Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ақмола облысы
Бексұлтанова Айымгүл Жұмақанқызы
Батыс Қазақстан облысы
Бөрлі ауданы жалпы білім беретін
Бөрлі орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
7 – сынып Қазақ тілі
|Сабақтың тақырыбы: |Ақмола облысы. Сан есім. |
| |Есептік,реттік сан есімдер. |
|Сабақтың мақсаты: | |
|Білімділік: |оқушылардың танымдық дүниесін кеңейту.Қазақстан|
| |Республикасы, Ақмола облысы туралы білімін |
| |тиянақтау. |
|Дамытушылық: |сөздік қорларын байыту,ойлау қабілеттерін |
| |дамыту, сұрақтарға дұрыс түсініп жауап беруге |
| |үйрету,ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. |
|Тәрбиелік: |Отанды сүйіп,туған жерді аялай білуге баулу. |
| | |
|Сабақтың түрі: |дәстүрлі сабақ. |
|Сабақтың әдісі: |топтық,сұрақ-жауап,мәтінмен жұмыс. |
|Пәнаралық байланыс: |тарих,география,қазақ әдебиеті |
|Сабақтың көрнекілігі: |слайдтар,Қазақстанның,Ақмола облысының |
| |картасы,сызбалар. |
Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу.
2. Оқушылар бір-біріне жылы тілектер, сөздер айтады.
3. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
Интерактивті тақтамен жұмыс.
Слайд 1. « Сиқырлы сандар сөйлейді»
- Балалар, бұл – сиқырлы сандар. Әр санның өз құпиясы бар.Сандардың
құпиясына тоқталайық.Сандарды рет – ретімен ашамыз.
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|16 |Сан есім дегеніміз не? |
|1991 |Есептік сан есімнен реттік сан есім |
| |жасаңдар. |
| |Тоқсан бір, он алты, жиырма, жүз, мың,|
| |сексен алты. |
|1993 |Сан есімнің түрлерін ата. |
|1986 |Мақал- мәтелдерді аяқта. |
| |... саусақ бірдей болмас. |
| |Білекті ... жығады, білімді ... |
| |жығады. |
| |.... кісінің түсін білгенше, ... |
| |кісінің атын біл. |
| |... ауыз сөздің тобықтай түйіні бар. |
| |... ала болса,ауыздағы кетеді, ... |
| |түгел болса, төбедегі келеді. |
|2030 |Сандарды оқы. |
| |25, 201, 894, 1045, 506, 1023, 5,6 |
|2011 | Сөз тіркестерін қазақ тіліне аудар. |
| |21 дом, 6 улица, 1991 год, 8 стол, 16 |
| |лет |
Слайд 2 Қазақстанның картасы ашылады.
- Міне, балалар, Қазақстан Республикасының картасы ашылды.
Қазақстан Республикасы Ақмола облысы
- Біз бүгін еліміздің көрікті жерлерінің бірі Ақмола облысы бойынша
ақпарат аламыз, жаңа сөздермен танысамыз.
Слайд 3 Жаңа сөздер
(Мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды, оқушылар хормен қайталайды)
|қоңыржай |умеренный |
|сала |приток |
|өндіріледі |производится |
|тұщы |пресный |
|ұлан - байтақ |обширный |
|киелі |святой |
|шипа |лечение |
Мәтінмен жұмыс.
Ақмола облысымен мәтін арқылы танысамыз.
Мәтінді мұқият түсініп оқып шығып, мәтін бойынша бір-бір сұрақтан
құрастырып алтын сандыққа саламыз.
Слайд 4. Сызбаны пайдаланып , мәтінді әңгімелеңдер.
Слайд 5 . Сөздердің аудармасын сәйкестендір.
|производится |қоңыржай |
|лечение |киелі |
|умеренный |тұщы |
|святой |ұлан – байтақ |
|приток |өндіріледі |
|пресный |сала |
|обширный |шипа |
Мына сөздерді сөздік дәптерлеріңе жазыңдар.
Слайд 6. Сөйлемдерді оқып, асты сызылған сөздердің синонимдерін тап.
Облыстың қысы ұзақ,жазы ыстық , қоңыржай.
Көлдің суы тұщы.
Ақмола жерінің аумағы 121,7 шаршы шақырым.
Қазақстанның жері ұлан – байтақ.
Астана киелі Сарыарқа жерінде орналасқан.
Қалқұтан – Есіл өзенінің саласы.
Қарағандыда көмір өндіріледі.
Слайд 7. Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып,сөйлемдерді аяқта.
Өсімдіктің сегіз жүзден астам . . .
Облыста көптеген көлдер бар, . . .
Ақмола облысы Республикамыздың орталық . . .
1998 жылдан бастап Ақмоланың облыс орталығы . . .
Слайд 8.
«Кім шапшаң ?» ойыны.
Мәтіннен бір сөзді айтамын, ал сіздер қай абзацта,қай сөйлемде екенін
анықтайсыздар.
Қоңыржай,тұщы,көлдер,астанасы.
Тапсырма. Мәтіндегі сан есімдерді теріп жазып құрамына, мағынасына қарай
ажыратып жазыңдар.
(Фотомонтаж)
Ақмола облысы сұлу табиғатымен, таза ауасымен, мөлдір көлдерімен тамаша.
(Тақтадан музыка ырғағымен табиғат көріністері көрсетіледі. Оқушылар
мұқият қарайды. )
Слайд 9.
– Балалар , сабағымыздың соңына да келіп жеттік.Сабақта алған
білімдерімізді қорытындылап, ойларымызды ортаға салайық.
Бекіту: класстер.
- Енді, балалар, алтын сандықты ашайық.
Оқушылар алтын сандықтағы салған сұрақтарын кезекпен- кезек шығып алып,
оқып жауаптарын береді.
Бағалау.
Үй жұмысы: сөздерді жаттау,ережені қайталау, Ақмола облысы туралы эссе
жазып келу.
-----------------------
Ақмола облысы
климаты
орналасқан жері
байлығы
аумағы
табиғаты
жері
климаты
аумағы
Ақмола облысы
Сарыарқа даласы
өзен, көлдер
Батыс Қазақстан облысы
Бөрлі ауданы жалпы білім беретін
Бөрлі орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
7 – сынып Қазақ тілі
|Сабақтың тақырыбы: |Ақмола облысы. Сан есім. |
| |Есептік,реттік сан есімдер. |
|Сабақтың мақсаты: | |
|Білімділік: |оқушылардың танымдық дүниесін кеңейту.Қазақстан|
| |Республикасы, Ақмола облысы туралы білімін |
| |тиянақтау. |
|Дамытушылық: |сөздік қорларын байыту,ойлау қабілеттерін |
| |дамыту, сұрақтарға дұрыс түсініп жауап беруге |
| |үйрету,ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. |
|Тәрбиелік: |Отанды сүйіп,туған жерді аялай білуге баулу. |
| | |
|Сабақтың түрі: |дәстүрлі сабақ. |
|Сабақтың әдісі: |топтық,сұрақ-жауап,мәтінмен жұмыс. |
|Пәнаралық байланыс: |тарих,география,қазақ әдебиеті |
|Сабақтың көрнекілігі: |слайдтар,Қазақстанның,Ақмола облысының |
| |картасы,сызбалар. |
Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу.
2. Оқушылар бір-біріне жылы тілектер, сөздер айтады.
3. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
Интерактивті тақтамен жұмыс.
Слайд 1. « Сиқырлы сандар сөйлейді»
- Балалар, бұл – сиқырлы сандар. Әр санның өз құпиясы бар.Сандардың
құпиясына тоқталайық.Сандарды рет – ретімен ашамыз.
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|16 |Сан есім дегеніміз не? |
|1991 |Есептік сан есімнен реттік сан есім |
| |жасаңдар. |
| |Тоқсан бір, он алты, жиырма, жүз, мың,|
| |сексен алты. |
|1993 |Сан есімнің түрлерін ата. |
|1986 |Мақал- мәтелдерді аяқта. |
| |... саусақ бірдей болмас. |
| |Білекті ... жығады, білімді ... |
| |жығады. |
| |.... кісінің түсін білгенше, ... |
| |кісінің атын біл. |
| |... ауыз сөздің тобықтай түйіні бар. |
| |... ала болса,ауыздағы кетеді, ... |
| |түгел болса, төбедегі келеді. |
|2030 |Сандарды оқы. |
| |25, 201, 894, 1045, 506, 1023, 5,6 |
|2011 | Сөз тіркестерін қазақ тіліне аудар. |
| |21 дом, 6 улица, 1991 год, 8 стол, 16 |
| |лет |
Слайд 2 Қазақстанның картасы ашылады.
- Міне, балалар, Қазақстан Республикасының картасы ашылды.
Қазақстан Республикасы Ақмола облысы
- Біз бүгін еліміздің көрікті жерлерінің бірі Ақмола облысы бойынша
ақпарат аламыз, жаңа сөздермен танысамыз.
Слайд 3 Жаңа сөздер
(Мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды, оқушылар хормен қайталайды)
|қоңыржай |умеренный |
|сала |приток |
|өндіріледі |производится |
|тұщы |пресный |
|ұлан - байтақ |обширный |
|киелі |святой |
|шипа |лечение |
Мәтінмен жұмыс.
Ақмола облысымен мәтін арқылы танысамыз.
Мәтінді мұқият түсініп оқып шығып, мәтін бойынша бір-бір сұрақтан
құрастырып алтын сандыққа саламыз.
Слайд 4. Сызбаны пайдаланып , мәтінді әңгімелеңдер.
Слайд 5 . Сөздердің аудармасын сәйкестендір.
|производится |қоңыржай |
|лечение |киелі |
|умеренный |тұщы |
|святой |ұлан – байтақ |
|приток |өндіріледі |
|пресный |сала |
|обширный |шипа |
Мына сөздерді сөздік дәптерлеріңе жазыңдар.
Слайд 6. Сөйлемдерді оқып, асты сызылған сөздердің синонимдерін тап.
Облыстың қысы ұзақ,жазы ыстық , қоңыржай.
Көлдің суы тұщы.
Ақмола жерінің аумағы 121,7 шаршы шақырым.
Қазақстанның жері ұлан – байтақ.
Астана киелі Сарыарқа жерінде орналасқан.
Қалқұтан – Есіл өзенінің саласы.
Қарағандыда көмір өндіріледі.
Слайд 7. Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып,сөйлемдерді аяқта.
Өсімдіктің сегіз жүзден астам . . .
Облыста көптеген көлдер бар, . . .
Ақмола облысы Республикамыздың орталық . . .
1998 жылдан бастап Ақмоланың облыс орталығы . . .
Слайд 8.
«Кім шапшаң ?» ойыны.
Мәтіннен бір сөзді айтамын, ал сіздер қай абзацта,қай сөйлемде екенін
анықтайсыздар.
Қоңыржай,тұщы,көлдер,астанасы.
Тапсырма. Мәтіндегі сан есімдерді теріп жазып құрамына, мағынасына қарай
ажыратып жазыңдар.
(Фотомонтаж)
Ақмола облысы сұлу табиғатымен, таза ауасымен, мөлдір көлдерімен тамаша.
(Тақтадан музыка ырғағымен табиғат көріністері көрсетіледі. Оқушылар
мұқият қарайды. )
Слайд 9.
– Балалар , сабағымыздың соңына да келіп жеттік.Сабақта алған
білімдерімізді қорытындылап, ойларымызды ортаға салайық.
Бекіту: класстер.
- Енді, балалар, алтын сандықты ашайық.
Оқушылар алтын сандықтағы салған сұрақтарын кезекпен- кезек шығып алып,
оқып жауаптарын береді.
Бағалау.
Үй жұмысы: сөздерді жаттау,ережені қайталау, Ақмола облысы туралы эссе
жазып келу.
-----------------------
Ақмола облысы
климаты
орналасқан жері
байлығы
аумағы
табиғаты
жері
климаты
аумағы
Ақмола облысы
Сарыарқа даласы
өзен, көлдер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz