Сынып көшбасшысы. Сабақтың тақырыбы

Пәні: Математика. сыныбы: 6 «А» күні: 25. 01. 2015ж

пән мұғалімі: Т. Саугабекова

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

Сабақтың мақсаты: : Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді орындауда таңбалар ережесін сақтай білуге дағылану және : Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу ережесін тұжырымдай алуға қалыптасу.

а) білімділік: өткен тақырып бойынша 63% -ға жеткен оқушылардың білім мен білілгін

сөйлеу арқылы нақты бекіту.

ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу.

б) дамытушылық: Балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік - ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта, «оқы да - тоқы» ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.

Міндеті: технологиялық карталардың регламентінің орындалуы.

Күтілетін нәтиже: алға қойылған мақсатқа жету.

Сабақтың түрі: Сабақтың көрінекілігі: ОӘЖӘ парағы, жаттықтырғыш парағы.

Әдіс-тәсілі: «БжС» технологиясы

Картасы: «Биоинтернет»

Сабақтың барысы: 2 тип іс-әрекет амалы мен білімді бекіту бойынша оқу сабағы: мотивация > жетекші білім мен іс-әрекет амалдарын өзектендіру > стандарттық және өзгермелі жағдаяттарда білімді қолдану үлгілерін құру > білімді өз бетінше қолдану > бақылау және өздік бақылау > түзету > түйсіну.

1
Ұйымдастыру кезең Түйсіну

«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.

Мына теңдеулерді ауызша шығарайық

8х +1= 25, 6х + 5=17, х -1=4, 7а-8=10 -2а,

1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5

Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.

ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.

Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.

1: 2
Ұйымдастыру кезең Түйсіну: Жетекші білімдері мен іс-әрекет тәсілдерін өзектілендіру
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .: Тақтаға мұғаліммен біргелесіп үздіксіз ОӘЖӘ сызбасы бойынша қатаң түрде жүйені шешетін кем дегенде үш сарапшы шақырылады. Терминологиялық дұрыс сөйлеуге баса көңіл аударылады. Есте сақтаңыз! Терминологиялық және арнайы ереже дұрыс сөйлеу оқушының психалық дұрыс дамуы болып табылады және керісінше.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Сыныптағы оқушылар, сарапшылар тарапынан тексерілетін, олардың сөйлеуіне қойылатын талаптарды білуі тиіс
1: 3
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:

1 цикл .

Стандартты және өзгермелі жағдаятта білімді қолдану үлгісін құрау

«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:

Сынып үш тапсырма алады

:
:
:
:
:
:

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексеріледі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» каратасындағыдай жүргізіледі.

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: ТКШ 63%
АКШ 63%
ЖКШ 63%
2х + 17=22 +3х
3, 4х - 4 = 4, 8 -х
3х-1 = 2( х- 2)
-5
2
-3

Жұмыстың аяқталуы 5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу

Альфа:ТКШ-АКШ-ЖКШ

Бета:ТКШ-АКШ

Гамма:ТКШтапсырмаларын орындау арқылы жүзеге асырылады.

1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1: 4
Ұйымдастыру кезең Түйсіну: Білімді өз бетінше қолдану
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .: Орындалған жұмыстар бойынша қатемен жұмыс. «Альфа» тобының сарапшылары ООМ толтырады және «Бета» топтарына сыныппен жұмыс жасауына бағыттайды.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Сынып ОӘЖӘ сызбасы негізінде сол тақырып бойынша жұмыс істейді.
1: 5
Ұйымдастыру кезең Түйсіну: Бақылау және өздік бақылау
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .: «Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары ООМ толтырады және «Гамма» тобына түсіндіруге көшеді немесе өз топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс жасайды. Ешбір оқушы жұмыссыз отырмайды, тіпті сарапшылар қасына тақалмаса да өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы бойынша айтуға үйренеді.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: Жұмыстың аяқталғаны ООМ ұяшықтарының толтырылуы бойынша анықталады. Сынақ тапсырғандар мен сарапшыларды қосқанда 63% кем болмауы тиіс.
1: 6
Ұйымдастыру кезең Түйсіну: Түзету
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:

Сынып үш тапсырма алады.

:
:
:
:
:
:

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексеріледі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» каратасындағыдай жүргізіледі.

Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.: ТКШ 63%
АКШ 63%
ЖКШ 63%
18 +3х = х + 14
1, 5х+8 = 3, 1х+16
2х+7, 5=х+5, 5
  • 2
-5
-2

Жұмыстың аяқталуы тек «Бета» және «Гамма» топтары үшін 5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу - Альфа:ТКШ-АКШ-ЖКШ Бета:ТКШ-АКШ

Гамма:ТКШтапсырмаларын орындау арқылы жүзеге асырылады.

1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1: 7
Ұйымдастыру кезең Түйсіну: 2 цикл . Стандартты және өзгермелі жағдаятта білімді қолдану

Ұқсас жұмыстар
ХХІ ғасыр көшбасшысы туралы ақпарат
Тарих көшбасшысы
Сайысқа оқушылардың дайындығы
ҮШІНШІ КЕЗЕҢ ЖОРҒА
Сынып көшбасшысы
АКШ ЖКШ
Компьютер ауруы
ҚАЗАҚ ТІЛІ ОҚУЛЫҒЫНЫҢ АВТОРЫ КІМ
Интеллектуалды ойын
Әдебиет көшбасшысы зияткерлік сайысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz