Тыныс алу мүшелері

Дүниетану пәнінен қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ : Дүниетану
Өкпе. Тыныс алу гигиенасы.
Мектеп: «Көкбай атындағы орта
мектебі»КММ
Сабақ негізделген оқу
Мақсаты (мақсаттары)
- Өкпенің көкірек қуысында орналасқанын, адам ауасыз өмір сүре алмайтынын біледі.
- Тыныс алу мүшелерін атайды. Тыныс алуға байланысты сарамандық жұмыстарды жасай алады.
- Топ ішінде проблеманы талқылап, шешу жолдарын біледі. Ауаны жұтқанда оттегін сіңіріп, көмірқышқыл газын шығаратынын біледі.
Оқушылар:
- . . . (істей) алады.
- Адамның өкпесі, оның қызметі, құрылысы жайлы айта алады.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Адам ауасыз, сусыз, тамақсыз қанша уақыт өмір сүре алатынын есіңе түсір, ал, ауасыз қанша уақыт өмір сүре алатынын әңгімеле.
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Мәтінді оқу барысында төмендегідей сөйлемдерді толықтырып жазады.
1. Ауаның құрамында, көмірқышқыл газы және азот бар.
2. Тыныс алу мүшелері: Мұрын қуысы, кеңірдек және
.
3. Тыныс алу мен тыныс шығарудың нәтижесінде өкпе ағзаны
таза ауамен қамтамасыз етіп, зиянды газын
тазартып отырады.
«Қалауым, күтерім, тілерім» тренингі. Бүгінгі сабақтан не қалаймыз, не күтеміз, не тілейміз? Жақсы тілек тілеп, көтеріңкі көңіл күймен сабағымызды бастайық.
Жапырақ түстеріне байланысты топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
(3-4 оқушыдан)
Жаңа материалмен жұмыс
АКТ-ны пайдалана отырып тыныс алу мүшелерімен таныстыру. «Тізбектей оқыту»әдісімен мәтінді әр топқа бөліп беру. Әр топтан жеке-жеке мазмұнын сұрау. Не үшін? Неге? Дәлелде. Мысал келтір деген үстеме сұрақтар қойып отыру.
Сарамандық жұмыс.
Айнаға, шыныға (әйнекше) дем шығарып көр. Ол неге буланады? Себебін түсіндір.
Тыныс алу, тыныс шығару жаттығуларын жасату.
Сергіту сәті.
Дәптермен жұмыс.
Тыныс алу кезіндегі ауа жолдарын цифрлармен көрсет.
Топтық жұмыс. «Кім қалай тыныс алады?»Өз бетінше тізбектей оқыту.
«Инсерт»кестесін толтырту.
Үйге тапсырма беру.
Бағалау. «Бас бармақ»
Оқушылар бір-біріне тілек тілейді.
Топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын айтады.
Электронды оқулықтан тыныс алу мүшелерінің құрылысы, қызметі
жайлы түсінік алады.
Әр топ бөлінген бөлікті оқиды, мазмұндайды. Тыныс алу гигиенасын оқиды. Әр топ жеке-жеке түсінгенін баяндайды. Тыныс алу мүшелерін сақтау ережесін айтады. Бөлмені желдетіп отыру, гүл өсіру, таза ауада серуендеу т. б.
Оқушылар себебін айтады. Өкпеден қайта шыққан ауада көмірқышқыл газы және су буы көп болады. Сол себепті шыныда ұсақ бу тамшылары болады.
Бір қолын кеудесіне, бір қолды ішіне қойып демалады.
Қорытынды жасайды.
Кеңірдек
Қолқа
Өкпе
Мұрын қуысы
Бос торкөздерге цифрлар жазады.
Оқып, әр топ өз ойларын ортаға салады.
Кестені толтырады.
Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады.
Жоспарланған
Уақыт
Ұйымдастыру 1 мин
Ынтымақтастық ахуалын қалыптасытыру 2мин
Үй тапсырмасын пысықтау. 6мин
Дүниетану анықтамалық
1-4-сыныптар
Жаңа білімді меңгерту 10мин
АКТмен мәтінмен жұмыс 3мин
Бақылау күнделігімен жұмыс 3мин
Сарамандық жұмыс 3мин
Дәптермен жұмыс 5мин
Дүниетану оқулығы «Атамұра»2014
Электронды оқулық
3-сынып
Қорытындылау 6мин
Кері байланыс «Бас бармақ» 3мин
Бағалау 2мин
Үйге тапсырма беру. 1мин
Дүниетану
«Бас бармақ»
Электрондық оқулығы
Қосымша ақпарат
Салқын тиюден қалай қорғану керек?
Оттегінің жетіспеуінен басың ауыра бастаса не істейсің?
Темекі тартудың зияны туралы әңгімеле.
Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Тыныс алу гигиенасы жайлы не білесің?Өкпені күтудің ережелері жайлы не айтар едіңдер?
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. Топ басшыларының бағалауы.
Бағалау парақшалары арқылы бағалау.
Әдебиеттік оқу
Салауаттану
Қазақ тілі
Бейнелеу өнері
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал өандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz