Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өмірді танып білуге құштарлық
Солтүстік Қазақстан облысы,
Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы,
Қазақ тірек орта мектеп-интернаты
Бастауыш сынып мұғалімі
Бускеева А.С.
Тақырыбы: Өмірді танып білуге құштарлық
Мақсаты: «Өмір» ұғымының адамгершілік құндылық ретіндегі мәнін ашу.
Міндеттері:-өмірді тану туралы түсініктерін кеңейту;
-өмірді танып білуге қызығушылықтарын арттыру;
-өмірді сүюге, жақсы өмір сүруге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: оқулық, дәптер, үнтаспа,сызба
Шаттық шеңбері
Шеңбер бойымен тұрып,сәлемдесу
Күндей жадырап,Айдай арайлап,Жұлдыздай жарқырап,Судай таза көңілмен
Бүгінгі сабағымызды бастайық.
Өзіммен-өзім
-Балалар,ыңғайланып,еркін отырыңдар.Көздеріңді жұмуға да болады.Бізге күн
жарқырап,сәулесін мол төгіп тұр. Ауа тап-таза.Көгілдір аспан. Құстар сайрап
жүр.Бәріміз осы ашық аспан аясында, бейбіт елде өмірге келгенімізге
қуанышты, болашағына сеніммен қараймыз. Осындай ниетпен бұрынғы қалпымызға
келейік.
Әңгімелесу
-Өмірді тану не үшін қажет?
-Өз қызығушылықтарың туралы әңгімелеп беріңдер.
Дәптермен жұмыс б-ша: алтын балықтан «Өзін-өзі танудан не үйренгілерің
келетінін» сұраған тілектеріңді айтып беріңдер.
Тапсырма
«Өмірді танып білгім келеді» тақырыбына әңгіме құрастыру.
Мәтінмен жұмыс
«Ата өсиеті» әңгімесін айтамын, сұрақ қою арқылы оқушыларды да әңгімеге
қатыстырамын.
Түйіндеме
Мұратқа жету жолын білуге арналған түйіндеме ұсынылады.
Дәйексөз
Тақтаға: «Өзіңді танығың келсе, адамдарға, олардың ісіне қара» деген
Фридрих Шиллердің сөзіне балалардың назарын аудару, мәніне
тоқталу,түсіндіру.
Балалар дәйексөзді дәптерлеріне жазып алады. (плакаттағы сұлбалар сызбасына
жазады)
Жаттығу-ойлану
3-топқа бөліп, сұрақтарға жауап алу.
1-топ: Өмірде кімдердің көмегін, қамқорлығын сезіндіңдер?Олардың өмір
сүруге қандай көмегі бар?
2-топ: Өз бойыңнан адамның қандай жақсы қасиеттерін сезініп білдіңдер?
Өмірде қандай жағдайда сол қасиеттеріңнің септігі тиді?
3-топ: Өмірді сүю неге жетелейді?Адамға өмірді танып білу не үшін қажет?
Жаңа ақпарат
«Адам айналасын танып білу арқылы өмірге құштарлығы артады. Өз болашағына
сенімді болады»
Дәптермен жұмыс
1-тапсырма: «Менің бақытты болуым үшін» тақырыбына қысқаша әңгіме
2-тапсырма: «Бақытты балалық шақ» тақырыбына сурет салу
Қорытындылау
Оқулықтағы қоржында берілген түйінді сөздерді пайдаланып, сабақты қорыту.
Жүректен жүрекке
-Бүгінгі сабақтан оқып білгеніміздей өмірді сүю,оған құштар болу-бақытты,
жақсы өмір сүруге көмектеседі.
-Үнтаспадан «Біз өмірдің гүліміз» әнін тыңдау.Бәрі бірге қосылып айтады.
Шал ақын ауданы, Сергеевка қаласы,
Қазақ тірек орта мектеп-интернаты
Бастауыш сынып мұғалімі
Бускеева А.С.
Тақырыбы: Өмірді танып білуге құштарлық
Мақсаты: «Өмір» ұғымының адамгершілік құндылық ретіндегі мәнін ашу.
Міндеттері:-өмірді тану туралы түсініктерін кеңейту;
-өмірді танып білуге қызығушылықтарын арттыру;
-өмірді сүюге, жақсы өмір сүруге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: оқулық, дәптер, үнтаспа,сызба
Шаттық шеңбері
Шеңбер бойымен тұрып,сәлемдесу
Күндей жадырап,Айдай арайлап,Жұлдыздай жарқырап,Судай таза көңілмен
Бүгінгі сабағымызды бастайық.
Өзіммен-өзім
-Балалар,ыңғайланып,еркін отырыңдар.Көздеріңді жұмуға да болады.Бізге күн
жарқырап,сәулесін мол төгіп тұр. Ауа тап-таза.Көгілдір аспан. Құстар сайрап
жүр.Бәріміз осы ашық аспан аясында, бейбіт елде өмірге келгенімізге
қуанышты, болашағына сеніммен қараймыз. Осындай ниетпен бұрынғы қалпымызға
келейік.
Әңгімелесу
-Өмірді тану не үшін қажет?
-Өз қызығушылықтарың туралы әңгімелеп беріңдер.
Дәптермен жұмыс б-ша: алтын балықтан «Өзін-өзі танудан не үйренгілерің
келетінін» сұраған тілектеріңді айтып беріңдер.
Тапсырма
«Өмірді танып білгім келеді» тақырыбына әңгіме құрастыру.
Мәтінмен жұмыс
«Ата өсиеті» әңгімесін айтамын, сұрақ қою арқылы оқушыларды да әңгімеге
қатыстырамын.
Түйіндеме
Мұратқа жету жолын білуге арналған түйіндеме ұсынылады.
Дәйексөз
Тақтаға: «Өзіңді танығың келсе, адамдарға, олардың ісіне қара» деген
Фридрих Шиллердің сөзіне балалардың назарын аудару, мәніне
тоқталу,түсіндіру.
Балалар дәйексөзді дәптерлеріне жазып алады. (плакаттағы сұлбалар сызбасына
жазады)
Жаттығу-ойлану
3-топқа бөліп, сұрақтарға жауап алу.
1-топ: Өмірде кімдердің көмегін, қамқорлығын сезіндіңдер?Олардың өмір
сүруге қандай көмегі бар?
2-топ: Өз бойыңнан адамның қандай жақсы қасиеттерін сезініп білдіңдер?
Өмірде қандай жағдайда сол қасиеттеріңнің септігі тиді?
3-топ: Өмірді сүю неге жетелейді?Адамға өмірді танып білу не үшін қажет?
Жаңа ақпарат
«Адам айналасын танып білу арқылы өмірге құштарлығы артады. Өз болашағына
сенімді болады»
Дәптермен жұмыс
1-тапсырма: «Менің бақытты болуым үшін» тақырыбына қысқаша әңгіме
2-тапсырма: «Бақытты балалық шақ» тақырыбына сурет салу
Қорытындылау
Оқулықтағы қоржында берілген түйінді сөздерді пайдаланып, сабақты қорыту.
Жүректен жүрекке
-Бүгінгі сабақтан оқып білгеніміздей өмірді сүю,оған құштар болу-бақытты,
жақсы өмір сүруге көмектеседі.
-Үнтаспадан «Біз өмірдің гүліміз» әнін тыңдау.Бәрі бірге қосылып айтады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz