Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдерін оқушыларға меңгерту

Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 11 А
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Биология дамуының Дарвинге дейінгі кезеңі. Ғылымда <<Әуелбастан мақсатқа сәйкестік>> және тірі табиғаттың өзгермейтіндігі туралы көзқарастардың үстемдігі . Көрсетілім: эволюциялық идеялардың дамуына үлес қосқан ғалымдардың портреттері мен өмірбаяндары.
Эволюция дамуының Дарвинге дейінгі кезеңін оқушыларға түсінікті етіп беру
1. Эволюция дамуының Дарвинге дейінгі кезеңін оқушыларға түсінеді.
2. Ой бөлісі мен пікір алмасуға дағдыланады;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;

І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру

1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысықтау

Жаңа сабақ
Білу:
Өткен тақырып бойынша <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы еске түсіру.

Түсіну:
Эволюция - тарихи даму, өзгеру, өрлеу.
Эволюция терминін енгізген ғалым 1677жылы М.Хейл.
Фалес: Тіршілік басы су;
Анаксимен: Тіршілік ауа;
Гераклит: от пен табиғат;
Аристотель: Табиғатты бес сатыға бөлді:
1.Өлі табиғат.
2.Өсімдіктер.
3.Теңіздегі өсімдіктер.
4.Басқа жануарлар.
5.Адам.
Теофраст: Өсімдіктер мен жануарлар биологиясын зерттеді.
Қолдану:
Мәтін бойынша тапсырмалар беріп, постер қорғау.
1-топ: Эволюция;
2-топ: Қайта өрлеу;
3-топ: Эволюциялық көзқарас;

Өткен тақырып бойынша <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы еске түсіреді. Оқушылар жіпті лақтыру арқылы бір-біріне сұрақтар қойып, жауап береді.

Оқушылар түсінгенін дәптерге жазып алады.
Постер қорғау.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Эволюция;
2-топ: Қайта өрлеу;
3-топ: Эволюциялық көзқарас;

<<Өрмекші торы>>

<<Кім жылдам?>>

Жеке жұмыс

<<ЖИКСО>>

АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау

Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.

§9. Эволюциялық көзқарастардың даму тарихы

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

<<Екі жұлдыз, бір тілек>>

стикер
Бағалау

Үйге тапсыр-ма

Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.

Тест тапсырмасы.

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

<<Екі жұлдыз, бір тілек>>

стикер
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз

Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 11 А

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдері: фотосинтездің жүруі, эукариоттардың, жынысты көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы.
1. Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдерін оқушыларға меңгерту.
2.Тақырып бойынша білімдерін өзектендіру.
3.Сыныптастарымен қарым-қатынастарын қалыптастыру.
1. Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдерін оқушыларға меңгереді.
2.Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады.
3.Ойлаудың жоғарғы деңгейіне ұмтылады.
4.Сыныптастарымен қарым-қатынастары қалыптасады.
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру

1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысық-тау

Жаңа сабақ
Білу: Деңгейлі сұрақтарға жауап беру:
А) 1. Протобионттар қандай организмдер тобына жатады?
2. Жер ғаламшарының алғашқы атмосферасында қандай өзгерістер болды?
3. Гомеостаз ұғымы нені білдіреді?
В) 1. Протобионттар эволюциясында қандай жағдайлар шешуші рөл атқарады?
2. Тіршілікте қандай органикалық заттар катализаторлық қызмет атқарады?
3. Т. Чек қандай ғылыми жаңалық ашты?
С) 1. Генетикалық код деген ұғым нені білдіреді?
2. А. И. Опарин және Дж. Холдейн теориясы бойынша неше кезеңге бөлінеді?
3. Ішкі ортаның тұрақтылығы деген ұғым нені білдіреді?
Қолдану: Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.
1-топ: Биологиялық эволюция
2-топ: Фотосинтездің пайда болуы.
3-топ: Жынысты көбеюдің пайда болуы.
1. Оқушылар деңгейлі сұрақтарға жауап береді;
А) 1.Алғашқы организмдер.
2. Атмосфера құрамында: Н, метан, амиак, циан, тт.
3. Ішкі тұрақтылық.
В) 1. Органикалық заттардың қосылуы, мембрана, ДНҚ пайда болуы.
2. РНҚ.
3. РНҚ-ның катализаторлық белсенділігін ашты.
С) 1. Тұқымқуалаушылық ақпараттар тіркеледі.
2. 6 кезеңге бөлді
3. Гомеостаз.

Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: Биологиялық эволюция
2-топ: Фотосинтездің пайда болуы.
3-топ: Жынысты көбеюдің пайда болуы.

<<Деле-гат>>.

<<түртіп алу>>
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (5минут)
Бағалау
Үйге тапсыр-ма

Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
§7-8. Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдері: фотосинтездің жүруі, эукариоттардың, жынысты көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
стикер

Ұқсас жұмыстар
Биологиялық прогресс
«тіршіліктің даму тарихы туралы ілім» тарауы бойынша қорытынды сабақ
Жыныстық жетілу
Ч. Дарвиннің эволюциялық ілімі
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Қолдан сұрыптау
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Эволюцияның дәлелдемелері
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Биология сабақтарында оқушылармен жеке жумыс
Пәндер