Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бүгінгі сабақта оқушылар
Биология
|Ұзақ мерзімді |Қозғалыс |
|жоспардың | |
|бөлімі: | |
|Мектеп |Алматы қаласы №98 жалпы білім беретін мектеп |
|Мұғалімнің |Марденова Гаухар Ерболқызы |
|аты - жөні | |
|Сынып 7 | |
|Сабақтың |Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі |
|тақырыбы |маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері( тропизмдер, таксистер, өсу |
| |қозғалыстары). Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. |
| |Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі. |
| |Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі. |
|Осы сабақ |7.1.6.1 – өсімдіктердің қозғалыс себептерін түсіндіріп, қозғалыстың |
|арқылы жүзеге |маңызын сипаттау (тропизмдер, таксистер); |
|асатын оқу | |
|мақсаттары | |
| |Барлық оқушылар білу керек: |
|Сабақтың |Өсімдіктердің қозғалысы туралы білім қалыптасады. |
|мақсаттары | |
| |Көптеген оқушылар білу керек: |
| |Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері турасында өз ойларын күнделікті |
| |өмірмен байланыстырып әнгімелей алады. |
| |Кейбір оқушылар білу керек: |
| |Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі туралы |
| |түсіндіреді. |
| |Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер өсімдіктерде болатын қозғалыс |
|Бағалау |түрлерін айта алады. |
|критерийі |Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызын біледі. |
| |Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарық әсерінің маңызын біледі. |
| |Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі |
| |туралы білім қалыптасады. |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|Тілдік мақсат |тропизмдер, таксистер,фотопериодизм |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Оқытудың тілдік мақсаты: |
| |Сабақ барысында сұрақ – жауап арқылы диалог арқылы сабақтың мәнін |
| |ашады. Постер қорғап сөйлеу мәдениеті дамып, биологиялық термин |
| |сөздіктермен жұмыстанады. |
| |Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған тіркестер: |
| |Сабақ барысында қозғалысына қандай себептер болады? |
| |Қозғалыстың маңызы дегеніміз не? |
| |Жарықтың әсерінің маңызы қандай? |
| |Осы сұрақтар төңірегінде диалог дамиды. |
|Құндылықтарға |Қоғамымызда ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім құндылықтары |
|баулыту. |негізінде құрымет, достық пен келісім. |
| |Оқу, шешім қабылдау,жұпта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап |
| |беру, өз уақытын ұйымдастыра білу, ашықтық пен ынтымақтастық |
| |құндылықтарына баулу. |
|Пәнаралық |Физика, химия |
|байланыс | |
|Алдыңғы білім |Жануарларда бөліп шығару жүйесі туралы түсінігі бар. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар: |
|жоспарланған | | |
|кезеңі. | | |
|Сабақтың басы: |Психологиялық көңіл – күйді реттеу: | |
| |Мақсаты: |Бейне |
|Ұйымдастыру |Жағымды эмоция орнату. Оқушылардың сабаққа |көрсетілім, АКТ |
|кезеңі. |қызығушылығын арттырып, білім алуына ықпал ету, | |
|3-минут |белсенділігін арттыру. | |
| |«Сиқырлы таяқшаны» бір – бірімізге бере отырып, | |
| |ауа- райы құбылыстарына бір мысал айту. | |
| |Жаңбыр, жел, бұршақ, шық, қылау, қырау, найзағай, | |
| |кемпірқосақ, тұман, бұлт, шарбы бұлт, құйын, нөсер,| |
| |бриз т,б | |
| |Оқушыларды суреттер (пазлы) арқылы топқа бөлу. | |
| |Жаңа сабақты ашу:Өсімдіктің өсіп дамуына табиғатта | |
|Сабақтың |қандай күштер тікелей әсер етеді? |7-сынып оқулығы,|
|ортасы: |Ұйымдастыру бөлімінде сыныпты пазлалар арқылы топқа|маркер, |
| |бөліп: |флипчарт, слайд |
|25 минут |Топ. Жарық | |
| |Топ. Жылу | |
| |Топ. Ылғал | |
| |Мағынаны тану бейне көрсетілім:(топтық жұмыс ) | |
| |1-тапсырма топтық жұмыс:«Джиксо әдісін» | |
| |пайдаланамын |Е. А. Очкур, Ж. |
| |Сұрақтар арқылы тақырыпты ашқан соң |Ж. Құрманғалиева|
| |Бейнекөрсетілім карайды. |7-сынып оқулығы |
| |Оқулықпен жұмыс, постер толтырады. |Алматы “Мектеп” |
| |1-топ:Өсімдіктер болатын қозғалыс түрлері |2017, маркер, |
| |2-топ: Өсімдіктің өсуіне жарықтың әсері |флипчарт, слайд |
| |3-топ:Жарықтың өсімдік үшін маңызы | |
| |дескриптор | |
| |балл | |
| | | |
| |Өсімдікке жарықтың әсерін біледі, мысалдар мен | |
| |дәлелдей алады. | |
| |2 | |
| | | |
| |Таксис сөзінің мағынасын ашады | |
| |2 | |
| | | |
| |Тропизмнің маңызын біледі | |
| |2 | |
| | | |
| |2-тапсырма жеке жұмыс Суреттер сөйлейді. | |
| |Осы құбылыстысипаттаңыз. | |
| |(b) Осы құбылыстың өсімдіктер тіршілігіндегі | |
| |маңызын түсіндіріңіз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |дескриптор | |
| |балл | |
| | | |
| | | |
| |Фототропизм түрлерін және | |
| |Өсімдіктің қандай мүшелеріне тән екенін | |
| |анықтаңыз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |1 | |
| | | |
| |Өсімдіктердегі фотопериодизм құбылысынсипаттаңыз. | |
| |Өсімдіктердегі фотопериодизм | |
| |құбылысынамысалкелтіріңіз. | |
| |1 | |
| | | |
| |3-тапсырма тест жұмысы: «Кім алғыр» әдісіжұптық |7-сынып оқулығы |
| |жұмыс |Алматы «Атамұра»|
| |1. Жарықтың тіршілік үшін маңызы |2017, маркер, |
| |А. Тіршілік жалғасуы үшін |флипчарт, слайд |
| |Б. Фотосинтез процесі жүреді | |
| |В. Қозғалыс үшін | |
| |Г. Барлық жауаптар дұрыс | |
| |2. Таксист | |
| |А. Күнбағыстың күн көзін бағытына қарай өзгеруі | |
| |Б. Қозғалыс | |
| |В. Тасымал сөзі | |
|Тест жұмысы: |Г. Барлық жауаптар дұрыс | |
|3 минут |Дескриптор | |
| |Балл | |
| | | |
| |Жаңа сабақты игеру | |
| |қарқыны | |
| | | |
| | | |
| |1 | |
| | | |
| |Уақыт үнемдеуі | |
| |1 | |
| | | |
| |Бағалау әділдігі | |
| |1 | |
| | | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия | |
|Рефлексия |Бүгінгі сабақта |Тірек ағашы |
|3 - минут |Мен білдім |бойынша, әр |
| |Мен үйрендім |оқушы өз ойын |
| |Маған ұнады |білдіреді |
| |Мен үшін қиын болды | |
|Қорытындылау: |Оқушылардың білімін бағалап, қорытынды жасау | |
| |Оқушылардың топта, жеке жұмыс барысында бірін – | |
| |бірі бағалауы, өзін – өзі бағалауын ескере отырып | |
| |қорыта келе мұғалім өз бағасын береді. | |
| | | |
| |О.А.Ж | |
|Критериалды |1-т | |
|бағалау 5 минут|2-т | |
| |3-т | |
| |Қ.б | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |«5»- 12-14 ұпай | |
| |«4»- 11-9 ұпай | |
| |«3»- 8-5 ұпай | |
| | | |
|Рефлексия | | |
|Сабақтың |Бүгінгі сабақта оқушылар |Тірек ағашы |
|мақсаты мен оқу| |парағы |
|міндеттері | | |
|орындалдыма ? | | |
|Бүгін оқушылар | | |
|не үйренді? | | |
|Сабақ қалай | | |
|және қандай | | |
|деңгейде өтті? | | |
|Жоспарланған | | |
|саралау жақсы | | |
|іске астыма? | | |
|Уақытты қалай | | |
|пайдаландың? | | |
|Жоспарыма | | |
|қандай өзгеріс | | |
|енгіздім және | | |
|неге? | | |
|Ұзақ мерзімді |Қозғалыс |
|жоспардың | |
|бөлімі: | |
|Мектеп |Алматы қаласы №98 жалпы білім беретін мектеп |
|Мұғалімнің |Марденова Гаухар Ерболқызы |
|аты - жөні | |
|Сынып 7 | |
|Сабақтың |Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі |
|тақырыбы |маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері( тропизмдер, таксистер, өсу |
| |қозғалыстары). Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. |
| |Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі. |
| |Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі. |
|Осы сабақ |7.1.6.1 – өсімдіктердің қозғалыс себептерін түсіндіріп, қозғалыстың |
|арқылы жүзеге |маңызын сипаттау (тропизмдер, таксистер); |
|асатын оқу | |
|мақсаттары | |
| |Барлық оқушылар білу керек: |
|Сабақтың |Өсімдіктердің қозғалысы туралы білім қалыптасады. |
|мақсаттары | |
| |Көптеген оқушылар білу керек: |
| |Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері турасында өз ойларын күнделікті |
| |өмірмен байланыстырып әнгімелей алады. |
| |Кейбір оқушылар білу керек: |
| |Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі туралы |
| |түсіндіреді. |
| |Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер өсімдіктерде болатын қозғалыс |
|Бағалау |түрлерін айта алады. |
|критерийі |Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызын біледі. |
| |Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарық әсерінің маңызын біледі. |
| |Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі |
| |туралы білім қалыптасады. |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|Тілдік мақсат |тропизмдер, таксистер,фотопериодизм |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Оқытудың тілдік мақсаты: |
| |Сабақ барысында сұрақ – жауап арқылы диалог арқылы сабақтың мәнін |
| |ашады. Постер қорғап сөйлеу мәдениеті дамып, биологиялық термин |
| |сөздіктермен жұмыстанады. |
| |Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған тіркестер: |
| |Сабақ барысында қозғалысына қандай себептер болады? |
| |Қозғалыстың маңызы дегеніміз не? |
| |Жарықтың әсерінің маңызы қандай? |
| |Осы сұрақтар төңірегінде диалог дамиды. |
|Құндылықтарға |Қоғамымызда ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім құндылықтары |
|баулыту. |негізінде құрымет, достық пен келісім. |
| |Оқу, шешім қабылдау,жұпта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап |
| |беру, өз уақытын ұйымдастыра білу, ашықтық пен ынтымақтастық |
| |құндылықтарына баулу. |
|Пәнаралық |Физика, химия |
|байланыс | |
|Алдыңғы білім |Жануарларда бөліп шығару жүйесі туралы түсінігі бар. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар: |
|жоспарланған | | |
|кезеңі. | | |
|Сабақтың басы: |Психологиялық көңіл – күйді реттеу: | |
| |Мақсаты: |Бейне |
|Ұйымдастыру |Жағымды эмоция орнату. Оқушылардың сабаққа |көрсетілім, АКТ |
|кезеңі. |қызығушылығын арттырып, білім алуына ықпал ету, | |
|3-минут |белсенділігін арттыру. | |
| |«Сиқырлы таяқшаны» бір – бірімізге бере отырып, | |
| |ауа- райы құбылыстарына бір мысал айту. | |
| |Жаңбыр, жел, бұршақ, шық, қылау, қырау, найзағай, | |
| |кемпірқосақ, тұман, бұлт, шарбы бұлт, құйын, нөсер,| |
| |бриз т,б | |
| |Оқушыларды суреттер (пазлы) арқылы топқа бөлу. | |
| |Жаңа сабақты ашу:Өсімдіктің өсіп дамуына табиғатта | |
|Сабақтың |қандай күштер тікелей әсер етеді? |7-сынып оқулығы,|
|ортасы: |Ұйымдастыру бөлімінде сыныпты пазлалар арқылы топқа|маркер, |
| |бөліп: |флипчарт, слайд |
|25 минут |Топ. Жарық | |
| |Топ. Жылу | |
| |Топ. Ылғал | |
| |Мағынаны тану бейне көрсетілім:(топтық жұмыс ) | |
| |1-тапсырма топтық жұмыс:«Джиксо әдісін» | |
| |пайдаланамын |Е. А. Очкур, Ж. |
| |Сұрақтар арқылы тақырыпты ашқан соң |Ж. Құрманғалиева|
| |Бейнекөрсетілім карайды. |7-сынып оқулығы |
| |Оқулықпен жұмыс, постер толтырады. |Алматы “Мектеп” |
| |1-топ:Өсімдіктер болатын қозғалыс түрлері |2017, маркер, |
| |2-топ: Өсімдіктің өсуіне жарықтың әсері |флипчарт, слайд |
| |3-топ:Жарықтың өсімдік үшін маңызы | |
| |дескриптор | |
| |балл | |
| | | |
| |Өсімдікке жарықтың әсерін біледі, мысалдар мен | |
| |дәлелдей алады. | |
| |2 | |
| | | |
| |Таксис сөзінің мағынасын ашады | |
| |2 | |
| | | |
| |Тропизмнің маңызын біледі | |
| |2 | |
| | | |
| |2-тапсырма жеке жұмыс Суреттер сөйлейді. | |
| |Осы құбылыстысипаттаңыз. | |
| |(b) Осы құбылыстың өсімдіктер тіршілігіндегі | |
| |маңызын түсіндіріңіз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |дескриптор | |
| |балл | |
| | | |
| | | |
| |Фототропизм түрлерін және | |
| |Өсімдіктің қандай мүшелеріне тән екенін | |
| |анықтаңыз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |1 | |
| | | |
| |Өсімдіктердегі фотопериодизм құбылысынсипаттаңыз. | |
| |Өсімдіктердегі фотопериодизм | |
| |құбылысынамысалкелтіріңіз. | |
| |1 | |
| | | |
| |3-тапсырма тест жұмысы: «Кім алғыр» әдісіжұптық |7-сынып оқулығы |
| |жұмыс |Алматы «Атамұра»|
| |1. Жарықтың тіршілік үшін маңызы |2017, маркер, |
| |А. Тіршілік жалғасуы үшін |флипчарт, слайд |
| |Б. Фотосинтез процесі жүреді | |
| |В. Қозғалыс үшін | |
| |Г. Барлық жауаптар дұрыс | |
| |2. Таксист | |
| |А. Күнбағыстың күн көзін бағытына қарай өзгеруі | |
| |Б. Қозғалыс | |
| |В. Тасымал сөзі | |
|Тест жұмысы: |Г. Барлық жауаптар дұрыс | |
|3 минут |Дескриптор | |
| |Балл | |
| | | |
| |Жаңа сабақты игеру | |
| |қарқыны | |
| | | |
| | | |
| |1 | |
| | | |
| |Уақыт үнемдеуі | |
| |1 | |
| | | |
| |Бағалау әділдігі | |
| |1 | |
| | | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия | |
|Рефлексия |Бүгінгі сабақта |Тірек ағашы |
|3 - минут |Мен білдім |бойынша, әр |
| |Мен үйрендім |оқушы өз ойын |
| |Маған ұнады |білдіреді |
| |Мен үшін қиын болды | |
|Қорытындылау: |Оқушылардың білімін бағалап, қорытынды жасау | |
| |Оқушылардың топта, жеке жұмыс барысында бірін – | |
| |бірі бағалауы, өзін – өзі бағалауын ескере отырып | |
| |қорыта келе мұғалім өз бағасын береді. | |
| | | |
| |О.А.Ж | |
|Критериалды |1-т | |
|бағалау 5 минут|2-т | |
| |3-т | |
| |Қ.б | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |«5»- 12-14 ұпай | |
| |«4»- 11-9 ұпай | |
| |«3»- 8-5 ұпай | |
| | | |
|Рефлексия | | |
|Сабақтың |Бүгінгі сабақта оқушылар |Тірек ағашы |
|мақсаты мен оқу| |парағы |
|міндеттері | | |
|орындалдыма ? | | |
|Бүгін оқушылар | | |
|не үйренді? | | |
|Сабақ қалай | | |
|және қандай | | |
|деңгейде өтті? | | |
|Жоспарланған | | |
|саралау жақсы | | |
|іске астыма? | | |
|Уақытты қалай | | |
|пайдаландың? | | |
|Жоспарыма | | |
|қандай өзгеріс | | |
|енгіздім және | | |
|неге? | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz