша тқырыпты талдауға топтық жұмыс жасалады.

Рефлексия : «Ауызша есептер шешу» және «Сәйкестендіру» тапсырмалары беріледі

Қорытындылау : Сабақтың мақсатының орындалуы, топтық бағалау, өзін-өзі бағалау мен жиынтық бағалау жүргізу; кері байланыс жасау.

Сабақтың тілдік мақсаты сабақ барысында

орындалады.

Ой қозғау : «Дұрыс және дұрыс емес тұжырымдар» стратегиясы

1
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.
1: 2
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.: Қуат дегеніміз жұмыстың орындалу шапшаңдығын сипаттайтын физикалық шама;
:
1: 3
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.: Қуат әрекет ететін күштің шамасын сипаттайтын физикалық шама;
:
1: 4
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.: Күш әрекетінен дене орын ауыстырғанда атқарылатын жұмыс механикалық жұмыс деп аталады.
:
1: 5
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.: Жұмыстың өлшем бірлігіне 1Н бөлінген 1 м алынады.
:
1: 6
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.: Қуатты анықтау үшін атқарылған А жұмысты, жұмыстың орындалу уақытына бөлеміз;
:
1: 7
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.: Қазіргі күндері кең қолданатын 1 кВт∙сағ өлшем бірлігі қуатты көрсетеді.
:
1: 8
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.: Мыналар жұмысты есептейтін формулалар: A=F∙S; A=mgh.
:
1: 9
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.: Жұмыс пен қуаттың арсындағы байланысты көрсететін формула: N=F∙t.
:
1: 10
Бір дененің екінші денеге тигізетін әсерін жұмыс деп атайды.: Мына формула қуаттың формулалары; N=F∙v; N= A t . \frac{A}{t}.
:

«Дұрыс және дұрыс емес тұжырымдар» стратегиясы дұрыс жауаптар кілті:

Сұрақтар реті
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Сұрақтар реті: «Ия» не «Жоқ»
1: жоқ
2: ия
3: жоқ
4: ия
5: жоқ
6: ия
7: жоқ
8: Ия
9: Ия
10: Ия
:
Сұрақтар реті: Ұпайы
1: +
2: +
3: +
4: +
5: +
6: +
7: +
8: +
9: +
10: +
:

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ

1 мәтінді Түсіндіру:

2 тапсырма:

Денені бір орыннан екінші орынға қозғап, орын ауыструда күштің істеген жұмысы механикалық жұмыс деп аталады.

Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің механикалық жұмысы күшке де жүрілген жолға да тура пропорционал.

Мұндағы: А-жұмыс;

Ғ-күш;

s - жүрілген жол.

Жұмыстың өлшем бірлігіне 1 Ньютон күштің денені 1 метрге жылжытқандағы жұмысы алынады. Жұмыстың өлшем бірлігі ХБЖ-да джоуль алынады.

1Дж=1Нх1м=1Н∙м.

1 килоджоуль (1кДж) = 1000 Дж =10 3 Дж

1 миллиджоуль (1мДж) =0, 001 Дж= 10 -3 Дж

1 микроджоуль (1мкДж) =0, 1 Дж=10 -6 Дж

Жұмыстың орындалу тездігін сипаттайтын шаманы қуат деп атайды.

Мұндағы: N-қуат; А- жұмыс; t-жұмыс істеуге кеткен уақыт.

Қуатты өлшеудің бірлігіне 1 секундта істелетін 1 Джоуль жұмыс алынады.

Өлшем бірлігі ватт.

1 киловатт (1кВт) = 1000 Вт=10 3 Вт

1 милливатт (1мВт) = 0, 001 Вт=10 -3 Вт

1 микроватт (1мкВт) =0 , 1 Вт=10 -6 Вт

.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету:

1 топ:

Топтық жұмыс « Блум таксономиясы » (3 минут)

1
Білу
Қуат дегеніміз не?
1: 2
Білу: Түсіну
Қуат дегеніміз не?: Жұмыс пен қуаттың формулаларын және өлшемдерін жаз?
:
1: 3
Білу: Қолдану
Қуат дегеніміз не?: Жұмыстың шапшаң жасалуына мысал келтір?
:
1: 4
Білу: Талдау
Қуат дегеніміз не?: Адам қолымен және трактормен жер аударуды салыстыр?
:
1: 5
Білу: Жинақтау
Қуат дегеніміз не?: Жұмыс жасалу барысын түсіндір?
:
1: 6
Білу: Бағалау
Қуат дегеніміз не?: Жұмыс пен қуатты білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?
:

2-топ

Топтық жұмыс «Ойлаудың алты қалпағы»

1
white thinking hat Ақ қалпақ белгілі тақырыпқа қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.
1: 2
Ақ қалпақ белгілі тақырыпқа қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.: yellow thinking hat Сары қалпақ айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Бұл қалпақпен сіз идеяның жағымды жақтарын зерделейсіз және өз назарыңызды, күш-жігеріңізді оның жетістіктері мен жақсылықтарын іздеуге жұмсайсыз. Жұмыс пен қуат тақырыбын білу сен үшін несімен маңызды?
:
:
1: 3
Ақ қалпақ белгілі тақырыпқа қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.: six thinking hats Қара қалпақ бұл - «әзәзілдің қорғаушысы» немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейді. Тақырыптағы ұнамайтын тұстарын әңгімеле.
:
:
1: 4
Ақ қалпақ белгілі тақырыпқа қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.: red thinking hat Қызыл қалпақ сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді. Қуат пен жұмысты түсінгеннен соң қандай сезімде болдың?
:
:
1: 5
Ақ қалпақ белгілі тақырыпқа қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.: green thinking hat Жасыл қалпақ креативтілікке, мүмкіндіктерге, баламаға және жаңа идеяларға бағытталады. Жұмыс пен қуат туралы жаңадан не йдеялар ойлар едің?
:
:
1: 6
Ақ қалпақ белгілі тақырыпқа қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады.: blue thinking hat Көк қалпақ ойлау үдерісін басқарады. Бұл бақылаушы тетік, ол барлық алты қалпақтың бағыттарын бақылауға кепілдік береді немесе қорытындылап тйінді ой айту
:
:

3- топ Топтық жұмыс «Дана үкі »


Ұқсас жұмыстар
Inkscape векторлық графикасының редакторы
Өмір, қымбатсын маған жайлы ақпарат
Жеңіс келді қалама, Жеңіс келді далама
Өмірді тану - өзіңді танудан басталады
Сабақ көрнекіліктері
Шартты операторлар
Адам еңбекпен шыңдалады
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы
Жеңіс келді әке боп, Елдегі көп балаға
Вирустан тазарту программасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz