Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Синоним сөздерді ажырата білу

Қазақ тілі пәнінен 7-сыныпқа арналған ІV тоқсандық бақылау жұмысы
0-2015 жылы
1. Мұғалімнің аты-жөні:Есмагамбетова Мейрамгуль Газизовна
2.Мектеп, сынып, пән:Май ауданының Майтүбек жалпы орта білім беретін мектебі, 7 сынып, қазақ тілі, оқыту орыс тілінде
3.Тапсырмалардың құрылымы:
Тапсырмалар ІІІ критерийлер бойынша дайындалған
а) <<Электронды пошта - менің көмекшім>> тақырыбына диктант жазады, кейін критерийлер арқылы жұмыс жасайды.
ә) ІІІ. (А критериі) білу, түсіну, қолдану
ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау
І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу

Мақсаты: Оқушылардың мемлекеттік білім стандартына сай білім-білік дағдылары мен сауаттылықтарын тексеру.
Міндеті:
oo Сөз құрамына талдай білу;
oo Синоним сөздерді ажырата білу;
oo Сан есімнің түрлерін білу;
oo Жай сөйлемге синтаксистік талдау жасай білуі;
oo Лексикалық талдауды жасай білу;
oo Қорытынды жасап, эссе жаза білуі.

Электронды пошта - менің көмекшім
Электронды пошта - жеке адамдар арасындағы қарым-қатынас түрі, сонымен қатар іскери байланыс жолы. Бүкіл әлем бойынша ғаламтор жүйесінде электронды пошта қызмет көрсетудің ең танымал түріне айналған.
Электронды поштамен қалай жұмыс істеу керек екенін көбі біледі. Бірақ оның да бірнеше талаптары бар. Сол талаптарды дұрыс орындасаң, хатың адресатыңа дәл жетеді. Егер мекенжайы дұрыс жазылмаса, хатың жетпейді немесе басқа біреуге түседі. Электронды пошта құрылымы жағынан кәдімгі поштамен жіберілетін хатқа ұқсайды. Мұнда жәшік, пошта, хат, жеткізу деген сияқты сөздер қолданылады.
Қазір ғаламторды пайдаланатын адамдардың тоқсан пайызы электронды поштаны қолданады. (86сөз)

Грамматикалық тапсырмалар:
І нұсқа
ІІ нұсқа
ІІІ. (А критериі) білу, түсіну, қолдану
Берілген сөздерді сөз құрамына талдаңдар
1. түріне, жүйесінде
2. ғаламторды, жазылмаса
Берілген сөздердің синонимдерін табыңдар
2. танымал, қызмет көрсету
2. ыңғайлы, бәрі
Берілген сан есімнің түрін ажыратыңдар
3.жетеу, жүз шақты, екіден бір
3.он бес, он-оннан, алтыншы
ІІ. (В критериі) талдау, жинақтау
Сөйлемге синтаксистік талдау жасаңдар.
1. Электронды пошта құрылымы жағынан кәдімгі поштамен жіберілетін хатқа ұқсайды.
1. Қазір ғаламторды пайдаланатын адамдардың тоқсан пайызы электронды поштаны қолданады.
Берілген сөздерге лексикалық талдау жасаңдар
2. Электронды пошта
2. қолданады
І. (С критериі) сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
<<Интернеттің пайдасы>> тақырыбына ой толғау жазыңдар.

Диктант бойынша қойылатын талаптар:
Бағалау нормалары.
Дескрипторлар
Баға
Емле мен тыныс белгілерінің әрқайсысына 5-тен 9-ға дейін қатесі болса;
<<2>> деген баға
Емле мен тыныс белгілерінен 4-5-тен қатесі болса немесе 5 емле, тыныс белгісінен 6 қатесі болса немесе емледен 3, тыныс белгісінен 8 қатесі болса;
<<3>> деген баға
Емле және тыныс белгілерінен 3 қате жіберілсе немесе емледен 2, тыныс белгісінен 4 қатесі бар немесе емледен 1, тыныс белгісінен 5 қате жіберілсе;
<<4>> деген баға:
Ескерту:

Ешбір қатесі болмаса немесе емле, тыныс белгілерінен бір-бірден қате жіберілсе.
<<5>> деген баға:

Грамматикалық тапсырма бойынша қойылатын талаптар:
Критерий
Жетістік деңгейі
Дескрипторлар
Берілген сөздерді сөз құрамына талдаңдар
А
Білу, түсіну және қолдану
1
Сөздердің түбірін анықтау

3
Жұрнақтарын дұрыс анықтай білу

0
Сөз құрамына талдай алмауы

Берілген сөздердің синонимдерін табыңдар

2
Сөздерге синонимдерді дұрыс табу

0
Синонимді дұрыс таба алмауы

Берілген сан есімнің түрін ажыратыңдар

1
Сан есім сөз табын білу

1
Сан есімнің түрлерін білу

3
Сан есімнің түрлерін дұрыс ажырату

0
Сан есімнің түрлерін ажырата алмауы
Барлығы
11
Сөйлемге синтаксистік талдау жасау.
В
Талдау және жинақтау
5
Тұрлаулы сөйлем мүшелерінің қай сөз табынан жасалғанын анықтап, оның түрін ажырата алуы

5
Тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің қай сөз табынан жасалғанын анықтап, оның түрін ажырата алуы

1
Айтылу мақсатына қарай сөйлемнің түрін таба білуі

1
Сөйлемнің сызбасын көрсетуі

0
Сөйлем мүшесін қате сызуы

Берілген сөздерге лексикалық талдау жасаңдар

2
Сөздің шығу тегін анықтай білу

2
Тура не ауыспалы мағынаны ажырата білу

3
Сөздің стилистикалық қызметін анықтап алуы

5
Синоним, антоним, омоним сөздерді дұрыс анықтап алуы

2
Сөздің қолданылуы аясын анықтай білу

0
Лексикалық талдауды жасай алмауы
Барлығы
26
<<Интернеттің пайдасы>> тақырыбына эссе жазыңдар.
С
Сын тұрғысынан ойлау және зерттеу
1
Стилдің түрін анықтап, оның негізгі белгілерін таба білуі

2
4 аргумент мысал келтіре отырып, түсініктерді анық және толық қарастыра алуы

2
Қолданған түсініктері тақырыпқа сай болуы

2
Қаралатын мәселеге өзіндік көзқарасының болуы

2
Тақырыпты ашылуы, ой тұжырымдалуы

2
Лексикалық, фразеологиялық, грамматикалық, стилистикалық нормаларға сәйкес болуы

2
орфографиялық және пунктуациялық талаптарға сәйкес болуы

5
тақырып бойынша сөйлемдердің көлемі (8 сөйлемнен кем болмауы керек)

0
Эссе жаза алмауы
Барлығы
18
Жалпы ұпай саны
55

Балдарды бағаға айналдыру шкаласы
85-100% - <<5>> (45-55балл)
70-84% - <<4>> (34-44балл)
50-69% - <<3>> (25-33балл)
49% және төмен - <<2>> (24балл және одан төмен)

Ұқсас жұмыстар
Бағалау стакандар
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ СИНОНИМДЕР
Жалғау
Қосарлама қос сөздер
Синонимдердің ережесін оқушылармен бірлесе отырып шығару
Мәндес сөздер
Халық ауыз әдебиетінің бала тілін дамытудағы ролі
Do we know english well?
Зат есім, сөз таптары
6-сынып. модель түрлері
Пәндер