№
Сабақ тақырыбы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер
Оқып-үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
№:
І тоқсан 36 сағат. І. Әлеуметтік-тұрмыстық ая
-
35 сағат
Біз үйде бір-бірімізге көмектесеміз
№:
1.
Сабақ тақырыбы:
Біз үйде бір-бірімізге көмектесеміз
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Отбасы мүшелері тақырыбы бойынша күнделікті қолданылатын сөйлемдерді тауып оқу, өзіне қажетті сөзді оқып түсіну. «Менің отбасымдағы құдіретті сөз» шағын мәтін жазу. Нақыл сөздің мағынасын айту. Қазақ әліпбиі. Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын;
.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 «идея себеті»
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сыни тұрғыда ойлау қабілеті кеңейеді, сабақтың тақырыбы бойынша әр-түрлі жұмыс түрлерін топта ұйымшылдықпен жүргізе алады, топта жұмыс жасауға, диалог құруға, шығармашылық қабілеттері артады
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Өзін-өзі бағалау, жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
2
Сабақ тақырыбы:
Ағам бізге есеп шығаруға көмектеседі
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
сөздік
«Менің отбасымдағы құдіретті сөз» шағын мәтін жазу. Нақыл сөздің мағынасын айту. Қазақ әліпбиі. Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
«Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сыни тұрғыда ойлау қабілеті кеңейеді, сабақтың тақырыбы бойынша әр-түрлі жұмыс түрлерін топта ұйымшылдықпен жүргізе алады, топта жұмыс жасауға, диалог құруға, шығармашылық қабілеттері артады
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«бағдаршам », жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
3
Сабақ тақырыбы:
Анам тосап қайнатады
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын; Деңгейлік тапсырма Рөлге бөліп оқу. Сұрақтарға жауап беру. Дыбыстық талдау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
«Атом, молекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Шығарманы өз беттерінше талдайды, өзіндік ой-пікірлерін білдіре алады. Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Смайликтер арқылы,
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
4
Сабақ тақырыбы:
Таңқурай тосабы
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын; Нақыл сөздерді түсіну.
Қысқа, нақты, қарапайым мәтіндерді түсіну.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Рольдік ойын,
«Екі жақты күнделік»
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Тіл дамыту: шағын ойтолғау жазу (мысалы, «Егер мен Толағай болсам», т. б) .
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«2 жұлдыз, 1 тілек»,
критериалды
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
5
Сабақ тақырыбы:
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын; Деңгейлік тапсырма
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Оқушылар сабақтың тақырыбы бойынша алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана біледі және сыныптастарымен бірлесе жұмыс жасауға дағдыланды.
Оқушыларменжұмыс:
Жұптық жұмыс.
Диалогтық оқыту.
Топпен жұмыс.
АКТ- қолдану арқылы
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Жиынтық
Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
6.
Сабақ тақырыбы:
Диктант
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Өз бетімен жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс:
Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Диктанттар жинағы
№:
7.
Сабақ тақырыбы:
Қатемен жұмыс
Абай бол !
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
2-тап Сұхбат құру
5-тапсырма Рөлге бөліп оқу. Сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын жазбаша жазу Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту.
Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Түсініктеме арқылы бағалау», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
8
Сабақ тақырыбы:
Жолақ жолмен жүр!
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Деңгейлік тапсырма
Рөлге бөліп оқу.
Сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Мәтіндік талдау.
«Екі жақты күнделік»
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.
«
Әр топ тақырып мазмұнын ашатын ұтымды сұрақтар құрастырып, қарсыластарыңа, қойылған сұрақтарға дұрыс, нақты жауап беруге тырысады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
, критериалды
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
9.
Сабақ тақырыбы:
Велосипедші қалай жүреді?
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын жазбаша жазу Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту.
Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Түсініктеме арқылы бағалау», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
10
Сабақ тақырыбы:
Жол ережесін білесің бе?
Сағат саны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жіберген қателерімен жұмыс жасау, ережелерді қайталау, жеке тапсырмаларды орындау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Мәтіндік талдау
«Екі жақты күнделік»
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын анық айтуға жаттығады
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
, критериалды
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
11.
Сабақ тақырыбы:
Нәтиже сабақ
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Сұхбат құру. Сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Күнделікті тұрмыста қолданылатын сұхбаттарға қатыса алу.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен, жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
, критериалды
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары,
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар
№:
12
Сабақ тақырыбы:
Мазмұндама
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Өз бетімен жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс:
Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Диктанттар жинағы
№:
13.
Сабақ тақырыбы:
Жексенбіні жақсы
көремін
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жеке сөз тіркестерін және
сөйлесу кезінде өзіне
қатысты жиі қолданылған
сөздерді түсіну. Лексика: кеш тұрамын, асықпай, себеп, кейде, кездесу, өнерлі, шаршау/шаршамау;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Синквейн. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Қарапайым
жағдаяттарда
сыпайылық,
сыйластық,
достық көмек
жөнінде қысқаша
айта алу.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен жұмыс, жұппен жұмыс, жеке жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«2 жұлдыз, 1 тілек»,
критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Білім стандарты,
сабақ жоспары.
№:
14
Сабақ тақырыбы:
Көңілді жексенбі
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Деңгейлік тапсырмалар Жағдаяттық сұрақтарға жауап беру Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
«Ортада қаламсап!»
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Синквейн.
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Бас бармақ»,
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
15
Сабақ тақырыбы:
Бос уақыт
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Уақыт туралы мақал -мәтелдердің мағынасын түсініу. Қазақ тіліндегі дауыссыз дыбыстар. Лексика: кеш тұрамын, асықпай, себеп, кейде, кездесу, өнерлі, шаршау/шаршамау;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Синквейн. Үш шапалақ
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Берілген тапсырмаларды орындай отырып, сыни тұрғыдан ойлана алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Бағдаршам»,
критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
16
Сабақ тақырыбы:
Бос уақытыңды қалай өткізесің?
Сағат саны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Деңгейлік тапсырмалар Жағдаяттық сұрақтарға жауап беру. бос уақытын тиімді өткізу туралы баяндау Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
«Ортада қаламсап!»
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Шығарманы оқып әрі талдай отырып, жат әдет пен қылықтардан қашық болуға үйренеді.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
17
Сабақ тақырыбы:
Нәтиже сабақ
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
4-тапсырма
Жақсы, жаман қасиеттерді білу.
Мақал-мәтелдерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Мәтіндік талдау,
миға шабуыл Синквейн.
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын анық айтуға жаттығады Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады. .
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
критериалдық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
18.
Сабақ тақырыбы:
Диктант
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жазбаша сауаттылығын тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
«Еркін жазу» әдісі,
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын жазбаша жазу. Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
19.
Сабақ тақырыбы:
Қатемен жұмыс
Мен киімдерді реттеймін
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу. Жеке сөз тіркестерін және
сөйлесу кезінде өзіне
қатысты жиі қолданылған
сөздерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
«Ортада қаламсап!»
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме)
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Бас бармақ»,
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
20.
Сабақ тақырыбы:
Киіміңді жина
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Мақал-мәтелдер
Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
«ИНСЕРТ», Синквейн.
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Мақал-мәтелдерді жатқа айту, мазмұнын айту.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Ай»әдісі арқылы,
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
21.
Сабақ тақырыбы:
Досым ұқыпты
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Достары, олардың мінезі мен жақсы қасиеттері тақырыбы бойынша күнделікті қолданылатын сөйлемдерді тауып оқу; өзіне қажетті сөзді оқып түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Қысқаша сөйлемдер мен хабарландырулар жазу.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен жұмыс, жұптық жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
22.
Сабақ тақырыбы:
Киімді ілгіш
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Сұхбат құру, сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Синквейн әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Синквейн.
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Қысқаша сөйлемдер мен хабарландырулар жазу.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен жұмыс, жұптық жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«2 жұлдыз, 1 тілек»,
критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
23.
Сабақ тақырыбы:
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Сұхбат құру. Сөйлем құру. Мәтін бойынша жұмыс жүргізу. Мазмұндау. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Рольдік ойын, Сөз - мерген ( сөздікпен жұмыс)
Синквейн. Ой шақыру, гармошка, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын анық айтуға жаттығады. Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Ай»әдісі арқылы,
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
24.
Сабақ тақырыбы:
Мен ұнататын тағам
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Деңгейлік тапсырмалар Жағдаяттық сұрақтарға жауап беру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Синквейн, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
ой бөлісу.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Ай»әдісі арқылы,
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
25.
Сабақ тақырыбы:
Құймақ жеймін
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жеке сөз тіркестерін және
сөйлесу кезінде өзіне
қатысты жиі қолданылған
сөздерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Оқушылар жазба жұмысын өз бетінше жазуға дағдыланады. мәнерлеп оқу, ой бөлісу.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
26.
Сабақ тақырыбы:
Дастарқан басы
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Сұхбат құру. Сөйлем құру. Мәтін бойынша жұмыс жүргізу. Мазмұндау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
«Еркін жазу» әдісі,
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өз ойын жазбаша жазу. Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Кер байланыс жасау арқылы, мұғалімнің жиынтық бағасы қойылады
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
27.
Сабақ тақырыбы:
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Синквейн. Өз бетімен жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс:
Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
28.
Сабақ тақырыбы:
Диктант
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс:
Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Диктанттар жинағы
№:
29.
Сабақ тақырыбы:
Қатемен жұмыс
Сүт ішемін
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жіберген қателерімен жұмыс жасау, ережелерді қайталау, жеке тапсырмаларды орындау. Мәтінге мазмұны бойынша жоспар құру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Синквейн. Үш шапалақ
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Қысқа, нақты, қарапайым мәтіндерді түсіну.
Оқушыларменжұмыс:
Топтық, жұптық, жеке жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
30.
Сабақ тақырыбы:
Сүзбені ұнатамын
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жеке сөз тіркестерін және
сөйлесу кезінде өзіне
қатысты жиі қолданылған
сөздерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
«ИНСЕРТ»,
Синквейн.
Мәнерлеп оқу, түсінгенін әңгімелеу,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Өзіндік ой-пікірін білдіре алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
31.
Сабақ тақырыбы:
Сәбіз бой өсіреді
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Тақырып бойынша диалог. Мәтінге мазмұны бойынша жоспар құру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Рольдік ойын,
«Екі жақты күнделік» Синквейн.
«Еркін жазу» әдісі,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Қаламгердің табиғат суреттерін бейнелеудегі ізденістерімен таныса алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
32.
Сабақ тақырыбы:
Дәрумендердің пайдасы
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жеке сөз тіркестерін және
сөйлесу кезінде өзіне
қатысты жиі қолданылған
сөздерді түсіну.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Домино, Синквейн.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере алады, өз ой тұжырымдарын өмірмен байланыстырады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:
Интернет
материалдары,
«ikitap. kz»
сайтынан
материалдар,
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
33
Сабақ тақырыбы:
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жеке сөз тіркестерін және сөйлесу кезінде өзіне
қатысты жиі қолданылған
сөздерді түсіну.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Мәтіндік талдау,
миға шабуыл Синквейн.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Көркем әдеби шығармаларды оқу дағдысын дамиды. Өзіндік ой-пікірін білдіре алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Екі жұлдыз, бір тілек», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
34.
Сабақ тақырыбы:
Жартылай дайын өнімдер
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Синтаксистік құрылымда үйренген
қарапайым конструкцияларды
пайдаланып, сусындар туралы айту.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Рольдік ойын,
«Екі жақты күнделік»,
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:
Жаңа сөздерді меңгереді . Өзіндік ой-пікірін білдіре алады.
Оқушыларменжұмыс:
Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
«Бас бармақ», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:
білім стандарты,
сабақ жоспары
№:
35.
Сабақ тақырыбы:
Жартылай дайын өнімдер
Сағат саны:
1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:
Жіберген