1
Ұйымдастыру кезең Түйсіну
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.
Мына теңдеулерді ауызша шығарайық
8х +1= 25, 6х + 5=17,
х -1=4, 7а-8=10 -2а,
1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5
Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.
ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.
Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
1:
2
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
Жетекші білімдері мен іс-әрекет тәсілдерін өзектілендіру
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
Тақтаға мұғаліммен біргелесіп үздіксіз ОӘЖӘ сызбасы бойынша қатаң түрде жүйені шешетін кем дегенде үш сарапшы шақырылады. Терминологиялық дұрыс сөйлеуге баса көңіл аударылады.
Есте сақтаңыз!
Терминологиялық және арнайы ереже дұрыс сөйлеу оқушының психалық дұрыс дамуы болып табылады және керісінше.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.:
Сыныптағы оқушылар, сарапшылар тарапынан тексерілетін, олардың сөйлеуіне қойылатын талаптарды білуі тиіс
1:
3
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
1 цикл
.
Стандартты және өзгермелі жағдаятта білімді қолдану үлгісін құрау
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
Сынып үш тапсырма алады
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексеріледі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» каратасындағыдай жүргізіледі.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.:
ТКШ 63%
АКШ 63%
ЖКШ 63%
2х + 17=22 +3х
3, 4х - 4 = 4, 8 -х
3х-1 = 2( х- 2)
-5
2
-3
Жұмыстың аяқталуы 5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу
Альфа:ТКШ-АКШ-ЖКШ
Бета:ТКШ-АКШ
Гамма:ТКШтапсырмаларын орындау арқылы жүзеге асырылады.
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
4
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
Білімді өз бетінше қолдану
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
Орындалған жұмыстар бойынша қатемен жұмыс. «Альфа» тобының сарапшылары ООМ толтырады және «Бета» топтарына сыныппен жұмыс жасауына бағыттайды.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.:
Сынып ОӘЖӘ сызбасы негізінде сол тақырып бойынша жұмыс істейді.
1:
5
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
Бақылау және өздік бақылау
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
«Бета» тобындағы сынақ тапсырғандары ООМ толтырады және «Гамма» тобына түсіндіруге көшеді немесе өз топтарында жағдаяттар бойынша жұмыс жасайды. Ешбір оқушы жұмыссыз отырмайды, тіпті сарапшылар қасына тақалмаса да өз бетінше ОӘЖӘ сызбасы бойынша айтуға үйренеді.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.:
Жұмыстың аяқталғаны ООМ ұяшықтарының толтырылуы бойынша анықталады. Сынақ тапсырғандар мен сарапшыларды қосқанда 63% кем болмауы тиіс.
1:
6
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
Түзету
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
Сынып үш тапсырма алады.
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмаларды орындаудың кезеңді тексеріледі. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тексеру регламенті «Алгоритм» каратасындағыдай жүргізіледі.
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.ООМ бойынша жұмыс барысын жүтіндіру.Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.:
ТКШ 63%
АКШ 63%
ЖКШ 63%
18 +3х
= х + 14
1, 5х+8
= 3, 1х+16
2х+7, 5=х+5, 5
-5
-2
Жұмыстың аяқталуы тек «Бета» және «Гамма» топтары үшін 5+30 формуласы бойынша. Сыныпты үш топқа бөлу - Альфа:ТКШ-АКШ-ЖКШ Бета:ТКШ-АКШ
Гамма:ТКШтапсырмаларын орындау арқылы жүзеге асырылады.
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
«Алгоритм» картасынан кейін уйге тапсырма берілсе оны тексеру. Үйге ауызша есептер құрастырып шығау тапсырылған.Мына теңдеулерді ауызша шығарайық8х +1= 25, 6х + 5=17,х -1=4, 7а-8=10 -2а,1+5a=16, 7-2b=13, 7n-5=22, 5, 2m+1=3m+5Оқушылардың мотивациясы сынып бір топ ретінде болады: тақырыптар уақыты жылдық жоспар бойынша көрсетіледі. Сыныптық-топ оны максималды қысқа уақыт аралығында жоғары нәтижемен үш карта бойынша өтуі қажет. Мұғалім тақырыптарды оқу барысында үштік карталар бойынша уақытты үнемдеуге және «Қисын», «Көшбасшы», «КТС» карталарында ойнау мүмкіндіктеріне мәлімет береді .:
1:
7
Ұйымдастыру кезең Түйсіну:
2 цикл
. Стандартты және өзгермелі жағдаятта білімді қолдану