Ескендір поэмасымен жұмыс

Барлық оқушы : поэманың мазмұнын біледі.
Көп оқушы : поэманың идеясын айта алады. Кітаптағы тапсырмаларды орындай алады.
Кейбір оқушы : Абай ақынның ойы мен идеясына өз ойын, пікірін, көзқарасын эссе жазу арқылы білдіре алады.
Сабақтаң басталуы
Топқа бөлу 2мин
Үй тапсырмасын тексеру3мин
Қызығушылығын арттыру10мин
Топпен жұмыс 3 мин
Қорғауға 2 мин
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Жүрегімнің түбіне терең бойла,
Мен бір жұмбақ адаммын, оны да ойла . . . өлең жолдарымен оқушыларды Абай әлемін тануға шақыру.
Ақын өлеңінен жатқа оқиды.
«Таусылмас қазына», «Сарқылмас мұхит», «Түпсіз тұңғиық» атты топтарға бөлінеді.
Миға шабуыл
Рөлдік ойын
Сабақтың ортасы
20мин
Топпен жұмыс 5 мин
Қорғау 10 мин
«Ескендір» поэмасымен жұмыс.
Поэманың философиялық мәніне бойлау.
Поэманы мәнерлеп оқу.
Поэма мазмұны бойынша сұрақтар мен тапсырмаларды орындау: 1. Ескендірдің жауапкершілік саясаты туралы айтып беріңіз? Осыған байланысты қандай тарихи деректер білесіздер?
2. Поэмада Ескендірді ақын қандай адам ретінде суреттейді? 3. Абай өз шығармасына гректің ұлы ойшылы Аристотельді неліктен кіргізді деп ойлайсыздар? 4. Поэмадан Аристотельдің даналық сөзін тауып оқып, ол сөздер сендерге қандай ой салды? 5. Поэма түйіні қандай?
Дәптермен жұмыс.
Оқулықтың 8 тапсырмасын орындау.
Поэмадығы Ескендір бейнесін салыстырмалы сипаттау:
Сұрақ -жауап
Топтық жұмыс
Постер
Сабақтың аяқталуы 5мин
Қорытындылау 5мин
Жүрегімнің түбіне терең бойла,
Мен бір жұмбақ адаммын, оны да ойла- деген жолдар арқылы ақын бізге қандай өсиет айтпақшы болды? Абай өсиетін ұрпақтары қалай орындауда?
«Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе!» эссе жазу
Дилогтік әдісі, СТО
Миға шабуыл
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Шынайы қойылды.
Ескендір бейнесі, іс-әрекеті арқылы ақынның идеясын түсінді.
Тиімді.
Сабақтың аяқталуына уақыт жетпеді.
Түзету енгізу керек екен, РАФТ әдісін қолдансам дұрыс болар еді.
Қорытынды баға
Қандай екі нәрсе табысты болды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: Постер қорғау
2: Эссе жазу
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: Сұрақ -жауап әдісі
2: Ашық сұрақ қою
Сабақ барысында келесі сабағыңызды жетілдіру үшін сыныптан немесе жекелеген оқушылардан не білдіңіз?
1: Ашық және жабық сұрақтарды жиі қолдануымды сұрады.
2:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz