Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабаққа зейіндерін аудару

|Пәні |Физика және астрономия |
|Тақырыбы | 19.Дене импульсі. 20. Импульстің сақталу заңы |
|Сыныбы |9 |
|Құзіреттілікке жеткізетін |Ақпараттық құзіреттілік:Сақталу заңдары, күші импульсі, дене импульсі, қозғалыс |
|сабақтың |мөлшері жөнінде түсініктер беру. Өз бетінше ақпараттар табуға, талдауға және |
|мақсат-міндеттері: |ақпараттарды қолдануға мүмкіндіктер беру. |
| |Коммуникативтік құзіреттілік:Күш импульсі мен дене импульсінің арасындағы |
| |қатынасын, импульстың сақталу заңын топ ішінде түсіндіруге баулу. |
| |Проблеманы шешу құзіреттілігі:Физикалық мағынасын, формуласын білуге үйрету, өмірде|
| |қолдана алу билігін қалыптастыру. |
|Сабақтың түрі: |Жаңа материалды хабарлау |
|Сабақтың әдісі |Практикалық, көрнекілік, түсіндірмелі, ішінара зерттеу |
|Пәнаралық байланыс: |Математика, физика, информатика |
|Сабақта қолданылатын |Ынтымақтастық, білім беруді ізгілендіру, ұжымдық және топтық оқыту. |
|педагогикалық технологиялар | |
|Оқыту құралдары |Оқулық, электронды оқулық, плакаттар, топтамалар |

.

|Сабақтың барысы |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|1.Ұйымдастыру бөлімі |- Амандасу |Оқытушымен амандасу, |Сабаққа дайындық |
| |-Сынып тазалығын тексеру |кезекшілік міндеттерін |ұүйымдастырылып, оқушылардың|
| |-Түгендеу |атқару.Сабаққа дайындау |зейінін сабаққа аудару. |
|2. Үй тапсырмасын тексеру |Физикалық диктант |Жауаптары. |Нақтылаумен түсінуге |
| |1. Инерциялы санақ жүйелері |Сыртқы әрекеттер бірін-бірі |берілген тапсырмамен жұмыс |
| |деп |теңгерген кезде, дене |жасайды. |
| |айтамыз. |бірқалыпты және түзу сызықты| |
| |2. |қозғалатын санақ жүйелерін | |
| |құбылысын инерция деп |айтамыз. | |
| |атайды. |Денеге тигізетін сыртқы | |
| |3.Дененің массасы оның |әрекеттер бірін-бірі | |
| |Сипаттайтын шама. |теңгерген кезде дененің | |
| |4.Төмендегі кестеден |қозғалыс жылдамдығын сақтау.| |
| |белгісіз шамалардың мәнән |Инерттілігін сипаттайды. | |
| |табыңдар. |Күш Н | |
| |Күш Н |Масса кг | |
| |Масса кг |Үдеу м/с | |
| |Үдеу м/с | | |
| | |F1=0,0045 | |
| |F1=? |0.15 | |
| |0.15 |0.3 | |
| |0.3 | | |
| | |F1=0.045 | |
| |F1=0.045 |0.45 | |
| |0.45 |0,1 | |
| |? | | |
| | |F1=0.5 F1 | |
| |F1=0.5 F1 |0.45 | |
| |0.45 |0,005 | |
| |? | | |
| | | | |
| | | | |
|3. Жаңа сабақты түсіндіру. |Бүгінгі жаңа сабақтың |Сабаққа зейіндерін аудару |Оқулықтарымен дәптерлерін |
| |тақырыбы «Дене импульсі», | |ашып, сабаққа бар зейіндерін|
| |«Импульстің сақтаду заңы» | |аудару. |
| |Күш импульсі деп білімі бір | | |
| |уақыт ішінде күш әсерінің | | |
| |өлшемі болып саналатын | | |
| |векторлық физикалық шаманы | | |
| |айтады. | | |
| |I=F*t мұндағы I-F күшінің | | |
| |t уақыттағы импульсі. | | |
| |Дене импульсі деп | | |
| |механикалық қозғалысының | | |
| |өлшеуіші болатын физикалық | | |
| |векторлық шаманы айтады. | | |
| |P=mu | | |
| |p-u жылдамдықпен қозғалған | | |
| |массасы ь дененің импульсі. | | |
| |[p] = 1 кг*1 м/с=1 кг-м/с | | |
| |Шыққан өрнек тұйық жүйеге | | |
| |енетін денелер | | |
| |импульстерінің векторлық | | |
| |қосындысы осы жүйе | | |
| |денелерінің кез келген өзара| | |
| |әсерлесуінде тұрақты болып | | |
| |қалады дегенді білдіреді. | | |
| |muo+Muo=mu+Mu | | |
|4.Материалды бекіту |Есептер шығару | | |
| |17-жаттығу № 1,2,3 | | |
|5.Үйге тапсырма |19,20 оқып келіп, түсінгенін|Үй тапсырмасын дәптерлеріне,| |
| |айту. |күнделіктеріне жазып алады. | |

Ұқсас жұмыстар
Ана тілінің қызметі
11-ші сыныпқа арналған сабақ жоспар
Портрет. (коллаж). Ашық сабақ
Көркем әдебиет
Сөздерге талдау жасату
ТУҒАН ТІЛІМ
Файлдар және папкалар
Сызықтық алгоритмдер. Циклдік алгоритмдер
Пысықтау жаттығулары. 2 - сынып
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері
Пәндер