5-сыныптың сабақ жоспары: Қиялдай алу - ерекше қабілет

Сабақ :
Мектеп: Ы. Алтынсарин
Сабақ :: Күні:
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Мұғалімнің есімі: Адамова. Г. Қ
Сабақ :: Сынып: 5
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Қатысқандар саны:
Сабақ :: Тақырыбы : «Қиялдай алу-ерекше қабілет»
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Қатыспағандар саны:
Сабақ :: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

5. Т/А3 Тыңдалған мәтіннің мазмұнын, түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

5. Ж3 Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

5. Т/А2 Әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог, маналогтердегі (ән, мәтін, хабарлама, жарнама хабарландыру көтерілген мәселелерді түсіндіру. )

Сабақ :: Сабақ мақсаттары
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Барлық оқушылар орындай алады:
Сабақ :: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіндіреді
Сабақ :: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ :: Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады
Сабақ :: Кейбір оқушылар:
Сабақ :: Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік- мәдени тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі көтерілген мәселелерді анықтайды.
Сабақ :: Тілдік мақсаты
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Оқушылар орындай алады:
Сабақ :: Берілген мәтіндерден сын есім, сын есімді тіркестерді тауып жаза алады.
Сабақ :: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Сабақ :: Сын есім, жаңа деңгей, қажеттілік, қиял, бала психологиясы, бала қиялы, шабыт, таным, түсінік.
Сабақ ::

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Ұшқыр қиял, фантастикалық образ, шабыт беру, өскенде кім боласың, болашағыңды қиялдау, арманына жету.

Сабақ :: Бағалау критериийлері
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

-Мәтіннің мазмұнын анықтайды.

-Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырды.

-Әлеуметтік - тұрмыстық, әлеуметтік -мәдени тақырыптарға байланысты көтерілген мәселелерді талдайды.

Сабақ :: Дескриптор
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

-Мазмұнын анықтайды

-Әңгіме құрастырады.

-Мәтіндегі көтерілген мәселелерді талдайды.

-Сын есім, сын сім тіркестерін теріп жазыңдар

Сабақ :: Алдыңғы оқу
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ :: Жоспар
Сабақ :: Жоспарланған уақыт
Мектеп: Ы. Алтынсарин: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Ресурстар
Сабақ :: Басталуы
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру. Сабақтың мақсатымен, бағалау критерииімен таныстыру

«Шаттық шеңбері»

Сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта шаттық шеңберін құрамын.

«Бірін-бірі қолдау» әдісі

Оқушылар бір-бірің иығынан қағып, мақтау сөздер айтады.

Топқа бөлу:

«Миыңның суретін сал»

(Мидың дайын шаблоны арқылы, сыртқы формасын мидың ішіндегі ми қыртыстарына әрбір оқушы өз ми қыртыстарыңды салыңдар, ұқсас милар бойынша топқа бөлінеді. )

Бірін-бірі қолдау әдісі

Мидың суреттері.

Ми шаблоны (орналасу қыртысы)

Сабақ :: Ортасы
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

1-тапсырма

1-топ

«Миға шабуыл» әдісі

(ой бөліседі)

1-тапсырмадағы сұрақтар бойынша:

  • Сендер өскенде кім болуды армандайсыңдар?
  • Болашағыңды қиялдап отыратын сәттерің жиі бола ма?
  • Адам өз қиялын ұштап, арманына жету үшін не істеу керек?
  • Осы сұрақтар төңірегінде ой бөлісіңдер

2-тапсырма

2-топ

«Джигсо» әдісі

мәтін мазмұнымен жұмыс (танысады, оқиды, түсінгендерін айтады)

3-тапсырма

Жұптық жұмыс

«5-5-1» әдісі

Сөз тіркестерін қолдана отырып, әр жұп

5 сөйлемнен құрайды.

5 сөйлемді- 5 сөзге қысқартады

5 сөзді- 1 сөзге (түйінді сөз) қысқартады

1 сөзден мәтіннің тақырыбы «Қиял» сөзі шығады

Тірек сөздер: Қиял, таным түсініктің, жаңа деңгейге көтерілуі, адам қажеттігі, белсенді әрекет, шабыт беру, күш жігер, өмір салты, адам әркеті, танымды кеңейту, ойға ерекше әсер ету.

4-тапсырма

«Бутакория» әдісі

(суретсіз дыбыспен тыңдау) Оқушылар өз қиялдарынан дыбыс есту арқылы әңгіме құрастырады, жазады.

5-тапсырма

«Қазына іздеу жолында» әдісі Құрастырған мәтіндеріңнен «Қиял» сөзіне сын есімдерді тіркестіріп жазыңдар. Жасырған сөзім - сын есімдер болады

1-тапсырма

5-сынып

«Қазақ тілі оқулығы»

3-тапсырма

Презентация, слайдттар

Әр түрлі дыбыстар

Маркерлер, стикерлер, парақшалар

Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

Сергіту сәті:

Егер де мен . . . болсам . . . едім

Сабақ :: Аяқталуы
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

Бағалау:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Кері байланыс:

:
:
:
:
:
:

Келесі сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру

Үйге тапсырма: «Фантастикалық образдар» өздерің оқыған немесе көрген кинодан қандай фантастикалық образдар есіңде қалды? (эссе жазыңдар)

Берілген критериилер
Дескриптор
Балл
1
Мазмұнын анықтайды
Анықтайды
2
Әңгіме құрастырады
Құрастырады
3
Көтерілген мәселелер талдайды
Талдайды
Білемін
Білдім
Білгім келеді

Бағалау парағы

Кері байланыс парағы

Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:
Сабақ ::
Мектеп: Ы. Алтынсарин:

Ұқсас жұмыстар
Мамандық таңдау: қабілет, бейімділік, еңбек нарығы
Мамандық таңдау: қабілет, қызығушылық және еңбек нарығының талаптары
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың түрлері мен таралуы
Мамандық таңдаудың өмірлік маңызы: жеке қабілет пен қоғам талаптарын ескеру
5-сыныптың технология пәні: Мата туралы жалпы түсінік
5-сыныптың қысқа мерзімді сабақ жоспары: XX ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы ғылым мен өнердің дамуы
5-сыныптың қазақ әдебиеті сабағы: Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы
6-сынып: Әлемдегі ірі кітапханалар мен ерекше кітаптар - мәтін талдау және күшейткіш үстеулер
Тіл және сөйлеу: бастауыш сыныптың сабақ жоспары
7-сыныптың сабақ жоспары: Екі шеңбердің өзара орналасуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz