Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ауызша санау
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы
Северный орта мектебінің
1 –класс жетекшісі
Джунусова Гулжазира Жомартовна
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайту. Бекіту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік :бірнеше бірлікке арттыру мен кемітуге арналған есептерді
шығару дағдыларын бекіту.
Дамытушылық :1 – 8 сандарын қосу және азайтудың кестелік жағдайлары
туралы білімдерін, теңдік, теңсіздік құрастыра білу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік : өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру, іскерлікке,
шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі : интерактивті тақта
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру бөлімі :Психологиялық дайындық.
Сәлем дейік қолымызбен,
Сәлем дейік көзімізбен,
Сәлем дейік аузымызбен,
Қуансын бар әлем бізбен!
1.Бүгінгі математика сабағында бізге бір қонақ келді, оның кім екенін
білу үшін біз мына суретті құрастыруымыз керек. Ол суреттер жай
құрастырылмайды, ол үшін есеп шығаруымыз керек, әр есеп сайын біздің
суретіміз шығады.
Ауызша санау.
10 – ға дейін санау/ кері санау.
№ 1.екі көршілес жүзімде жазылған сандарды қосып, нәтижесін төменгі
жүзімге жаз: Тақтаға шыққан оқушы мынадай жүзім алады
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№ 2 оқулықпен жұмыс. Өрнектерді пайдаланып, теңсіздіктер құрастыр:
5+4 6-3 8+2
9-5 4+3 2+4
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№ 3 қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыр:
а)Болғаны – 6
Келді-3
Барлығы - ?
Шешуі: 6+3=9
Жауабы: 9 бала
ә) Болғаны – 8
Кетті – 2
Қалды - ?
Шешуі: 8-2=6
Жауабы:6 бала
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№4 кестелерді толтыр:
|Қосылғыш |0 |7 |3 |4 |5 |
|Қосылғыш |5 |2 |6 |3 |1 |
|Қосындының мәні | | | | | |
|Азайғыш |10 |9 |8 |7 |6 |
|Азайтқыш |6 |3 |2 |4 |2 |
|Айырманың мәні | | | | | |
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№5 Салыстыру.
7+0*7-0 5-5*5-2
6+0*6+2 4+4*4+0
3+2*3+0 8+0*8-8
№ 6 Ауызша. Сандардың құрамын анықта:
а)
ә)
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№7 логикалық есеп. Қарындаштардан суреттегі фигураларды құрастыр. 5
бірдей шаршы шығатындай 2 қарындаштың орнын ауыстырып қой.
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
Қорыту.
- Балалар ненің суреті шықты?
- Осы жылы ұлу жылы, бізге кім екен қонаққа келген?
- Алдымызда қандай мейрам күтіп тұр?
- 22 наурыз қазақтың жаңа жылы, жаңа ұлу жылы келді.
Үйге тапсырма: № 3, б.
Бағалау. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды, жүзім алғандарды бағалау.
-----------------------
2
1
1
2
3
1
0
2
Северный орта мектебінің
1 –класс жетекшісі
Джунусова Гулжазира Жомартовна
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен азайту. Бекіту.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік :бірнеше бірлікке арттыру мен кемітуге арналған есептерді
шығару дағдыларын бекіту.
Дамытушылық :1 – 8 сандарын қосу және азайтудың кестелік жағдайлары
туралы білімдерін, теңдік, теңсіздік құрастыра білу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік : өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру, іскерлікке,
шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі : интерактивті тақта
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру бөлімі :Психологиялық дайындық.
Сәлем дейік қолымызбен,
Сәлем дейік көзімізбен,
Сәлем дейік аузымызбен,
Қуансын бар әлем бізбен!
1.Бүгінгі математика сабағында бізге бір қонақ келді, оның кім екенін
білу үшін біз мына суретті құрастыруымыз керек. Ол суреттер жай
құрастырылмайды, ол үшін есеп шығаруымыз керек, әр есеп сайын біздің
суретіміз шығады.
Ауызша санау.
10 – ға дейін санау/ кері санау.
№ 1.екі көршілес жүзімде жазылған сандарды қосып, нәтижесін төменгі
жүзімге жаз: Тақтаға шыққан оқушы мынадай жүзім алады
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№ 2 оқулықпен жұмыс. Өрнектерді пайдаланып, теңсіздіктер құрастыр:
5+4 6-3 8+2
9-5 4+3 2+4
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№ 3 қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыр:
а)Болғаны – 6
Келді-3
Барлығы - ?
Шешуі: 6+3=9
Жауабы: 9 бала
ә) Болғаны – 8
Кетті – 2
Қалды - ?
Шешуі: 8-2=6
Жауабы:6 бала
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№4 кестелерді толтыр:
|Қосылғыш |0 |7 |3 |4 |5 |
|Қосылғыш |5 |2 |6 |3 |1 |
|Қосындының мәні | | | | | |
|Азайғыш |10 |9 |8 |7 |6 |
|Азайтқыш |6 |3 |2 |4 |2 |
|Айырманың мәні | | | | | |
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№5 Салыстыру.
7+0*7-0 5-5*5-2
6+0*6+2 4+4*4+0
3+2*3+0 8+0*8-8
№ 6 Ауызша. Сандардың құрамын анықта:
а)
ә)
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
№7 логикалық есеп. Қарындаштардан суреттегі фигураларды құрастыр. 5
бірдей шаршы шығатындай 2 қарындаштың орнын ауыстырып қой.
(суреттің бір бөлігін ілу, жүзім тарату.)
Қорыту.
- Балалар ненің суреті шықты?
- Осы жылы ұлу жылы, бізге кім екен қонаққа келген?
- Алдымызда қандай мейрам күтіп тұр?
- 22 наурыз қазақтың жаңа жылы, жаңа ұлу жылы келді.
Үйге тапсырма: № 3, б.
Бағалау. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды, жүзім алғандарды бағалау.
-----------------------
2
1
1
2
3
1
0
2
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz