Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Үшбұрыштың түрлері
Автор: Бекмағанбетова Бибижамал Искаковна
Жұмыс орны: Жезқазған қаласындағы №2 орта мектебі
математика пәні мұғалімі
Сынып: 7
Пән: Геометрия
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың түрлері
1. Сабақ мақсаты:
“Үшбұрыш”, “Үшбұрыштардың түрлері” туралы алған білімдерін шығармашылықпен
зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру.
а) Білімділік. Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой
қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге
қызығушылығын арттыру;
ә) Тәрбиелік. Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілетін тәрбиелеу.
б) Дамытушылық. Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып
есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін
дамыту.
2. Түрі: дәстүрлі емес
3. Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану
4. Көрнекілігі: кадоскоп, фигуралар, кубик, тірек- сызбалар
5. Пәнаралық байланыс: алгебра ,сызу
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
/оқушылардың сабаққа қатысуын және дайындығын тексеру/
I.Қызығушылықты ояту
➢ Ой қозғау
➢ Семантикалық карта
ІІ. Мағынаны ажырату
➢ Есептер шығару
ІІІ. Ой толғаныс
➢ Анықтаманы жалғастыр
➢ Кубизм әдісі
➢ Сабақты бекіту
➢ Үйге тапсырмалар
І. Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін формулаларды тауып, өз
орындарына қойыңыз!
∆ АВС
АВ=c, BC=a, AC=b
P=AB+BC+AC
P=a+b+c
В
а В а
а
А а С
∆ АВС
AB=BC-бүйір қабырғалары
P=AB+BC+AC
AC- табаны. P=2a+c
∆ АВС
AB=BC=AC; AB=a
P= AB+BC+AC
P=3a
• Семантикалық карта
|№ |а |в |с |р |Үшбұрыштың түрлері|
|3 |6 см |6 см |2 см |? |? |
|5 |3 см |? |? |11 см |Тең бүйірлі |
7 |4 см |? |2 см |10 см |? | |
ІІ. Есептерді шығару
№1
Тең қабырғалы үшбұрыштың бір қабырғасы 5см тең. Периметрін табыңыз.
№2
Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 7 см тең. Периметрі 25 см. Үшінші
қабырғасын табыңыз.
№3
Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 9 см. Екінші қабырғасы 3 см.
Периметрін табыңыз.
№4
Тең бүйірлі үшбұрыш берілген. Бір қабырғасы 5 см тең. Бүйір қабырғасы 4 см
ұзын. Периметрін табыңыз.
№5
Әр қабырғалы үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары 3 см, 8 см және 4 см.
Үшбұрыштың периметрін табыңыз.
№6
Тең қабырғалы үшбұрыштың периметрі 27 см тең. Үшбұрыштың әр қабырғаларын
табыңыз.
ІІІ. Анықтамаларды жалғастырыңыздар
Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, …
Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, ......
Тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады егер оның екі қабырғасы тең болса……
Тең қабырғалы үшбұрышдеп аталады егер оның барлық қабырғалары тең болса……
Қабырғалары әр түрлі деп аталады егер оның қабырғалары әр түрлі болса……
• Кубизм әдісі
Салыстырыңыз: Берілген үшбұрыштарды
Зерттеңіз: Мына суретті бүктеу арқылы қандай фигураны алуға болады?
Суреттеңіз: Үшбұрыштың катеттерін, гипотенузасын көрсет
• Венн диаграмммасы
Тең бүйірлі үшбұрыш ұқсастықтары
Тік бұрышты үшбұрыш
Әр қабырғалы үшбұрыш айырмашылықтары
• Сабақты бекіту
Қандай фигура үшбұрыш деп аталады?
Үшбұрыштың элементтерін ата
Үшбұрыш бұрыштары бойынша қанша түрге бөлінеді? Оларды ата
Үшбұрыштың медианасы, биіктігі, биссектрисасы дегеніміз не?
Үшбұрыштың периметрі дегеніміз не?
Үшбұрыштарды қабырғалары бойынша қанша түрге бөлуге болады?
• Үй тапсырмасы
№132есеп
№139 есеп
§11 ережелерді кайталау
• Бағалау
-----------------------
2
Жұмыс орны: Жезқазған қаласындағы №2 орта мектебі
математика пәні мұғалімі
Сынып: 7
Пән: Геометрия
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың түрлері
1. Сабақ мақсаты:
“Үшбұрыш”, “Үшбұрыштардың түрлері” туралы алған білімдерін шығармашылықпен
зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру.
а) Білімділік. Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой
қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге
қызығушылығын арттыру;
ә) Тәрбиелік. Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілетін тәрбиелеу.
б) Дамытушылық. Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып
есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін
дамыту.
2. Түрі: дәстүрлі емес
3. Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану
4. Көрнекілігі: кадоскоп, фигуралар, кубик, тірек- сызбалар
5. Пәнаралық байланыс: алгебра ,сызу
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
/оқушылардың сабаққа қатысуын және дайындығын тексеру/
I.Қызығушылықты ояту
➢ Ой қозғау
➢ Семантикалық карта
ІІ. Мағынаны ажырату
➢ Есептер шығару
ІІІ. Ой толғаныс
➢ Анықтаманы жалғастыр
➢ Кубизм әдісі
➢ Сабақты бекіту
➢ Үйге тапсырмалар
І. Берілген үшбұрышқа сәйкес келетін формулаларды тауып, өз
орындарына қойыңыз!
∆ АВС
АВ=c, BC=a, AC=b
P=AB+BC+AC
P=a+b+c
В
а В а
а
А а С
∆ АВС
AB=BC-бүйір қабырғалары
P=AB+BC+AC
AC- табаны. P=2a+c
∆ АВС
AB=BC=AC; AB=a
P= AB+BC+AC
P=3a
• Семантикалық карта
|№ |а |в |с |р |Үшбұрыштың түрлері|
|3 |6 см |6 см |2 см |? |? |
|5 |3 см |? |? |11 см |Тең бүйірлі |
7 |4 см |? |2 см |10 см |? | |
ІІ. Есептерді шығару
№1
Тең қабырғалы үшбұрыштың бір қабырғасы 5см тең. Периметрін табыңыз.
№2
Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 7 см тең. Периметрі 25 см. Үшінші
қабырғасын табыңыз.
№3
Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 9 см. Екінші қабырғасы 3 см.
Периметрін табыңыз.
№4
Тең бүйірлі үшбұрыш берілген. Бір қабырғасы 5 см тең. Бүйір қабырғасы 4 см
ұзын. Периметрін табыңыз.
№5
Әр қабырғалы үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтары 3 см, 8 см және 4 см.
Үшбұрыштың периметрін табыңыз.
№6
Тең қабырғалы үшбұрыштың периметрі 27 см тең. Үшбұрыштың әр қабырғаларын
табыңыз.
ІІІ. Анықтамаларды жалғастырыңыздар
Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, …
Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, ......
Тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады егер оның екі қабырғасы тең болса……
Тең қабырғалы үшбұрышдеп аталады егер оның барлық қабырғалары тең болса……
Қабырғалары әр түрлі деп аталады егер оның қабырғалары әр түрлі болса……
• Кубизм әдісі
Салыстырыңыз: Берілген үшбұрыштарды
Зерттеңіз: Мына суретті бүктеу арқылы қандай фигураны алуға болады?
Суреттеңіз: Үшбұрыштың катеттерін, гипотенузасын көрсет
• Венн диаграмммасы
Тең бүйірлі үшбұрыш ұқсастықтары
Тік бұрышты үшбұрыш
Әр қабырғалы үшбұрыш айырмашылықтары
• Сабақты бекіту
Қандай фигура үшбұрыш деп аталады?
Үшбұрыштың элементтерін ата
Үшбұрыш бұрыштары бойынша қанша түрге бөлінеді? Оларды ата
Үшбұрыштың медианасы, биіктігі, биссектрисасы дегеніміз не?
Үшбұрыштың периметрі дегеніміз не?
Үшбұрыштарды қабырғалары бойынша қанша түрге бөлуге болады?
• Үй тапсырмасы
№132есеп
№139 есеп
§11 ережелерді кайталау
• Бағалау
-----------------------
2
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz