Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Күнделікті сабақ жоспары
Қазақ тілі мұғаліміне қойылатын талаптар:
-----------------------
Сабақ түрлері
Дәстүрлі
сабақ
Дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың схемасы
Мұғалім
(түсіндіруші, айтушы, бағыттаушы)
Оқушы
(тыңдаушы, қабылдашы)
Мәтін
(мұғалім мен оқушыға ортақ, байланыстырушы обьект)
Ә
Д
І
С
Т
Е
М
Е
Н
І
Ң
М
І
Н
Д
Е
Т
Т
Е
Р
І
Бастауыш мектеп пен орта мектеп тегі қазақ тілі пәнінің мақсатын,
ерекшелігін, мазмұны мен көлемін, құрылымының, бөліктерінің бір – бірімен
ұштасуы мен бір ізділігін анықтау, оқу материалын класстарға бөлу;
Оқытудың неғұрлым пайдалы, үнемді және тиімді әдістері мен тәсілдерін
зерттеу және сипаттау;
Қазақ тілі пәнінен жүйесі нақты беретін білім көлемін оқушылардың
ойдағыдай игеру шарттары туралы мәселелерді талдап шешу, яғни материалды
дәл қабылдаудың, айқын түсінудің, оны практикада қолдана білудің шарттары
туралы мәселелерді талдау.
Сабақты жоспарлаудың түрлері
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Мұғалімнің күнтәізбелік тақырыптық жоспары жарты жылдың немесе бір
жылға арналып жасалады. Ол бағдарламаға сәйкес сағаттары ࠈࠊбасшылыққа
алынады. Одан артық – кем кетуге болмайды. Бұл жоспарды мектеп басшысы
бекітеді және мемлекеттік мәні бар құжат.
Күнделікті сабақ жоспары
Күнделікті сабақ жоспарын күнтізбелік тақырыптық жоспар негізінде
жасайды.сабақ жоспары сыныптағы бірлескен жұмыстың үлгіс болғандықтан
оның мақсаты, мазмұнымен оқушыларды таныстыруға болады. Күнделікті сабақ
жоспары өте жауаптылықты талап етеді.
1.Мұғалімнің сабақты ұйымдастыруы және оның жеке басының қасиеттері
2. Мұғалімнің оқыту міндеттерін орындауы
3. Мұғалімнің тәрбие беру міндетін орындауы
4. Оқушының сабақ барысындағы белсенділігі
Мұғаімнің міндеттері
1. Жұмыс жоспары және орындалуын ұйымдастыру
Сайыс сабақтары, жарыс сабақтары, пікірталас, конференция, сот, рейн-рейг
сабақтары т. б.
Жаңа тақырыпты таныстыру сабағы, қайталау сабағы, білімді қорытындылау
сабағы, білімді тексеру сабағы, аралас сабақ т. б.
2. Сабақта оқушылар-
дың қызметін баға-
лауды ұйымдастыру
3. Сабаққа қажетті жоспар, журнал, дәптер, күнделіктің жүргізілуі
4. Мұғалімнің өз пәнін білуі және педагогикалық-
әдістемелік шеберлігі
5. Мұғалімнің сөзі, педагогикалық мәдениеті, сыртқы көрінісі т. б.
-----------------------
Сабақ түрлері
Дәстүрлі
сабақ
Дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың схемасы
Мұғалім
(түсіндіруші, айтушы, бағыттаушы)
Оқушы
(тыңдаушы, қабылдашы)
Мәтін
(мұғалім мен оқушыға ортақ, байланыстырушы обьект)
Ә
Д
І
С
Т
Е
М
Е
Н
І
Ң
М
І
Н
Д
Е
Т
Т
Е
Р
І
Бастауыш мектеп пен орта мектеп тегі қазақ тілі пәнінің мақсатын,
ерекшелігін, мазмұны мен көлемін, құрылымының, бөліктерінің бір – бірімен
ұштасуы мен бір ізділігін анықтау, оқу материалын класстарға бөлу;
Оқытудың неғұрлым пайдалы, үнемді және тиімді әдістері мен тәсілдерін
зерттеу және сипаттау;
Қазақ тілі пәнінен жүйесі нақты беретін білім көлемін оқушылардың
ойдағыдай игеру шарттары туралы мәселелерді талдап шешу, яғни материалды
дәл қабылдаудың, айқын түсінудің, оны практикада қолдана білудің шарттары
туралы мәселелерді талдау.
Сабақты жоспарлаудың түрлері
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Мұғалімнің күнтәізбелік тақырыптық жоспары жарты жылдың немесе бір
жылға арналып жасалады. Ол бағдарламаға сәйкес сағаттары ࠈࠊбасшылыққа
алынады. Одан артық – кем кетуге болмайды. Бұл жоспарды мектеп басшысы
бекітеді және мемлекеттік мәні бар құжат.
Күнделікті сабақ жоспары
Күнделікті сабақ жоспарын күнтізбелік тақырыптық жоспар негізінде
жасайды.сабақ жоспары сыныптағы бірлескен жұмыстың үлгіс болғандықтан
оның мақсаты, мазмұнымен оқушыларды таныстыруға болады. Күнделікті сабақ
жоспары өте жауаптылықты талап етеді.
1.Мұғалімнің сабақты ұйымдастыруы және оның жеке басының қасиеттері
2. Мұғалімнің оқыту міндеттерін орындауы
3. Мұғалімнің тәрбие беру міндетін орындауы
4. Оқушының сабақ барысындағы белсенділігі
Мұғаімнің міндеттері
1. Жұмыс жоспары және орындалуын ұйымдастыру
Сайыс сабақтары, жарыс сабақтары, пікірталас, конференция, сот, рейн-рейг
сабақтары т. б.
Жаңа тақырыпты таныстыру сабағы, қайталау сабағы, білімді қорытындылау
сабағы, білімді тексеру сабағы, аралас сабақ т. б.
2. Сабақта оқушылар-
дың қызметін баға-
лауды ұйымдастыру
3. Сабаққа қажетті жоспар, журнал, дәптер, күнделіктің жүргізілуі
4. Мұғалімнің өз пәнін білуі және педагогикалық-
әдістемелік шеберлігі
5. Мұғалімнің сөзі, педагогикалық мәдениеті, сыртқы көрінісі т. б.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz