Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау

Ә/б отырысында «Келісілді» «Бекітемін» қаралды : оқу ісінің меңгерушісі Мектеп директоры

Ходжахметова С Джамалов Д М

«___»2015ж «___» _2015ж «___»2015ж

Орта мерзімді сабақ жоспары

Пән: геометрия

Сынып: 8 Ә, Б, В, Г, Д

Мұғалім: Нурмуханова Гулара Мухамметгалыевна

Барлық сағат саны-68, аптасына-2 сағат

Жоспарланған бақылау жұмысының саны 6, тесттер - 2

Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және «2014-2015оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар, 2013 жылғы 22. 04. №146 бұйрық бойынша ұсынылған жалпы білім беретін мектептің 7 -сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.

Оқулық авторы : Ж. Қайдасов, Г. Хабарова А. Абдиев.

Басылым: Алматы «Мектеп» Шыққан жылы : 2012 ж

2015-2016 оқу жылы

Өтілетін сабақтың тақырыбы

Сағат

саны

Мерзімі
Жаңа технология
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданылған әдебиеттер
Ресурстар
№:
№:
  1. 7-сынып геометрия курсын қайталау 4сағ

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Геометрияның негізгі ұғымдарымен таныстыру. Нүкте, түзу, кесінді және сәулелерді дұрыс сала білуге, олардың өзара орналасуын үйрену. Математикалық білім, білік деңгейлерін тексеру. Пәнге қызығушылығын арттыру, сұрақтарға мәдени түрде жауап беруге, қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу . Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу. Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.

Күтілетін нәтиже: Алғашқы геометриялық ұғымдар туралы білімдерін кеңейтеді, кесінді, сәуле, бұрыш туралы білімдерін жетілдіріп, кесінділерді және бұрыштарды өлшеуді, салуды, салыстыруды, санға көбейтуді үйренеді.

№: 1-4
Өтілетін сабақтың тақырыбы: 7-сынып геометрия курсын қайталау
Сағатсаны: 4
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,

ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді

Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар: Слайд, үдлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздар
№:
  1. I тарау. Төртбұрыштар

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: төртбұрыш және оның элементтері, дөңес және дөңес емес төртбұрыштар туралы білу. Төртбұрыштың ішкі бұрытарының қосындысы туралы теоремамен танысып, оларды төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептеуді үйрену.

Күтілетін нәтиже: төртбұрыш және оның элементтері, дөңес және дөңес емес төртбұрыштар туралы біледі. Төртбұрыштың ішкі бұрытарының қосындысы туралы теоремамен танысып, оларды төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептеуді үйренеді.

№: 5
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы : Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.

Мақсаты: Төртбұрыш және оның элементтері, дөңес, дөңес емес төртбұрышщтар туралы білу. Ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданып есептер шығаруды үйрену.

Күтілетін нәтижесі: дөңес, дөңес емес төртбұрышщтар туралы біледі. Ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданып есептер шығаруды үйренеді.

Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түсіндіру әдісі, топтастыру, топтық бағалау, топтық жұмыс, диалог
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,

сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Төртбұрыштардың түрлерін, ішкі бұрыштардың қосындысы туралы теореманы қолданып есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді

Қолданылған әдебиеттер:

Ж.

Қайдасов, Г. Хабарова, А. Абдиев

Ресурстар:

Үлестірме тапсырмалар,

слайд

№: 6-8
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы :Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограммның белгілері.

Мақсаты: Параллелограмм және оның элементтерімен танысу, параллелограммның элементтерінің арасындағы қатнастарды көрсететін есептерді шығарып үйрену

Күтілетін нәтиже: :Параллелограмм және оның элементтерімен танысады, параллелограммның элементтерінің арасындағы қатнастарды көрсететін есептерді шығарып өйренеді.

Сағатсаны: 3
Мерзімі:
Жаңа технология: АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу
Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді. Параллелограммның элеметтерінің арасындағы қатнастарды көрсететін есептерді шығарып үйренеді.
Қолданылған әдебиеттер:

Суреттер, таратпалар,

Слайд

Плакаттар

Сызғыш

№: 9-11
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері мен белгілері. Мақсаты: Тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларын және қасиеттерін үйрену. Фигуралардың айырмашылығын және қасиеттерін қолданып есептер шығаруды үйрену

Күтілетін нәтиже: Тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларын және қасиеттерін үйренеді.

Сағатсаны: 3
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту, пікір алмасу, өз ойларымен бөлісу, сәйкестік тест
Оқып-үйренудің нәтижесі: Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, пәнаралық байланыс жасап сөздік қорын молайтады. Фигуралардың қасиеттерін үйренеді. Айырмашылығын біледі.
Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар: Таратпалар, слайд, кеспе қағаздар
№: 12
Өтілетін сабақтың тақырыбы: 1-бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Қолданылған әдебиеттер: Ж. Қайдасов, Г. Хабарова, А. Абдиев
Ресурстар: дидактикалық материал, кеспе қағаз
№: 13-14
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер.

Мақсаты :Параллелограммның қасиеттерін, үшбұрыштың теңдік белгілерін пайдаланып теоремаларды дәлелдеу мен есептер шығаруды үйрену

Күтілетін нәтиже:: Параллелограммның қасиеттерін, үшбұрыштың теңдік белгілерін пайдаланып теоремаларды дәлелдеу мен есептер шығаруды үйренеді

Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл, сұрақ-жауап арқылы түсіндіру, топтық және жұптық жұмыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Параллелограммның қасиеттерін және үшбұрыштар теңдігінің белгілерін пайдаланып, теореманы дәлелдей алады
Қолданылған әдебиеттер: Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы, сурет
№: 15
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Трапеция

Мақсаты: трапецияның түрлерімен және элементтерімен танысып, трапецияның элементтерін табуға есептер шығарып үйрену

Күтілетін нәтиже: трапецияның түрлерімен және элементтерімен танысып, есептер шығарып үйренеді.

Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, «Табыс» ағашын отырғызу
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,

ұйымшылдыққа, сенімділікке үйренеді. Трапецияның элементтерінің шешімін табуға үйренеді

Қолданылған әдебиеттер: Суреттер, дидактикалық материалдар, слайд
№: 16
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар) .

Мақсаты: Төртбұрыштардың түрлерін және элементтерін үйрену .

Күтілетін нәтиже: Төртбұрыштардың түрлерін және элементтерін үйренеді.

Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: топтық жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді қоршаған ортадағы төртбұрыштарды үйренеді
Қолданылған әдебиеттер: Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Нұрпейіс
Ресурстар: Таратпалар, слайд
№: 17-18
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы : Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары.

Мақсаты: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарын, қасиееттерін үйрену, есептер шығаруды үйрену

Күтілетін нәтиже: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарын, ауырлық центрін үйренеді

Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады. Орта сызықтарын, қасиеттерін үйренеді.
Қолданылған әдебиеттер: Таратпалар
№: 19-20
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Үшбұрыштың тамаша нүктелері.

Мақсаты: үшбұрыштың тамаша нүктелерін, ортақ қасиеттерін, және айырмашлығын білу, есептер шығаруды үйрену

Күтілетін нәтиже : үшбұрыштың тамаша нүктелерін пайдаланып есептер шығаруды үйренеді

Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кері байланыс жазу, «Білім» ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету,
Оқып-үйренудің нәтижесі: Терминдерді тиімді пайдалана алады. Үшбұрыштың тамаша нүктелерін, ортақ қасиеттерін және айырмашылығын үйренеді.
Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар: Слайд, есептер жинағы, үлестірмелі тапсырмалар
№: 21
Өтілетін сабақтың тақырыбы: Өзіңді тексер
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: өткен тақырыптарға шолу жасайды
Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар: Дидактикалық материал
№: 22
Өтілетін сабақтың тақырыбы: 2-бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар: Дидактикалық материал
№:
№:

3. II тарау. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар 15 сағат

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тік бұрышты үшбұрыш туралы білімдерін кеңейту. Тікббұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін, негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Пифагор теоремасын үйрену. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдылану, өз жетістіктерін бағалай білу. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: . Тік бұрышты үшбұрыш туралы білімдерін кеңейтеді. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін, негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Пифагор теоремасын үйренеді. Алған білімдерін пайдаланып есептер шығарады.

№: 23-24
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі

Мақсаты: . Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін үйрену Мәндерін тауып, есептер шығаруды үйрену.

Күтілетін нәтиже: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін үйренеді. Мәндерін тауып, есептер шығаруды үйренеді.

Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кері байланыс, «Табыс» ағашынотырғызу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, диалогтік оқыту, сәйкестік тест, топтастыру, жапырақтар түсі бойынша бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі: Ынтмақтастық атмосферасы нығая түседі. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін үйренеді Мәндерін тауып, есептер шығаруды үйренеді, достық қарым-қатынас орнайды
Қолданылған әдебиеттер: А. Әбілқасымова, Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов, С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс, Ғ. Қалдыбаева, Б. Саяқова, С. Жақсымбетова
Ресурстар: Үлестірмелі тапсырмалар, таратапалар, слайд
№: 25-27
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы §9 Пифагор теоремасы

Мақсаты: Пифагор теоремасының мәнін түсіну. Пифагор теоремасының көмегімен есептер шығаруды үйрену

Күтілетін нәтиже: Пифагор теоремасының мәнін түсіну. Пифагор теоремасының көмегімен есептер шығарады

Сағатсаны: 3
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл (сұрақ жауап), ой және пікір алмасу, Кері байланыс, жұптық жұмыс, жұптық бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,

сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Жұптық жұмыс арқылы бір-біріне деген сенімділіктері артады.

Пифагор теоремасын үйренеді және есептер шығарады

Қолданылған әдебиеттер: Слайд, дидактикалық материалдар, плакаттар.
№: 28-29
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы §10 Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік және оның салдары. Мақсаты:

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді өрнектейтін формулаларды үйрену

Күтілетін нәтиже: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді өрнектейтін формулаларды үйренеді

Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,

ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді

Формула бойынша есептер шығарады

Қолданылған әдебиеттер: Таратапалар, суреттер, слайд, есептер жинағы
№: 30
Өтілетін сабақтың тақырыбы: 3-бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жеке жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар: Дидактикалық материал
№: 31-32
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: 30 ͦ, 40 ͦ, 60 ͦ бұрыштардың синус, косинус, тангшенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндері

Мақсаты: α бұрышы 30 ͦ, 40 ͦ, 60 ͦ -қа тең болғандағы sinα, Cosα, tgα, Ctgα ның кестелік мәндерін білу, біреуінің мәні арқылы қалғандарын есептеуді үйрену.

Күтілетін нәтиже: α бұрышы 30 ͦ, 40 ͦ, 60 ͦ -қа тең болғандағы sinα, Cosα, tgα, Ctgα ның кестелік мәндерін біледі, біреуінің мәні арқылы қалғандарын есептеуді үйренеді.

Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады, өздеріне деген сенімділік артады

Бұрыштар үшінсинус, косинус, тангенс және котангенс мәндерінің кестесін пайдаланып, есептер шығаруды үйренеді

Қолданылған әдебиеттер:
Ресурстар: Слайд, дидактикалық материалдар, шығармашылық тапсырмалар
№: 33-35
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу

Мақсаты: Пифагор теоремасын, тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Үшбұрыш және трапецияның орта сызықтарын пайдаланып есептер шығаруды үйрену.

Күтілетін нәтиже: Пифагор теоремасын, тригонометриялық тепе-теңдіктерді, үшбұрыш және трапецияның орта сызықтарын пайдаланып есептер шығаруды үйренеді.

Сағатсаны: 3
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог

Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, қалай оқу керектігін үйрету

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Диалог арқылы бір-бірімен ұйымшылдықпен жұмыс атқаруға үйренеді, Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының, бұрыштарының мәндерін табуға үйренеді. Білім алу дағдылары қалыптасады

Пифагор теоремасын қолданып есептер шығарады

Қолданылған әдебиеттер: В. Корчевский, А. Абдиев, З. Жұмағұлова, С. Төлеубаева, Г. Жүнісова, Г. Даньяров, Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева А. Миразова, Ж. Юсупов, С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс
Ресурстар: Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы
№: 36
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Тікбұрышты үшбұрыштарды салу

Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштарды салуды үйрену.

Күтілетін нәтиже: Тікбұрышты үшбұрыштарды салуды үйренеді

Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Қолданылған әдебиеттер: Слайд, таратпалар
№: 37
Өтілетін сабақтың тақырыбы: 4-бақылау жұмысы
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Өздік жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Жауапкершіліктері артады, өздік жұмыс арқылы өздеріне деген сенімдері арта түседі
Қолданылған әдебиеттер: Таратпалар
№:
  1. ІІІ тарау. Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар әдісі (10 сағат)

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Жазықтықтағы тікбұрышты (декарттық) координаталар жүйесі туралы білімдерін кеңейту, кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табуды үйрену.

Күтілетін нәтиже: Жазықтықтағы тікбұрышты (декарттық) координаталар жүйесі туралы білімдерін кеңейтеді, кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табуды үйренеді, осы білімдерді есептер шығару кезінде қолдануды үйренеді.

Өтілетін сабақтың тақырыбы:
Сағатсаны:
№: 38
Өтілетін сабақтың тақырыбы: Тақырыбы :Жазықтық-тағы нүктенің координаталары. Кесіндінің ортасының координаталары. Мақсаты: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесін білу, кесінді ортасыныңкоординатала-рын табуды үйрену Күтілетін нәтиже: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесін біледі, кесінді ортасыныңкоординатала-рын табуды үйренеді
Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл (сұрақ жауап) Кері байланыс, диалог тік оқыту, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау, топтастыру
Оқып-үйренудің нәтижесі: Формулаларды есептер шығаруда дұрыс қолдана алады, өздеріне сенімділік пайда болады. Сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
Қолданылған әдебиеттер: В. Корчевский, А. Абдиев, З. Жұмағұлова, С. Төлеубаева, Г. Жүнісова, Г. Даньяров, Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, Е. Тұяқов, К. Бүкібаева, А. Миразова, Ж. Юсупов, С. Заурбеков, Ж. Нұрпейіс
Ресурстар: Үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
№: 39
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Екі нүктенің арақашықтығы.

Мақсаты: берілген координаталары бойынша жазықтықтағы екі нүктенің табуды үйрену. Тікбұрышты координаталар жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдаланып, есептер шығарып үйрену

Күтілетін нәтиже: Тікбұрышты координаталар жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдаланып, есептер шығарып үйренеді .

Сағатсаны: 1
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Кері байланыс жазу, «Білім» ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, бір-біріне сұрақтар қою арқылы алған білімдерін қорытындылайды
Қолданылған әдебиеттер: Шығармашылық тапсырмалар, слайд
№: 40-41
Өтілетін сабақтың тақырыбы:

Тақырыбы: Шеңбердің теңдеуі.

Мақсаты :Жазықтықта берілген шеңбердің теңдеуін білу және шеңбердің центірін, кез келген нүктесінің координаталарын табуға есептер шығарып үйрену Күтілетін нәтиже: шеңбердің центірін, кез келген нүктесінің координаталарын табуға есептер шығарып үйренеді.

Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Жаңа технология: СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, топтық бағалау
Оқып-үйренудің нәтижесі: Шеңбердің теңдеуін дұрыс қолдана білуге үйренеді, есептерді қатесіз шығаруға дағдыланады
Қолданылған әдебиеттер: Формулалар, слайд, дидактикалық материалдар
№: 42-43
Өтілетін сабақтың тақырыбы: Тақырыбы :Түзудің теңдеуі Мақсаты :Координаталық жазықтықта анықталған түзудің теңдеуін, түзудің бұрыштық коэффициентін білу. Күтілетін нәтиже: Координаталық жазықтықта анықталған түзудің теңдеуін, түзудің бұрыштық коэффициентін біледі.
Сағатсаны: 2
Мерзімі:
Жаңа технология:

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектерге есептер
Топ басшысының бағалауы
Сыни тұрғыдан ойлау
Квадрат түбірлер
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 7, 8, 9-сыныптарға
Географиядан орта мерзімді жоспарлау 7-сынып
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Менің досым
Оқып -үйренудің негізгі мақсаттары. Жұмыстың белсенді формалары, модульдер
Төлдердің суреттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz