Ертегінің мазм

Бастауыш сынып мұғалімі Л. А. Мухаметжанованың

қысқа мерзімді жоспары

Күні: 12. 12. 2015.

Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 2"А"
Күні: 12. 12. 2015.: Сабақтың тақырыбы:
Пәні: Әдебиеттік оқу: Түйе мен тышқан (Монғол ертегісі)
Күні: 12. 12. 2015.: Мақсаты:
Пәні: Әдебиеттік оқу:
  1. Түйе мен тышқан ертегісін оқып, мазмұнын біледі.
  2. Мүшел, туралы мәлімет алып, қазақша жыл аттарын ретімен жатқа айтады.

3. Ептілікке, шұғыл шешім қабылдай білуге, өзін-өзі көрсете білуге тәрбие беру. .

Күні: 12. 12. 2015.: Сілтеме:
Пәні: Әдебиеттік оқу:

Электрондық оқулық Әдебиеттік оқу 2 - сынып оқулығы,

Әдебиеттік оқу пәнінің әдістемесі

С. Мирсейітова Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту нысандары мен әдістері

Күні: 12. 12. 2015.: Оқу нәтижесі:
Пәні: Әдебиеттік оқу:

Оқу сапасы жетіле түседі. Ертегінің мазмұнын, негізгі идеясын аша алады.

Ауызша және жазбаша дұрыс сөйлеу, өз ойын анық нақты баяндау білігі мен дағдысы қалыптаса бастайды.

Шығармашылыққа, сыни, креативті ойлауға үйренеді.

Күні: 12. 12. 2015.: Негізгі идеялар:
Пәні: Әдебиеттік оқу: Қазақша жыл аттары. Бойыңа сенбе, ойыңа сен
Күні: 12. 12. 2015.: Қолданылатын материалдар:
Пәні: Әдебиеттік оқу: АКТ Постер, фломастерлер «Балық қаңқасы»
«Қазақша жыл санау» кестесі, «Балық» кескіні кестесі, сөзжұмбақ, түйе мен тышқан ойыншығы.
Күні: 12. 12. 2015.: Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Пәні: Әдебиеттік оқу:

Оқытудың сындарлы теориясына негізделген әдіс-тәсілдері:

Топтық жұмыс, Блум таксономиясы.

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері:

І. Кіріспе кезеңі

Психологиялық

дайындық

Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. Психожаттығу

Кел, балалар, ортаға,

Қайырлы күн, достарым!

Достарымды көргенде,

Қуана қарсы аламын!

Қолымыздан ұстайық!

Жылулықты алайық!

2. Топқа бөлу, топбасш. анықтау.

3. Үйге тапсырмасы:

- Өлеңді жатқа білу.

- Ақын неге қуанып, шаттанды?-деп ойлайсыңдар?

- Қазақстан қазір қандай мемлекетке айналды?

- Жақында қандай мейрам келе жатыр?

1. Жұмбақтар шешу

Кезікті бір жануар,

Үстінде екі тауы бар. (Түйе)

Мысықтан бұл қорқады,

Бұдан піл қорқады. (Тышқан)

2«Адасқан әріптерден» ойыны ГІТЕРЕ

Сабақтың тақырыбын хабарлау. Мақсатын қою.

Биылғы жыл қазақша қалай аталады?

Жақында қай жылды қарсы аламыз?

Бүгінгі ертегі арқылы қазақша жыл аттарын білетін боламыз.

Оқушының іс-әрекеті:

1) Ортаға шығып, көңіл-күйлерін реттейді.

2) 1-5ке дейін санау арқылы

5 топқа бөлінеді, әр топ топбасшыларын сайлап алады.

- Әр топтан өлеңді жатқа, айтады .

-тәуелсіз, еркін, көп ұлтты, достығымыз жарасқан, әлемге танымал, т. с.

-Тәуелсіздік, Жаңа жыл!

Эл. оқулықтан тыңдайды.

«Адасқан әріптерден» ертегі сөзін құрайды.

Ертегі түрлерін естеріне түсіреді.

Өздеріне мақсат қоя білуге үйренеді.

Мақсатқа жету жолдары (табыс крит анықтайды )

2015жыл-қой

2016жыл -мешін

Бағалау:

Қадағалау

Бақылау

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

(бағалау критерийіне сүйеніп)

Сабақ кезеңдері: І. Білу
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жаңа тақырыппен танысу

АКТ Э\о Тыңдалым .

Түйе мен тышқан (ертегі)

. Оқылым. Түйе мен Тышқан

(қажет жағдайда сөздік жұмыс жүргізу)

Оқушының іс-әрекеті:

АКТ Э\о Тыңдау мәдениеті

Ертегіні әр топтан бір оқушы дауыстап оқиды.

Бағалау:

Қадағалау.

Бақылау

Сабақ кезеңдері: ІІ. Түсіну
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Топтық тапсырма орындайды.

5топ 5 бөлімді алып ат қояды.

Сергіту сәтін ұйымдастыру.

АКТ. Көңілді әуен би жаттығуы

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топтан өз нұсқаларын айтады.

Би жаттығуларын жасайды.

Бағалау:

Ауызша комментарий

( дұрыс үлгісін көрсетіп)

Сабақ кезеңдері: ІІІ. Қолдану
Мұғалімнің іс-әрекеті:

« Қайсысы артық ?» суретті ойынын пайдаланып, қазақша жыл аттарын ретімен таныстыру.

Математика сабағында алған мүшел туралы түсініктерін дамыта түсу.

Қазақша жыл қайыру (12 жыл 12 жануардың атымен берілген)

12 жыл = 1 мүшел

Оқушының іс-әрекеті:

Жыл аты берілмеген жануарды табады (аю)

Жыл аттарын суреттер бойынша ретімен атайды

Бағалау:
Сабақ кезеңдері: ІҮ. Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Т үйе с еніп б ойына,

Қ алған ұ мыт ж ылдардан.

Ж атпа қ арап м ойыма,

Т айма и меніп д ілмардан .

С. Мұқанов

Ертегінің негізгі идеясын сыни тұрғыдан ойланып, өз бойларына кейіпкердің жағымды қасиеттерді сіңіреді.

Оқушының іс-әрекеті:

Өлең шумағын жаттау арқылы жыл аттарының ретін есте сақтайды.

Тышқан мен түйенің жағымды, жағымсыз жақтарын талдайды.


Ұқсас жұмыстар
Жекіру одағай ережесін түсіндіру
Абай- ұлы тұлға, кемеңгер ақын
Күз.
"сырттаңдар" ертегісі 5 сынып
«қырық өтірік» ертегісі
Ертегіні оқыту
Біржан реферат
Татлиқ вә аччиқ. 3-синип
Қарлығаштың құйрығы неге айыр
Компьютердің құрлымы және жұмыс істеу принципі. 8 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz