Сөйлемді сөйлем мүшесіне талдауы

ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІНЕН 8-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ІІ ТОҚСАНДЫҚ БАҚЫЛАУ ЖҰМЫСЫ
1. Мұғалімнің аты-жөні: Мирманова Лағыл Балтабекқызы
2. Мектеп, сынып, пән : Качир ауданы, Октябрь ЖОББМ, 8 сынып, қазақ тілі, оқыту орыс тілінде
3. Тапсырмалардың құрылымы:
Тапсырмалар ІІІ критерийлер бойынша дайындалған
а) « Табиғат -алтын бесік » тақырыбына диктант жазады, кейін критерийлер арқылы жұмыс жасайды.
ә) ІІІ. (А критерийі) білу, түсіну, қолдану
ІІ. (В критерийі) талдау, жинақтау
І. (С критерийі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
Мақсаты: Оқушылардың мемлекеттік білім стандартына сай білім-білік дағдылары мен сауаттылықтарын тексеру.
Міндеті:
- сөз тіркестерінің аудармасын табу;
- етістіктің шақтарын дұрыс ажырата алуы;
- сөйлем мүшелерін дұрыс ажырата алуы;
- күрделі сөздерді топтастыра алуы;
- дыбыстық талдау жасай алуы;
- бес жолжы өлең құрастыру.
Табиғат -алтын бесік
Көкшетау өңірі асқақ тауларымен, қалың орман-тоғай, ондаған үлкен-кішілі көлдерімен, түрлі жабайы хайуанаттарымен белгілі.
Көкше ормандарында негізінен қайың мен терек өседі. Көлдері қашанда мөп-мөлдір.
Көкшетау ормандарын жабайы бұғы, елік мекендесе, тау сілемдерінде арқар жортады. Көлдері балық пен жабайы құстарға толы.
Әсіресе соңғы жылдары табиғат байлықтарын сақтауға бұрынғыдан да зор мән берілуде. Мұнда табиғат байлықтарын қорғайтын қоғамдық орындардың жемісті еңбектері орасан. Бурабайдың көркем табиғатын қорғайтын арнайы орман шаруашылық мекемесі құрылған. Ол тек орман күзетіп қана қоймай, басқа жерлерден әкелінген хайуанаттарды Көкшетау табиғатына үйретеді.
(80 сөз) (Интернет желісінен)
Грамматикалық тапсырмалар:
І нұсқа ІІ нұсқа
ІІІ. (А критерийі) білу, түсіну, қолдану
- Мәтіннен сөз тіркестерінің аудармасын табыңдар.
Густой лес, дикие олени Дикие животные, природные богатства
2. Берілген етістіктерді сөз құрамыны талдаңдар.
Өседі, жортады Үйретеді, құрады
3. Күрделі сөздердің түрін анықтап, топтастырыңыз
І-нұсқа. үлкен-кішілі, ТМД, бәйшешек, аққу, белбеу, көк ала, қарақұс.
ІІ-нұсқа. биыл, ПМУ, орман-тоғай, бүгін, Екібастұз, түлкі тымақ, қоңыр ала.
ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау
1. Берілген сөйлемді сөйлем мүшесіне талдаңыздар
І-нұсқа. Бурабайдың көркем табиғатын қорғайтын арнайы орман шаруашылық мекемесі құрылған.
ІІ-нұсқа. Ол тек орман күзетіп қана қоймай, басқа жерлерден әкелінген хайуанаттарды Көкшетау табиғатына үйретеді.
2. Берілген сөздерге фонетикалық талдау жасаңыздар.
Табиғат Орман
І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
« Табиғат » тақырыбына бес жолды өлең құрастыру.
Грамматикалық тапсырма бойынша қойылатын талаптар:
А
Білу, түсіну және қолдану
В
Талдау және жинақтау
С
Сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
Балдарды бағаға айналдыру шкаласы
85-100% - «5» (45-55 ұпай)
64-84% - «4» (34-44 ұпай)
53-68% - «3» (23-33 ұпай)
52% және төмен - «2» (22 ұпай және одан төмен)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz