Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топ жетекшілері бағалауы
Сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №8зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі
Ақпарат көздері
Биология оқулығы 9сынып
М.Қ.Гильманова,А.Р.Соловьева,Л.Ү.Әбішева
Алматы <<Атамұра>> 2009ж Электрондық оқулық-9сп
Интерактивті тақта,видио ролик.Интернет материалдары.
Әдістемелік нұсқаулық 9сынып.Флипчарт,маркерлер
Жалпы мақсаттар
Өсімдіктер мен жануарлардағы бейімделушіліктің түрлерінен мысалдар келтіріп,бейімделушіліктің табиғи сұрыпталу әрекетінің нәтижесі екенін түсіндіру,бейімділікті ерекшеліктерімен танысу арқылы дүние танымдық көзқарас қалыптастыру.Қоршаған ортаны қорғауға үйрену
Оқыту нәтижелері
Қорғаушы ,сақтандырушы ,еліктеуші реңдер тіршілік ету үшін ортаға бейімделудің
формасы,қолайсыз жағдайда қорғаныш болуын нақтылайды
Топта жұмыс жасауға қалыптасады.
Негізгі идеясы
Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге,мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді.
Сабақтың көрініктілігі
Интерактивті тақта,ресурс. Флипчарт,маркерлер Электрондық оқулық-9сп
Сабақтың түрі
қолданылатын тәсіл
Пәнаралық байланыс
Жаңа сабақ
СТО технологиясы
Биология-экология
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
уақыт
Әдіс тәсілдер
Ұйымдастыру
Сәлемдесу. сергіту сәті
Сабаққа сәттілік тілеу түгендеу.бағалау парағын тарату
Сабаққа бір-біріне сіттілік тілейді, топтарға түстер бойынша бөлініп отыру
1мин
Ой сергіту
Топқа бөлу
Бірлік,бірегейлік сезім қалыптастыру,бірлескен жұмыста жоғары нәтижеге жету.
1кезең;
Қызығушылығын ояту
-тақырып бойынша бұрынғы білімді еске түсіріледі
-белсенді әрекетке жұмылдырады;
-ойлау жұмысына ынталандыру
Топқа бөлінуін бақылау,топ ережесімен таныстыру.
Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы тексеріледі.
1.Гендер дрейфі термині сипаты
2.Гендік толқындар
3.Оқшаулану не білеміз?Неге?
Тақтадағы суреттер арқылы-сабақтың тақырыбын,мақсатын ашады:Слайд Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі
Түстер бойынша өз топтарына отырады,топ жетекшісі тағайындалады
Интерактивті тақтадағы сұрақ(3) жауап береді
5мин
Түсті қағаздар қиындылары
Ой қозғау
Диолог
ББК кестесі
2-кезең:Мағнаны тану
-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен зертханалық жұмыс жасайды
Сергіту сәті. Жаңбыр
1 топ-Емен
2топ-Қарағай
3 топ- Самырсын
Берілген тапсырма негізінде негізгі идеяны постермен қорғау
5)№8зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі: әр топқа ресурстар таратып беру
Берілген тапсырма б-ша оқып ,топта талдап постер құрып бүсіндіру
Топ жетекшісі бағалап отырады
Ресурстармен жұмыс
10мин
10 мин
Жеке топтық
Көшбасшылық
Ойтолғаныс кезеңі:
-Өз ойларымен түсініктерін өздері игерген мәләметтер арқылы жеткізеді
Қорытындылау
6, Электронды оқулықтан Қорғаныш реңдер
7. Электронды оқулықтан
тапсырма
Оқушылар пікірлеседі сыни ойлап өз көзқарастарын жеткізеді
16мин
Жуан және жіңішке сұрақтар
Топ жетекшілері бағалауы.қорытынды бағаны мұғалім қояды
3мин
көшбасшылық
Оқыту үшін бағалау,оқуды бағалау
Үйге тапсырма
Мәтінді оқу
.реферат
Күнделіке берілген тапсырманы жазу
1 мин
Сабақтың тақырыбы:
Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №8зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі
Ақпарат көздері
Биология оқулығы 9сынып
М.Қ.Гильманова,А.Р.Соловьева,Л.Ү.Әбішева
Алматы <<Атамұра>> 2009ж Электрондық оқулық-9сп
Интерактивті тақта,видио ролик.Интернет материалдары.
Әдістемелік нұсқаулық 9сынып.Флипчарт,маркерлер
Жалпы мақсаттар
Өсімдіктер мен жануарлардағы бейімделушіліктің түрлерінен мысалдар келтіріп,бейімделушіліктің табиғи сұрыпталу әрекетінің нәтижесі екенін түсіндіру,бейімділікті ерекшеліктерімен танысу арқылы дүние танымдық көзқарас қалыптастыру.Қоршаған ортаны қорғауға үйрену
Оқыту нәтижелері
Қорғаушы ,сақтандырушы ,еліктеуші реңдер тіршілік ету үшін ортаға бейімделудің
формасы,қолайсыз жағдайда қорғаныш болуын нақтылайды
Топта жұмыс жасауға қалыптасады.
Негізгі идеясы
Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге,мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді.
Сабақтың көрініктілігі
Интерактивті тақта,ресурс. Флипчарт,маркерлер Электрондық оқулық-9сп
Сабақтың түрі
қолданылатын тәсіл
Пәнаралық байланыс
Жаңа сабақ
СТО технологиясы
Биология-экология
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
уақыт
Әдіс тәсілдер
Ұйымдастыру
Сәлемдесу. сергіту сәті
Сабаққа сәттілік тілеу түгендеу.бағалау парағын тарату
Сабаққа бір-біріне сіттілік тілейді, топтарға түстер бойынша бөлініп отыру
1мин
Ой сергіту
Топқа бөлу
Бірлік,бірегейлік сезім қалыптастыру,бірлескен жұмыста жоғары нәтижеге жету.
1кезең;
Қызығушылығын ояту
-тақырып бойынша бұрынғы білімді еске түсіріледі
-белсенді әрекетке жұмылдырады;
-ойлау жұмысына ынталандыру
Топқа бөлінуін бақылау,топ ережесімен таныстыру.
Үй тапсырмасын сұрақтар арқылы тексеріледі.
1.Гендер дрейфі термині сипаты
2.Гендік толқындар
3.Оқшаулану не білеміз?Неге?
Тақтадағы суреттер арқылы-сабақтың тақырыбын,мақсатын ашады:Слайд Бейімділік. Қорғаушы рең. Жасырушы рең. Мимикрия (еліктеуші рең). Сақтандырушы рең. Бейімділіктің жетілдірілуі және оның салыстырмалы сипаты. №10 зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі
Түстер бойынша өз топтарына отырады,топ жетекшісі тағайындалады
Интерактивті тақтадағы сұрақ(3) жауап береді
5мин
Түсті қағаздар қиындылары
Ой қозғау
Диолог
ББК кестесі
2-кезең:Мағнаны тану
-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен зертханалық жұмыс жасайды
Сергіту сәті. Жаңбыр
1 топ-Емен
2топ-Қарағай
3 топ- Самырсын
Берілген тапсырма негізінде негізгі идеяны постермен қорғау
5)№8зертханалық жұмысОрганизмдердің бейімделгіштігі: әр топқа ресурстар таратып беру
Берілген тапсырма б-ша оқып ,топта талдап постер құрып бүсіндіру
Топ жетекшісі бағалап отырады
Ресурстармен жұмыс
10мин
10 мин
Жеке топтық
Көшбасшылық
Ойтолғаныс кезеңі:
-Өз ойларымен түсініктерін өздері игерген мәләметтер арқылы жеткізеді
Қорытындылау
6, Электронды оқулықтан Қорғаныш реңдер
7. Электронды оқулықтан
тапсырма
Оқушылар пікірлеседі сыни ойлап өз көзқарастарын жеткізеді
16мин
Жуан және жіңішке сұрақтар
Топ жетекшілері бағалауы.қорытынды бағаны мұғалім қояды
3мин
көшбасшылық
Оқыту үшін бағалау,оқуды бағалау
Үйге тапсырма
Мәтінді оқу
.реферат
Күнделіке берілген тапсырманы жазу
1 мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz