Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың қиялға деген сенімінің орындалуы

Сабақ :
Мектеп: Ы.Алтынсарин
Күні:
Мұғалімнің есімі: Адамова.Г.Қ
Сынып: 5
Қатысқандар саны:
Тақырыбы : <<Қиялдай алу-ерекше қабілет>>
Қатыспағандар саны:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
5.Т/А3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын,түсіну,негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.
5.Ж3 Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.
5.Т/А2 Әлеуметтік - тұрмыстық,әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог,маналогтердегі (ән,мәтін,хабарлама,жарнама хабарландыру көтерілген мәселелерді түсіндіру.)
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді

Оқушылардың басым бөлігі:

Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады

Кейбір оқушылар:

Әлеуметтік-тұрмыстық,әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог,монологтердегі көтерілген мәселелерді анықтайды.
Тілдік мақсаты
Оқушылар орындай алады:

Берілген мәтіндерден сын есім,сын есімді тіркестерді тауып жаза алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сын есім, жаңа деңгей,қажеттілік, қиял,бала психологиясы,бала қиялы,шабыт,таным,түсінік.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Ұшқыр қиял,фантастикалық образ,шабыт беру,өскенде кім боласың,болашағыңды қиялдау,арманына жету.
Бағалау критериийлері
-Мәтіннің мазмұнын анықтайды.
-Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырды.
-Әлеуметтік - тұрмыстық,әлеуметтік -мәдени тақырыптарға байланысты көтерілген мәселелерді талдайды.
Дескриптор
-Мазмұнын анықтайды
-Әңгіме құрастырады.
-Мәтіндегі көтерілген мәселелерді талдайды.
-Сын есім,сын сім тіркестерін теріп жазыңдар
Алдыңғы оқу

Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Ресурстар
Басталуы
Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру.Сабақтың мақсатымен,бағалау критерииімен таныстыру
<<Шаттық шеңбері>>
Сынып оқушыларымен амандасып,сыныпта шаттық шеңберін құрамын.
<<Бірін-бірі қолдау>> әдісі
Оқушылар бір-бірің иығынан қағып, мақтау сөздер айтады.
Топқа бөлу:
<<Миыңның суретін сал>>
(Мидың дайын шаблоны арқылы,сыртқы формасын мидың ішіндегі ми қыртыстарына әрбір оқушы өз ми қыртыстарыңды салыңдар,ұқсас милар бойынша топқа бөлінеді.)

Бірін-бірі қолдау әдісі

Мидың суреттері.
Ми шаблоны (орналасу қыртысы)
Ортасы
1-тапсырма
1-топ
<<Миға шабуыл>> әдісі
(ой бөліседі)
1-тапсырмадағы сұрақтар бойынша:

* Сендер өскенде кім болуды армандайсыңдар?
* Болашағыңды қиялдап отыратын сәттерің жиі бола ма?
* Адам өз қиялын ұштап, арманына жету үшін не істеу керек?
* Осы сұрақтар төңірегінде ой бөлісіңдер

2-тапсырма
2-топ
<<Джигсо>> әдісі
мәтін мазмұнымен жұмыс (танысады,оқиды,түсінгендерін айтады)

3-тапсырма
Жұптық жұмыс
<<5-5-1>> әдісі
Сөз тіркестерін қолдана отырып, әр жұп
5 сөйлемнен құрайды.
5 сөйлемді- 5 сөзге қысқартады
5 сөзді- 1 сөзге (түйінді сөз) қысқартады
1 сөзден мәтіннің тақырыбы <<Қиял>> сөзі шығады
Тірек сөздер: Қиял,таным түсініктің,жаңа деңгейге көтерілуі,адам қажеттігі,белсенді әрекет,шабыт беру,күш жігер,өмір салты,адам әркеті,танымды кеңейту,ойға ерекше әсер ету.

4-тапсырма
<<Бутакория>> әдісі
(суретсіз дыбыспен тыңдау) Оқушылар өз қиялдарынан дыбыс есту арқылы әңгіме құрастырады,жазады.

5-тапсырма
<<Қазына іздеу жолында>> әдісі Құрастырған мәтіндеріңнен <<Қиял>> сөзіне сын есімдерді тіркестіріп жазыңдар.Жасырған сөзім - сын есімдер болады

1-тапсырма

5-сынып

<<Қазақ тілі оқулығы>>

3-тапсырма

Презентация,слайдттар

Әр түрлі дыбыстар

Маркерлер,стикерлер,парақшалар

Сергіту сәті:
Егер де мен..........болсам.........едім

Аяқталуы

Бағалау:


Берілген критериилер
Дескриптор
Балл
1
Мазмұнын анықтайды
Анықтайды

2
Әңгіме құрастырады
Құрастырады

3
Көтерілген мәселелер талдайды
Талдайды

Кері байланыс:

Білемін
Білдім
Білгім келеді

Келесі сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру
Үйге тапсырма: <<Фантастикалық образдар>> өздерің оқыған немесе көрген кинодан қандай фантастикалық образдар есіңде қалды? (эссе жазыңдар)

Бағалау парағы

Кері байланыс парағы

Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Жоспарда берілген критериилер арқылы
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс.

Қазақ әдебиеті
Тарих пәні
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сыныптағы ахуал жақсы

Сабақ мақсатына жетті:Тапсырмалар барысында іс-әркеттер қызықты өтті

Қиял туралы білетіндерін еркін жеткізді

Өздерінің қиялдары туралы айтты.

Қорытынды бағамдау:
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1.Сыни тұрғыдан ойлай отырып,мысалдар келтіру
2.Әдістерді тиімді қолдану
3.Оқушылардың қиялға деген сенімінің орындалуы.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысыты)?
1.Оқушылардың белсенді қатысуы.
2.Оқуышардың өзін-өзі бағалуы.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушыларж өнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымда жетілдіруге
2.Өз бетінше жұмыс жасауды жолға қою.

Ұқсас жұмыстар
Қожанасырдың әңгімелері. 4 сынып
Ең үздік тіл жанашыры
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ДҮНИЕТАНЫМДЫҚ КӨЗҚАРАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНІҢ РОЛІ
Саналы әрі тәртіпті болуга ықпал ету
Бесік жыры. Сабақтың тақрыбы
Жақсылық жасауға асығайық!
Менің сыныбым өзгеше
Тіл және жазу мәдениеті. 1- сынып
Жұлдызым менің жоғары
Жартылайөткізгіштердегі электр тогы
Пәндер