Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тригонометрия формулалары
Алгебра, 9 сынып.
Күні................
Садвокасова Жадыра Абайқызы
Петропавл қаласы, Қожаберген жырау атындағы №6 орта мектебі | |
|Сабақтың тақырыбы: |Тригонометрия формулалары. |
|Мақсаты: |1)Оқушыларды тригонометрия формулаларын қолданып |
| |өрнектерді түрлендіруге және берілген сұрақтарға толық |
| |жауап беруге үйрету; |
| |2) Оқушыларды топпен жұмыс істеуге, ізденуге, |
| |шығармашылықпен еңбек етуге баулу; |
| |3)Оқушыны тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, |
| |практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білуге |
| |тәрбиелеу. |
| | |
|Сабақтың түрі: |бекіту |
| | |
|Сабақтың типі: |диалогтық оқыту, топтық жұмыс |
| | |
|Сабақтың |Слайдқа салынған есептер, кеспе, «Блум түймедағы» |
|көрнекілігі: | |
|Қолданылған оқулық: |А. Әбілқасымова |
|Сабақтың барысы: |Ұйымдастыру кезеңі. |
| |А) Сәлемдесу |
| |Ә) Оқушыларды түгендеу |
| |Б) Оқушыларды топқа бөлу. |
| |Оқушыларға топ атауларының кейіпкерлері жазылған |
| |кеспелер таратылады. Топ атаулары «Әншілер», «Ақындар»,|
| |«Қалалар», «Спортшылар», «Актерлар», «Мемлекеттер» |
| |болып бөлінеді. |
1. Ауызша жұмыс.
3. Сұрақтармен жұмыс.
Қандай тригонометрия формулаларын білесіңдер? (қарапайым сұрақ)
Сіздердің ойларыңыз бойынша төменде келтірілген есептерге қандай
тригонометриялық формулаларды пайдалануға болады?
(анықтамалық сұрақ)
Егер болса, онда табыңыз.
Есеп шығару барысында қандай қиындық болды?
Шешуі:
(интепретациялық сұрақ)
есебін келтіру формуласы бойынша шығаруға болатындығы белгілі. Осы
есепті қосу формуласы арқылы шығарса қалай болады? (шығармашылық
сұрақ)
Шешуі:
Төменде келтірілген есептердің ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
(бағалаушы сұрақ)
синус, коснус,
тангенс функциялары
Синус және арқылы құралған
косинус функциялары Негізгі
арқылы құралған тригонометрия
лық тепе-теңдік
арқылы шығарылады.
Оқитын бөлменің кіші қабырғасының өлшемдерін алып, диагоналінің ұзындығын
табыңдар. (тәжірибелік сұрақ)
Әр топ ортаға шығып өз жұмыстарын қорғап, сұрақтарға жауап береді.
4) Үйге тапсырма беру кезеңі: Әр топ басқа топқа өз сұрақтарына ұқсас
сұрақ құрып, үйге береді.
5) Бағалау
|Оқушының аты – жөні: |
|№ |Бағалау критерийлері |Өлшем ұпайлары 1-5 |
|1 |Сабақтың басындағы көңіл - күйім | |
|2 |Сұрақтарға жауап беру белсенділігім | |
|3 |Есеп шығару жылдамдығым | |
|4 |Математикалық тіл мәдениетім | |
|5 |Формулаларды орынды пайдалануым | |
|6 |Сыныптасыма көрсеткен көмегім | |
|7 |Топқа ұсыныс жасауым | |
|8 |Топпен келісуім | |
|9 |Сабақтан алған әсерім | |
|Қорытынды ұпай саны | |
6) Қорытынды
Томас Юнг «Математиканың түсініп оқыған 10 беті,жаттап алған 100 бетінен,
ал өздігімен оқып игерген бір бет түсініп оқыған 10 бетінен артық» деген
екен.
-----------------------
Тригонометрия
формулалары
Күні................
Садвокасова Жадыра Абайқызы
Петропавл қаласы, Қожаберген жырау атындағы №6 орта мектебі | |
|Сабақтың тақырыбы: |Тригонометрия формулалары. |
|Мақсаты: |1)Оқушыларды тригонометрия формулаларын қолданып |
| |өрнектерді түрлендіруге және берілген сұрақтарға толық |
| |жауап беруге үйрету; |
| |2) Оқушыларды топпен жұмыс істеуге, ізденуге, |
| |шығармашылықпен еңбек етуге баулу; |
| |3)Оқушыны тыңдауға, сұрақтарға нақты жауап беруге, |
| |практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білуге |
| |тәрбиелеу. |
| | |
|Сабақтың түрі: |бекіту |
| | |
|Сабақтың типі: |диалогтық оқыту, топтық жұмыс |
| | |
|Сабақтың |Слайдқа салынған есептер, кеспе, «Блум түймедағы» |
|көрнекілігі: | |
|Қолданылған оқулық: |А. Әбілқасымова |
|Сабақтың барысы: |Ұйымдастыру кезеңі. |
| |А) Сәлемдесу |
| |Ә) Оқушыларды түгендеу |
| |Б) Оқушыларды топқа бөлу. |
| |Оқушыларға топ атауларының кейіпкерлері жазылған |
| |кеспелер таратылады. Топ атаулары «Әншілер», «Ақындар»,|
| |«Қалалар», «Спортшылар», «Актерлар», «Мемлекеттер» |
| |болып бөлінеді. |
1. Ауызша жұмыс.
3. Сұрақтармен жұмыс.
Қандай тригонометрия формулаларын білесіңдер? (қарапайым сұрақ)
Сіздердің ойларыңыз бойынша төменде келтірілген есептерге қандай
тригонометриялық формулаларды пайдалануға болады?
(анықтамалық сұрақ)
Егер болса, онда табыңыз.
Есеп шығару барысында қандай қиындық болды?
Шешуі:
(интепретациялық сұрақ)
есебін келтіру формуласы бойынша шығаруға болатындығы белгілі. Осы
есепті қосу формуласы арқылы шығарса қалай болады? (шығармашылық
сұрақ)
Шешуі:
Төменде келтірілген есептердің ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
(бағалаушы сұрақ)
синус, коснус,
тангенс функциялары
Синус және арқылы құралған
косинус функциялары Негізгі
арқылы құралған тригонометрия
лық тепе-теңдік
арқылы шығарылады.
Оқитын бөлменің кіші қабырғасының өлшемдерін алып, диагоналінің ұзындығын
табыңдар. (тәжірибелік сұрақ)
Әр топ ортаға шығып өз жұмыстарын қорғап, сұрақтарға жауап береді.
4) Үйге тапсырма беру кезеңі: Әр топ басқа топқа өз сұрақтарына ұқсас
сұрақ құрып, үйге береді.
5) Бағалау
|Оқушының аты – жөні: |
|№ |Бағалау критерийлері |Өлшем ұпайлары 1-5 |
|1 |Сабақтың басындағы көңіл - күйім | |
|2 |Сұрақтарға жауап беру белсенділігім | |
|3 |Есеп шығару жылдамдығым | |
|4 |Математикалық тіл мәдениетім | |
|5 |Формулаларды орынды пайдалануым | |
|6 |Сыныптасыма көрсеткен көмегім | |
|7 |Топқа ұсыныс жасауым | |
|8 |Топпен келісуім | |
|9 |Сабақтан алған әсерім | |
|Қорытынды ұпай саны | |
6) Қорытынды
Томас Юнг «Математиканың түсініп оқыған 10 беті,жаттап алған 100 бетінен,
ал өздігімен оқып игерген бір бет түсініп оқыған 10 бетінен артық» деген
екен.
-----------------------
Тригонометрия
формулалары
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz