Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балаларға сандыққа
Технологиялық карта
Өтілетін күні:25.01.11ж
Тәрбиеші:Бекмурзина Г
бойынша «Қатынас»білім беру саласы
Тіл дамыту
Тақырыбы:Ойыншықтар сыры
Мақсаты:Балаларға сүйікті ойыншықтары туралы әңгімелеу,Оларға сипаттама
беру,ойыншықтарына таза,мұқият болуға үйрету.Сөздік қорын молайту,қабылдау
есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ұқыптылыққа,тиянақтылыққа тәрбиелеу.
|Іс--әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|ҰОІӘ дайындық |Балалар бәзге күн сәулесін төгіп |Күніміз жарық болсын, |
| |тұр,қане қолымызды жоғары көтеріп|Деніміз сау болсын |
| |күннен жылу алайық,осы жылуды |Ата-анамыз аман болсын, |
| |бойымызға төмен қарай |Балабақшамыз көркейе |
| |береміз.Енді бір-біріміздің |берсін! |
| |қолымыздан ұстап,күліп қарап,жылы| |
| |лебіздерімізді білдірейік.Осы | |
| |алған жылуды бәріміз бірігіп | |
| |ортаға жинап,топты нұрландырайық | |
|ҰОІӘ өткізілуі|Қазір жылдың қай мезгілі? | |
| |Қыс мезгілінің ерекшеліктері |Қыс мезгілі |
| |қандай? |Қыста күн суық қар |
| |Қыс туралы тақпақ білесіңдерме? |жауып,күн аяз болып,боран|
| |Балалар қараңдаршы біздің |соғады |
| |тобымызда ойыншықтар өте көп,олар|Доп |
| |қандай әсем,әдемі |Дөңгелек |
| |ойыншықтар.Балалар мынау қандай |Көк |
| |ойыншық? |Секіреді |
| |-Доптың пішіні қандай? | |
| |-Түсі қандай? |Саламатсыз ба? |
| |-Доптың қимылы қандай? | |
| |-Қане бәріміз допша секірейік |Қызыл |
| |Ал мына қуыршақ бізбен |Қуыршақтың жүрісін салу |
| |амандасқысы келіп тұр.Балалар | |
| |қуыршақтың әдемі шашы,әдемі |Ақ, |
| |көйлегі бар екен. |Сәбізбен |
| |Қуыршақтың көйлегінің түсі |Секіру |
| |қандай?Қуыршақ қалай жүреді? | |
| |Ал мына қоянды қарандаршы | |
| |сендерге күлімдеп қарап | |
| |отыр,балалар бұл қоянның түсі | |
| |қандай?Қоян немен қоректенеді?Ол | |
| |қалай секіреді?Балалар біз бұл | |
| |ойыншықтарды қолымызбен |Жұмсақ |
| |ұстап,сипау арқылы оларды қандай |ойыншық,пластмасса,резина|
| |екенін білеміз.Балалар қане |- |
| |есімізге түсірейікші, ойыншықтар |дан, |
| |қандай заттардан жасалады. | |
| |Тосын сәт: | |
| |Ән әуенмен күлдірген топқа кіріп | |
| |балалармен амандасады.Балалар мен|Саламатсыз ба? |
| |сендердің ойыншықтар туралы айтып| |
| |жатқандарыңды естіп келдім.Менің | |
| |сендерге тапсырмаларым бар,егер | |
| |де сендер сол тапсырмаларды | |
| |орындасаңдар,мен сиқырлы | |
| |таяғыммен сендердің тілектеріңді | |
| |орындаймын.Ал ендеше тапсырмамды | |
| |орындауға дайынсыңдар ма? |Дайынбыз |
| |Балалар сендердің алдарында үш | |
| |арал жатыр.Мына ойыншықтарды сол | |
| |аралдарға орналастырамыз.Бүл |Қуыршақ,қоян,доп |
| |аралдар жәй аралдар емес,сиқырлы | |
| |аралдар.Осы арлдан басқа ортада | |
| |көп ойыншықтар бар,олар өз | |
| |аралдарын таба алмай жүр | |
| |екен,сендер осы ойыншықтарды | |
| |сапалары бойынша әр аралға | |
| |орналастырасыңдар |Балалар үш топқа бөлініп |
| |1-Матадан жасалған |жарысады |
| |2-пластмассадан |Ойыншықтарды үш аралға |
| |3-Резинадан жасалған |орналастырып оларға |
| |ойыншықтар.Сипаттама беру. |сипаттама |
| |Өте жақсы балалар сендердің |береді.Мысалы,аю жұмсақ |
| |көмектеріңмен барлық ойыншыөтар |ол матадан жасалған. |
| |өз аралдарын тапты. |Үй қатты,ол пластмассадан|
| |Күлдірген:Балалалр қандай керемет|жасалған. |
| |сендер барлық ойыншықтарды өз | |
| |аралдарына | |
| |орналастырдыңдар.Балалар мен |Көрсетіңіз |
| |сендерге сиқыр көрсетейің бе?Беті| |
| |жабулы ойыншықтарды сиқырлы | |
| |таяғымен түртіп,ойыншықтардың |Балалар ойыншықтарды |
| |бетін ашып жібереді.Балалар бұл |қолдарымен ұстап көреді. |
| |ойыншықтарға мен тіл | |
| |бітірдім,олар енді сөйлейтін |Балалар ойыншықтар туралы|
| |болды.Ойыншықтарды ұстап |тақпақтар айтады |
| |көрсету.Ал,балалар сендер осы | |
| |ойыншықтар туралы тақпақтар |Балалар екі топқа |
| |білесіңдер ме? |бөлініп,бір—біріне доп |
| |Балалар сендер тапқыр,білімді |беріп жарысады.Қай топ |
| |екенсіңдер,мен сендермен ойын |бірінші бітірсе,сол топ |
| |алып келдім,Балалар доппен ойын |жеңімпаз атанады. |
| |ойнайықшы | |
| |Ойын: «Кім жылдам?» | |
| |Күлдірген біздің балалар сіздің |Сайқымазақ балаларға |
| |тапсырмаларыңызды орындады,ал |сыйлықтарын таратып |
| |енді сіз біздің балаларға сиқырлы|береді |
| |таяғыңызбен сиқыр жасап бересіз | |
| |бе?Әрине сендер көздеріңді | |
| |жұмыңдар,мен сиқыр | |
| |жасаймын.Балаларға сандыққа |Сау болыңыз |
| |салынған «киндер сюрприз»алып | |
| |шығып балаларға таратып | |
| |береді.Балалар менің сендермен | |
| |қоштасатын уақытым болды,мені | |
| |басқа да топтың балалалры күтіп | |
| |отыр,әлі де сендерге қонаққа | |
| |келемін. | |
|Қорытынды |Балалар сендер ойышықтар туралы | |
| |көп нәрсе білдіңдер,тақпақ |Сау болыңыздар |
| |айтып,ойын ойнадыңдар,сендерге | |
| |көп-көп рахмет.Балалар енді | |
| |қонақтармен қоштасайық | |
Күтілетін нәтиже
Біледі:Ойыншықтарды,
Үйренеді:Ойыншықтарды,оларды топтастыруды
Игереді:Ойыншықтар туралы ойынды ойнауды
Өтілетін күні:25.01.11ж
Тәрбиеші:Бекмурзина Г
бойынша «Қатынас»білім беру саласы
Тіл дамыту
Тақырыбы:Ойыншықтар сыры
Мақсаты:Балаларға сүйікті ойыншықтары туралы әңгімелеу,Оларға сипаттама
беру,ойыншықтарына таза,мұқият болуға үйрету.Сөздік қорын молайту,қабылдау
есте сақтау қабілеттерін арттыру.Ұқыптылыққа,тиянақтылыққа тәрбиелеу.
|Іс--әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|ҰОІӘ дайындық |Балалар бәзге күн сәулесін төгіп |Күніміз жарық болсын, |
| |тұр,қане қолымызды жоғары көтеріп|Деніміз сау болсын |
| |күннен жылу алайық,осы жылуды |Ата-анамыз аман болсын, |
| |бойымызға төмен қарай |Балабақшамыз көркейе |
| |береміз.Енді бір-біріміздің |берсін! |
| |қолымыздан ұстап,күліп қарап,жылы| |
| |лебіздерімізді білдірейік.Осы | |
| |алған жылуды бәріміз бірігіп | |
| |ортаға жинап,топты нұрландырайық | |
|ҰОІӘ өткізілуі|Қазір жылдың қай мезгілі? | |
| |Қыс мезгілінің ерекшеліктері |Қыс мезгілі |
| |қандай? |Қыста күн суық қар |
| |Қыс туралы тақпақ білесіңдерме? |жауып,күн аяз болып,боран|
| |Балалар қараңдаршы біздің |соғады |
| |тобымызда ойыншықтар өте көп,олар|Доп |
| |қандай әсем,әдемі |Дөңгелек |
| |ойыншықтар.Балалар мынау қандай |Көк |
| |ойыншық? |Секіреді |
| |-Доптың пішіні қандай? | |
| |-Түсі қандай? |Саламатсыз ба? |
| |-Доптың қимылы қандай? | |
| |-Қане бәріміз допша секірейік |Қызыл |
| |Ал мына қуыршақ бізбен |Қуыршақтың жүрісін салу |
| |амандасқысы келіп тұр.Балалар | |
| |қуыршақтың әдемі шашы,әдемі |Ақ, |
| |көйлегі бар екен. |Сәбізбен |
| |Қуыршақтың көйлегінің түсі |Секіру |
| |қандай?Қуыршақ қалай жүреді? | |
| |Ал мына қоянды қарандаршы | |
| |сендерге күлімдеп қарап | |
| |отыр,балалар бұл қоянның түсі | |
| |қандай?Қоян немен қоректенеді?Ол | |
| |қалай секіреді?Балалар біз бұл | |
| |ойыншықтарды қолымызбен |Жұмсақ |
| |ұстап,сипау арқылы оларды қандай |ойыншық,пластмасса,резина|
| |екенін білеміз.Балалар қане |- |
| |есімізге түсірейікші, ойыншықтар |дан, |
| |қандай заттардан жасалады. | |
| |Тосын сәт: | |
| |Ән әуенмен күлдірген топқа кіріп | |
| |балалармен амандасады.Балалар мен|Саламатсыз ба? |
| |сендердің ойыншықтар туралы айтып| |
| |жатқандарыңды естіп келдім.Менің | |
| |сендерге тапсырмаларым бар,егер | |
| |де сендер сол тапсырмаларды | |
| |орындасаңдар,мен сиқырлы | |
| |таяғыммен сендердің тілектеріңді | |
| |орындаймын.Ал ендеше тапсырмамды | |
| |орындауға дайынсыңдар ма? |Дайынбыз |
| |Балалар сендердің алдарында үш | |
| |арал жатыр.Мына ойыншықтарды сол | |
| |аралдарға орналастырамыз.Бүл |Қуыршақ,қоян,доп |
| |аралдар жәй аралдар емес,сиқырлы | |
| |аралдар.Осы арлдан басқа ортада | |
| |көп ойыншықтар бар,олар өз | |
| |аралдарын таба алмай жүр | |
| |екен,сендер осы ойыншықтарды | |
| |сапалары бойынша әр аралға | |
| |орналастырасыңдар |Балалар үш топқа бөлініп |
| |1-Матадан жасалған |жарысады |
| |2-пластмассадан |Ойыншықтарды үш аралға |
| |3-Резинадан жасалған |орналастырып оларға |
| |ойыншықтар.Сипаттама беру. |сипаттама |
| |Өте жақсы балалар сендердің |береді.Мысалы,аю жұмсақ |
| |көмектеріңмен барлық ойыншыөтар |ол матадан жасалған. |
| |өз аралдарын тапты. |Үй қатты,ол пластмассадан|
| |Күлдірген:Балалалр қандай керемет|жасалған. |
| |сендер барлық ойыншықтарды өз | |
| |аралдарына | |
| |орналастырдыңдар.Балалар мен |Көрсетіңіз |
| |сендерге сиқыр көрсетейің бе?Беті| |
| |жабулы ойыншықтарды сиқырлы | |
| |таяғымен түртіп,ойыншықтардың |Балалар ойыншықтарды |
| |бетін ашып жібереді.Балалар бұл |қолдарымен ұстап көреді. |
| |ойыншықтарға мен тіл | |
| |бітірдім,олар енді сөйлейтін |Балалар ойыншықтар туралы|
| |болды.Ойыншықтарды ұстап |тақпақтар айтады |
| |көрсету.Ал,балалар сендер осы | |
| |ойыншықтар туралы тақпақтар |Балалар екі топқа |
| |білесіңдер ме? |бөлініп,бір—біріне доп |
| |Балалар сендер тапқыр,білімді |беріп жарысады.Қай топ |
| |екенсіңдер,мен сендермен ойын |бірінші бітірсе,сол топ |
| |алып келдім,Балалар доппен ойын |жеңімпаз атанады. |
| |ойнайықшы | |
| |Ойын: «Кім жылдам?» | |
| |Күлдірген біздің балалар сіздің |Сайқымазақ балаларға |
| |тапсырмаларыңызды орындады,ал |сыйлықтарын таратып |
| |енді сіз біздің балаларға сиқырлы|береді |
| |таяғыңызбен сиқыр жасап бересіз | |
| |бе?Әрине сендер көздеріңді | |
| |жұмыңдар,мен сиқыр | |
| |жасаймын.Балаларға сандыққа |Сау болыңыз |
| |салынған «киндер сюрприз»алып | |
| |шығып балаларға таратып | |
| |береді.Балалар менің сендермен | |
| |қоштасатын уақытым болды,мені | |
| |басқа да топтың балалалры күтіп | |
| |отыр,әлі де сендерге қонаққа | |
| |келемін. | |
|Қорытынды |Балалар сендер ойышықтар туралы | |
| |көп нәрсе білдіңдер,тақпақ |Сау болыңыздар |
| |айтып,ойын ойнадыңдар,сендерге | |
| |көп-көп рахмет.Балалар енді | |
| |қонақтармен қоштасайық | |
Күтілетін нәтиже
Біледі:Ойыншықтарды,
Үйренеді:Ойыншықтарды,оларды топтастыруды
Игереді:Ойыншықтар туралы ойынды ойнауды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz