Дене мүшесін тап

Күні: 29,10,2018
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Менің тұлғам
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы айту, ажыратуға үйрету.
Міндеттері:
Білімдік: Адам дене мүшелерін, олардың атқаратын қызметтерін үйрету.
Дамытушылық: Тілдерін дамыту. Логикалық ойлау қабілетін арттыру.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа үйрету.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Адамның дене мүшелерінің суреті, плакаттар.
Әдіс - тәсілдер: әңгіме, сұрақ - жауап, ойын.
Ұйымдастыру кезеңі: Топпен.
Сөздік жұмыс: Дене мүшелері, адам.
Екі тілдік компонент: Дене мүшелері - части тело, адам-человек.

Оқу іс - әрекетінің кезеңдері
Педагогтың іс - әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Есеп
Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастыру-іздестіру

Рефлексивті-түзетушілік
Шаттық шеңбері
Шеңберге тұрып, амандасады.
Ғажайып сәт.
-Балалар менің қолымдағы қорапта не бар екенін білесіңдер ме?
-Бірге тамашалайық.
Кел балалар күлейік,
Күлкіменен тілейік.
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік.
-Жарайды, бірге тамашалайық.
-Балалар біз денеміздегі мүшелердің аттарын білеміз бе? Қорапта адамның дене мүшелері бар екен. Құрастырайық.
Сөздік жұмыс: Дене мүшелері - части тело, адам - человек.
-Мынау не балалар?
-Қол бізге не үшін керек?
-Мынау не?
-Бұлар не үшін керек?
-Балалар, дене мүшелері бізге керек пе?
-Дұрыс, бір мүше болмаса адам қиналады.
Сол үшін біз өзімізді қорғап жүруіміз керек.
Сақтанып жүру керекпіз.
Суретті әңгімелейді <<Сақтану жолдары>>
Жолда ойнауға болмайды. Дұрыс тамақтану керек, сонда біз ауырмаймыз, деніміз сау болады.
Күнде жаттығулар жасап, спортпен шұғылдану керек.
Сергіту сәті:
Сағаттың тіліндей
Иіліп оңға бір.
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір.
Сағатқа карап ап,
Жаттығу оңай-ақ!
Дидактикалық ойын: <<Дене мүшесін тап!>>
М: Шапшаң ойлауын дамытады.
Ш: Тәрбиеші бір мүшені көрсетіп атайды. Балалар тез сол мүшені көрсету керек. Кім дұрыс көрсетпесе, сол бала тақпақ немесе өлең айтады.
Қорытынды:
-Сендер нені құрадыңдар?
-Сендердің денелерін және дене мүшелерін ауырмағандай не істеу керек?
-Деніміз сау болу үшін тағы не істеу керек?
Мадақтау.
Шеңберге тұрып амандасады.
-Қорапта не бар екенін білмейміз.
Назар салып тыңдайды.

-Денеміздегі мүшелерді білеміз.
-Қорапта қол, аяқ , бас-қуыршақтың дене мүшелері бер
Қайталайды. Жаттайды.
-Қуыршақты құрастырады.
-Қолдар, біз қолымызбен қасық ұстаймыз, киімдерімізді киеміз, бетімізді жуамыз.
-Аяқтар, аяқ бізге жүру үшін керек, жүгіру үшін керек.
-Иә, біз тамақ ішпесек қарнымыз ашады, ауырып қаламыз.
Жақсы тамақтансақ ауырмай, мықты болып
өсеміз.
Жылы киіну керек, жаттығулар жасау керек.
-Жүгіруді, суда жүзгенді, секіруді жақсы көреміз.
-Деніміз сау болу үшін таза ауада серуендеу керек.
Сергіту сәтін барлығы орындайды.
Дид - лық ойынға барлығы қатысады.

Сұрақтарға жауап береді.
- Адамның денесін, мүшелерін
- денешынықтырумен айналысу керек
- жүгіру керек, бокспен айналысу керек, т.б.

Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Балалар адамның дене мүшелерінің аттарын, атқаратын қызметтерін біледі.
Нені игереді: Өз ойларын жеткізіп айта алады.Сұрақ қояды.
Нені біледі: Балалар дене мүшелерінің қай тұста орналасқанын біледі.

Ұқсас жұмыстар
Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы ақпарат
Тізбек рекуррентті формуламен
Арифметикалық прогрессия. Оқушының әрекеті
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
Арифметикалық прогрессия - тарауына есептер шығару
Сабақтың мақсаты. Сабақ барысы
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Пропорцияның белгісіз мүшесін тап
Бірінші мүшесін тап
Қызықты есептер сайысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz