2015-2016 оқу жылы 5-сынып қазақ тілі: жылдық сабақ жоспары (136 сағат)

Қазақ тілі 5-сынып, 2015-2016 оқу жылы Аптасына: 4 сағат. Барлығы: 136 сағат. Жазба жұмысы: 16

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

Уақыты

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер
Оқып-үйренудің нәтижесі

Оқушылармен

жұмыс

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Негізгі дерек-

көздер

№:

І тоқсан 36 сағат. І. Әлеуметтік-тұрмыстық ая - 35 сағат

Біз үйде бір-бірімізге көмектесеміз

№: 1.
Сабақ тақырыбы: Біз үйде бір-бірімізге көмектесеміз
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Отбасы мүшелері тақырыбы бойынша күнделікті қолданылатын сөйлемдерді тауып оқу, өзіне қажетті сөзді оқып түсіну. «Менің отбасымдағы құдіретті сөз» шағын мәтін жазу. Нақыл сөздің мағынасын айту. Қазақ әліпбиі. Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын;

.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 «идея себеті»

Оқып-үйренудің нәтижесі: Сыни тұрғыда ойлау қабілеті кеңейеді, сабақтың тақырыбы бойынша әр-түрлі жұмыс түрлерін топта ұйымшылдықпен жүргізе алады, топта жұмыс жасауға, диалог құруға, шығармашылық қабілеттері артады
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Өзін-өзі бағалау, жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 2
Сабақ тақырыбы: Ағам бізге есеп шығаруға көмектеседі
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

сөздік

«Менің отбасымдағы құдіретті сөз» шағын мәтін жазу. Нақыл сөздің мағынасын айту. Қазақ әліпбиі. Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Сыни тұрғыда ойлау қабілеті кеңейеді, сабақтың тақырыбы бойынша әр-түрлі жұмыс түрлерін топта ұйымшылдықпен жүргізе алады, топта жұмыс жасауға, диалог құруға, шығармашылық қабілеттері артады
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «бағдаршам », жиынтық MSOfficePNG(4)
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 3
Сабақ тақырыбы: Анам тосап қайнатады
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын; Деңгейлік тапсырма Рөлге бөліп оқу. Сұрақтарға жауап беру. Дыбыстық талдау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Атом, молекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығарманы өз беттерінше талдайды, өзіндік ой-пікірлерін білдіре алады. Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Смайликтер арқылы, жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 4
Сабақ тақырыбы: Таңқурай тосабы
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын; Нақыл сөздерді түсіну.

Қысқа, нақты, қарапайым мәтіндерді түсіну.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Рольдік ойын,

«Екі жақты күнделік»

Оқып-үйренудің нәтижесі: Тіл дамыту: шағын ойтолғау жазу (мысалы, «Егер мен Толағай болсам», т. б) .
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«2 жұлдыз, 1 тілек»,

критериалды

Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 5
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын; Деңгейлік тапсырма
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушылар сабақтың тақырыбы бойынша алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана біледі және сыныптастарымен бірлесе жұмыс жасауға дағдыланды.
Оқушыларменжұмыс:

Жұптық жұмыс.

Диалогтық оқыту.

Топпен жұмыс.

АКТ- қолдану арқылы

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Жиынтық

Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 6.
Сабақ тақырыбы: Диктант
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Өз бетімен жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс: Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критериалды
Негізгі дерек-көздер: Диктанттар жинағы
№: 7.
Сабақ тақырыбы:

Қатемен жұмыс

Абай бол !

Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

2-тап Сұхбат құру

5-тапсырма Рөлге бөліп оқу. Сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Өз ойын жазбаша жазу Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту.

Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.

Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Түсініктеме арқылы бағалау», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 8
Сабақ тақырыбы: Жолақ жолмен жүр!
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Деңгейлік тапсырма

Рөлге бөліп оқу.

Сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Мәтіндік талдау.

«Екі жақты күнделік»

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.

« Әр топ тақырып мазмұнын ашатын ұтымды сұрақтар құрастырып, қарсыластарыңа, қойылған сұрақтарға дұрыс, нақты жауап беруге тырысады.

Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: MSOfficePNG(4) , критериалды
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 9.
Сабақ тақырыбы: Велосипедші қалай жүреді?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Өз ойын жазбаша жазу Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту.

Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.

Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Түсініктеме арқылы бағалау», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 10
Сабақ тақырыбы: Жол ережесін білесің бе?
Сағат саны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жіберген қателерімен жұмыс жасау, ережелерді қайталау, жеке тапсырмаларды орындау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Мәтіндік талдау

«Екі жақты күнделік»

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын анық айтуға жаттығады
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: MSOfficePNG(4) , критериалды
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 11.
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сұхбат құру. Сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Күнделікті тұрмыста қолданылатын сұхбаттарға қатыса алу.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен, жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: MSOfficePNG(4) , критериалды
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары,

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар

№: 12
Сабақ тақырыбы: Мазмұндама
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Өз бетімен жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс: Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критериалды
Негізгі дерек-көздер: Диктанттар жинағы
№: 13.
Сабақ тақырыбы:

Жексенбіні жақсы

көремін

Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну. Лексика: кеш тұрамын, асықпай, себеп, кейде, кездесу, өнерлі, шаршау/шаршамау;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Синквейн. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Қарапайым

жағдаяттарда

сыпайылық,

сыйластық,

достық көмек

жөнінде қысқаша

айта алу.

Оқушыларменжұмыс: Топпен жұмыс, жұппен жұмыс, жеке жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«2 жұлдыз, 1 тілек»,

критериалды

Негізгі дерек-көздер:

Білім стандарты,

сабақ жоспары.

№: 14
Сабақ тақырыбы: Көңілді жексенбі
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар Жағдаяттық сұрақтарға жауап беру Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Ортада қаламсап!»

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Синквейн.

Оқып-үйренудің нәтижесі: Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бас бармақ», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 15
Сабақ тақырыбы: Бос уақыт
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Уақыт туралы мақал -мәтелдердің мағынасын түсініу. Қазақ тіліндегі дауыссыз дыбыстар. Лексика: кеш тұрамын, асықпай, себеп, кейде, кездесу, өнерлі, шаршау/шаршамау;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Синквейн. Үш шапалақ get_img?ImageId=13728
Оқып-үйренудің нәтижесі: Берілген тапсырмаларды орындай отырып, сыни тұрғыдан ойлана алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бағдаршам», MSOfficePNG(4) критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 16
Сабақ тақырыбы: Бос уақытыңды қалай өткізесің?
Сағат саны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар Жағдаяттық сұрақтарға жауап беру. бос уақытын тиімді өткізу туралы баяндау Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Ортада қаламсап!»

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме

Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығарманы оқып әрі талдай отырып, жат әдет пен қылықтардан қашық болуға үйренеді.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 17
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

4-тапсырма

Жақсы, жаман қасиеттерді білу.

Мақал-мәтелдерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Мәтіндік талдау,

миға шабуыл Синквейн.

Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын анық айтуға жаттығады Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады. .
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: критериалдық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 18.
Сабақ тақырыбы: Диктант
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазбаша сауаттылығын тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: «Еркін жазу» әдісі,
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын жазбаша жазу. Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 19.
Сабақ тақырыбы:

Қатемен жұмыс

Мен киімдерді реттеймін

Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу. Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Ортада қаламсап!»

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме)

Оқып-үйренудің нәтижесі: Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бас бармақ», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 20.
Сабақ тақырыбы: Киіміңді жина
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Мақал-мәтелдер

Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: «ИНСЕРТ», Синквейн.
Оқып-үйренудің нәтижесі: Мақал-мәтелдерді жатқа айту, мазмұнын айту.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«Ай»әдісі арқылы,

жиынтық

Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 21.
Сабақ тақырыбы: Досым ұқыпты
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Достары, олардың мінезі мен жақсы қасиеттері тақырыбы бойынша күнделікті қолданылатын сөйлемдерді тауып оқу; өзіне қажетті сөзді оқып түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қысқаша сөйлемдер мен хабарландырулар жазу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен жұмыс, жұптық жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 22.
Сабақ тақырыбы: Киімді ілгіш
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сұхбат құру, сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Синквейн әдісі,

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Синквейн.

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қысқаша сөйлемдер мен хабарландырулар жазу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен жұмыс, жұптық жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«2 жұлдыз, 1 тілек»,

критериалды

Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 23.
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сұхбат құру. Сөйлем құру. Мәтін бойынша жұмыс жүргізу. Мазмұндау. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Рольдік ойын, Сөз - мерген ( сөздікпен жұмыс)

Синквейн. Ой шақыру, гармошка, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын анық айтуға жаттығады. Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«Ай»әдісі арқылы,

жиынтық

Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 24.
Сабақ тақырыбы: Мен ұнататын тағам
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар Жағдаяттық сұрақтарға жауап беру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Синквейн, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі: ой бөлісу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«Ай»әдісі арқылы,

жиынтық

Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 25.
Сабақ тақырыбы: Құймақ жеймін
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушылар жазба жұмысын өз бетінше жазуға дағдыланады. мәнерлеп оқу, ой бөлісу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 26.
Сабақ тақырыбы: Дастарқан басы
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сұхбат құру. Сөйлем құру. Мәтін бойынша жұмыс жүргізу. Мазмұндау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: «Еркін жазу» әдісі,
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын жазбаша жазу. Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Кер байланыс жасау арқылы, мұғалімнің жиынтық бағасы қойылады
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 27.
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Синквейн. Өз бетімен жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс: Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 28.
Сабақ тақырыбы: Диктант
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс: Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: критериалды
Негізгі дерек-көздер: Диктанттар жинағы
№: 29.
Сабақ тақырыбы:

Қатемен жұмыс

Сүт ішемін

Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жіберген қателерімен жұмыс жасау, ережелерді қайталау, жеке тапсырмаларды орындау. Мәтінге мазмұны бойынша жоспар құру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Синквейн. Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қысқа, нақты, қарапайым мәтіндерді түсіну.
Оқушыларменжұмыс: Топтық, жұптық, жеке жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 30.
Сабақ тақырыбы: Сүзбені ұнатамын
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«ИНСЕРТ»,

Синквейн.

Мәнерлеп оқу, түсінгенін әңгімелеу,

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Өзіндік ой-пікірін білдіре алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 31.
Сабақ тақырыбы: Сәбіз бой өсіреді
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Тақырып бойынша диалог. Мәтінге мазмұны бойынша жоспар құру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Рольдік ойын,

«Екі жақты күнделік» Синквейн.

«Еркін жазу» әдісі,

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қаламгердің табиғат суреттерін бейнелеудегі ізденістерімен таныса алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 32.
Сабақ тақырыбы: Дәрумендердің пайдасы
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Домино, Синквейн.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере алады, өз ой тұжырымдарын өмірмен байланыстырады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 33
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Мәтіндік талдау,

миға шабуыл Синквейн.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Көркем әдеби шығармаларды оқу дағдысын дамиды. Өзіндік ой-пікірін білдіре алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 34.
Сабақ тақырыбы: Жартылай дайын өнімдер
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Синтаксистік құрылымда үйренген

қарапайым конструкцияларды

пайдаланып, сусындар туралы айту.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Рольдік ойын,

«Екі жақты күнделік»,

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Жаңа сөздерді меңгереді . Өзіндік ой-пікірін білдіре алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бас бармақ», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 35.
Сабақ тақырыбы: Жартылай дайын өнімдер
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жіберген

Ұқсас жұмыстар
9 А сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің 2015-2016 оқу жылы жылдық күнтізбелік-тақырыптық жоспары (136 сағат)
8-сынып геометриясының орта мерзімді сабақ жоспары (68 сағат, 2015-2016 оқу жылы)
8-сынып алгебрасы: орта мерзімді оқу жоспары (102 сағат, 2015-2016 оқу жылы)
2015-2016 оқу жылы үшін 6 «А» сыныпқа арналған Қазақстан тарихы пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспары - жылдық 68 сағат (аптасына 2 сағат)
11 А сыныптың оқу-тәрбие жұмысының жылдық жоспары және сынып жетекшісінің міндеттері (2015-2016 оқу жылы)
3-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің оқу-әдістемелік жоспары (136 сағат, аптасына 4 сағат)
2015-2016 оқу жылы үшін 5-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспары
2015-2016 оқу жылы кіші тобының айлық тәрбиелік жоспары
10 сыныпқа арналған Паскаль программалау тілі - қолданбалы курс бағдарламасы (2015-2016 оқу жылы)
2014-2015 оқу жылы 5-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің орта мерзімді сабақ жоспарлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz