Синоним сөздерді ажырата білу

Қазақ тілі пәнінен 7-сыныпқа арналған ІV тоқсандық бақылау жұмысы

  1. жылы

1. Мұғалімнің аты-жөні: Есмагамбетова Мейрамгуль Газизовна

2. Мектеп, сынып, пән: Май ауданының Майтүбек жалпы орта білім беретін мектебі, 7 сынып, қазақ тілі, оқыту орыс тілінде

3. Тапсырмалардың құрылымы:

Тапсырмалар ІІІ критерийлер бойынша дайындалған

а) «Электронды пошта - менің көмекшім» тақырыбына диктант жазады, кейін критерийлер арқылы жұмыс жасайды.

ә) ІІІ. (А критериі) білу, түсіну, қолдану

ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау

І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу

Мақсаты: Оқушылардың мемлекеттік білім стандартына сай білім-білік дағдылары мен сауаттылықтарын тексеру.

Міндеті:

  • Сөз құрамына талдай білу;
  • Синоним сөздерді ажырата білу;
  • Сан есімнің түрлерін білу;
  • Жай сөйлемге синтаксистік талдау жасай білуі;
  • Лексикалық талдауды жасай білу;
  • Қорытынды жасап, эссе жаза білуі.

Электронды пошта - менің көмекшім

Электронды пошта - жеке адамдар арасындағы қарым-қатынас түрі, сонымен қатар іскери байланыс жолы. Бүкіл әлем бойынша ғаламтор жүйесінде электронды пошта қызмет көрсетудің ең танымал түріне айналған.

Электронды поштамен қалай жұмыс істеу керек екенін көбі біледі. Бірақ оның да бірнеше талаптары бар. Сол талаптарды дұрыс орындасаң, хатың адресатыңа дәл жетеді. Егер мекенжайы дұрыс жазылмаса, хатың жетпейді немесе басқа біреуге түседі. Электронды пошта құрылымы жағынан кәдімгі поштамен жіберілетін хатқа ұқсайды. Мұнда жәшік, пошта, хат, жеткізу деген сияқты сөздер қолданылады.

Қазір ғаламторды пайдаланатын адамдардың тоқсан пайызы электронды поштаны қолданады. (86сөз)

Грамматикалық тапсырмалар:

І нұсқа
ІІ нұсқа
І нұсқа: ІІІ. (А критериі) білу, түсіну, қолдану
І нұсқа: Берілген сөздерді сөз құрамына талдаңдар
І нұсқа: 1. түріне, жүйесінде
ІІ нұсқа: 2. ғаламторды, жазылмаса
І нұсқа: Берілген сөздердің синонимдерін табыңдар
І нұсқа: 2. танымал, қызмет көрсету
ІІ нұсқа: 2. ыңғайлы, бәрі
І нұсқа: Берілген сан есімнің түрін ажыратыңдар
І нұсқа: 3. жетеу, жүз шақты, екіден бір
ІІ нұсқа: 3. он бес, он-оннан, алтыншы
І нұсқа: ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау
І нұсқа: Сөйлемге синтаксистік талдау жасаңдар.
І нұсқа: 1. Электронды пошта құрылымы жағынан кәдімгі поштамен жіберілетін хатқа ұқсайды.
ІІ нұсқа: 1. Қазір ғаламторды пайдаланатын адамдардың тоқсан пайызы электронды поштаны қолданады.
І нұсқа: Берілген сөздерге лексикалық талдау жасаңдар
І нұсқа: 2. Электронды пошта
ІІ нұсқа: 2. қолданады
І нұсқа: І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
І нұсқа: «Интернеттің пайдасы» тақырыбына ой толғау жазыңдар.

Диктант бойынша қойылатын талаптар:

Бағалау нормалары.

Дескрипторлар
Баға
Дескрипторлар: Емле мен тыныс белгілерінің әрқайсысына 5-тен 9-ға дейін қатесі болса;
Баға: «2» деген баға
Дескрипторлар: Емле мен тыныс белгілерінен 4-5-тен қатесі болса немесе 5 емле, тыныс белгісінен 6 қатесі болса немесе емледен 3, тыныс белгісінен 8 қатесі болса;
Баға: «3» деген баға
Дескрипторлар: Емле және тыныс белгілерінен 3 қате жіберілсе немесе емледен 2, тыныс белгісінен 4 қатесі бар немесе емледен 1, тыныс белгісінен 5 қате жіберілсе;
Баға: «4» деген баға:

Ескерту:

Ешбір қатесі болмаса немесе емле, тыныс белгілерінен бір-бірден қате жіберілсе.
«5» деген баға:

Грамматикалық тапсырма бойынша қойылатын талаптар:

Критерий
Жетістік деңгейі
Дескрипторлар
Критерий: Берілген сөздерді сөз құрамына талдаңдар
Критерий:

А

Білу, түсіну және қолдану

Жетістік деңгейі: 1
Дескрипторлар: Сөздердің түбірін анықтау
Критерий: 3
Жетістік деңгейі: Жұрнақтарын дұрыс анықтай білу
Критерий: 0
Жетістік деңгейі: Сөз құрамына талдай алмауы
Критерий: Берілген сөздердің синонимдерін табыңдар
Критерий: 2
Жетістік деңгейі: Сөздерге синонимдерді дұрыс табу
Критерий: 0
Жетістік деңгейі: Синонимді дұрыс таба алмауы
Критерий: Берілген сан есімнің түрін ажыратыңдар
Критерий:
Критерий: 1
Жетістік деңгейі: Сан есім сөз табын білу
Критерий: 1
Жетістік деңгейі: Сан есімнің түрлерін білу
Критерий:
Жетістік деңгейі: 3
Дескрипторлар: Сан есімнің түрлерін дұрыс ажырату
Критерий: 0
Жетістік деңгейі: Сан есімнің түрлерін ажырата алмауы
Критерий: Барлығы
Жетістік деңгейі: 11
Критерий: Сөйлемге синтаксистік талдау жасау.
Критерий:

В

Талдау және жинақтау

Жетістік деңгейі: 5
Дескрипторлар: Тұрлаулы сөйлем мүшелерінің қай сөз табынан жасалғанын анықтап, оның түрін ажырата алуы
Критерий: 5
Жетістік деңгейі: Тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің қай сөз табынан жасалғанын анықтап, оның түрін ажырата алуы
Критерий: 1
Жетістік деңгейі: Айтылу мақсатына қарай сөйлемнің түрін таба білуі
Критерий: 1
Жетістік деңгейі: Сөйлемнің сызбасын көрсетуі
Критерий: 0
Жетістік деңгейі: Сөйлем мүшесін қате сызуы
Критерий: Берілген сөздерге лексикалық талдау жасаңдар
Критерий: 2
Жетістік деңгейі: Сөздің шығу тегін анықтай білу
Критерий: 2
Жетістік деңгейі: Тура не ауыспалы мағынаны ажырата білу
Критерий: 3
Жетістік деңгейі: Сөздің

Ұқсас жұмыстар
Бағалау стакандар
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ СИНОНИМДЕР
Жалғау
Қосарлама қос сөздер
Синонимдердің ережесін оқушылармен бірлесе отырып шығару
Мәндес сөздер
Халық ауыз әдебиетінің бала тілін дамытудағы ролі
Do we know english well?
Зат есім, сөз таптары
6-сынып. модель түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz