Оқушылардың қиялға деген сенімінің орындалуы

Сабақ :
Мектеп: Ы. Алтынсарин
Сабақ :: Күні:
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Мұғалімнің есімі: Адамова. Г. Қ
Сабақ :: Сынып: 5
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Қатысқандар саны:
Сабақ :: Тақырыбы : «Қиялдай алу-ерекше қабілет»
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Қатыспағандар саны:
Сабақ :: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

5. Т/А3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын, түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

5. Ж3 Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

5. Т/А2 Әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог, маналогтердегі (ән, мәтін, хабарлама, жарнама хабарландыру көтерілген мәселелерді түсіндіру. )

Сабақ :: Сабақ мақсаттары
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Барлық оқушылар орындай алады:
Сабақ :: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді
Сабақ :: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ :: Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады
Сабақ :: Кейбір оқушылар:
Сабақ :: Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі көтерілген мәселелерді анықтайды.
Сабақ :: Тілдік мақсаты
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Оқушылар орындай алады:
Сабақ :: Берілген мәтіндерден сын есім, сын есімді тіркестерді тауып жаза алады.
Сабақ :: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Сабақ :: Сын есім, жаңа деңгей, қажеттілік, қиял, бала психологиясы, бала қиялы, шабыт, таным, түсінік.
Сабақ ::

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Ұшқыр қиял, фантастикалық образ, шабыт беру, өскенде кім боласың, болашағыңды қиялдау, арманына жету.

Сабақ :: Бағалау критериийлері
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

-Мәтіннің мазмұнын анықтайды.

-Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырды.

-Әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік -мәдени тақырыптарға байланысты көтерілген мәселелерді талдайды.

Сабақ :: Дескриптор
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

-Мазмұнын анықтайды

-Әңгіме құрастырады.

-Мәтіндегі көтерілген мәселелерді талдайды.

-Сын есім, сын сім тіркестерін теріп жазыңдар

Сабақ :: Алдыңғы оқу
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ :: Жоспар
Сабақ :: Жоспарланған уақыт
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Ресурстар
Сабақ :: Басталуы
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру. Сабақтың мақсатымен, бағалау критерииімен таныстыру

«Шаттық шеңбері»

Сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта шаттық шеңберін құрамын.

«Бірін-бірі қолдау» әдісі

Оқушылар бір-бірің иығынан қағып, мақтау сөздер айтады.

Топқа бөлу:

«Миыңның суретін сал»

(Мидың дайын шаблоны арқылы, сыртқы формасын мидың ішіндегі ми қыртыстарына әрбір оқушы өз ми қыртыстарыңды салыңдар, ұқсас милар бойынша топқа бөлінеді. )

Бірін-бірі қолдау әдісі

Мидың суреттері.

Ми шаблоны (орналасу қыртысы)

Сабақ :: Ортасы
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

1-тапсырма

1-топ

«Миға шабуыл» әдісі

(ой бөліседі)

1-тапсырмадағы сұрақтар бойынша:

  • Сендер өскенде кім болуды армандайсыңдар?
  • Болашағыңды қиялдап отыратын сәттерің жиі бола ма?
  • Адам өз қиялын ұштап, арманына жету үшін не істеу керек?
  • Осы сұрақтар төңірегінде ой бөлісіңдер

2-тапсырма

2-топ

«Джигсо» әдісі

мәтін мазмұнымен жұмыс (танысады, оқиды, түсінгендерін айтады)

3-тапсырма

Жұптық жұмыс

«5-5-1» әдісі

Сөз тіркестерін қолдана отырып, әр жұп

5 сөйлемнен құрайды.

5 сөйлемді- 5 сөзге қысқартады

5 сөзді- 1 сөзге (түйінді сөз) қысқартады

1 сөзден мәтіннің тақырыбы «Қиял» сөзі шығады

Тірек сөздер: Қиял, таным түсініктің, жаңа деңгейге көтерілуі, адам қажеттігі, белсенді әрекет, шабыт беру, күш жігер, өмір салты, адам әркеті, танымды кеңейту, ойға ерекше әсер ету.

4-тапсырма

«Бутакория» әдісі

(суретсіз дыбыспен тыңдау) Оқушылар өз қиялдарынан дыбыс есту арқылы әңгіме құрастырады, жазады.

5-тапсырма

«Қазына іздеу жолында» әдісі Құрастырған мәтіндеріңнен «Қиял» сөзіне сын есімдерді тіркестіріп жазыңдар. Жасырған сөзім - сын есімдер болады

1-тапсырма

5-сынып

«Қазақ тілі оқулығы»

3-тапсырма

Презентация, слайдттар

Әр түрлі дыбыстар

Маркерлер, стикерлер, парақшалар

Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

Сергіту сәті:

Егер де мен . . . болсам . . . едім

Сабақ :: Аяқталуы
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

Бағалау:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кері байланыс:

:
:
:
:
:
:

Келесі сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру

Үйге тапсырма: «Фантастикалық образдар» өздерің оқыған немесе көрген кинодан қандай фантастикалық образдар есіңде қалды? (эссе жазыңдар)

Берілген критериилер
Дескриптор
Балл
1
Мазмұнын анықтайды
Анықтайды
2
Әңгіме құрастырады
Құрастырады
3
Көтерілген мәселелер талдайды
Талдайды
Білемін
Білдім
Білгім келеді

Бағалау парағы

Кері байланыс парағы

Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

Ұқсас жұмыстар
Қожанасырдың әңгімелері. 4 сынып
Ең үздік тіл жанашыры
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ДҮНИЕТАНЫМДЫҚ КӨЗҚАРАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНІҢ РОЛІ
Саналы әрі тәртіпті болуга ықпал ету
Бесік жыры. Сабақтың тақрыбы
Жақсылық жасауға асығайық!
Менің сыныбым өзгеше
Тіл және жазу мәдениеті. 1- сынып
Жұлдызым менің жоғары
Жартылайөткізгіштердегі электр тогы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz