Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтарға әңгімені
Қысқа мерзімді жоспар
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Education in Britain. |
|МАҚСАТЫ |Басқа елдердің білім жүйесімен таныстыру, өз елінің білім жүйесімен салыстыра алу, сыни тұрғыдан |
| |ойлай отырып, өз ойымен ұсыныстарын жеткізе білу.Өз елінің ұлтжанды азаматы болуға баулу.Сөздік қорын|
| |байыту.Сөйлем құрастыру біліктілігін дамыту, білім жүйесі туралы мағлұматтарды ауызекі әңгімелесуде |
| |қолдануды меңгеру. Ақпаратты өз бетінше меңгеруге үйрену, топта бірлесе жұмыс жасай білу, АКТ бойынша|
| |ақпаратты түсініп, өңдей алу, қалыптастырушы бағалауды үйрену арқылы өзін-өзі реттеу. |
|КҮТІЛЕТІН |тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады; |
|НӘТИЖЕ |тақырыпты өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; |
| |мәтінді тапсырма тұрғысынан саралай оқи алады; |
| |өз ойларын еркін жеткізе біледі; |
| |кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; |
| |сындарлы сөйлей білуге ынталанады; |
| |басқа елдердің білім жүйесімен салыстыра алады; |
| |адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді; |
| |ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады; |
| |оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; |
| |өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады; |
| |грамматикалық құрылымды тани отырып, сөйлем құрап, жаттығуларды орындай алады; |
| |сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуға ұмтылады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі |Психологиялық |Таңдап алған суреттері|Психологиялық күйлерін |Смайликтер |«Сын тұрғысынан |
|(2 минут) |тренинг өткізеді.|негізінде топқа |жеткізіп, оқушылартаңдап|арқылы |ойлауды дамыту |
| |«Семантикалық |бөлініп, өз көңіл- |алған суреттерін алып, | |сыныпта тиісті |
| |карта» ойыны |күйлерінің кейпіне |топқа бөлінеді. | |орта жасауды талап|
| |арқылы топқа |еніп, сурет аттарын | | |етеді» |
| |бөлінеді. |ағылшын тілінде атап | | |(A.Crawford, E.W |
| | |шығады. | | |Saul, |
| | | | | |J.Makinster,2005) |
|Қызығушылықты ояту |Сабақ тақырыбы |Сабақ тақырыбы мен | | |Бейнефильмнен |
|(3 минут) |туралы оқушылар |мақсатын анықтауға | | |үзінді көрсету |
| |пікірлерін |ұмтылады. | |Үш рет | |
| |біледі. | | |шапалақтау | |
| |Ұлыбританияның |Өзге елдің білім | | | |
| |білім жүйесімен |жүйесімен танысады | | | |
| |таныстыруды |және өз елінің білім | | | |
| |ұсынады. |жүйесімен салыстыру. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Мағынаны тану |Топтарға әңгімені| | | |Оқулық |
|(20 минут) |оқуды ұсынады, | | | | |
| |бағыт береді. Әр | | | | |
| |топқа оқу | | | | |
| |барысында | | | | |
| |тапсырма береді: |«Түртіп алу» әдісі |Жекеленген оқушыларға | | |
| |1-топ- мәтінде |бойынша таныс емес |көмек |Топтық | |
| |кездесетін таныс |сөздерге мән береді. | |бағалау | |
| |емес сөздерді | | | | |
| |түртіп алу; | | | | |
| |2-топ –мәтін |Блум таксономиясы | | | |
| |бойынша сұрақтар |бойынша сұрақтар | | | |
| |дайындау ; |дайындайды. | | | |
| |3-топ – қарсы топ| | | | |
| |қоятын сұрақтарға| | | | |
| |әзірлену | | | |«Балаларды тамаша |
| |тапсырылады; | | | |идеяларға және |
| |Тапсырма | | | |сонымен бірге |
| |мақсатымен |Әр топ берілген | | |әртүрлі балаларды |
| |таныстырып, |тапсырма аясында өз | | |сан алуан |
| |орындауға бағыт |жұмыстарын қорғайды, | | |идеяларға әкелетін|
| |береді. |талқылайды, | | |ортамен қамтамасыз|
| |Жаттығулар |әңгімелеседі, | | |ету» (Duckworth, |
| |орындатқызады. |диалогтік сөйлесуді | | |1996) |
| | |қолданады. | | | |
| | | | | | |
| | |1-топ-5жаттығу; | | | |
| | |2-топ-6 | | | |
| | |жаттығу;3-топ-7 | | | |
| | |жаттығу дәптерге | | | |
| | |орындайды. | | | |
|Рефлексия |Зерттеушілік |Зерттеу жұмыстарын | |«Екі жұлдыз,|Зерттеушілік |
|(10 минут) |әңгіме жүргізу. |талдау барысында | |бір тілек» |әңгіме- |
| | |оқушылардың білім | | |мұғалімдердің |
| | |алуы, тыңдауы және | | |оқушыларды |
| | |сөйлеуі арасындағы | | |әңгімеге тарту |
| | |байланыс анықталады. | | |кезінде дамыту |
| | | | | |қажет болып |
| | | | |Рефлексия |табылатын |
| | | | |жүргізу. |әңгіменің түрі |
| | | | | |(Барнс 1976, |
| | | | | |Мерсер 2000 ) |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру:Өз мектебінің білім беру жүйесі туралы мәтін жазып келу. |
|қорытындылау |10 жаттығу Венн диаграмманы толықтыру. |
Пән мұғалімі: Шаукебаева Индира Актасбаевна
|ПӘНІ |Ағылшын тілі |КЛАСЫ |9 |
|ТАҚЫРЫП |Education in Britain. |
|МАҚСАТЫ |Басқа елдердің білім жүйесімен таныстыру, өз елінің білім жүйесімен салыстыра алу, сыни тұрғыдан |
| |ойлай отырып, өз ойымен ұсыныстарын жеткізе білу.Өз елінің ұлтжанды азаматы болуға баулу.Сөздік қорын|
| |байыту.Сөйлем құрастыру біліктілігін дамыту, білім жүйесі туралы мағлұматтарды ауызекі әңгімелесуде |
| |қолдануды меңгеру. Ақпаратты өз бетінше меңгеруге үйрену, топта бірлесе жұмыс жасай білу, АКТ бойынша|
| |ақпаратты түсініп, өңдей алу, қалыптастырушы бағалауды үйрену арқылы өзін-өзі реттеу. |
|КҮТІЛЕТІН |тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады; |
|НӘТИЖЕ |тақырыпты өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына алады; |
| |мәтінді тапсырма тұрғысынан саралай оқи алады; |
| |өз ойларын еркін жеткізе біледі; |
| |кластастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; |
| |сындарлы сөйлей білуге ынталанады; |
| |басқа елдердің білім жүйесімен салыстыра алады; |
| |адамгершілік сезімдерге тәрбиеленеді; |
| |ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады; |
| |оқушылар өздерінің қабілеттерін дамыта алады; |
| |өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады; |
| |ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолданып, ақпаратты таңдай алады; |
| |грамматикалық құрылымды тани отырып, сөйлем құрап, жаттығуларды орындай алады; |
| |сыныптағы диалогтік әңгімені дамытуға ұмтылады. |
|КЕЗЕҢДЕРІ |МҰҒАЛІМ ӘРЕКЕТІ |ОҚУШЫ ӘРЕКЕТІ |ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ |БАҒАЛАУ |РЕСУРСТАР |
|Ұйымдастыру кезеңі |Психологиялық |Таңдап алған суреттері|Психологиялық күйлерін |Смайликтер |«Сын тұрғысынан |
|(2 минут) |тренинг өткізеді.|негізінде топқа |жеткізіп, оқушылартаңдап|арқылы |ойлауды дамыту |
| |«Семантикалық |бөлініп, өз көңіл- |алған суреттерін алып, | |сыныпта тиісті |
| |карта» ойыны |күйлерінің кейпіне |топқа бөлінеді. | |орта жасауды талап|
| |арқылы топқа |еніп, сурет аттарын | | |етеді» |
| |бөлінеді. |ағылшын тілінде атап | | |(A.Crawford, E.W |
| | |шығады. | | |Saul, |
| | | | | |J.Makinster,2005) |
|Қызығушылықты ояту |Сабақ тақырыбы |Сабақ тақырыбы мен | | |Бейнефильмнен |
|(3 минут) |туралы оқушылар |мақсатын анықтауға | | |үзінді көрсету |
| |пікірлерін |ұмтылады. | |Үш рет | |
| |біледі. | | |шапалақтау | |
| |Ұлыбританияның |Өзге елдің білім | | | |
| |білім жүйесімен |жүйесімен танысады | | | |
| |таныстыруды |және өз елінің білім | | | |
| |ұсынады. |жүйесімен салыстыру. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|Мағынаны тану |Топтарға әңгімені| | | |Оқулық |
|(20 минут) |оқуды ұсынады, | | | | |
| |бағыт береді. Әр | | | | |
| |топқа оқу | | | | |
| |барысында | | | | |
| |тапсырма береді: |«Түртіп алу» әдісі |Жекеленген оқушыларға | | |
| |1-топ- мәтінде |бойынша таныс емес |көмек |Топтық | |
| |кездесетін таныс |сөздерге мән береді. | |бағалау | |
| |емес сөздерді | | | | |
| |түртіп алу; | | | | |
| |2-топ –мәтін |Блум таксономиясы | | | |
| |бойынша сұрақтар |бойынша сұрақтар | | | |
| |дайындау ; |дайындайды. | | | |
| |3-топ – қарсы топ| | | | |
| |қоятын сұрақтарға| | | | |
| |әзірлену | | | |«Балаларды тамаша |
| |тапсырылады; | | | |идеяларға және |
| |Тапсырма | | | |сонымен бірге |
| |мақсатымен |Әр топ берілген | | |әртүрлі балаларды |
| |таныстырып, |тапсырма аясында өз | | |сан алуан |
| |орындауға бағыт |жұмыстарын қорғайды, | | |идеяларға әкелетін|
| |береді. |талқылайды, | | |ортамен қамтамасыз|
| |Жаттығулар |әңгімелеседі, | | |ету» (Duckworth, |
| |орындатқызады. |диалогтік сөйлесуді | | |1996) |
| | |қолданады. | | | |
| | | | | | |
| | |1-топ-5жаттығу; | | | |
| | |2-топ-6 | | | |
| | |жаттығу;3-топ-7 | | | |
| | |жаттығу дәптерге | | | |
| | |орындайды. | | | |
|Рефлексия |Зерттеушілік |Зерттеу жұмыстарын | |«Екі жұлдыз,|Зерттеушілік |
|(10 минут) |әңгіме жүргізу. |талдау барысында | |бір тілек» |әңгіме- |
| | |оқушылардың білім | | |мұғалімдердің |
| | |алуы, тыңдауы және | | |оқушыларды |
| | |сөйлеуі арасындағы | | |әңгімеге тарту |
| | |байланыс анықталады. | | |кезінде дамыту |
| | | | | |қажет болып |
| | | | |Рефлексия |табылатын |
| | | | |жүргізу. |әңгіменің түрі |
| | | | | |(Барнс 1976, |
| | | | | |Мерсер 2000 ) |
|Сабақты |Үйге тапсырма беру:Өз мектебінің білім беру жүйесі туралы мәтін жазып келу. |
|қорытындылау |10 жаттығу Венн диаграмманы толықтыру. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz