Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың білімін бекітуге арналған тапсырмалар
Сабақтың тақырыбы
Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.
Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.
Күні
1.03.2016
Мақсаты
3D blendеr бағдарламасымен таныстыру, бағдарламаның шығу тарихын туралы түсінік беру және оларды программада қолдана білуге мүмкіндік жасау.
Жұмыс нәтижесі
Шығармашылық жұмыстарын жоспарлауды жасай біледі; жеке, жұпта, топта жұмыс жасай алады, өз ойын дәлелдей алады, постер қорғайды, Blendеr бағдарламасында бастапқы практикалық тапсырманы орындай алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ресурстар
компьютер, проектор, түрлі түсті қалам, постер.
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ
кезеңдері
Дағдылар уақыт
Модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ескерту
І.
Үй тапсырмасын тексеру
Мотивация /ой қозғау/
Тақырыпқа шығу. Проблемалық сұрақ.
Мақсат қою.
3 мин
2 мин
Білу
5 мин
СТО
АКТ
Психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Көңіл -күйлерің қалай?
Фигуралар арқылы екі топқа бөлу
І топ II-топ ІII-топ
Қоржыннан өзі таңдаған фигураға байланысты топқа отырады.
Интерактивті тақтада цилиндр, төртбұрыш, үшбұрыш, фигуралары көрсетіледі.
Цилиндр - Өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл, ынталы, достары мен таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.
төртбұрыш - Лидер, ақпаратқа байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.
Үшбұрыш - Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына жеткізетін, көшбасшы, саясаткер, өз-өзіне сенімді адам.
Үй жұмысы тест
Өзіңді тексер!
<<3 D модельдеу және анимация>> тақырыбы бойынша
1. <<Виртуалды>> термині қандай мағынаны білдіреді
А) мүмкін болатын
Ә) қолданылатын
Б) шыңайы
В) мүмкін болатын, қолданылатын
2. <<Виртуальды шындық>> ұғымын 70- жылдардың соңында қайда ойлап тапты
А) АҚШ-та
Ә)Виртуалды институты
Б) Массачусетс технологиялық институтында
В) Жарон ланье институты
3. 3 D анимация дегеніміз не?
А) үшөлшемді сахна мен нысандарға негізделген қазіргі уақыттағы анимация бағыты
Ә) компьютер жадында жазылып сақталатын материал
Б) физикалық әлемде, ұқсастықтар қоршаған ортаны танып-білу
В) пішіннің түпнұсқасын танып-білу
4. Үшөлшемді графика құратын қандай компьютерлік программаларды білесің
А) 3D max, Blender 3D, K-3D, Wings 3D
Ә) Samsung Kier, Word
Б) paint
В) Edut mode6
5. Модельдеудің түрлері
А) бейнелерді құру және бейнелерді өңдеу
Ә) математикалық, графикалық
Б) айнымалы, тұрақты
В) виртуалды, виртуалды емес
6. декарттың кеңістіктің үш осі:
А) A, B, C
Ә) 3D max, Blender 3D, K-3D
Б) X, Y, Z
В) дұрыс жауап жоқ
Дұрыс жауап талданады
Бағалау парағын тарату. Бағалау жүйесімен таныстыру
Топ басшысы тағайындалады.
Бейнебаян көрсетіледі
Бүгінгі сабақта қандай тақырыпты қарастырамыз деп ойлайсыңдар
Сабаққа қандай мақсат қоямыз
- Сәлеметсіз бе!
Топқа бөлінеді.
Интерактивті тақтада цилиндр, төртбұрыш, үшбұрыш, фигуралары туралы мәлімет алады.
Дұрыс жауап талданады
1)В; 2)Б; 3)А;
4)А; 5)Ә; 6)Б.
Бағалау парағына топтағы оқушылар тізімі жазады
Қиындыққа тірелу, мәселені шешу жолын іздестіру.
ІІ. Жаңа тақырыпты ашу және меңгерту
Түсіну
15мин
СТО
ОүБ
АКТ
Бағыт беру /тапсырма бойынша/
Оқулықтағы тақырып бойынша жұптық, топтық тапсырмалар береді.
І топ. Blendеr бағдарламасының шығу тарихы постер салу.
ІІ топ. 3D - Blendеr құрал-жабдықтары
ІІІ топ. Blendеr бағдарламасының мүмкіндіктері артықшылықтары, кемшіліктері.
Сергіту сәті
Павлодар қаласындағы мүсіндерді бейнелеп көрсету.
Балалар ең алдымен жекелей оқып, жұппен, топпен талқылайды, ортаға салып орындайды. Әр топтан спикер шығып,өз жұмыстарын қорғайды.
1 оқушы мүсін болады 3 оқушы оны мүсіндейді қатысыушылар оны анықтайды.
ІІІ. Бекіту
Қолдану
15 мин
Талдау
1мин
Жинақтау
Синтез
1мин
СТО
ОүБ
АКТ
Д/Т
Оқушылардың білімін бекітуге арналған тапсырмалар.
Практикалық жұмыс.
Тапсырмаларды орындау.
Компьютерде жұысты орындау.
ІҮ. Қорытынды
Рефлексия
Бағалау
Бағалау
2 мин
Мұғалімге кері байланыс
5 балдық жүйедегі баға
<<5>> - 17 - 20 балл (100%-89%)
<<4>> - 14 - 16 балл (75%-88%)
<<3>> - 12 - 13 балл (61%-74%)
<<2>> - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )
Тапсырмалардан ең бастыларына байланысты оқушылар қорытындылайды.
Оқушылардың өз пікірі.
Оқушының пікірі, сабақ тақырыбының мақсатына жетуі-жетпеуі талданады.
Үйге тапсырма
§ 23 мазмұндау
180 бет сұрақтарға ауызша жауап беру.
180 бет тәжірибелік тапсырмалар дәптерге орындау
Үй тапсырмасының онындау алгоритмі талданады.
Оқушылар күнделікке тапсырманы жазады
Blendеr бағдарламасы. 3D модельдеу және анимация.
Виртуалдық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі.
Күні
1.03.2016
Мақсаты
3D blendеr бағдарламасымен таныстыру, бағдарламаның шығу тарихын туралы түсінік беру және оларды программада қолдана білуге мүмкіндік жасау.
Жұмыс нәтижесі
Шығармашылық жұмыстарын жоспарлауды жасай біледі; жеке, жұпта, топта жұмыс жасай алады, өз ойын дәлелдей алады, постер қорғайды, Blendеr бағдарламасында бастапқы практикалық тапсырманы орындай алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ресурстар
компьютер, проектор, түрлі түсті қалам, постер.
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ
кезеңдері
Дағдылар уақыт
Модуль
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ескерту
І.
Үй тапсырмасын тексеру
Мотивация /ой қозғау/
Тақырыпқа шығу. Проблемалық сұрақ.
Мақсат қою.
3 мин
2 мин
Білу
5 мин
СТО
АКТ
Психологиялық ахуал Оқушылармен амандасу:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Көңіл -күйлерің қалай?
Фигуралар арқылы екі топқа бөлу
І топ II-топ ІII-топ
Қоржыннан өзі таңдаған фигураға байланысты топқа отырады.
Интерактивті тақтада цилиндр, төртбұрыш, үшбұрыш, фигуралары көрсетіледі.
Цилиндр - Өте мейірімді, басқаның қайғысын да қуанышын да бөлісе алады. Көпшіл, ынталы, достары мен таныстары көп, пейілі кең, түйсігі жақсы дамыған адам.
төртбұрыш - Лидер, ақпаратқа байқампаз, ұқыпты, еңбексүйгіш, жазуға ынталы, достары және таныстары шағын, көп сөйлегенді ұната бермейтін адам.
Үшбұрыш - Өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына жеткізетін, көшбасшы, саясаткер, өз-өзіне сенімді адам.
Үй жұмысы тест
Өзіңді тексер!
<<3 D модельдеу және анимация>> тақырыбы бойынша
1. <<Виртуалды>> термині қандай мағынаны білдіреді
А) мүмкін болатын
Ә) қолданылатын
Б) шыңайы
В) мүмкін болатын, қолданылатын
2. <<Виртуальды шындық>> ұғымын 70- жылдардың соңында қайда ойлап тапты
А) АҚШ-та
Ә)Виртуалды институты
Б) Массачусетс технологиялық институтында
В) Жарон ланье институты
3. 3 D анимация дегеніміз не?
А) үшөлшемді сахна мен нысандарға негізделген қазіргі уақыттағы анимация бағыты
Ә) компьютер жадында жазылып сақталатын материал
Б) физикалық әлемде, ұқсастықтар қоршаған ортаны танып-білу
В) пішіннің түпнұсқасын танып-білу
4. Үшөлшемді графика құратын қандай компьютерлік программаларды білесің
А) 3D max, Blender 3D, K-3D, Wings 3D
Ә) Samsung Kier, Word
Б) paint
В) Edut mode6
5. Модельдеудің түрлері
А) бейнелерді құру және бейнелерді өңдеу
Ә) математикалық, графикалық
Б) айнымалы, тұрақты
В) виртуалды, виртуалды емес
6. декарттың кеңістіктің үш осі:
А) A, B, C
Ә) 3D max, Blender 3D, K-3D
Б) X, Y, Z
В) дұрыс жауап жоқ
Дұрыс жауап талданады
Бағалау парағын тарату. Бағалау жүйесімен таныстыру
Топ басшысы тағайындалады.
Бейнебаян көрсетіледі
Бүгінгі сабақта қандай тақырыпты қарастырамыз деп ойлайсыңдар
Сабаққа қандай мақсат қоямыз
- Сәлеметсіз бе!
Топқа бөлінеді.
Интерактивті тақтада цилиндр, төртбұрыш, үшбұрыш, фигуралары туралы мәлімет алады.
Дұрыс жауап талданады
1)В; 2)Б; 3)А;
4)А; 5)Ә; 6)Б.
Бағалау парағына топтағы оқушылар тізімі жазады
Қиындыққа тірелу, мәселені шешу жолын іздестіру.
ІІ. Жаңа тақырыпты ашу және меңгерту
Түсіну
15мин
СТО
ОүБ
АКТ
Бағыт беру /тапсырма бойынша/
Оқулықтағы тақырып бойынша жұптық, топтық тапсырмалар береді.
І топ. Blendеr бағдарламасының шығу тарихы постер салу.
ІІ топ. 3D - Blendеr құрал-жабдықтары
ІІІ топ. Blendеr бағдарламасының мүмкіндіктері артықшылықтары, кемшіліктері.
Сергіту сәті
Павлодар қаласындағы мүсіндерді бейнелеп көрсету.
Балалар ең алдымен жекелей оқып, жұппен, топпен талқылайды, ортаға салып орындайды. Әр топтан спикер шығып,өз жұмыстарын қорғайды.
1 оқушы мүсін болады 3 оқушы оны мүсіндейді қатысыушылар оны анықтайды.
ІІІ. Бекіту
Қолдану
15 мин
Талдау
1мин
Жинақтау
Синтез
1мин
СТО
ОүБ
АКТ
Д/Т
Оқушылардың білімін бекітуге арналған тапсырмалар.
Практикалық жұмыс.
Тапсырмаларды орындау.
Компьютерде жұысты орындау.
ІҮ. Қорытынды
Рефлексия
Бағалау
Бағалау
2 мин
Мұғалімге кері байланыс
5 балдық жүйедегі баға
<<5>> - 17 - 20 балл (100%-89%)
<<4>> - 14 - 16 балл (75%-88%)
<<3>> - 12 - 13 балл (61%-74%)
<<2>> - 0 - 11 балл (60%-дан төмен )
Тапсырмалардан ең бастыларына байланысты оқушылар қорытындылайды.
Оқушылардың өз пікірі.
Оқушының пікірі, сабақ тақырыбының мақсатына жетуі-жетпеуі талданады.
Үйге тапсырма
§ 23 мазмұндау
180 бет сұрақтарға ауызша жауап беру.
180 бет тәжірибелік тапсырмалар дәптерге орындау
Үй тапсырмасының онындау алгоритмі талданады.
Оқушылар күнделікке тапсырманы жазады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz