Қазақ тілі сабағында

Қазақ тілі 5-сынып, 2015-2016 оқу жылы Аптасына: 4 сағат. Барлығы: 136 сағат. Жазба жұмысы: 16

Сабақ тақырыбы

Сағат саны

Уақыты

Оқып-үйренудің негізгі мақсаты
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер
Оқып-үйренудің нәтижесі

Оқушылармен

жұмыс

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Негізгі дерек-

көздер

№:

І тоқсан 36 сағат. І. Әлеуметтік-тұрмыстық ая - 35 сағат

Біз үйде бір-бірімізге көмектесеміз

№: 1.
Сабақ тақырыбы: Біз үйде бір-бірімізге көмектесеміз
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Отбасы мүшелері тақырыбы бойынша күнделікті қолданылатын сөйлемдерді тауып оқу, өзіне қажетті сөзді оқып түсіну. «Менің отбасымдағы құдіретті сөз» шағын мәтін жазу. Нақыл сөздің мағынасын айту. Қазақ әліпбиі. Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын;

.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 «идея себеті»

Оқып-үйренудің нәтижесі: Сыни тұрғыда ойлау қабілеті кеңейеді, сабақтың тақырыбы бойынша әр-түрлі жұмыс түрлерін топта ұйымшылдықпен жүргізе алады, топта жұмыс жасауға, диалог құруға, шығармашылық қабілеттері артады
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Өзін-өзі бағалау, жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 2
Сабақ тақырыбы: Ағам бізге есеп шығаруға көмектеседі
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

сөздік

«Менің отбасымдағы құдіретті сөз» шағын мәтін жазу. Нақыл сөздің мағынасын айту. Қазақ әліпбиі. Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Сыни тұрғыда ойлау қабілеті кеңейеді, сабақтың тақырыбы бойынша әр-түрлі жұмыс түрлерін топта ұйымшылдықпен жүргізе алады, топта жұмыс жасауға, диалог құруға, шығармашылық қабілеттері артады
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «бағдаршам », жиынтық MSOfficePNG(4)
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 3
Сабақ тақырыбы: Анам тосап қайнатады
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын; Деңгейлік тапсырма Рөлге бөліп оқу. Сұрақтарға жауап беру. Дыбыстық талдау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Атом, молекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығарманы өз беттерінше талдайды, өзіндік ой-пікірлерін білдіре алады. Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Смайликтер арқылы, жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 4
Сабақ тақырыбы: Таңқурай тосабы
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын; Нақыл сөздерді түсіну.

Қысқа, нақты, қарапайым мәтіндерді түсіну.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Рольдік ойын,

«Екі жақты күнделік»

Оқып-үйренудің нәтижесі: Тіл дамыту: шағын ойтолғау жазу (мысалы, «Егер мен Толағай болсам», т. б) .
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«2 жұлдыз, 1 тілек»,

критериалды

Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 5
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Лексика: есеп шығару, қиын/оңай, кигізу, қарақат, таңқурай, қою, сұйық, сары өрік, қайнату, жыл сайын; Деңгейлік тапсырма
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушылар сабақтың тақырыбы бойынша алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана біледі және сыныптастарымен бірлесе жұмыс жасауға дағдыланды.
Оқушыларменжұмыс:

Жұптық жұмыс.

Диалогтық оқыту.

Топпен жұмыс.

АКТ- қолдану арқылы

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Жиынтық

Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 6.
Сабақ тақырыбы: Диктант
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Өз бетімен жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс: Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критериалды
Негізгі дерек-көздер: Диктанттар жинағы
№: 7.
Сабақ тақырыбы:

Қатемен жұмыс

Абай бол !

Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

2-тап Сұхбат құру

5-тапсырма Рөлге бөліп оқу. Сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Өз ойын жазбаша жазу Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту.

Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.

Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Түсініктеме арқылы бағалау», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 8
Сабақ тақырыбы: Жолақ жолмен жүр!
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Деңгейлік тапсырма

Рөлге бөліп оқу.

Сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Мәтіндік талдау.

«Екі жақты күнделік»

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.

« Әр топ тақырып мазмұнын ашатын ұтымды сұрақтар құрастырып, қарсыластарыңа, қойылған сұрақтарға дұрыс, нақты жауап беруге тырысады.

Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: MSOfficePNG(4) , критериалды
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 9.
Сабақ тақырыбы: Велосипедші қалай жүреді?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі:

Өз ойын жазбаша жазу Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту.

Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.

Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Түсініктеме арқылы бағалау», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 10
Сабақ тақырыбы: Жол ережесін білесің бе?
Сағат саны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жіберген қателерімен жұмыс жасау, ережелерді қайталау, жеке тапсырмаларды орындау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Мәтіндік талдау

«Екі жақты күнделік»

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын анық айтуға жаттығады
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: MSOfficePNG(4) , критериалды
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 11.
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сұхбат құру. Сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Күнделікті тұрмыста қолданылатын сұхбаттарға қатыса алу.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Жетелеу сұрақтарын қою арқылы ауызекі сөйлеу тілін дамыту. Тілдік тосқауылды жеңуге итермелеу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен, жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: MSOfficePNG(4) , критериалды
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары,

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар

№: 12
Сабақ тақырыбы: Мазмұндама
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Өз бетімен жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс: Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критериалды
Негізгі дерек-көздер: Диктанттар жинағы
№: 13.
Сабақ тақырыбы:

Жексенбіні жақсы

көремін

Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну. Лексика: кеш тұрамын, асықпай, себеп, кейде, кездесу, өнерлі, шаршау/шаршамау;

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Синквейн. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі:

Қарапайым

жағдаяттарда

сыпайылық,

сыйластық,

достық көмек

жөнінде қысқаша

айта алу.

Оқушыларменжұмыс: Топпен жұмыс, жұппен жұмыс, жеке жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«2 жұлдыз, 1 тілек»,

критериалды

Негізгі дерек-көздер:

Білім стандарты,

сабақ жоспары.

№: 14
Сабақ тақырыбы: Көңілді жексенбі
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар Жағдаяттық сұрақтарға жауап беру Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Ортада қаламсап!»

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Синквейн.

Оқып-үйренудің нәтижесі: Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бас бармақ», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 15
Сабақ тақырыбы: Бос уақыт
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Уақыт туралы мақал -мәтелдердің мағынасын түсініу. Қазақ тіліндегі дауыссыз дыбыстар. Лексика: кеш тұрамын, асықпай, себеп, кейде, кездесу, өнерлі, шаршау/шаршамау;
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Синквейн. Үш шапалақ get_img?ImageId=13728
Оқып-үйренудің нәтижесі: Берілген тапсырмаларды орындай отырып, сыни тұрғыдан ойлана алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бағдаршам», MSOfficePNG(4) критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 16
Сабақ тақырыбы: Бос уақытыңды қалай өткізесің?
Сағат саны:
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар Жағдаяттық сұрақтарға жауап беру. бос уақытын тиімді өткізу туралы баяндау Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Ортада қаламсап!»

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме

Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығарманы оқып әрі талдай отырып, жат әдет пен қылықтардан қашық болуға үйренеді.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 17
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

4-тапсырма

Жақсы, жаман қасиеттерді білу.

Мақал-мәтелдерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Мәтіндік талдау,

миға шабуыл Синквейн.

Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын анық айтуға жаттығады Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады. .
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: критериалдық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 18.
Сабақ тақырыбы: Диктант
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жазбаша сауаттылығын тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: «Еркін жазу» әдісі,
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын жазбаша жазу. Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 19.
Сабақ тақырыбы:

Қатемен жұмыс

Мен киімдерді реттеймін

Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу. Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«Ортада қаламсап!»

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме)

Оқып-үйренудің нәтижесі: Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бас бармақ», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 20.
Сабақ тақырыбы: Киіміңді жина
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Мақал-мәтелдер

Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: «ИНСЕРТ», Синквейн.
Оқып-үйренудің нәтижесі: Мақал-мәтелдерді жатқа айту, мазмұнын айту.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«Ай»әдісі арқылы,

жиынтық

Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 21.
Сабақ тақырыбы: Досым ұқыпты
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Достары, олардың мінезі мен жақсы қасиеттері тақырыбы бойынша күнделікті қолданылатын сөйлемдерді тауып оқу; өзіне қажетті сөзді оқып түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қысқаша сөйлемдер мен хабарландырулар жазу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен жұмыс, жұптық жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 22.
Сабақ тақырыбы: Киімді ілгіш
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сұхбат құру, сұрақтарға жауап беру. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Синквейн әдісі,

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Синквейн.

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қысқаша сөйлемдер мен хабарландырулар жазу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен жұмыс, жұптық жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«2 жұлдыз, 1 тілек»,

критериалды

Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 23.
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сұхбат құру. Сөйлем құру. Мәтін бойынша жұмыс жүргізу. Мазмұндау. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Рольдік ойын, Сөз - мерген ( сөздікпен жұмыс)

Синквейн. Ой шақыру, гармошка, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын анық айтуға жаттығады. Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«Ай»әдісі арқылы,

жиынтық

Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 24.
Сабақ тақырыбы: Мен ұнататын тағам
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Деңгейлік тапсырмалар Жағдаяттық сұрақтарға жауап беру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Синквейн, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Оқып-үйренудің нәтижесі: ой бөлісу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

«Ай»әдісі арқылы,

жиынтық

Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 25.
Сабақ тақырыбы: Құймақ жеймін
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Оқушылар жазба жұмысын өз бетінше жазуға дағдыланады. мәнерлеп оқу, ой бөлісу.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 26.
Сабақ тақырыбы: Дастарқан басы
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Сұхбат құру. Сөйлем құру. Мәтін бойынша жұмыс жүргізу. Мазмұндау.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: «Еркін жазу» әдісі,
Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойын жазбаша жазу. Мәтінді өз беттерінше талдайды, айтар ой-пікірлерін өмірмен байланыстыра алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Кер байланыс жасау арқылы, мұғалімнің жиынтық бағасы қойылады
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 27.
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер: Синквейн. Өз бетімен жұмыс
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс: Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 28.
Сабақ тақырыбы: Диктант
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Білімін жазбаша тексеру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:
Оқып-үйренудің нәтижесі: Сауатты жазуға дағдыландыру.
Оқушыларменжұмыс: Жеке жұмыс
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: критериалды
Негізгі дерек-көздер: Диктанттар жинағы
№: 29.
Сабақ тақырыбы:

Қатемен жұмыс

Сүт ішемін

Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жіберген қателерімен жұмыс жасау, ережелерді қайталау, жеке тапсырмаларды орындау. Мәтінге мазмұны бойынша жоспар құру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Диалогтік әдіс(топтық әңгіме) Синквейн. Үш шапалақ get_img?ImageId=13728

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қысқа, нақты, қарапайым мәтіндерді түсіну.
Оқушыларменжұмыс: Топтық, жұптық, жеке жұмыс.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 30.
Сабақ тақырыбы: Сүзбені ұнатамын
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну. Күнделікті жағдаяттарға сай сөздерге машықтау

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

«ИНСЕРТ»,

Синквейн.

Мәнерлеп оқу, түсінгенін әңгімелеу,

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Өзіндік ой-пікірін білдіре алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 31.
Сабақ тақырыбы: Сәбіз бой өсіреді
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Тақырып бойынша диалог. Мәтінге мазмұны бойынша жоспар құру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Рольдік ойын,

«Екі жақты күнделік» Синквейн.

«Еркін жазу» әдісі,

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Қаламгердің табиғат суреттерін бейнелеудегі ізденістерімен таныса алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 32.
Сабақ тақырыбы: Дәрумендердің пайдасы
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және

сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Домино, Синквейн.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме бере алады, өз ой тұжырымдарын өмірмен байланыстырады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Бағдаршам», критериалды
Негізгі дерек-көздер:

Интернет

материалдары,

«ikitap. kz»

сайтынан

материалдар,

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 33
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Жеке сөз тіркестерін және сөйлесу кезінде өзіне

қатысты жиі қолданылған

сөздерді түсіну.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Мәтіндік талдау,

миға шабуыл Синквейн.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Көркем әдеби шығармаларды оқу дағдысын дамиды. Өзіндік ой-пікірін білдіре алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 34.
Сабақ тақырыбы: Жартылай дайын өнімдер
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты:

Синтаксистік құрылымда үйренген

қарапайым конструкцияларды

пайдаланып, сусындар туралы айту.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, модульдер:

Рольдік ойын,

«Екі жақты күнделік»,

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Оқып-үйренудің нәтижесі: Жаңа сөздерді меңгереді . Өзіндік ой-пікірін білдіре алады.
Оқушыларменжұмыс: Топпен, жұппен
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: «Бас бармақ», жиынтық
Негізгі дерек-көздер:

білім стандарты,

сабақ жоспары

№: 35.
Сабақ тақырыбы: Жартылай дайын өнімдер
Сағат саны: 1
Уақыты:
Оқып-үйренудің негізгі мақсаты: Жіберген

Ұқсас жұмыстар
Нәтиже сабақ. Сабақтар
"қазақ тілі сабағында" 7 сынып
Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолдану
Қазақ тілі пәніне арналған оқыту әдістемесі
Оқушылардың өздігінен қазақ тілі сабағында жүргізілетін жұмыстар
Тақырып - Жұрнақ пен жалғау
Сөйлем түрлері
Орыс тілінде
Дара және күрделі сын есім
Музыка сабағында қазақтың ұлттық аспаптары арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz