Оқушылардың білімін бекітуге арналған тапсырмалар

Сабақтың тақырыбы

Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.

Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.

Сабақтың тақырыбы: Күні
Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.: 1. 03. 2016
Сабақтың тақырыбы:
Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.:
Сабақтың тақырыбы: Мақсаты
Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.: 3D blendеr бағдарламасымен таныстыру, бағдарламаның шығу тарихын туралы түсінік беру және оларды программада қолдана білуге мүмкіндік жасау.
Сабақтың тақырыбы: Жұмыс нәтижесі
Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.: Шығармашылық жұмыстарын жоспарлауды жасай біледі; жеке, жұпта, топта жұмыс жасай алады, өз ойын дәлелдей алады, постер қорғайды, Blendеr бағдарламасында бастапқы практикалық тапсырманы орындай алады.
Сабақтың тақырыбы: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.:

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Сабақтың тақырыбы: Ресурстар
Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.: компьютер, проектор, түрлі түсті қалам, постер.
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың өтілетін уақыты
Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.: 45 минут

Сабақ

кезеңдері

Дағдылар уақыт
Модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ескерту
Сабақкезеңдері:

І.

Үй тапсырмасын тексеру

Мотивация /ой қозғау/

Тақырыпқа шығу. Проблемалық сұрақ.

Мақсат қою.

Дағдылар уақыт:

3 мин

2 мин

Білу

5 мин

Модуль:

СТО

АКТ

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу:

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

- Көңіл -күйлерің қалай?

Фигуралар арқылы екі топқа бөлу

І топ II-топ ІII-топ

Қоржыннан өзі таңдаған фигураға байланысты топқа отырады.

Интерактивті тақтада цилиндр, төртбұрыш, үшбұрыш, фигуралары көрсетіледі.

Цилиндр - Өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл, ынталы, достары мен таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.

төртбұрыш - Лидер, ақпаратқа байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.

Үшбұрыш - Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына жеткізетін, көшбасшы, саясаткер, өз-өзіне сенімді адам.

Үй жұмысы тест

Өзіңді тексер!

«3 D модельдеу және анимация» тақырыбы бойынша

1. «Виртуалды» термині қандай мағынаны білдіреді

А) мүмкін болатын

Ә) қолданылатын

Б) шыңайы

В) мүмкін болатын, қолданылатын

2. «Виртуальды шындық» ұғымын 70- жылдардың соңында қайда ойлап тапты

А) АҚШ-та

Ә) Виртуалды институты

Б) Массачусетс технологиялық институтында

В) Жарон ланье институты

3. 3 D анимация дегеніміз не?

А) үшөлшемді сахна мен нысандарға негізделген қазіргі уақыттағы анимация бағыты

Ә) компьютер жадында жазылып сақталатын материал

Б) физикалық әлемде, ұқсастықтар қоршаған ортаны танып-білу

В) пішіннің түпнұсқасын танып-білу

4. Үшөлшемді графика құратын қандай компьютерлік программаларды білесің

А) 3D max, Blender 3D, K-3D, Wings 3D

Ә) Samsung Kier, Word

Б) paint

В) Edut mode6

5. Модельдеудің түрлері

А) бейнелерді құру және бейнелерді өңдеу

Ә) математикалық, графикалық

Б) айнымалы, тұрақты

В) виртуалды, виртуалды емес

6. декарттың кеңістіктің үш осі:

А) A, B, C

Ә) 3D max, Blender 3D, K-3D

Б) X, Y, Z

В) дұрыс жауап жоқ

Дұрыс жауап талданады

Бағалау парағын тарату. Бағалау жүйесімен таныстыру

Топ басшысы тағайындалады.

Бейнебаян көрсетіледі

Бүгінгі сабақта қандай тақырыпты қарастырамыз деп ойлайсыңдар

Сабаққа қандай мақсат қоямыз

Оқушының іс-әрекеті:

- Сәлеметсіз бе!

Топқа бөлінеді.

Интерактивті тақтада цилиндр, төртбұрыш, үшбұрыш, фигуралары туралы мәлімет алады.

Дұрыс жауап талданады

1) В; 2) Б; 3) А;

4) А; 5) Ә; 6) Б .

Бағалау парағына топтағы оқушылар тізімі жазады

Қиындыққа тірелу, мәселені шешу жолын іздестіру.

Ескерту:
Сабақкезеңдері: ІІ. Жаңа тақырыпты ашу және меңгерту
Дағдылар уақыт:

Түсіну

15мин

Модуль:

СТО

ОүБ

АКТ

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бағыт беру /тапсырма бойынша/

Оқулықтағы тақырып бойынша жұптық, топтық тапсырмалар береді.

І топ . Blendеr бағдарламасының шығу тарихы постер салу.
ІІ топ . 3D - Blendеr құрал-жабдықтары

ІІІ топ . Blendеr бағдарламасының мүмкіндіктері артықшылықтары, кемшіліктері.

Сергіту сәті

Павлодар қаласындағы мүсіндерді


Ұқсас жұмыстар
Информатика сабағында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушылардың құзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Сабақтың түрлері құрылысы жайлы ақпарат
Мәтіндік құжаттарға графикалық кескінді кірістіру
Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы
Информатика пәнін оқытудағы практикалық жұмыстың маңызы
Химиялық элемент атомының құрылысы
Жаңа түсінікті тексеру
Күнделік сабақ жоспары
Оксидтердің жіктелуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz