Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Ә/б отырысында <<Келісілді>> <<Бекітемін>> қаралды: оқу ісінің меңгерушісі Мектеп директоры
______________ Ходжахметова С_______ Джамалов Д М ________
<<___>>_________2015ж <<___>>________ _2015ж <<___>>_________2015ж
Орта мерзімді сабақ жоспары
Пән: геометрия
Сынып: 8Ә,Б,В,Г,Д
Мұғалім: Нурмуханова Гулара Мухамметгалыевна
Барлық сағат саны-68 , аптасына-2 сағат
Жоспарланған бақылау жұмысының саны 6, тесттер - 2
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2014-2015оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар,2013 жылғы 22.04. №146 бұйрық бойынша ұсынылған жалпы білім беретін мектептің 7 -сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.
Оқулық авторы :Ж.Қайдасов, Г. Хабарова А.Абдиев.
Басылым: Алматы <<Мектеп>>Шыққан жылы: 2012 ж
2015-2016 оқу жылы
№
Өтілетін сабақтың тақырыбы
Сағат
саны
Мерзімі
Жаңа технология
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданылған әдебиеттер
Ресурстар
1. 7-сынып геометрия курсын қайталау 4сағ
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Геометрияның негізгі ұғымдарымен таныстыру. Нүкте, түзу, кесінді және сәулелерді дұрыс сала білуге, олардың өзара орналасуын үйрену.Математикалық білім, білік деңгейлерін тексеру.Пәнге қызығушылығын арттыру, сұрақтарға мәдени түрде жауап беруге, қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу.Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу.Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Алғашқы геометриялық ұғымдар туралы білімдерін кеңейтеді, кесінді, сәуле, бұрыш туралы білімдерін жетілдіріп, кесінділерді және бұрыштарды өлшеуді, салуды, салыстыруды, санға көбейтуді үйренеді.
1-4
7-сынып геометрия курсын қайталау
4
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді
Слайд, үдлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздар
2. I тарау. Төртбұрыштар
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: төртбұрыш және оның элементтері, дөңес және дөңес емес төртбұрыштар туралы білу. Төртбұрыштың ішкі бұрытарының қосындысы туралы теоремамен танысып, оларды төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептеуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: төртбұрыш және оның элементтері, дөңес және дөңес емес төртбұрыштар туралы біледі. Төртбұрыштың ішкі бұрытарының қосындысы туралы теоремамен танысып, оларды төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептеуді үйренеді.
5
Тақырыбы: Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.
Мақсаты: Төртбұрыш және оның элементтері, дөңес, дөңес емес төртбұрышщтар туралы білу. Ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданып есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтижесі: дөңес, дөңес емес төртбұрышщтар туралы біледі. Ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданып есептер шығаруды үйренеді.
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, топтастыру,топтық бағалау, топтық жұмыс, диалог
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Төртбұрыштардың түрлерін, ішкі бұрыштардың қосындысы туралы теореманы қолданып есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Ж.
Қайдасов, Г. Хабарова, А. Абдиев
Үлестірме тапсырмалар,
слайд
6-8
Тақырыбы:Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограммның белгілері.
Мақсаты:Параллелограмм және оның элементтерімен танысу, параллелограммның элементтерінің арасындағы қатнастарды көрсететін есептерді шығарып үйрену
Күтілетін нәтиже: :Параллелограмм және оның элементтерімен танысады, параллелограммның элементтерінің арасындағы қатнастарды көрсететін есептерді шығарып өйренеді.
3
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу
Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді. Параллелограммның элеметтерінің арасындағы қатнастарды көрсететін есептерді шығарып үйренеді.
Суреттер, таратпалар,
Слайд
Плакаттар
Сызғыш
9-11
Тақырыбы: Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері мен белгілері. Мақсаты: Тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларын және қасиеттерін үйрену. Фигуралардың айырмашылығын және қасиеттерін қолданып есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: Тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларын және қасиеттерін үйренеді.
3
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту, пікір алмасу, өз ойларымен бөлісу, сәйкестік тест
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, пәнаралық байланыс жасап сөздік қорын молайтады. Фигуралардың қасиеттерін үйренеді. Айырмашылығын біледі.
Таратпалар, слайд, кеспе қағаздар
12
1-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Жеке жұмыс
Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Ж. Қайдасов, Г. Хабарова, А. Абдиев
дидактикалық материал, кеспе қағаз
13-14
Тақырыбы: Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер.
Мақсаты:Параллелограммның қасиеттерін, үшбұрыштың теңдік белгілерін пайдаланып теоремаларды дәлелдеу мен есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже:: Параллелограммның қасиеттерін, үшбұрыштың теңдік белгілерін пайдаланып теоремаларды дәлелдеу мен есептер шығаруды үйренеді
2
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл, сұрақ-жауап арқылы түсіндіру, топтық және жұптық жұмыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау
Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Параллелограммның қасиеттерін және үшбұрыштар теңдігінің белгілерін пайдаланып, теореманы дәлелдей алады
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы, сурет
15
Тақырыбы: Трапеция
Мақсаты: трапецияның түрлерімен және элементтерімен танысып,трапецияның элементтерін табуға есептер шығарып үйрену
Күтілетін нәтиже: трапецияның түрлерімен және элементтерімен танысып, есептер шығарып үйренеді.
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, <<Табыс>> ағашын отырғызу
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, сенімділікке үйренеді. Трапецияның элементтерінің шешімін табуға үйренеді
Суреттер, дидактикалық материалдар, слайд
16
Тақырыбы: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар).
Мақсаты: Төртбұрыштардың түрлерін және элементтерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Төртбұрыштардың түрлерін және элементтерін үйренеді.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
топтық жұмыс
Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді қоршаған ортадағы төртбұрыштарды үйренеді
Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Нұрпейіс
Таратпалар, слайд
17-18
Тақырыбы: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары.
Мақсаты: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарын, қасиееттерін үйрену, есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарын, ауырлық центрін үйренеді
2
СТО үйрету, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады. Орта сызықтарын, қасиеттерін үйренеді.
Таратпалар
19-20
Тақырыбы:Үшбұрыштың тамаша нүктелері.
Мақсаты: үшбұрыштың тамаша нүктелерін, ортақ қасиеттерін, және айырмашлығын білу, есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: үшбұрыштың тамаша нүктелерін пайдаланып есептер шығаруды үйренеді
2
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Кері байланыс жазу, <<Білім>> ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету,
Терминдерді тиімді пайдалана алады. Үшбұрыштың тамаша нүктелерін, ортақ қасиеттерін және айырмашылығын үйренеді.
Слайд, есептер жинағы, үлестірмелі тапсырмалар
21
Өзіңді тексер
1
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жеке жұмыс
өткен тақырыптарға шолу жасайды
Дидактикалық материал
22
2-бақылау жұмысы
1
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жеке жұмыс
өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Дидактикалық материал
3. II тарау. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар 15 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Тік бұрышты үшбұрыш туралы білімдерін кеңейту. Тікббұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін, негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Пифагор теоремасын үйрену. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдылану, өз жетістіктерін бағалай білу. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: .Тік бұрышты үшбұрыш туралы білімдерін кеңейтеді. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін, негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Пифагор теоремасын үйренеді. Алған білімдерін пайдаланып есептер шығарады.
23-24
Тақырыбы:Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі
Мақсаты:. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін үйрену Мәндерін тауып, есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін үйренеді. Мәндерін тауып, есептер шығаруды үйренеді.
2
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Кері байланыс,<<Табыс>> ағашынотырғызу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, диалогтік оқыту, сәйкестік тест, топтастыру, жапырақтар түсі бойынша бағалау
Ынтмақтастық атмосферасы нығая түседі. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін үйренеді Мәндерін тауып, есептер шығаруды үйренеді, достық қарым-қатынас орнайды
А.Әбілқасымова, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Үлестірмелі тапсырмалар, таратапалар, слайд
25-27
Тақырыбы §9 Пифагор теоремасы
Мақсаты:Пифагор теоремасының мәнін түсіну. Пифагор теоремасының көмегімен есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: Пифагор теоремасының мәнін түсіну. Пифагор теоремасының көмегімен есептер шығарады
3
СТО үйрету, АКТ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл (сұрақ жауап),ой және пікір алмасу, Кері байланыс, жұптық жұмыс, жұптық бағалау
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Жұптық жұмыс арқылы бір-біріне деген сенімділіктері артады.
Пифагор теоремасын үйренеді және есептер шығарады
Слайд, дидактикалық материалдар, плакаттар.
28-29
Тақырыбы §10 Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік және оның салдары. Мақсаты:
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді өрнектейтін формулаларды үйрену
Күтілетін нәтиже: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді өрнектейтін формулаларды үйренеді
2
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді
Формула бойынша есептер шығарады
Таратапалар, суреттер, слайд, есептер жинағы
30
3-бақылау жұмысы
1
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жеке жұмыс
өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Дидактикалық материал
31-32
Тақырыбы: 30 ͦ , 40 ͦ ,60 ͦ бұрыштардың синус,косинус, тангшенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндері
Мақсаты: α бұрышы 30 ͦ , 40 ͦ ,60 ͦ -қа тең болғандағы sinα, Cosα, tgα ,Ctgα ның кестелік мәндерін білу, біреуінің мәні арқылы қалғандарын есептеуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: α бұрышы 30 ͦ , 40 ͦ ,60 ͦ -қа тең болғандағы sinα, Cosα, tgα ,Ctgα ның кестелік мәндерін біледі, біреуінің мәні арқылы қалғандарын есептеуді үйренеді.
2
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ
Жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады, өздеріне деген сенімділік артады
Бұрыштар үшінсинус,косинус, тангенс және котангенс мәндерінің кестесін пайдаланып, есептер шығаруды үйренеді
Слайд, дидактикалық материалдар, шығармашылық тапсырмалар
33-35
Тақырыбы:Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу
Мақсаты:Пифагор теоремасын,тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Үшбұрыш және трапецияның орта сызықтарын пайдаланып есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Пифагор теоремасын,тригонометриялық тепе-теңдіктерді, үшбұрыш және трапецияның орта сызықтарын пайдаланып есептер шығаруды үйренеді.
3
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, қалай оқу керектігін үйрету
Диалог арқылы бір-бірімен ұйымшылдықпен жұмыс атқаруға үйренеді, Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының , бұрыштарының мәндерін табуға үйренеді. Білім алу дағдылары қалыптасады
Пифагор теоремасын қолданып есептер шығарады
В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева, Г.Жүнісова, Г.Даньяров, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы
36
Тақырыбы:Тікбұрышты үшбұрыштарды салу
Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштарды салуды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Тікбұрышты үшбұрыштарды салуды үйренеді
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Слайд, таратпалар
37
4-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Жауапкершіліктері артады, өздік жұмыс арқылы өздеріне деген сенімдері арта түседі
Таратпалар
4. ІІІ тарау. Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар әдісі (10 сағат)
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Жазықтықтағы тікбұрышты (декарттық) координаталар жүйесі туралы білімдерін кеңейту, кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табуды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Жазықтықтағы тікбұрышты (декарттық) координаталар жүйесі туралы білімдерін кеңейтеді, кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табуды үйренеді, осы білімдерді есептер шығару кезінде қолдануды үйренеді.
38
Тақырыбы:Жазықтық-тағы нүктенің координаталары. Кесіндінің ортасының координаталары. Мақсаты: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесін білу, кесінді ортасыныңкоординатала-рын табуды үйрену Күтілетін нәтиже: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесін біледі, кесінді ортасыныңкоординатала-рын табуды үйренеді
1
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Миға шабуыл (сұрақ жауап) Кері байланыс, диалог тік оқыту, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау, топтастыру
Формулаларды есептер шығаруда дұрыс қолдана алады, өздеріне сенімділік пайда болады. Сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева, Г.Жүнісова, Г.Даньяров, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс
Үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
39
Тақырыбы: Екі нүктенің арақашықтығы.
Мақсаты: берілген координаталары бойынша жазықтықтағы екі нүктенің табуды үйрену.Тікбұрышты координаталар жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдаланып, есептер шығарып үйрену
Күтілетін нәтиже: Тікбұрышты координаталар жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдаланып, есептер шығарып үйренеді.
1
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Кері байланыс жазу,<<Білім>> ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, бір-біріне сұрақтар қою арқылы алған білімдерін қорытындылайды
Шығармашылық тапсырмалар, слайд
40-41
Тақырыбы: Шеңбердің теңдеуі.
Мақсаты:Жазықтықта берілген шеңбердің теңдеуін білу және шеңбердің центірін, кез келген нүктесінің координаталарын табуға есептер шығарып үйрену Күтілетін нәтиже: шеңбердің центірін, кез келген нүктесінің координаталарын табуға есептер шығарып үйренеді.
2
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, топтық бағалау
Шеңбердің теңдеуін дұрыс қолдана білуге үйренеді, есептерді қатесіз шығаруға дағдыланады
Формулалар, слайд, дидактикалық материалдар
42-43
Тақырыбы:Түзудің теңдеуі Мақсаты:Координаталық жазықтықта анықталған түзудің теңдеуін, түзудің бұрыштық коэффициентін білу. Күтілетін нәтиже: Координаталық жазықтықта анықталған түзудің теңдеуін, түзудің бұрыштық коэффициентін біледі.
2
Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Құрылған критерий бойынша бағалау, жұптық жұмыс, диалог, сұрақ-жауап, топтастыру
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Түзудің теңдеуін формуласын қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Кеспе қағаздар, слайд, үлестірмелі тапсырмалар
44-46
Тақырыбы:Есептерді шешуде координаталарды қолдану. Мақсаты:Шеңбердің теңдеуін, түзудің теңдеуін
қолданып есептер шығаруды үйрену. Күтілетіннәтиже:Шеңбердің теңдеуін, түзудің теңдеуін
қолданып есептер шығаруды үйренеді.
3
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,
Топтық жұмыс
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады.
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Плакаттар
47
5-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады
Таратпалар
5. IV тарау. Төртбұрыштардың аудандары.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Аудан туралы білімдерін кеңейту, тереңдету. Тіктөртбұрыштың, параллелограммның, үшбұрыштың және трапецияның аудандарының формулаларын үйрену. Формулаларын қолданып есептер шығарып үйрену
Күтілетін нәтиже: Аудан туралы білімдерін кеңейтеді, тереңдетеді. Тіктөртбұрыштың, параллелограммның, үшбұрыштың және трапецияның аудандарының формулаларын үйренеді. Формулаларын қолданып есептер шығарып үйренеді.
48-
Тақырыбы:Фигураның ауданы туралы түсінік. Фигуралардың теңшамалылығы және тең құралғандығы
Мақсаты:Жай фигураның анықтамасын жай фигураның ауданын, тең шамалас фигуралардың анықтамасын үйрену.
Күтілетін нәтиже: жай фигураның ауданын, тең шамалас фигуралардың анықтамасын үйренеді.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ
Диалог, сұрақ-жауап, сәйкестендіру, топтық және жұптық жұмыс, өз-өзін бағалау
Берілген тақырып бойынша оқушылар өз білімдерін жетілдірді, ой-өрістері кеңейеді, қызығушылықтары артады
Формулалар, слайд, үлестірмелі таратпалар
49-50
Тақырыбы:Тіктөртбұрыштың ауданы.
Мақсаты:Тіктөртбұрыштың, квадраттың аудандарын есептейтін формулаларды қорытып шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: Тіктөртбұрыштың, квадраттың аудандарын есептейтін формулаларды қорытып шығаруды үйренеді.
2
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, диалогтік оқыту, топтық және жұптық жұмыс, сәйкестік тест
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолданады. Ойын арқылы бір-біріне деген сенімділіктері және достық қарым-қатынастары артады
Кесте, слайд, дидактикалық материалдар
51-52
Тақырыбы:Параллелограммның ауданы Мақсаты:Праллелограммның және ромбының аудандарымен, тең құрамдас фигуралар түсінігіменжәне элементтер танысу. Аудандарын және элементтерін анықтауға есептер шығаруды үйрену Күтілетін нәтиже: Аудандарын және элементтерін анықтауға есептер шығаруды үйренеді
2
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, диалогтік оқыту, топтық және жұптық жұмыс,
Алған білімдерін қорытындылайды және практикада көрсете алады
Слайд, таратпалар
53-55
Тақырыбы:Үшбұрыштыңауданы. Мақсаты:Үшбұ-рыштың ауданын есептейтін формуланы үйрену. Формуланы қолданып есептер шығарып үйрену. Күтілетін нәтиже: Үшбұрыштың ауданын есептейтін формуланы үйрену. Формуланы қолданып есептер шығарып үйренеді
3
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог
қалай оқу керектігін үйрету, Өзін-өзі бағалау, топтық жұм
Өздік жұмысы арқылы жауапкершілікке үйренеді
Таратпалар
56
Тақырыбы:Трапецияның ауданы. Мақсаты:Трапецияның ауданын есептеу формуласын үйрену және есептер шығару. Күтілетін нәтиже: Трапецияның ауданын есептеу формуласын үйренеді және есептер шығарады.
1
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог, кері байланыс жазу <<Білім>> ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, миға шабуыл
Өткенді қайталай отырып, білімдерін нақтылайды. Есептер шығара отырып білімдерін қорытындылайды, дәлелдеп бере алады, өздеріне деген сенімділіктері артады
Кеспе қағаздар, слайд, үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы
57-60
Тақырыбы:Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу
Мақсаты:Үшбұрыштың тіктөртбұрыштың, параллелограмның, ромбының, трапецияның аудандарының формулаларын пайдаланып, есептер шығарып үйрену. Күтілетін нәтиже: Үшбұрыштың тіктөртбұрыштың, параллелограмның, ромбының, трапецияның аудандарының формулаларын пайдаланып, есептер шығарып үйренеді.
4
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
<<Ой қозғау>> стратегиясы, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау,
Топтық, жұптық жұмыс, топтастыру
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, диалог арқылы жуық сандардың абсолюттік қателігін табуға үйреніп дағдыланады
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,
Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Есептер жинағы, слайд
61
6-бақылау жұмысы
1
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Өздік жұмыс
Өздік жұмыс арқылы жауапкершілігі артады
Кеспе қағаздар
6. Қайталау. Есептер шығару
62
Тақырыбы:Төртбұрыштар. Есептер шығару
Мақсаты:Төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептеу
Күтілетін нәтиже: Төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептейді
1
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог
қалай оқу керектігін үйрету, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Алгоритмді дұрыс қолдана отырып, амалдарды дұрыс орындауға үйренеді
Сызбалар, кестелер, слайд
63-64
Тақырыбы:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының арасындағы байланыстар
Мақсаты:Тікбұрышты үшбұрышты салу, сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндерін есептеу. Күтілетін нәтиже: сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндерін есептейді.
2
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс,
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Ә.Шыны
беков, Ж.Қайдасов, А.Миразова, Г.Досмағанбетова Е.Тұяқов, К.Бүкібаева Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова,
Сызба, слайд, үлестірмелі тапсырмалар
65
Тақырыбы:Төртбұрыштардың аудандары.
Мақсаты: Төртбұрыштардың аудандарын есептеуді білу. Күтілетін нәтиже:
Төртбұрыштардың аудандарын есептеуді біледі.
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолданады. Ойын арқылы бір-біріне деген сенімділіктері және достық қарым-қатынастары артады
Есептер жинағы, дидактикалық материалдар
66
Тест тапсырмалары
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Жеке-жеке жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. Өздеріне деген сенімділіктері артады
Е.Тұяқов, К.Бүкібаева
Слайд, таратпалар
67
Қорытынды бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Өз білімдерін практикада қолдана біледі және дәлелдей алады
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, А.Миразова, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова,
А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбе ков, Ж.Нұрпейіс, С.Жақсымбетова
Таратпалар
68
Қайталау.есептер шығару
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Топтық және жұптық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту,қалай оқу керектігін үйрету, топтастыру
Жыл бойы алған білімдерін пысықтайды. Ойын арқылы өздерінің білімдерін көрсете алады, зерттейді және дәлелдейді. Жауапкершіліктері және сенімділіктері артады
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздары
______________ Ходжахметова С_______ Джамалов Д М ________
<<___>>_________2015ж <<___>>________ _2015ж <<___>>_________2015ж
Орта мерзімді сабақ жоспары
Пән: геометрия
Сынып: 8Ә,Б,В,Г,Д
Мұғалім: Нурмуханова Гулара Мухамметгалыевна
Барлық сағат саны-68 , аптасына-2 сағат
Жоспарланған бақылау жұмысының саны 6, тесттер - 2
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және <<2014-2015оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы>> әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар,2013 жылғы 22.04. №146 бұйрық бойынша ұсынылған жалпы білім беретін мектептің 7 -сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.
Оқулық авторы :Ж.Қайдасов, Г. Хабарова А.Абдиев.
Басылым: Алматы <<Мектеп>>Шыққан жылы: 2012 ж
2015-2016 оқу жылы
№
Өтілетін сабақтың тақырыбы
Сағат
саны
Мерзімі
Жаңа технология
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Қолданылған әдебиеттер
Ресурстар
1. 7-сынып геометрия курсын қайталау 4сағ
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Геометрияның негізгі ұғымдарымен таныстыру. Нүкте, түзу, кесінді және сәулелерді дұрыс сала білуге, олардың өзара орналасуын үйрену.Математикалық білім, білік деңгейлерін тексеру.Пәнге қызығушылығын арттыру, сұрақтарға мәдени түрде жауап беруге, қарым-қатынас жасай білуге тәрбиелеу.Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге тәрбиелеу.Біліктілік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Алғашқы геометриялық ұғымдар туралы білімдерін кеңейтеді, кесінді, сәуле, бұрыш туралы білімдерін жетілдіріп, кесінділерді және бұрыштарды өлшеуді, салуды, салыстыруды, санға көбейтуді үйренеді.
1-4
7-сынып геометрия курсын қайталау
4
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді
Слайд, үдлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздар
2. I тарау. Төртбұрыштар
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: төртбұрыш және оның элементтері, дөңес және дөңес емес төртбұрыштар туралы білу. Төртбұрыштың ішкі бұрытарының қосындысы туралы теоремамен танысып, оларды төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептеуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: төртбұрыш және оның элементтері, дөңес және дөңес емес төртбұрыштар туралы біледі. Төртбұрыштың ішкі бұрытарының қосындысы туралы теоремамен танысып, оларды төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептеуді үйренеді.
5
Тақырыбы: Төртбұрыштың анықтамасы. Дөңес төртбұрыштар. Төртбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы.
Мақсаты: Төртбұрыш және оның элементтері, дөңес, дөңес емес төртбұрышщтар туралы білу. Ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданып есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтижесі: дөңес, дөңес емес төртбұрышщтар туралы біледі. Ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теореманы қолданып есептер шығаруды үйренеді.
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, топтастыру,топтық бағалау, топтық жұмыс, диалог
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Төртбұрыштардың түрлерін, ішкі бұрыштардың қосындысы туралы теореманы қолданып есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Ж.
Қайдасов, Г. Хабарова, А. Абдиев
Үлестірме тапсырмалар,
слайд
6-8
Тақырыбы:Параллелограмм және оның қасиеттері. Параллелограммның белгілері.
Мақсаты:Параллелограмм және оның элементтерімен танысу, параллелограммның элементтерінің арасындағы қатнастарды көрсететін есептерді шығарып үйрену
Күтілетін нәтиже: :Параллелограмм және оның элементтерімен танысады, параллелограммның элементтерінің арасындағы қатнастарды көрсететін есептерді шығарып өйренеді.
3
АКТ, СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,гоқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Қалай оқу керектігін үйрету, топтық және жұптық жұмыс, сұрақ-жауап, ой және пікір алмасу
Шығармашылық қабілеттері дамиды, өз бетімен жұмыс жасауға және кері байланыс орнатуға үйренеді. Параллелограммның элеметтерінің арасындағы қатнастарды көрсететін есептерді шығарып үйренеді.
Суреттер, таратпалар,
Слайд
Плакаттар
Сызғыш
9-11
Тақырыбы: Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері мен белгілері. Мақсаты: Тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларын және қасиеттерін үйрену. Фигуралардың айырмашылығын және қасиеттерін қолданып есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: Тіктөртбұрыштың, ромбының, квадраттың анықтамаларын және қасиеттерін үйренеді.
3
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, диалогтік оқыту, пікір алмасу, өз ойларымен бөлісу, сәйкестік тест
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, пәнаралық байланыс жасап сөздік қорын молайтады. Фигуралардың қасиеттерін үйренеді. Айырмашылығын біледі.
Таратпалар, слайд, кеспе қағаздар
12
1-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Жеке жұмыс
Пәнаралық байланыс арқылы ой өрісін кеңірек дамытады, өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Ж. Қайдасов, Г. Хабарова, А. Абдиев
дидактикалық материал, кеспе қағаз
13-14
Тақырыбы: Фалес теоремасы. Пропорционал кесінділер.
Мақсаты:Параллелограммның қасиеттерін, үшбұрыштың теңдік белгілерін пайдаланып теоремаларды дәлелдеу мен есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже:: Параллелограммның қасиеттерін, үшбұрыштың теңдік белгілерін пайдаланып теоремаларды дәлелдеу мен есептер шығаруды үйренеді
2
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл, сұрақ-жауап арқылы түсіндіру, топтық және жұптық жұмыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау
Өз пікірлерін ашық айтады, әрі дәлелдей алады. Параллелограммның қасиеттерін және үшбұрыштар теңдігінің белгілерін пайдаланып, теореманы дәлелдей алады
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы, сурет
15
Тақырыбы: Трапеция
Мақсаты: трапецияның түрлерімен және элементтерімен танысып,трапецияның элементтерін табуға есептер шығарып үйрену
Күтілетін нәтиже: трапецияның түрлерімен және элементтерімен танысып, есептер шығарып үйренеді.
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Құрылған критерий бойынша бағалау, топтық және жұптық жұмыс, <<Табыс>> ағашын отырғызу
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, сенімділікке үйренеді. Трапецияның элементтерінің шешімін табуға үйренеді
Суреттер, дидактикалық материалдар, слайд
16
Тақырыбы: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар).
Мақсаты: Төртбұрыштардың түрлерін және элементтерін үйрену.
Күтілетін нәтиже: Төртбұрыштардың түрлерін және элементтерін үйренеді.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
топтық жұмыс
Өз білімдерін практикада қолдана біледі, дәлелдейді қоршаған ортадағы төртбұрыштарды үйренеді
Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Нұрпейіс
Таратпалар, слайд
17-18
Тақырыбы: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтары.
Мақсаты: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарын, қасиееттерін үйрену, есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: Үшбұрыштың және трапецияның орта сызықтарын, ауырлық центрін үйренеді
2
СТО үйрету, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Өз қабілеттерін практикада көрсете біледі және зерттеп дәлелдей алады. Орта сызықтарын, қасиеттерін үйренеді.
Таратпалар
19-20
Тақырыбы:Үшбұрыштың тамаша нүктелері.
Мақсаты: үшбұрыштың тамаша нүктелерін, ортақ қасиеттерін, және айырмашлығын білу, есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: үшбұрыштың тамаша нүктелерін пайдаланып есептер шығаруды үйренеді
2
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Кері байланыс жазу, <<Білім>> ағашына ілу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету,
Терминдерді тиімді пайдалана алады. Үшбұрыштың тамаша нүктелерін, ортақ қасиеттерін және айырмашылығын үйренеді.
Слайд, есептер жинағы, үлестірмелі тапсырмалар
21
Өзіңді тексер
1
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жеке жұмыс
өткен тақырыптарға шолу жасайды
Дидактикалық материал
22
2-бақылау жұмысы
1
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жеке жұмыс
өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Дидактикалық материал
3. II тарау. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар 15 сағат
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:
Тік бұрышты үшбұрыш туралы білімдерін кеңейту. Тікббұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін, негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Пифагор теоремасын үйрену. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын молайту. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдылану, өз жетістіктерін бағалай білу. Жұптық және топтық жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: .Тік бұрышты үшбұрыш туралы білімдерін кеңейтеді. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін, негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Пифагор теоремасын үйренеді. Алған білімдерін пайдаланып есептер шығарады.
23-24
Тақырыбы:Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсі
Мақсаты:. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін үйрену Мәндерін тауып, есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін үйренеді. Мәндерін тауып, есептер шығаруды үйренеді.
2
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Кері байланыс,<<Табыс>> ағашынотырғызу, топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету, диалогтік оқыту, сәйкестік тест, топтастыру, жапырақтар түсі бойынша бағалау
Ынтмақтастық атмосферасы нығая түседі. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін және котангенсін үйренеді Мәндерін тауып, есептер шығаруды үйренеді, достық қарым-қатынас орнайды
А.Әбілқасымова, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Үлестірмелі тапсырмалар, таратапалар, слайд
25-27
Тақырыбы §9 Пифагор теоремасы
Мақсаты:Пифагор теоремасының мәнін түсіну. Пифагор теоремасының көмегімен есептер шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: Пифагор теоремасының мәнін түсіну. Пифагор теоремасының көмегімен есептер шығарады
3
СТО үйрету, АКТ,Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Миға шабуыл (сұрақ жауап),ой және пікір алмасу, Кері байланыс, жұптық жұмыс, жұптық бағалау
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Жұптық жұмыс арқылы бір-біріне деген сенімділіктері артады.
Пифагор теоремасын үйренеді және есептер шығарады
Слайд, дидактикалық материалдар, плакаттар.
28-29
Тақырыбы §10 Негізгі тригонометриялық тепе-теңдік және оның салдары. Мақсаты:
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді өрнектейтін формулаларды үйрену
Күтілетін нәтиже: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді өрнектейтін формулаларды үйренеді
2
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, диалогтік оқыту, пікір алмасу, миға шабуыл
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады,
ұйымшылдыққа, бір-біріне сенімділікпен қарауға үйренеді
Формула бойынша есептер шығарады
Таратапалар, суреттер, слайд, есептер жинағы
30
3-бақылау жұмысы
1
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Жеке жұмыс
өткен тақырыптарға шолу жасай отырып білімдерін нақтылап, қорытындылайды
Дидактикалық материал
31-32
Тақырыбы: 30 ͦ , 40 ͦ ,60 ͦ бұрыштардың синус,косинус, тангшенс және котангенс тригонометриялық функцияларының мәндері
Мақсаты: α бұрышы 30 ͦ , 40 ͦ ,60 ͦ -қа тең болғандағы sinα, Cosα, tgα ,Ctgα ның кестелік мәндерін білу, біреуінің мәні арқылы қалғандарын есептеуді үйрену.
Күтілетін нәтиже: α бұрышы 30 ͦ , 40 ͦ ,60 ͦ -қа тең болғандағы sinα, Cosα, tgα ,Ctgα ның кестелік мәндерін біледі, біреуінің мәні арқылы қалғандарын есептеуді үйренеді.
2
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ
Жұптық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады, өздеріне деген сенімділік артады
Бұрыштар үшінсинус,косинус, тангенс және котангенс мәндерінің кестесін пайдаланып, есептер шығаруды үйренеді
Слайд, дидактикалық материалдар, шығармашылық тапсырмалар
33-35
Тақырыбы:Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу
Мақсаты:Пифагор теоремасын,тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Үшбұрыш және трапецияның орта сызықтарын пайдаланып есептер шығаруды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Пифагор теоремасын,тригонометриялық тепе-теңдіктерді, үшбұрыш және трапецияның орта сызықтарын пайдаланып есептер шығаруды үйренеді.
3
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Венн диаграмасы, қалай оқу керектігін үйрету
Диалог арқылы бір-бірімен ұйымшылдықпен жұмыс атқаруға үйренеді, Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғаларының , бұрыштарының мәндерін табуға үйренеді. Білім алу дағдылары қалыптасады
Пифагор теоремасын қолданып есептер шығарады
В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева, Г.Жүнісова, Г.Даньяров, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы
36
Тақырыбы:Тікбұрышты үшбұрыштарды салу
Мақсаты: Тікбұрышты үшбұрыштарды салуды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Тікбұрышты үшбұрыштарды салуды үйренеді
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Өздік жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. өздеріне деген сенімділіктері артады
Слайд, таратпалар
37
4-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Жауапкершіліктері артады, өздік жұмыс арқылы өздеріне деген сенімдері арта түседі
Таратпалар
4. ІІІ тарау. Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар әдісі (10 сағат)
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Жазықтықтағы тікбұрышты (декарттық) координаталар жүйесі туралы білімдерін кеңейту, кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табуды үйрену.
Күтілетін нәтиже: Жазықтықтағы тікбұрышты (декарттық) координаталар жүйесі туралы білімдерін кеңейтеді, кесіндінің ұштарының координаталары бойынша оның ортасының координаталарын табуды үйренеді, осы білімдерді есептер шығару кезінде қолдануды үйренеді.
38
Тақырыбы:Жазықтық-тағы нүктенің координаталары. Кесіндінің ортасының координаталары. Мақсаты: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесін білу, кесінді ортасыныңкоординатала-рын табуды үйрену Күтілетін нәтиже: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесін біледі, кесінді ортасыныңкоординатала-рын табуды үйренеді
1
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Миға шабуыл (сұрақ жауап) Кері байланыс, диалог тік оқыту, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау, топтастыру
Формулаларды есептер шығаруда дұрыс қолдана алады, өздеріне сенімділік пайда болады. Сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады
В.Корчевский, А.Абдиев, З.Жұмағұлова, С.Төлеубаева, Г.Жүнісова, Г.Даньяров, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс
Үлестірмелі тапсырмалар, дидактикалық материалдар
39
Тақырыбы: Екі нүктенің арақашықтығы.
Мақсаты: берілген координаталары бойынша жазықтықтағы екі нүктенің табуды үйрену.Тікбұрышты координаталар жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдаланып, есептер шығарып үйрену
Күтілетін нәтиже: Тікбұрышты координаталар жүйесінде екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын пайдаланып, есептер шығарып үйренеді.
1
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Кері байланыс жазу,<<Білім>> ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, бір-біріне сұрақтар қою арқылы алған білімдерін қорытындылайды
Шығармашылық тапсырмалар, слайд
40-41
Тақырыбы: Шеңбердің теңдеуі.
Мақсаты:Жазықтықта берілген шеңбердің теңдеуін білу және шеңбердің центірін, кез келген нүктесінің координаталарын табуға есептер шығарып үйрену Күтілетін нәтиже: шеңбердің центірін, кез келген нүктесінің координаталарын табуға есептер шығарып үйренеді.
2
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, жұптық жұмыс, топтық бағалау
Шеңбердің теңдеуін дұрыс қолдана білуге үйренеді, есептерді қатесіз шығаруға дағдыланады
Формулалар, слайд, дидактикалық материалдар
42-43
Тақырыбы:Түзудің теңдеуі Мақсаты:Координаталық жазықтықта анықталған түзудің теңдеуін, түзудің бұрыштық коэффициентін білу. Күтілетін нәтиже: Координаталық жазықтықта анықталған түзудің теңдеуін, түзудің бұрыштық коэффициентін біледі.
2
Талантты және дарынды балаларды оқыту, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Құрылған критерий бойынша бағалау, жұптық жұмыс, диалог, сұрақ-жауап, топтастыру
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Түзудің теңдеуін формуласын қолдана отырып, есептің шешімін дұрыс табуға үйренеді
Кеспе қағаздар, слайд, үлестірмелі тапсырмалар
44-46
Тақырыбы:Есептерді шешуде координаталарды қолдану. Мақсаты:Шеңбердің теңдеуін, түзудің теңдеуін
қолданып есептер шығаруды үйрену. Күтілетіннәтиже:Шеңбердің теңдеуін, түзудің теңдеуін
қолданып есептер шығаруды үйренеді.
3
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,
Топтық жұмыс
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады.
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Плакаттар
47
5-бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Өздік жұмыс арқылы жауапкершіліктері артады
Таратпалар
5. IV тарау. Төртбұрыштардың аудандары.
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Аудан туралы білімдерін кеңейту, тереңдету. Тіктөртбұрыштың, параллелограммның, үшбұрыштың және трапецияның аудандарының формулаларын үйрену. Формулаларын қолданып есептер шығарып үйрену
Күтілетін нәтиже: Аудан туралы білімдерін кеңейтеді, тереңдетеді. Тіктөртбұрыштың, параллелограммның, үшбұрыштың және трапецияның аудандарының формулаларын үйренеді. Формулаларын қолданып есептер шығарып үйренеді.
48-
Тақырыбы:Фигураның ауданы туралы түсінік. Фигуралардың теңшамалылығы және тең құралғандығы
Мақсаты:Жай фигураның анықтамасын жай фигураның ауданын, тең шамалас фигуралардың анықтамасын үйрену.
Күтілетін нәтиже: жай фигураның ауданын, тең шамалас фигуралардың анықтамасын үйренеді.
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ
Диалог, сұрақ-жауап, сәйкестендіру, топтық және жұптық жұмыс, өз-өзін бағалау
Берілген тақырып бойынша оқушылар өз білімдерін жетілдірді, ой-өрістері кеңейеді, қызығушылықтары артады
Формулалар, слайд, үлестірмелі таратпалар
49-50
Тақырыбы:Тіктөртбұрыштың ауданы.
Мақсаты:Тіктөртбұрыштың, квадраттың аудандарын есептейтін формулаларды қорытып шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: Тіктөртбұрыштың, квадраттың аудандарын есептейтін формулаларды қорытып шығаруды үйренеді.
2
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, талантты және дарынды балаларды оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, диалогтік оқыту, топтық және жұптық жұмыс, сәйкестік тест
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолданады. Ойын арқылы бір-біріне деген сенімділіктері және достық қарым-қатынастары артады
Кесте, слайд, дидактикалық материалдар
51-52
Тақырыбы:Параллелограммның ауданы Мақсаты:Праллелограммның және ромбының аудандарымен, тең құрамдас фигуралар түсінігіменжәне элементтер танысу. Аудандарын және элементтерін анықтауға есептер шығаруды үйрену Күтілетін нәтиже: Аудандарын және элементтерін анықтауға есептер шығаруды үйренеді
2
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Түсіндіру әдісі, сұрақ-жауап, диалогтік оқыту, топтық және жұптық жұмыс,
Алған білімдерін қорытындылайды және практикада көрсете алады
Слайд, таратпалар
53-55
Тақырыбы:Үшбұрыштыңауданы. Мақсаты:Үшбұ-рыштың ауданын есептейтін формуланы үйрену. Формуланы қолданып есептер шығарып үйрену. Күтілетін нәтиже: Үшбұрыштың ауданын есептейтін формуланы үйрену. Формуланы қолданып есептер шығарып үйренеді
3
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог
қалай оқу керектігін үйрету, Өзін-өзі бағалау, топтық жұм
Өздік жұмысы арқылы жауапкершілікке үйренеді
Таратпалар
56
Тақырыбы:Трапецияның ауданы. Мақсаты:Трапецияның ауданын есептеу формуласын үйрену және есептер шығару. Күтілетін нәтиже: Трапецияның ауданын есептеу формуласын үйренеді және есептер шығарады.
1
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог, кері байланыс жазу <<Білім>> ағашына ілу, қалай оқу керектігін үйрету, миға шабуыл
Өткенді қайталай отырып, білімдерін нақтылайды. Есептер шығара отырып білімдерін қорытындылайды, дәлелдеп бере алады, өздеріне деген сенімділіктері артады
Кеспе қағаздар, слайд, үлестірмелі тапсырмалар, есептер жинағы
57-60
Тақырыбы:Үшбұрыштар мен төртбұрыштардың аудандарын табуға арналған есептерді шешу
Мақсаты:Үшбұрыштың тіктөртбұрыштың, параллелограмның, ромбының, трапецияның аудандарының формулаларын пайдаланып, есептер шығарып үйрену. Күтілетін нәтиже: Үшбұрыштың тіктөртбұрыштың, параллелограмның, ромбының, трапецияның аудандарының формулаларын пайдаланып, есептер шығарып үйренеді.
4
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
<<Ой қозғау>> стратегиясы, топтық жұмыс,
Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, смайликтер арқылы бір-бірін бағалау,
Топтық, жұптық жұмыс, топтастыру
Ынтымақтастық атмосферасы нығая түседі, диалог арқылы жуық сандардың абсолюттік қателігін табуға үйреніп дағдыланады
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, А.Миразова,
Ж.Юсупов, С.Заурбеков, Ж.Нұрпейіс, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова, С.Жақсымбетова
Есептер жинағы, слайд
61
6-бақылау жұмысы
1
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Өздік жұмыс
Өздік жұмыс арқылы жауапкершілігі артады
Кеспе қағаздар
6. Қайталау. Есептер шығару
62
Тақырыбы:Төртбұрыштар. Есептер шығару
Мақсаты:Төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептеу
Күтілетін нәтиже: Төртбұрыштың элементтерінің берілген қатнастары бойынша есептейді
1
СТО үйрету, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Топтық бағалау, жұптық жұмыс, диалог
қалай оқу керектігін үйрету, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
Өз ойын анық, ашық жеткізе алуға үйренеді,
сұрақты қоя білуге және оған жауапты бере алады. Алгоритмді дұрыс қолдана отырып, амалдарды дұрыс орындауға үйренеді
Сызбалар, кестелер, слайд
63-64
Тақырыбы:Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының арасындағы байланыстар
Мақсаты:Тікбұрышты үшбұрышты салу, сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндерін есептеу. Күтілетін нәтиже: сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің мәндерін есептейді.
2
СТО үйрету, АКТ, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, талантты және дарынды балаларды оқыту
Өзін-өзі бағалау, қалай оқу керектігін үйрету, топтық жұмыс,
Сенімділікке және жауапкершілікке үйренеді, өткенді естеріне түсіре отырып білімдерін нығайтады
Ә.Шыны
беков, Ж.Қайдасов, А.Миразова, Г.Досмағанбетова Е.Тұяқов, К.Бүкібаева Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова,
Сызба, слайд, үлестірмелі тапсырмалар
65
Тақырыбы:Төртбұрыштардың аудандары.
Мақсаты: Төртбұрыштардың аудандарын есептеуді білу. Күтілетін нәтиже:
Төртбұрыштардың аудандарын есептеуді біледі.
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс,
топтық жұмыс, қалай оқу керектігін үйрету
Өткен сабақтардан алған білімдерін нығайтады, оқыған материалдарын қажетті мәліметті практикада қолданады. Ойын арқылы бір-біріне деген сенімділіктері және достық қарым-қатынастары артады
Есептер жинағы, дидактикалық материалдар
66
Тест тапсырмалары
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, АКТ
Жеке-жеке жұмыс
Алған білімдерін нақтылап қорытындылайды, пысықтайды. Өздеріне деген сенімділіктері артады
Е.Тұяқов, К.Бүкібаева
Слайд, таратпалар
67
Қорытынды бақылау жұмысы
1
СТО үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Өздік жұмыс
Өз білімдерін практикада қолдана біледі және дәлелдей алады
Ә.Шыныбеков, Ж.Қайдасов, А.Миразова, Г.Досмағанбетова, Е.Тұяқов, К.Бүкібаева, Ғ.Қалдыбаева, Б.Саяқова,
А.Миразова, Ж.Юсупов, С.Заурбе ков, Ж.Нұрпейіс, С.Жақсымбетова
Таратпалар
68
Қайталау.есептер шығару
1
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту, СТО үйрету,АКТ, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Топтық және жұптық жұмыс, топтық бағалау, Диалогтік оқыту,қалай оқу керектігін үйрету, топтастыру
Жыл бойы алған білімдерін пысықтайды. Ойын арқылы өздерінің білімдерін көрсете алады, зерттейді және дәлелдейді. Жауапкершіліктері және сенімділіктері артады
Слайд, үлестірмелі тапсырмалар, кеспе қағаздары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz