Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының аты. Сабақтың тақырыбы

Пән: Әдебиеттік оқу 9.04.2016ж.
Сынып: 3 сынып
Тарау: <<Жаздыгүні шілде болғанда>>
Сабақтың тақырыбы: <<Ақ кеме >> Ш. Айтматов
Сабақтың мақсаты: Ш. Айтматовтың романынан алынған үзіндінің мазмұнымен тереңірек таныстыру арқылы , әңгіменің тақырыбы мен жазушының идеялық мұратын оқушыға жан-жақты меңгерту.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: аралас
Ресурстар: Оқулық, интерактивті тақта
Нәтиже: Мазмұнын түсінеді, образдық талдау жасай алады.
Сабақ-тың кезеңі
Сабақ-тың барысы
Уа-қы-ты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Нәтижесі
Әдіс-тәсілдер
Модуль
Бағалау
Ресурс-тар
Кіріспе
1.Ұйым-дастыру



2.Үй тапсыр-масын тексеру

3 мин

3 мин

3 мин
І. Амандасу. ә) Дөңгелене күн жасап, достық шеңберіне тұрайық.
- Бір-біріміздің қолдарымыздан ұстайық. Не сездіңдер?
- Достарымыздан жылу алып, көңіл-күйіміз қандай болды?
ә) оқушыларды топқа бөлу

Бағалау критерийлерін таныстыру:
Мәнерлеп, дұрыс оқу.
Сұраққа толық жауап беру.
Тақырыптың мазмұнын ашу.
Сабаққа белсенділікпен қатысу.
(тақтаға іліп қою)
Топ басшыларын сайлау, осы критерий бойынша қарап отырасыңдар, соңында бағалаңдар.
Үй тапсырмасы
А
<<Қасқыр - жабайы жануар>> эссе жазады
В
Бөлімге бөліп, ат қояды
С
Мазмұнын айтады, сұрақ құрастырады.

А)Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Бар адамға құрметпен,
Бас иеміз біз. (АВС)

ә) 1-ден 4-ке дейін санау арқылы топтарға бөлінеді (АВС)

Топтарға бағалау парағы беріліп, сол арқылы бірін-бірі бағалайды.
2.Әр деңгейдегі оқушылардың жұмыстары талқыланады. (АВС)
Жылылық
Керемет

1.Сыныпта сенімділік қарым-қатынасты орнату. (АВС)

Алдыңғы сабақтағы білім деңгейлерін айқындау (АВС)
Әңгіме-сұхбат әдісі

2. Білім сапасын көтеру әдісі

Диалог (топтық әңгіме)

2.СТО басқару және көшбасшылық, жас ерекшелік

Өзін-өзі бағалау

Тұсау-кесер

Білу
1.Жаңа тақырыпты ашу

СЛАЙД-1
2 мин

oo Құрмаштың арманы не еді? - Арман деген не? - Арманға жету үшін не істеу керек?
Жұмбақ шешу.
* Алыстағы қоянды
Алдыңа әкеп қояды. (дүрбі)
* Қанатсыз аққу жүзіп келеді. (кеме)
- Бүгінгі тақырып Ш.Айтматовтың <<Ақ кеме>> шығармасынан үзіндімен таныса отырып, баланың арман-ойын түсінеміз.
* Ш.Айтматов туралы не білесіңдер?
Интербелсенді тақтадан оқиды, ақынның портретін көреді.

Тақырыпқа шыға алады. Не туралы екенін түсінеді

Демон-страция-лық әдіс

Диалог СТО,
Форма-тивті бағалау

АКТ
Негізгі бөлім

Түсіну

Қолдану

Талдау

Сергіту сәті

Оқулық-пен жұмыс

3 мин

7 мин

6 мин

2 мин

4 vbyмин
а. Мәтінді 4 топқа бөліп беру.
ә. Абзац бойынша мәтінмен жұмыс жасау алгаритмі беріледі
- Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын талдау.
- Түсініксіз сөздерді белгілеу,
сөздікпен жұмыс жасау.
oo Берілген тапсырма бойынша қорытынды жасап, мазмұнын талдау.
oo Әңгіме тарауларына ат қою
<<Аквариум>> әдісімен әр топтан өз ұсыныстары бойынша оқушылар тақтаға шығады. Мысалы, 1 бөлімі бойынша бір топтан, 2 бөлімі бойынша бір топтан шығады. Мазмұнымен барлық сынып оқушылары танысады.
Бір екі тұрайық
Алақанды ұрайық,
Аяқтың ұшынан басайық
Саңырауқұлақтай отырып,
Емендерше тұрайық.
Тұрайық отырайық,
Тұрайық отырайық
Мазмұндық кесте толтыру
Мазмұндық кесте толтыру
Партамызға тып-тыныш жайғасайық Мәтінді оқып, алгоритм бойынша жұмыс жасайды

Оқушылар мазмұнын айта алады, басқа бөліктің мазмұнын түсінеді. (АВС)

Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

Оқушылар мазмұны бойынша кесте толтырады, талдайды, түсінеді.

Өз ойларын еркін білдіруге, топ ішінде жұмыс жасауға үйренеді.

Жеке, жұппен, топпен жұмыс жасауға үйренеді.

Білім сапасын көтеру әдісі

Жұпта-сып, ойлан-бөліс әдісі.
Диалог, СТО, басқару және көшбасшылық, жас ерекшелік

Диалог, СТО

Диалог, СТО, басқару және көшбасшылық, жас ерекшелік

Форма-тивті бағалау
Оқу-лық
дәптер

Постер
Мар-кер

Оқулық
Дәптер

АКТ

Постер
Маркер

Жинақтау

Қоры-тынды

Бағалау

Үйге тапсырма
3 мин

2 мин

2 мин

<<Кубизм>> стратегиясы бойынша сұрақтар:
1. Әңгімеде не туралы айтылады?
2. Кемпір балаға неге қатты ашуланды?
3. Бала кемені көруге неге құштар?
4. Бала ақ кемені көргенде қандай сезімге бөленді?
Берілген бағалау критерийлері бойынша топ басшысы бағалайды.
Оқушының аты
Үй тапсырма-сы 2 ұпай
Өз ойын айта білуі 2 ұпай
Мазмұ-нын түсінуі 2 ұпай
Сұраққа жауап беруі 2 ұпай
Белсенділігі 2 ұпай
Қорытынды баға

А) <<Менің арманым>> эссе жазады
В) Ш. Айтматов туралы деректер жинау
С) Мазмұнын талдау, сұрақтарға жауап алу.

Куб арқылы сұрақтарға жауап береді

Оқушылар осы критерийлер арқылы өзін-өзі бағалайды.
Түсінгендерін айта алады.
Өз ойларын еркін білдіруге, топ ішінде жұмыс жасауға үйренеді

Қорытынды жасауға, баға беруге, өзін-өзі реттеуге үйренеді.

Білім сапасын көтеру әдісі

Жиын-тық, форма-тивті бағалау

Куб

<<Кубизм>> стратегиясы бойынша сұрақтар:
1. Әңгімеде не туралы айтылады?
2. Кемпір балаға неге қатты ашуланды?
3. Бала кемені көруге неге құштар?
4. Бала ақ кемені көргенде қандай сезімге бөленді?
Берілген бағалау критерийлері бойынша топ басшысы бағалайды.

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
«слайдтағы объектілерге басқару батырмаларын қолдану»
Қазақ тілі. Сабақтың тақырыбы
Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер
Паскаль тілінде программалау
Аралас бездер
Шығармашылық жұмыстың атауы
Есептегіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтау.(КОМПЬЮТЕРМЕН ІС ҚАҒАЗДАРДЫ ЖҮРГІЗУ КУРСЫ)
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже. 7 сынып
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Пәндер