6-сынып: Ежелгі Грекия - Афинадағы демократиялық құрылыс (Солон, Клисфен, Перикл) және Спарта олигархиясының салыстырмалы талдауы

28. 02. 2013.

6 класс

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Грекия

Сабақтың мақсат-міндеттері:

Грекиядағы демократиялық өзгерістердің пайда болуы, Солон, Клисфен және Перикл сияқты қоғам қайраткерлерінің қарапайым халық үшін жасаған еңбектері туралы баяндап, оқушыларды адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу. Сонымен бірге оқушылардың ойлану қызметін дамыту үшін олармен бірге Афиныдағы демократиялық құрылыс пен Спартадағы олигархиялық мемлекеттерді салыстырып, ұқсас жақтары мен айырмашылықтарын табу. Оқушылардың логикалық ойлау, шығармашылық қабілеттерін шыңдау үшін ойындар ұйымдастыру;

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың типі: дәстүрлі емес

Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, ойын элементтері.

Көрнекілігі: интерактивті тақта, флип-чарт, карта, суреттер.

Сабақтың барысы:

І. Үйымдастыру кезеңі

ІІ. Өткенді қайталау

ІІІ. Жаңа сабақ

Өткен сабақпен байланыстыру

ІV. Бекіту

V. Үйге тапсырма беру

І. Үйымдастыру кезеңі: Салеметсіздерме оқушылар! Сабақтағы оқушыларды түгендеп алайық. Бүгінгі біздің ашық сабағымыз «Афиныдағы демократиялық құрылыс» тақырыбына арналған.

А) Психологиялық дайындық

«» (хормен айту)

Сіздер үш топқа бөлініп отырсыздар, сабағымыз үш бөлімнен тұрады.

І бөлімде сайысу арқылы өткенді қайталап, игерген білімдеріңді көрсетесіңдер. ІІ бөлімде жаңа тақырыпты меңгерсеңдер, ІІІ бөлімде сайысу арқылы игерген білімдеріңді бекітесіңдер.

Енді тақтаға назар аударайық.

ІІ. Өткенді қайталау

1. Тарихи сынақхат

Алдарыңызда тарихи сынақхатқа назар аударыңыздар. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, жазасыңдар. Әр топтың басшысы тексеріп, мәтінді оқып береді.

ІІІ. Жаңа тақырыпты меңгерту

(Дайындалған презентация слайд арқылы түсіндіріледі)

Сабақтың жоспары:

1. Грекиялық қала-мемлекеттер арасындағы күрестер

2. Грекияда Македония билігінің орнауы

ІV. Бекіту кезеңінің сұрақтары:

  1. Венн диаграммасы
  2. Ой-толғау

V. Қорытындылау

VII. Бағалау Сайыс нәтижесінде жеңімпаз топқа «ЖЕҢІМПАЗ», ал жеңілген топқа алдағы сайыстарда жеңістен үміт үзбесін деп «ҮМІТ» мақтай қағаздарымен марапатталады.

VI. Үйге Осымен бүгінгі ашық сабағымыз аяқталды, қатысқандарыңызға көп рахмет! Сау болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
Спарта және Афина: ежелгі Грекия қала-мемлекеттерінің құрылымы мен салыстырмалы талдауы
Ежелгі Македония және Афиныдағы демократиялық құрылыс: сабақ жоспары мен оқу мақсаттары
Афиныдағы демократиялық құрылыс: ашық сабақ жоспары
Өктемшіл, демократиялық және делегирияшыл көшбасшылық стильдерінің салыстырмалы талдауы
6-9 сыныпқа арналған сабақ жоспарлары: Рим Республикасы, ежелгі Грекия мәдениеті мен полистері және 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы
6-сынып: Ежелгі Грекияның өнері мен мәдениеті
6-сынып. Ежелгі дүние тарихы: Қытай, Үндістан, Грекия және Орталық Азияны пысықтау - бақылау жұмысы
Ежелгі Грекия: Крит-Ахей өркениеттері, орналасуы және б.з.б. XI-IX ғасырлардағы шаруашылығы
10-сыныпқа арналған Ежелгі дүние тарихы және құқық негіздері курсының силлабусы
Сперматогенез пен оогенездің салыстырмалы талдауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz