Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Дене мүшесін тап

Күні: 29,10,2018
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Менің тұлғам
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы айту, ажыратуға үйрету.
Міндеттері:
Білімдік: Адам дене мүшелерін, олардың атқаратын қызметтерін үйрету.
Дамытушылық: Тілдерін дамыту. Логикалық ойлау қабілетін арттыру.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа үйрету.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: Адамның дене мүшелерінің суреті, плакаттар.
Әдіс - тәсілдер: әңгіме, сұрақ - жауап, ойын.
Ұйымдастыру кезеңі: Топпен.
Сөздік жұмыс: Дене мүшелері, адам.
Екі тілдік компонент: Дене мүшелері - части тело, адам-человек.

Оқу іс - әрекетінің кезеңдері
Педагогтың іс - әрекеті
Баланың іс-әрекеті
Есеп
Мотивациялық-қозғаушылық

Ұйымдастыру-іздестіру

Рефлексивті-түзетушілік
Шаттық шеңбері
Шеңберге тұрып, амандасады.
Ғажайып сәт.
-Балалар менің қолымдағы қорапта не бар екенін білесіңдер ме?
-Бірге тамашалайық.
Кел балалар күлейік,
Күлкіменен тілейік.
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік.
-Жарайды, бірге тамашалайық.
-Балалар біз денеміздегі мүшелердің аттарын білеміз бе? Қорапта адамның дене мүшелері бар екен. Құрастырайық.
Сөздік жұмыс: Дене мүшелері - части тело, адам - человек.
-Мынау не балалар?
-Қол бізге не үшін керек?
-Мынау не?
-Бұлар не үшін керек?
-Балалар, дене мүшелері бізге керек пе?
-Дұрыс, бір мүше болмаса адам қиналады.
Сол үшін біз өзімізді қорғап жүруіміз керек.
Сақтанып жүру керекпіз.
Суретті әңгімелейді <<Сақтану жолдары>>
Жолда ойнауға болмайды. Дұрыс тамақтану керек, сонда біз ауырмаймыз, деніміз сау болады.
Күнде жаттығулар жасап, спортпен шұғылдану керек.
Сергіту сәті:
Сағаттың тіліндей
Иіліп оңға бір.
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір.
Сағатқа карап ап,
Жаттығу оңай-ақ!
Дидактикалық ойын: <<Дене мүшесін тап!>>
М: Шапшаң ойлауын дамытады.
Ш: Тәрбиеші бір мүшені көрсетіп атайды. Балалар тез сол мүшені көрсету керек. Кім дұрыс көрсетпесе, сол бала тақпақ немесе өлең айтады.
Қорытынды:
-Сендер нені құрадыңдар?
-Сендердің денелерін және дене мүшелерін ауырмағандай не істеу керек?
-Деніміз сау болу үшін тағы не істеу керек?
Мадақтау.
Шеңберге тұрып амандасады.
-Қорапта не бар екенін білмейміз.
Назар салып тыңдайды.

-Денеміздегі мүшелерді білеміз.
-Қорапта қол, аяқ , бас-қуыршақтың дене мүшелері бер
Қайталайды. Жаттайды.
-Қуыршақты құрастырады.
-Қолдар, біз қолымызбен қасық ұстаймыз, киімдерімізді киеміз, бетімізді жуамыз.
-Аяқтар, аяқ бізге жүру үшін керек, жүгіру үшін керек.
-Иә, біз тамақ ішпесек қарнымыз ашады, ауырып қаламыз.
Жақсы тамақтансақ ауырмай, мықты болып
өсеміз.
Жылы киіну керек, жаттығулар жасау керек.
-Жүгіруді, суда жүзгенді, секіруді жақсы көреміз.
-Деніміз сау болу үшін таза ауада серуендеу керек.
Сергіту сәтін барлығы орындайды.
Дид - лық ойынға барлығы қатысады.

Сұрақтарға жауап береді.
- Адамның денесін, мүшелерін
- денешынықтырумен айналысу керек
- жүгіру керек, бокспен айналысу керек, т.б.

Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Балалар адамның дене мүшелерінің аттарын, атқаратын қызметтерін біледі.
Нені игереді: Өз ойларын жеткізіп айта алады.Сұрақ қояды.
Нені біледі: Балалар дене мүшелерінің қай тұста орналасқанын біледі.

Ұқсас жұмыстар
Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы ақпарат
Тізбек рекуррентті формуламен
Арифметикалық прогрессия. Оқушының әрекеті
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
Арифметикалық прогрессия - тарауына есептер шығару
Сабақтың мақсаты. Сабақ барысы
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Оқушының есепке қабілеттілігін, білімін жетілдіруді дамыту
Пропорцияның белгісіз мүшесін тап
Бірінші мүшесін тап
Қызықты есептер сайысы
Пәндер