Бүгінгі сабақта оқушылар

Биология

|Ұзақ мерзімді |Қозғалыс |
|жоспардың | |
|бөлімі: | |
|Мектеп |Алматы қаласы №98 жалпы білім беретін мектеп |
|Мұғалімнің |Марденова Гаухар Ерболқызы |
|аты - жөні | |
|Сынып 7 | |
|Сабақтың |Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі |
|тақырыбы |маңызы. Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері( тропизмдер, таксистер, өсу |
| |қозғалыстары). Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. |
| |Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі. |
| |Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі. |
|Осы сабақ |7.1.6.1 – өсімдіктердің қозғалыс себептерін түсіндіріп, қозғалыстың |
|арқылы жүзеге |маңызын сипаттау (тропизмдер, таксистер); |
|асатын оқу | |
|мақсаттары | |
| |Барлық оқушылар білу керек: |
|Сабақтың |Өсімдіктердің қозғалысы туралы білім қалыптасады. |
|мақсаттары | |
| |Көптеген оқушылар білу керек: |
| |Өсімдіктердің қозғалу тәсілдері турасында өз ойларын күнделікті |
| |өмірмен байланыстырып әнгімелей алады. |
| |Кейбір оқушылар білу керек: |
| |Жарықтың түсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі туралы |
| |түсіндіреді. |
| |Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер өсімдіктерде болатын қозғалыс |
|Бағалау |түрлерін айта алады. |
|критерийі |Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызын біледі. |
| |Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарық әсерінің маңызын біледі. |
| |Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі |
| |туралы білім қалыптасады. |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|Тілдік мақсат |тропизмдер, таксистер,фотопериодизм |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |Оқытудың тілдік мақсаты: |
| |Сабақ барысында сұрақ – жауап арқылы диалог арқылы сабақтың мәнін |
| |ашады. Постер қорғап сөйлеу мәдениеті дамып, биологиялық термин |
| |сөздіктермен жұмыстанады. |
| |Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған тіркестер: |
| |Сабақ барысында қозғалысына қандай себептер болады? |
| |Қозғалыстың маңызы дегеніміз не? |
| |Жарықтың әсерінің маңызы қандай? |
| |Осы сұрақтар төңірегінде диалог дамиды. |
|Құндылықтарға |Қоғамымызда ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім құндылықтары |
|баулыту. |негізінде құрымет, достық пен келісім. |
| |Оқу, шешім қабылдау,жұпта жұмыс істеу, өз жұмысының сапасына жауап |
| |беру, өз уақытын ұйымдастыра білу, ашықтық пен ынтымақтастық |
| |құндылықтарына баулу. |
|Пәнаралық |Физика, химия |
|байланыс | |
|Алдыңғы білім |Жануарларда бөліп шығару жүйесі туралы түсінігі бар. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар: |
|жоспарланған | | |
|кезеңі. | | |
|Сабақтың басы: |Психологиялық көңіл – күйді реттеу: | |
| |Мақсаты: |Бейне |
|Ұйымдастыру |Жағымды эмоция орнату. Оқушылардың сабаққа |көрсетілім, АКТ |
|кезеңі. |қызығушылығын арттырып, білім алуына ықпал ету, | |
|3-минут |белсенділігін арттыру. | |
| |«Сиқырлы таяқшаны» бір – бірімізге бере отырып, | |
| |ауа- райы құбылыстарына бір мысал айту. | |
| |Жаңбыр, жел, бұршақ, шық, қылау, қырау, найзағай, | |
| |кемпірқосақ, тұман, бұлт, шарбы бұлт, құйын, нөсер,| |
| |бриз т,б | |
| |Оқушыларды суреттер (пазлы) арқылы топқа бөлу. | |
| |Жаңа сабақты ашу:Өсімдіктің өсіп дамуына табиғатта | |
|Сабақтың |қандай күштер тікелей әсер етеді? |7-сынып оқулығы,|
|ортасы: |Ұйымдастыру бөлімінде сыныпты пазлалар арқылы топқа|маркер, |
| |бөліп: |флипчарт, слайд |
|25 минут |Топ. Жарық | |
| |Топ. Жылу | |
| |Топ. Ылғал | |
| |Мағынаны тану бейне көрсетілім:(топтық жұмыс ) | |
| |1-тапсырма топтық жұмыс:«Джиксо әдісін» | |
| |пайдаланамын |Е. А. Очкур, Ж. |
| |Сұрақтар арқылы тақырыпты ашқан соң |Ж. Құрманғалиева|
| |Бейнекөрсетілім карайды. |7-сынып оқулығы |
| |Оқулықпен жұмыс, постер толтырады. |Алматы “Мектеп” |
| |1-топ:Өсімдіктер болатын қозғалыс түрлері |2017, маркер, |
| |2-топ: Өсімдіктің өсуіне жарықтың әсері |флипчарт, слайд |
| |3-топ:Жарықтың өсімдік үшін маңызы | |
| |дескриптор | |
| |балл | |
| | | |
| |Өсімдікке жарықтың әсерін біледі, мысалдар мен | |
| |дәлелдей алады. | |
| |2 | |
| | | |
| |Таксис сөзінің мағынасын ашады | |
| |2 | |
| | | |
| |Тропизмнің маңызын біледі | |
| |2 | |
| | | |
| |2-тапсырма жеке жұмыс Суреттер сөйлейді. | |
| |Осы құбылыстысипаттаңыз. | |
| |(b) Осы құбылыстың өсімдіктер тіршілігіндегі | |
| |маңызын түсіндіріңіз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |дескриптор | |
| |балл | |
| | | |
| | | |
| |Фототропизм түрлерін және | |
| |Өсімдіктің қандай мүшелеріне тән екенін | |
| |анықтаңыз. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |1 | |
| | | |
| |Өсімдіктердегі фотопериодизм құбылысынсипаттаңыз. | |
| |Өсімдіктердегі фотопериодизм | |
| |құбылысынамысалкелтіріңіз. | |
| |1 | |
| | | |
| |3-тапсырма тест жұмысы: «Кім алғыр» әдісіжұптық |7-сынып оқулығы |
| |жұмыс |Алматы «Атамұра»|
| |1. Жарықтың тіршілік үшін маңызы |2017, маркер, |
| |А. Тіршілік жалғасуы үшін |флипчарт, слайд |
| |Б. Фотосинтез процесі жүреді | |
| |В. Қозғалыс үшін | |
| |Г. Барлық жауаптар дұрыс | |
| |2. Таксист | |
| |А. Күнбағыстың күн көзін бағытына қарай өзгеруі | |
| |Б. Қозғалыс | |
| |В. Тасымал сөзі | |
|Тест жұмысы: |Г. Барлық жауаптар дұрыс | |
|3 минут |Дескриптор | |
| |Балл | |
| | | |
| |Жаңа сабақты игеру | |
| |қарқыны | |
| | | |
| | | |
| |1 | |
| | | |
| |Уақыт үнемдеуі | |
| |1 | |
| | | |
| |Бағалау әділдігі | |
| |1 | |
| | | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия | |
|Рефлексия |Бүгінгі сабақта |Тірек ағашы |
|3 - минут |Мен білдім |бойынша, әр |
| |Мен үйрендім |оқушы өз ойын |
| |Маған ұнады |білдіреді |
| |Мен үшін қиын болды | |
|Қорытындылау: |Оқушылардың білімін бағалап, қорытынды жасау | |
| |Оқушылардың топта, жеке жұмыс барысында бірін – | |
| |бірі бағалауы, өзін – өзі бағалауын ескере отырып | |
| |қорыта келе мұғалім өз бағасын береді. | |
| | | |
| |О.А.Ж | |
|Критериалды |1-т | |
|бағалау 5 минут|2-т | |
| |3-т | |
| |Қ.б | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |«5»- 12-14 ұпай | |
| |«4»- 11-9 ұпай | |
| |«3»- 8-5 ұпай | |
| | | |
|Рефлексия | | |
|Сабақтың |Бүгінгі сабақта оқушылар |Тірек ағашы |
|мақсаты мен оқу| |парағы |
|міндеттері | | |
|орындалдыма ? | | |
|Бүгін оқушылар | | |
|не үйренді? | | |
|Сабақ қалай | | |
|және қандай | | |
|деңгейде өтті? | | |
|Жоспарланған | | |
|саралау жақсы | | |
|іске астыма? | | |
|Уақытты қалай | | |
|пайдаландың? | | |
|Жоспарыма | | |
|қандай өзгеріс | | |
|енгіздім және | | |
|неге? | | |

Ұқсас жұмыстар
Еліміздің рәміздері. 3 сынып, әдебиеттік оқу
Тәуелсіздік жолындағы қадам
жуан дауысты дыбыстар. Қадыр Мырза Әли Қыс
Қысым жайлы ақпарат ( 7- сынып )
Бүгінгі сабақтың тақырыбы
Жоңғарлармен күрес
Апта күндері
Сабақта диалогтік оқытудың тиімділігі. баяндама
Адал азамат
Бүгінгі сабақта топқа бөлінген кезде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz