Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтар берілген суреттер бойынша диалогтік рөлдік ойын
Коучинг тақырыбының : <<Диалогтік оқыту>>
Мақсаты: мектептерде негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру сияқты тәжірибелік әдістерді әзірлеу мақсатында диалогтік оқытудың маңызын ашу,сабаққа оқыту нысаны ретінде енгізу.
Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер диалогтік оқыту туралы ақпарат алады, топта жұмыс істеу әдісімен танысады, болашақта сабақта қолдануға бейімделеді.
Негізгі дерек көздері: Мұлімдерге арналған нұсқаулық екінші (негізгі) деңгей,үлестірмелі материал, ІІ апта
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, слайдтар, ватман, маркер, стикер, магниттік тақта
Коучтың іс әрекеті
Мұғалімдердің іс әрекеті
Қатысушылар кірген кезде қолдарына стикер береді. Жағымды ынтымақтастық ахуал тудыру
<<Өзгергіңіз келе ме?>> деген сұраққа жауап бере отырып, <<иә>>, <<жоқ>> деп жазылған қағаз бөліктеріне жапсырады.
А)Топқа бөлу ,топ ережесін ойластыру,топ басшыларын сайлау
Ә)Коучинг сөзіне түсінік беру
Әр мұғалім түрлі түсті қағаз арқылы топқа бөлінеді,топ ережесін құрып , жазады.Топ басшыларын сайлайды.
Коучинг туралы мағлұмат алады.ІІ деңгей бағдарламасының негізгі мазмұн идеяларымен таныс болады.
Ой қозғау
Диалогтік оқыту дегеніміз не?
Мұғалімдер топта талқылап, өздерінің ойларын айтады
Топтық жұмыс :
І топ: Сұрақ қою әдістемесі,жауап алудың тиімді дағдылары парағын талдау
ІІ топ: Белсенді, белсенді емес сынып салыстыру
Үлестірмелі материалдан алынған тапсырмаларды оқып, топ болып талқылауға, қорғауға беріледі.
Рөлдік ойын
Топтар берілген суреттер бойынша диалогтік рөлдік ойын
Әр топ өздеріне берілген суреттер бойынша диалогтер құрастырып,рөлге еніп ойнайды.
Сергіту сәті
Музыкамен билеу
Сергіту сәтіне қойылған музыкамен билейді,бір сәтке көғәлдері көтеріледі.
Коучтың ақпараты
Диалогтік оқыту тақырыбы бойынша презентациямен таныстыру.
Зейін қойып тыңдайды. Диалогтің түрлерімен, сұрақ қою әдістемесімен таныс болады.Пікір алмасады, сұрақтар қояды.
Кері байланыс:
<<Екі жұлдыз,бір тілек>>
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі арқылы екі ұсыныс ,бір тілектерін жазып рефлексия ағашына жапсырады.
Мақсаты: мектептерде негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру сияқты тәжірибелік әдістерді әзірлеу мақсатында диалогтік оқытудың маңызын ашу,сабаққа оқыту нысаны ретінде енгізу.
Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер диалогтік оқыту туралы ақпарат алады, топта жұмыс істеу әдісімен танысады, болашақта сабақта қолдануға бейімделеді.
Негізгі дерек көздері: Мұлімдерге арналған нұсқаулық екінші (негізгі) деңгей,үлестірмелі материал, ІІ апта
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, слайдтар, ватман, маркер, стикер, магниттік тақта
Коучтың іс әрекеті
Мұғалімдердің іс әрекеті
Қатысушылар кірген кезде қолдарына стикер береді. Жағымды ынтымақтастық ахуал тудыру
<<Өзгергіңіз келе ме?>> деген сұраққа жауап бере отырып, <<иә>>, <<жоқ>> деп жазылған қағаз бөліктеріне жапсырады.
А)Топқа бөлу ,топ ережесін ойластыру,топ басшыларын сайлау
Ә)Коучинг сөзіне түсінік беру
Әр мұғалім түрлі түсті қағаз арқылы топқа бөлінеді,топ ережесін құрып , жазады.Топ басшыларын сайлайды.
Коучинг туралы мағлұмат алады.ІІ деңгей бағдарламасының негізгі мазмұн идеяларымен таныс болады.
Ой қозғау
Диалогтік оқыту дегеніміз не?
Мұғалімдер топта талқылап, өздерінің ойларын айтады
Топтық жұмыс :
І топ: Сұрақ қою әдістемесі,жауап алудың тиімді дағдылары парағын талдау
ІІ топ: Белсенді, белсенді емес сынып салыстыру
Үлестірмелі материалдан алынған тапсырмаларды оқып, топ болып талқылауға, қорғауға беріледі.
Рөлдік ойын
Топтар берілген суреттер бойынша диалогтік рөлдік ойын
Әр топ өздеріне берілген суреттер бойынша диалогтер құрастырып,рөлге еніп ойнайды.
Сергіту сәті
Музыкамен билеу
Сергіту сәтіне қойылған музыкамен билейді,бір сәтке көғәлдері көтеріледі.
Коучтың ақпараты
Диалогтік оқыту тақырыбы бойынша презентациямен таныстыру.
Зейін қойып тыңдайды. Диалогтің түрлерімен, сұрақ қою әдістемесімен таныс болады.Пікір алмасады, сұрақтар қояды.
Кері байланыс:
<<Екі жұлдыз,бір тілек>>
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісі арқылы екі ұсыныс ,бір тілектерін жазып рефлексия ағашына жапсырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz