Абай Құнанбаевтың Ескендір поэмасын талдау: 10-сыныпқа арналған сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы
Сабақтың тақырыбы:: Мектебі:
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы: Уалиханов атындағы орта мектеп
Сабақтың тақырыбы:: Мерзімі:
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы: Мұғалімнің аты- жөні Байтулакова А. Қ.
Сабақтың тақырыбы:: Сыныбы 10 -сынып
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы: Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ негізделген оқу мақсаты
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы: Поэманың тақырыбы және идеялық мазмұнымен таныстыру.
Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:

Барлық оқушы : поэманың мазмұнын біледі.

Көп оқушы : поэманың идеясын айта алады. Кітаптағы тапсырмаларды орындай алады.

Кейбір оқушы : Абай ақынның ойы мен идеясына өз ойын, пікірін, көзқарасын эссе жазу арқылы білдіре алады.

Сабақтың тақырыбы:: Алдыңғы оқу
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы: Өткен тақырып бойынша «Даналық ағашы» оқыта үйрету ойыны арқылы оқушылар тақырып бойынша күрделі сұрақтар құрастырып, ортадағы қорапқа салады. Сұрақтар араластырылып, оқушылар кез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады. Сұрақ пен жауап бағаланады.
Сабақтың тақырыбы:: Жоспар
Сабақтың тақырыбы:: Жоспарланған уақыт
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы: Жоспарланңан жаттығулар
Ресурстар
Сабақтың тақырыбы::

Сабақтаң басталуы

Топқа бөлу 2мин

Үй тапсырмасын тексеру3мин

Қызығушылығын арттыру10мин

Топпен жұмыс 3 мин

Қорғауға 2 мин

А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Жүрегімнің түбіне терең бойла,

Мен бір жұмбақ адаммын, оны да ойла . . . өлең жолдарымен оқушыларды Абай әлемін тануға шақыру.

Ақын өлеңінен жатқа оқиды.

«Таусылмас қазына», «Сарқылмас мұхит», «Түпсіз тұңғиық» атты топтарға бөлінеді.

Миға шабуыл

Рөлдік ойын

Сабақтың тақырыбы::

Сабақтың ортасы

20мин

Топпен жұмыс 5 мин

Қорғау 10 мин

А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:

«Ескендір» поэмасымен жұмыс.

Поэманың философиялық мәніне бойлау.

Поэманы мәнерлеп оқу.

Поэма мазмұны бойынша сұрақтар мен тапсырмаларды орындау: 1. Ескендірдің жауапкершілік саясаты туралы айтып беріңіз? Осыған байланысты қандай тарихи деректер білесіздер?

2. Поэмада Ескендірді ақын қандай адам ретінде суреттейді? 3. Абай өз шығармасына гректің ұлы ойшылы Аристотельді неліктен кіргізді деп ойлайсыздар? 4. Поэмадан Аристотельдің даналық сөзін тауып оқып, ол сөздер сендерге қандай ой салды? 5. Поэма түйіні қандай?

Дәптермен жұмыс.

Оқулықтың 8 тапсырмасын орындау.

:
:
:
:
:
:

Поэмадығы Ескендір бейнесін салыстырмалы сипаттау:

:
:
:
Қазақ халқының есте жоқ, ескі заманнан жиып, өсіріп келген өз даналығы- халықтың ауызша әдебиет қоры
Араб, парсы, түрік тіліндегі шығыстың көркем классикалық поэзиясы
Орыс халқының мәдениеті және сол арқылы Еуропа мәдениеті
Ескендір
Аристотель
Қандай адам?

Сұрақ -жауап

Топтық жұмыс

Постер

Сабақтың тақырыбы::
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:
Сабақтың тақырыбы::
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:
Сабақтың тақырыбы::
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:
Сабақтың тақырыбы::
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:
Сабақтың тақырыбы::
Сабақтың тақырыбы::
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:
Сабақтың тақырыбы::

Сабақтың аяқталуы 5мин

Қорытындылау 5мин

А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:

Жүрегімнің түбіне терең бойла,

Мен бір жұмбақ адаммын, оны да ойла- деген жолдар арқылы ақын бізге қандай өсиет айтпақшы болды? Абай өсиетін ұрпақтары қалай орындауда?

«Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе!» эссе жазу

Дилогтік әдісі, СТО

Миға шабуыл

Сабақтың тақырыбы:: Қосымша ақпарат
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:
Сабақтың тақырыбы:: Саралау (дифференциация) - оқушыларға өз беттерімен ізденіп, тарихта болған Александр Македонский туралы мәлімет дайындау.
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы: Бағалау. Дескриптор арқылы
Дескриптор
Сабақтың тақырыбы::
А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:
Сабақтың тақырыбы::

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

А. Құнанбаев «Ескендір» поэмасы:

Шынайы қойылды.

Ескендір бейнесі, іс-әрекеті арқылы ақынның идеясын түсінді.

Тиімді.

Сабақтың аяқталуына уақыт жетпеді.

Түзету енгізу керек екен, РАФТ әдісін қолдансам дұрыс болар еді.

Сабақтың тақырыбы::

Қорытынды баға

Қандай екі нәрсе табысты болды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)

1: Постер қорғау

2: Эссе жазу

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)

1: Сұрақ -жауап әдісі

2: Ашық сұрақ қою

Сабақ барысында келесі сабағыңызды жетілдіру үшін сыныптан немесе жекелеген оқушылардан не білдіңіз?

1: Ашық және жабық сұрақтарды жиі қолдануымды сұрады.

2:


Ұқсас жұмыстар
9-сыныпқа арналған Абай Құнанбаевтың Ескендір поэмасын идеялық-тақырыптық тұрғыдан талдау сабақ жоспары
10-сынып қазақ әдебиеті: А. Құнанбаевтың Ескендір поэмасын талдау жоспары
Абай Құнанбаевтың Ескендір дастаны: тарихи-әдеби талдау және 10-сыныпта оқыту әдістемесі
9-сынып Қазақ әдебиеті: Абай Құнанбаевтың Ескендір дастанын талдау сабақ жоспары
Абай Құнанбаевтың Ескендір поэмасы: тарихи Александр мен поэмалық бейнені салыстырмалы талдау
Абайдың Ескендір поэмасын талдау және сыни ойлауды дамыту
9-сынып қазақ әдебиеті: Абайдың Ескендір поэмасын талдау сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған Абай Құнанбайұлының Ескендір дастаны бойынша ашық сабақ жоспары
Абай Құнанбаев Ескендір поэмасына арналған шығармашылық-ізденістік аралас сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған Абай Құнанбаевтың Қараңғы түнде тау қалғып өлеңін талдау сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz