Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көгершін тобы
Косымбаева Орынша Лабақбайқызы
Бекітілді:
бастауыш сынып мұғалімінің
Оқу ісінің меңгерушісі
сабақ жоспары
А. Азмағанбетова___________
«№1 орта мектебі» КММ
|03.04.2014ж |Ана тілі |4 - сынып |
|Сабақтың тақырыбы |Өтебай Тұрманжанов «Қарлығаш» |
|Сабақтың мақсаты |Өлеңнің мазмұнын меңгере отырып, табиғат пен адам баласының |
| |арасындағы байланысты меңгереді. |
| |Табиғаттың адам өміріне, жан-жануарларға қажеттілігі туралы |
| |ғылыми түсінік беру, қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады. Тақырып бойынша білім |
| |алады. Оқушы алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өз |
| |бетінше жұмыс жасауға дағдыланады. Қарлығаш құсын қастерлеуге |
| |тәрбиеленеді, қарлығаш құсына деген сүйіспеншілігін арттырады. |
|Сілтеме |4-сыныпқа арналған ана тілі оқулығы. « Атамұра» |
| |баспасы.Мұғалімге арналған нұсқаулық (үшінші негізгі деңгей), |
|Сабақта |Интербелсенді тақта, оқулық, стикер, құстардың суреттері. |
|қолданылатын | |
|материалдар | |
|Тапсырмалар |Оқулықпен жұмыс, топтық тапсырмалар, сурет салу; |
| |Сұрақтарға жауап іздеу. |
|Сабақта |Топтық жұмыс, 4- модуль. АКТ интерактивті тақта. |
|қолданылатын | |
|әдістер | |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрәкеті |
|І. Ұйымдастыру |Психологиялық дайындық. |Интерактивті тақта арқылы |
|бөлімі | |психо-логиялық дайындықты |
|(5 мин) |Құстар арқылы топқа бөлу. |оқушылар қайталайды. |
| | | |
| | |Оқушылар 3 топқа бөлінеді. |
|ІІ. Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасын әр топтан 2-3 |Оқушылар жауап береді. |
|сұрау |оқушыдан сұрау | |
|(10мин) | | |
|ІІІ. Жаңа сабақты |Әр топқа жаңа тақырыпты оқып |Әр топ оқулықтан |
|меңгерту |қорғауға тапсырма береді. |оқып,түсінгенін 1оқушы |
|(20мин) | |қорғайды. |
|Сергіту сәті |4- модуль. АКТ. интерактивті тақта|Интерактивті тақта арқылы |
|(1мин) |(Ұлытау тобы.Жұмыр қылыш) |бейне сергітуді оқушылар |
| | |қайталайды. |
|IV Қорытынды |Мұғалім үй тапсырмасын беріп,тест |Үйге тапсырма:өлеңді мәнерлеп|
|(5мин) |арқылы сабақты қорытады. |оқу,түсінік айту. |
| | | |
| |Жүректен жүрекке |Көгершін тобы: Тараудың |
| | |қорытынды сұрақтарынан тест |
| | |құру(10тест) |
| | | |
| | |Қарлығаш тобы: Жұмбақ |
| | |құрастыру (10) |
| | | |
| | |Аққу тобы: Сөзжұмбақ құру |
| | |(2топқа 2түрлі) |
|V Бағалау |Қалыптастырушы бағалау: өзін-өзі |өзін-өзі бағалау, топтық |
|(4мин) |бағалау, топтық бағалау, |бағалау. |
| |мұғалімнің бағалауы . | |
Бекітілді:
бастауыш сынып мұғалімінің
Оқу ісінің меңгерушісі
сабақ жоспары
А. Азмағанбетова___________
«№1 орта мектебі» КММ
|03.04.2014ж |Ана тілі |4 - сынып |
|Сабақтың тақырыбы |Өтебай Тұрманжанов «Қарлығаш» |
|Сабақтың мақсаты |Өлеңнің мазмұнын меңгере отырып, табиғат пен адам баласының |
| |арасындағы байланысты меңгереді. |
| |Табиғаттың адам өміріне, жан-жануарларға қажеттілігі туралы |
| |ғылыми түсінік беру, қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады. Тақырып бойынша білім |
| |алады. Оқушы алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өз |
| |бетінше жұмыс жасауға дағдыланады. Қарлығаш құсын қастерлеуге |
| |тәрбиеленеді, қарлығаш құсына деген сүйіспеншілігін арттырады. |
|Сілтеме |4-сыныпқа арналған ана тілі оқулығы. « Атамұра» |
| |баспасы.Мұғалімге арналған нұсқаулық (үшінші негізгі деңгей), |
|Сабақта |Интербелсенді тақта, оқулық, стикер, құстардың суреттері. |
|қолданылатын | |
|материалдар | |
|Тапсырмалар |Оқулықпен жұмыс, топтық тапсырмалар, сурет салу; |
| |Сұрақтарға жауап іздеу. |
|Сабақта |Топтық жұмыс, 4- модуль. АКТ интерактивті тақта. |
|қолданылатын | |
|әдістер | |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрәкеті |
|І. Ұйымдастыру |Психологиялық дайындық. |Интерактивті тақта арқылы |
|бөлімі | |психо-логиялық дайындықты |
|(5 мин) |Құстар арқылы топқа бөлу. |оқушылар қайталайды. |
| | | |
| | |Оқушылар 3 топқа бөлінеді. |
|ІІ. Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасын әр топтан 2-3 |Оқушылар жауап береді. |
|сұрау |оқушыдан сұрау | |
|(10мин) | | |
|ІІІ. Жаңа сабақты |Әр топқа жаңа тақырыпты оқып |Әр топ оқулықтан |
|меңгерту |қорғауға тапсырма береді. |оқып,түсінгенін 1оқушы |
|(20мин) | |қорғайды. |
|Сергіту сәті |4- модуль. АКТ. интерактивті тақта|Интерактивті тақта арқылы |
|(1мин) |(Ұлытау тобы.Жұмыр қылыш) |бейне сергітуді оқушылар |
| | |қайталайды. |
|IV Қорытынды |Мұғалім үй тапсырмасын беріп,тест |Үйге тапсырма:өлеңді мәнерлеп|
|(5мин) |арқылы сабақты қорытады. |оқу,түсінік айту. |
| | | |
| |Жүректен жүрекке |Көгершін тобы: Тараудың |
| | |қорытынды сұрақтарынан тест |
| | |құру(10тест) |
| | | |
| | |Қарлығаш тобы: Жұмбақ |
| | |құрастыру (10) |
| | | |
| | |Аққу тобы: Сөзжұмбақ құру |
| | |(2топқа 2түрлі) |
|V Бағалау |Қалыптастырушы бағалау: өзін-өзі |өзін-өзі бағалау, топтық |
|(4мин) |бағалау, топтық бағалау, |бағалау. |
| |мұғалімнің бағалауы . | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz