Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ленин көшесі
Солтүстік Қазақстан облысы
Ғабит Мүсірепов атындағы ауданы
Новоишим қазақ орта мектебі.
Математика пәнінің мұғалімі
Алгожина Гүлназ Алпысбайқызы
Пән. Математика. 5 – сынып
Тақырыбы : Жай бөлшектерге амалдар қолдану.
Сабақтың мақсаты :
Білімділік мақсаты : Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу, азай-
ту, бөлу және көбейту тақырыптарын
жалпылау.
Тәрбиелік мақсаты : Өз жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру,
айналасын тануға баулу.
Дамытушылық мақсаты : Оқушылардың жылдам есептеу қабілеттерін
жетілдіру.
Сабақтың түрі : Қайталау сабағы.
Көрнекіліктер : Интерактивті тақта, село көшелері мен ғимарат суреттері
бар слайдтар, жеке тапсырмалар.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру бөлімі. ( Оқушыларды түгендеу, үй жұмысын тексеру )
Барлық зейінімізді сабаққа аудару үшін келесі тапсырмаға көңіл аударамыз.
Логикалық тапсырма :
Мына сөздердің ішінде артық сөз бар ма, болса қайсысы ?
Қосынды, айырма, көбейткіш, бөлінді.
Отан дейміз кең байтақ астананы,
Жасыл жайлау, жаңа жол, жас қаланы.
Отанның шеті де жоқ, шегі де жоқ,
Ол бірақ өз үйіңнен басталады.
I. Бүгінгі сабақта бөлшектерге амалдар қолдану тақырыптарын қайталай
отыра, ойша өзіміздің селоның кейбір көшелері мен ғимараттарын
аралап өтейік. Ол үшін келесі тапсырмаларды орындаймыз да,
өзіміздің мектебіміздің қай жылы құрылғандығын анықтаймыз.
1) Көбейтуді орында :
2) Бөлуді орында :
3) Есептеңдер : 2 •
4) Есептеңдер : 1 : 4
|жауаптар |1 |2 | | |1 | |
|жыл |0 |8 |2 |1 |9 |7 |
1991 жылы
II. Жарайсыңдар, бұл тапсырмаларды тез әрі жылдам орындадыңдар. Енді
келесі кезек біздің селоның кейбір көше атауларын дұрыс тауып
шығуымыз керек.Егер дұрыс жауаптарын анықтасаңдар, көшелерді
суреттен тамашалай аламыз.
1) ( + ) •
2) ( + ) :
3) ( - ) :
Жауаптар : Абылайхан көшесі
Ленин көшесі
Еркін Әуелбеков көшесі ( Бұл көшеде қандай ғимараттар орналасқанын
оқушылар өздері айтып шығады )
Келесі тапсырмаларды орындамас бұрын, мен сендерге бір парақ қағаздан
таратамын. Өз аты – жөндеріңді тезірек жазып, тақтаға назар аударыңдар.
Тақтадағы сөздерді дауыстап, екі қайталай оқып шығамыз.
Натурал, сәуле, бөлшек, түзу, таңба, бұрыш, сан, кесінді, шаршы,координата.
Енді пердемен бәрін жауып қоямын. Ал, балалар жаңағы сөздерді рет – ретімен
еске түсіріп жазып шығыңдар да, қағаздарыңды тапсыра қойыңдар. ( Еске
сақтау қабілеттерін жетілдіру әрі сергіту жаттығуы)
III. Келесі тапсырмадан ауданымыздың соңғы ашылған ғимараттарының бірін
білуге, көруге болады. Ол үшін тақтаға тапсырмалар беріледі. Сол
тапсырмаларды дұрыс орындасаңдар, кестеде көрсетілген жауаптардың
ішінен дұрыс жауапты белгілеп, сөз құрастыруға болады. Ал, кім
жылдам ?
1) :
2) • 42
3) 1 : 5
4) 2 : 11
5) Шаршының қабырғасы м болса, оның ауданы қаншаға тең?
6) 5 : 2
7) •
|Тапсырмалар |Р |Т |Н |А |О |Ұ |
|реті | | | | | | |
|1 | |1 |1 |1 |2 | |
|2 | |2 | | |13 |10 |
|3 | | | |9 | |14 |
|4 | |5 | |1 | | |
|5 |7 | |12 | | | |
|6 |8 | | |1 |16 | |
|7 | | | |3 | |5 |
Нұр Отан
IV. Қорытынды. Бағалау. Ауызша ережелерді қайталап өту.
Үйге № 932
V. Енді қаламдарымызды қойып, тақтаға назар аударамыз:
Маған бәрі түсінікті болды – оң қолды көтереміз
Мен кейбір тапсырмаларды түсінбей қалдым (сұрауға ұялдым) – сол
қолды көтереміз.
мүлде Мен тапсырмаларды түсінбедім – қол көтермейміз.
Ғабит Мүсірепов атындағы ауданы
Новоишим қазақ орта мектебі.
Математика пәнінің мұғалімі
Алгожина Гүлназ Алпысбайқызы
Пән. Математика. 5 – сынып
Тақырыбы : Жай бөлшектерге амалдар қолдану.
Сабақтың мақсаты :
Білімділік мақсаты : Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу, азай-
ту, бөлу және көбейту тақырыптарын
жалпылау.
Тәрбиелік мақсаты : Өз жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру,
айналасын тануға баулу.
Дамытушылық мақсаты : Оқушылардың жылдам есептеу қабілеттерін
жетілдіру.
Сабақтың түрі : Қайталау сабағы.
Көрнекіліктер : Интерактивті тақта, село көшелері мен ғимарат суреттері
бар слайдтар, жеке тапсырмалар.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру бөлімі. ( Оқушыларды түгендеу, үй жұмысын тексеру )
Барлық зейінімізді сабаққа аудару үшін келесі тапсырмаға көңіл аударамыз.
Логикалық тапсырма :
Мына сөздердің ішінде артық сөз бар ма, болса қайсысы ?
Қосынды, айырма, көбейткіш, бөлінді.
Отан дейміз кең байтақ астананы,
Жасыл жайлау, жаңа жол, жас қаланы.
Отанның шеті де жоқ, шегі де жоқ,
Ол бірақ өз үйіңнен басталады.
I. Бүгінгі сабақта бөлшектерге амалдар қолдану тақырыптарын қайталай
отыра, ойша өзіміздің селоның кейбір көшелері мен ғимараттарын
аралап өтейік. Ол үшін келесі тапсырмаларды орындаймыз да,
өзіміздің мектебіміздің қай жылы құрылғандығын анықтаймыз.
1) Көбейтуді орында :
2) Бөлуді орында :
3) Есептеңдер : 2 •
4) Есептеңдер : 1 : 4
|жауаптар |1 |2 | | |1 | |
|жыл |0 |8 |2 |1 |9 |7 |
1991 жылы
II. Жарайсыңдар, бұл тапсырмаларды тез әрі жылдам орындадыңдар. Енді
келесі кезек біздің селоның кейбір көше атауларын дұрыс тауып
шығуымыз керек.Егер дұрыс жауаптарын анықтасаңдар, көшелерді
суреттен тамашалай аламыз.
1) ( + ) •
2) ( + ) :
3) ( - ) :
Жауаптар : Абылайхан көшесі
Ленин көшесі
Еркін Әуелбеков көшесі ( Бұл көшеде қандай ғимараттар орналасқанын
оқушылар өздері айтып шығады )
Келесі тапсырмаларды орындамас бұрын, мен сендерге бір парақ қағаздан
таратамын. Өз аты – жөндеріңді тезірек жазып, тақтаға назар аударыңдар.
Тақтадағы сөздерді дауыстап, екі қайталай оқып шығамыз.
Натурал, сәуле, бөлшек, түзу, таңба, бұрыш, сан, кесінді, шаршы,координата.
Енді пердемен бәрін жауып қоямын. Ал, балалар жаңағы сөздерді рет – ретімен
еске түсіріп жазып шығыңдар да, қағаздарыңды тапсыра қойыңдар. ( Еске
сақтау қабілеттерін жетілдіру әрі сергіту жаттығуы)
III. Келесі тапсырмадан ауданымыздың соңғы ашылған ғимараттарының бірін
білуге, көруге болады. Ол үшін тақтаға тапсырмалар беріледі. Сол
тапсырмаларды дұрыс орындасаңдар, кестеде көрсетілген жауаптардың
ішінен дұрыс жауапты белгілеп, сөз құрастыруға болады. Ал, кім
жылдам ?
1) :
2) • 42
3) 1 : 5
4) 2 : 11
5) Шаршының қабырғасы м болса, оның ауданы қаншаға тең?
6) 5 : 2
7) •
|Тапсырмалар |Р |Т |Н |А |О |Ұ |
|реті | | | | | | |
|1 | |1 |1 |1 |2 | |
|2 | |2 | | |13 |10 |
|3 | | | |9 | |14 |
|4 | |5 | |1 | | |
|5 |7 | |12 | | | |
|6 |8 | | |1 |16 | |
|7 | | | |3 | |5 |
Нұр Отан
IV. Қорытынды. Бағалау. Ауызша ережелерді қайталап өту.
Үйге № 932
V. Енді қаламдарымызды қойып, тақтаға назар аударамыз:
Маған бәрі түсінікті болды – оң қолды көтереміз
Мен кейбір тапсырмаларды түсінбей қалдым (сұрауға ұялдым) – сол
қолды көтереміз.
мүлде Мен тапсырмаларды түсінбедім – қол көтермейміз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz