Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тригонометрия формулалары

Алгебра, 9 сынып.
Күні................
Садвокасова Жадыра Абайқызы
Петропавл қаласы, Қожаберген жырау атындағы №6 орта мектебі | |
|Сабақтың тақырыбы: |Тригонометрия формулалары. |
|Мақсаты: |1)Оқушыларды тригонометрия формулаларын қолданып |
| |өрнектерді түрлендіруге және берілген сұрақтарға толық |
| |жауап беруге үйрету; |
| |2) Оқушыларды топпен жұмыс істеуге, ізденуге, |
| |шығармашылықпен еңбек етуге баулу; |
| |3)Оқушыны тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, |
| |практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білуге |
| |тәрбиелеу. |
| | |
|Сабақтың түрі: |бекіту |
| | |
|Сабақтың типі: |диалогтық оқыту, топтық жұмыс |
| | |
|Сабақтың |Слайдқа салынған есептер, кеспе, «Блум түймедағы» |
|көрнекілігі: | |
|Қолданылған оқулық: |А. Әбілқасымова |
|Сабақтың барысы: |Ұйымдастыру кезеңі. |
| |А) Сәлемдесу |
| |Ә) Оқушыларды түгендеу |
| |Б) Оқушыларды топқа бөлу. |
| |Оқушыларға топ атауларының кейіпкерлері жазылған |
| |кеспелер таратылады. Топ атаулары «Әншілер», «Ақындар»,|
| |«Қалалар», «Спортшылар», «Актерлар», «Мемлекеттер» |
| |болып бөлінеді. |

1. Ауызша жұмыс.

3. Сұрақтармен жұмыс.
Қандай тригонометрия формулаларын білесіңдер? (қарапайым сұрақ)

Сіздердің ойларыңыз бойынша төменде келтірілген есептерге қандай
тригонометриялық формулаларды пайдалануға болады?
(анықтамалық сұрақ)
Егер болса, онда табыңыз.
Есеп шығару барысында қандай қиындық болды?
Шешуі:
(интепретациялық сұрақ)

есебін келтіру формуласы бойынша шығаруға болатындығы белгілі. Осы
есепті қосу формуласы арқылы шығарса қалай болады? (шығармашылық
сұрақ)
Шешуі:

Төменде келтірілген есептердің ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
(бағалаушы сұрақ)

синус, коснус,
тангенс функциялары
Синус және арқылы құралған
косинус функциялары Негізгі
арқылы құралған тригонометрия
лық тепе-теңдік
арқылы шығарылады.

Оқитын бөлменің кіші қабырғасының өлшемдерін алып, диагоналінің ұзындығын
табыңдар. (тәжірибелік сұрақ)
Әр топ ортаға шығып өз жұмыстарын қорғап, сұрақтарға жауап береді.
4) Үйге тапсырма беру кезеңі: Әр топ басқа топқа өз сұрақтарына ұқсас
сұрақ құрып, үйге береді.
5) Бағалау
|Оқушының аты – жөні: |
|№ |Бағалау критерийлері |Өлшем ұпайлары 1-5 |
|1 |Сабақтың басындағы көңіл - күйім | |
|2 |Сұрақтарға жауап беру белсенділігім | |
|3 |Есеп шығару жылдамдығым | |
|4 |Математикалық тіл мәдениетім | |
|5 |Формулаларды орынды пайдалануым | |
|6 |Сыныптасыма көрсеткен көмегім | |
|7 |Топқа ұсыныс жасауым | |
|8 |Топпен келісуім | |
|9 |Сабақтан алған әсерім | |
|Қорытынды ұпай саны | |

6) Қорытынды
Томас Юнг «Математиканың түсініп оқыған 10 беті,жаттап алған 100 бетінен,
ал өздігімен оқып игерген бір бет түсініп оқыған 10 бетінен артық» деген
екен.
-----------------------
Тригонометрия
формулалары


Ұқсас жұмыстар
Қосбұрыштың тригонометриялық формулалары
Келтіру формуласы
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану
Тригонометрияның өмірде қолданылуы
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Тест жұмысы. Ашық сабақ
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттерін табу
САБАҚТЫҢ ЖҮРУІ
Тригонометрияны салалармен байланыстыр
Пәндер