Тыныс алу мүшелері

Дүниетану пәнінен қысқа мерзімді жоспар

САБАҚ : Дүниетану

Өкпе. Тыныс алу гигиенасы.

Мектеп: «Көкбай атындағы орта

мектебі»КММ

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Күні:
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ: Мұғалімнің есімі: Сарқытқызы Назым
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: СЫНЫП:
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:

Сабақ негізделген оқу

Мақсаты (мақсаттары)

Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ: Өкпе, оның қызметімен таныстыру, тыныс алудың ағза үшін рөлі зор екенін ұғындыру, өкпені күту туралы түсінік беру.
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Сабақ мақсаттары
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ: Барлық оқушылар:
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:
  • Өкпенің көкірек қуысында орналасқанын, адам ауасыз өмір сүре алмайтынын біледі.
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:
  • Тыныс алу мүшелерін атайды. Тыныс алуға байланысты сарамандық жұмыстарды жасай алады.
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Кейбір оқушылар:
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:
  • Топ ішінде проблеманы талқылап, шешу жолдарын біледі. Ауаны жұтқанда оттегін сіңіріп, көмірқышқыл газын шығаратынын біледі.
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Тілдік мақсат
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ:

Оқушылар:

  • . . . (істей) алады.
  • Адамның өкпесі, оның қызметі, құрылысы жайлы айта алады.
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Негізгі сөздер мен тіркестер:
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Менің ойымша, өкпені жылына бір рет дәрігерге қаратып отыру керек. Яғни, әр адам өкпені тыныс алу мүшелерін күтудің ережелерін білуі керек. Сондықтан күн сайын таза ауада серуендеп, демалыс күндері табиғат аясында дем алуы керек. Сонымен бірге дұрыс тыныс алуға мән бер.
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Адам ауасыз, сусыз, тамақсыз қанша уақыт өмір сүре алатынын есіңе түсір, ал, ауасыз қанша уақыт өмір сүре алатынын әңгімеле.

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Талқылауға арналған тармақтар:
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Өкпе қай тұста орналасқан? Қандай тыныс алу мүшелерін білесің? Олардың негізгі қызметі не? Т. с. с.
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Сіз неліктен екенін . . . айта аласыз ба?
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Неліктен тымырсық бөлмеде адамның басы ауыра бастайды? Неге адам өмірі үшін тыныс алу мүшелері ең маңызды деп ойлайсың?
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Мәтінді оқу барысында төмендегідей сөйлемдерді толықтырып жазады.

1. Ауаның құрамында, көмірқышқыл газы және азот бар.

2. Тыныс алу мүшелері: Мұрын қуысы, кеңірдек және

.

3. Тыныс алу мен тыныс шығарудың нәтижесінде өкпе ағзаны

таза ауамен қамтамасыз етіп, зиянды газын

тазартып отырады.

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Алдыңғы оқу
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ: «Жүрек-қан тамырлары» Мәтінді 4-5 оқушыдан тізбектей сұрау. Сұрақ-жауап арқылы оқушының қан айналу жүйесі туралы, әр түрлі жарақаттан қан кету кезіндегі алғашқы медициналық көмек шақыру, жұпта жарақатты дәкемен ораудың жолдарын көрсету.
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Жоспар
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ:

«Қалауым, күтерім, тілерім» тренингі. Бүгінгі сабақтан не қалаймыз, не күтеміз, не тілейміз? Жақсы тілек тілеп, көтеріңкі көңіл күймен сабағымызды бастайық.

Жапырақ түстеріне байланысты топқа бөлу

Үй тапсырмасын сұрау

(3-4 оқушыдан)

Жаңа материалмен жұмыс

АКТ-ны пайдалана отырып тыныс алу мүшелерімен таныстыру. «Тізбектей оқыту»әдісімен мәтінді әр топқа бөліп беру. Әр топтан жеке-жеке мазмұнын сұрау. Не үшін? Неге? Дәлелде. Мысал келтір деген үстеме сұрақтар қойып отыру.

Сарамандық жұмыс.

Айнаға, шыныға (әйнекше) дем шығарып көр. Ол неге буланады? Себебін түсіндір.

Тыныс алу, тыныс шығару жаттығуларын жасату.

Сергіту сәті.

Дәптермен жұмыс.

Тыныс алу кезіндегі ауа жолдарын цифрлармен көрсет.

Топтық жұмыс. «Кім қалай тыныс алады?»Өз бетінше тізбектей оқыту.

«Инсерт»кестесін толтырту.

Үйге тапсырма беру.

Бағалау. «Бас бармақ»

Оқушылар бір-біріне тілек тілейді.

Топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын айтады.

Электронды оқулықтан тыныс алу мүшелерінің құрылысы, қызметі

жайлы түсінік алады.

Әр топ бөлінген бөлікті оқиды, мазмұндайды. Тыныс алу гигиенасын оқиды. Әр топ жеке-жеке түсінгенін баяндайды. Тыныс алу мүшелерін сақтау ережесін айтады. Бөлмені желдетіп отыру, гүл өсіру, таза ауада серуендеу т. б.

Оқушылар себебін айтады. Өкпеден қайта шыққан ауада көмірқышқыл газы және су буы көп болады. Сол себепті шыныда ұсақ бу тамшылары болады.

Бір қолын кеудесіне, бір қолды ішіне қойып демалады.

Қорытынды жасайды.

Кеңірдек

Қолқа

Өкпе

Мұрын қуысы

Бос торкөздерге цифрлар жазады.

Оқып, әр топ өз ойларын ортаға салады.

Кестені толтырады.

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ:
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:

Жоспарланған

Уақыт

Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ: Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Басталуы
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ:

Ұйымдастыру 1 мин

Ынтымақтастық ахуалын қалыптасытыру 2мин

Үй тапсырмасын пысықтау. 6мин

Дүниетану анықтамалық

1-4-сыныптар

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Ортасы
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ:

Жаңа білімді меңгерту 10мин

АКТмен мәтінмен жұмыс 3мин

Бақылау күнделігімен жұмыс 3мин

Сарамандық жұмыс 3мин

Дәптермен жұмыс 5мин

Дүниетану оқулығы «Атамұра»2014

Электронды оқулық

3-сынып

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Аяқталуы
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ:

Қорытындылау 6мин

Кері байланыс «Бас бармақ» 3мин

Бағалау 2мин

Үйге тапсырма беру. 1мин

Дүниетану

«Бас бармақ»

Электрондық оқулығы

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:

Қосымша ақпарат

Салқын тиюден қалай қорғану керек?

Оттегінің жетіспеуінен басың ауыра бастаса не істейсің?

Темекі тартудың зияны туралы әңгімеле.

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.: Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ: Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?

Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:

Тыныс алу гигиенасы жайлы не білесің?Өкпені күтудің ережелері жайлы не айтар едіңдер?

Мектеп:«Көкбай атындағы ортамектебі»КММ:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. Топ басшыларының бағалауы.

Бағалау парақшалары арқылы бағалау.

Әдебиеттік оқу

Салауаттану

Қазақ тілі

Бейнелеу өнері

САБАҚ: ДүниетануӨкпе. Тыныс алу гигиенасы.:

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал өандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген


Ұқсас жұмыстар
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Жүректің құрылысы
ТЫНЫС АЛУ ҚОЗҒАЛЫСТАРЫ ӨКПЕНІҢ ТІРШІЛІК СЫЙЫМДЫЛЫҒЫ
Өсімдіктің тыныс алуы және ауамен қоректенуі
Ұлпалардағы газ алмасу
Акробатика жайлы ақпарат
Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып
Сүйекті балықтар
Мұрын және тыныс алу мүшелері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz