Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ әдісі. Сабақтың мақсаты
Ашық сабақ 4-сынып
Математика
Cабақтың тақырыбы: Бір таңбалы сандарға ауызша көбейту және бөлу. Ауызша
көбейту және бөлу тәсілдері
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік:Оқушыларға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері жайлы түсінік
беру. Тапсырмалар орындау барысында жаңа білімді игерту. Тиімді тәсілмен
есептеуді үйрету.
Ә) Тәрбиелік: Есептеулер арқылы оқушыларды бір-біріне көмек бере білуге,
ұқыптылыққа, жауапкершілікке тапқырлыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Б) Дамытушылық: Тапсырмалар арқылы оқушылардың есептеу, есте сақтау
қаблетін, ой-өрісін, өз бетінше тапсырма орындау қабілетін дамыту. Ұқыпты,
ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
Сабақ типі: Жаңа сабақ
Сабақ түрі: Аралас сабақ (ребус шешу, мақал- мәтелдер айту,ойын ойнату)
Сабақ әдісі: Түсіндіру, орындату, салыстыру, есептеу.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, музыка, дүниетану,ана тілі
Сабақ көрнекілігі: Оқулық, тақта , бор, ертегі кейіпкерлерінің суреттері,
кестелер.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1. Пәнге бағыттау
2. Психологиялық дайындық. « Шаттық шеңбері»
Қайырлы таң досым!
Қайырлы күн болсын.
Бүгінгі күн дүйсенбі,
Сәттілікке толсын.
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын.
3.Сыныпты топқа бөлу. Ребус шешу «Достық» , «Бірлік»
Ұрандарын айту.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.
№9 тапсырма
ІІІ. Оқушыларды жан- жақты тексеру:
1. «Қызықты төрттік» ойыны
|10 |40 |
|30 |20 |
|20 |10 |
|40 |30 |
ІҮ.Жаңа сабақ:
-Балалар, біз бүгін ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз. Саяхат жасай
отырып, қай топтың белсенді екендігін байқаймыз.Саяхатқа шықпас бұрын мына
сұрақтарға жауап беріп алайық.
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз айында ағаштарда қандай өзгерістер болады?
- Жапырақтар неге сарғаяды?
Ендеше жапырақтарды жинау арқылы №1 тапсырманы орындайық.
Кестені толтыру.
|а |200 |15 |6 |120 |
|в |30 |30 |40 |5 |
|с |5 |9 |100 |15 |
|d |4 |2 |4 |3 |
|(а+в+с)*d | | | | |
-Ендеше балалар, ертегіге саяхатқа шығуға болады. «Бауырсақ» ертегісін
білмейтін бала бар ма?
- Бауырсақ қояннан құтыла алмайды делік . Ол үшін қоянның тапсырмасын
орындайық. №2 тапсырманы түсіндіре отырып орындату.
1. Қосындыны санға көбейту үшін, әр қосылғышты сол санға көбейтіп, содан
шыққан көбейтінділерді қосу керек.
(а+в)*с=а*с+в*с
с*(а+в)=с*а+с*в
22341*2 123200*3 111202*4
2. Қосындыны санға бөлу кезінде әрбір қосылғыш осы санға бөлінетін болса,
онда тиімді есептеу үшін әр қосылғышты санға бөліп, алынған нәтижені қосуға
болады.
(а+в):с=а:с+в:с
44682:2 369600:3 444804:4
Ү. Жаңа сабақты меңгергендігін тексеру.
-Енді Бауырсақты қасқырдан құтқару үшін, қасқырдың тапсырмасын орындайық.
Ол үшін №3 тапсырманы ауызша орындап шығайық.
ҮІ.Жаңа сабақты қорытындылау.
Енді бауырсақты аюдан құтқару үшін №4 тапсырманы орындайық.
Есепті шығар.
ҮІІ.Сабақты бекіту.
Енді Бауырсақты түлкіден құтқару үшін №6 тапсырманы орындайық.
309*2+516:4 295:5*3+4 093 9 800-408:2
7 809-29*4+7 700 10 000-623+420:2 45*(145-136)-219
ҮІІІ. Үйге тапсырма беру №5
ІХ. Бағалау
Негізгі білім
беретін №221 Аққұм мектебінің
бастауыш сынып
мұғалімі Бөріқұлақова Ботакөз
Математика
Cабақтың тақырыбы: Бір таңбалы сандарға ауызша көбейту және бөлу. Ауызша
көбейту және бөлу тәсілдері
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік:Оқушыларға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері жайлы түсінік
беру. Тапсырмалар орындау барысында жаңа білімді игерту. Тиімді тәсілмен
есептеуді үйрету.
Ә) Тәрбиелік: Есептеулер арқылы оқушыларды бір-біріне көмек бере білуге,
ұқыптылыққа, жауапкершілікке тапқырлыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Б) Дамытушылық: Тапсырмалар арқылы оқушылардың есептеу, есте сақтау
қаблетін, ой-өрісін, өз бетінше тапсырма орындау қабілетін дамыту. Ұқыпты,
ретті жазу дағдысын қалыптастыру.
Сабақ типі: Жаңа сабақ
Сабақ түрі: Аралас сабақ (ребус шешу, мақал- мәтелдер айту,ойын ойнату)
Сабақ әдісі: Түсіндіру, орындату, салыстыру, есептеу.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, музыка, дүниетану,ана тілі
Сабақ көрнекілігі: Оқулық, тақта , бор, ертегі кейіпкерлерінің суреттері,
кестелер.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1. Пәнге бағыттау
2. Психологиялық дайындық. « Шаттық шеңбері»
Қайырлы таң досым!
Қайырлы күн болсын.
Бүгінгі күн дүйсенбі,
Сәттілікке толсын.
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын.
3.Сыныпты топқа бөлу. Ребус шешу «Достық» , «Бірлік»
Ұрандарын айту.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.
№9 тапсырма
ІІІ. Оқушыларды жан- жақты тексеру:
1. «Қызықты төрттік» ойыны
|10 |40 |
|30 |20 |
|20 |10 |
|40 |30 |
ІҮ.Жаңа сабақ:
-Балалар, біз бүгін ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз. Саяхат жасай
отырып, қай топтың белсенді екендігін байқаймыз.Саяхатқа шықпас бұрын мына
сұрақтарға жауап беріп алайық.
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз айында ағаштарда қандай өзгерістер болады?
- Жапырақтар неге сарғаяды?
Ендеше жапырақтарды жинау арқылы №1 тапсырманы орындайық.
Кестені толтыру.
|а |200 |15 |6 |120 |
|в |30 |30 |40 |5 |
|с |5 |9 |100 |15 |
|d |4 |2 |4 |3 |
|(а+в+с)*d | | | | |
-Ендеше балалар, ертегіге саяхатқа шығуға болады. «Бауырсақ» ертегісін
білмейтін бала бар ма?
- Бауырсақ қояннан құтыла алмайды делік . Ол үшін қоянның тапсырмасын
орындайық. №2 тапсырманы түсіндіре отырып орындату.
1. Қосындыны санға көбейту үшін, әр қосылғышты сол санға көбейтіп, содан
шыққан көбейтінділерді қосу керек.
(а+в)*с=а*с+в*с
с*(а+в)=с*а+с*в
22341*2 123200*3 111202*4
2. Қосындыны санға бөлу кезінде әрбір қосылғыш осы санға бөлінетін болса,
онда тиімді есептеу үшін әр қосылғышты санға бөліп, алынған нәтижені қосуға
болады.
(а+в):с=а:с+в:с
44682:2 369600:3 444804:4
Ү. Жаңа сабақты меңгергендігін тексеру.
-Енді Бауырсақты қасқырдан құтқару үшін, қасқырдың тапсырмасын орындайық.
Ол үшін №3 тапсырманы ауызша орындап шығайық.
ҮІ.Жаңа сабақты қорытындылау.
Енді бауырсақты аюдан құтқару үшін №4 тапсырманы орындайық.
Есепті шығар.
ҮІІ.Сабақты бекіту.
Енді Бауырсақты түлкіден құтқару үшін №6 тапсырманы орындайық.
309*2+516:4 295:5*3+4 093 9 800-408:2
7 809-29*4+7 700 10 000-623+420:2 45*(145-136)-219
ҮІІІ. Үйге тапсырма беру №5
ІХ. Бағалау
Негізгі білім
беретін №221 Аққұм мектебінің
бастауыш сынып
мұғалімі Бөріқұлақова Ботакөз
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz