Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ негіздері
Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 11А
Тақырыбы:
Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері. Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.
МАҚСАТЫ
Ж.Б.Ламарктың жұмыстарын оның зерттеу әдістерін негізге ала отырып түсіндіру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы артады. Тапсырмалар орындау нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады
КЕЗЕҢДЕРІ
РЕСУРСТАР
САБАҚТАҒЫ ІС-ӘРЕКЕТ
ДИФФЕРЕНЦИА
ЦИЯ
БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
Биология оқулығы
Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Жұмыс парақтары таратылады.
Формативтік бағалау
Қызығушылықты ояту
(3 минут)
Биолог анықта
малығы
Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.
V <<қанат белгі>> (әлдеқашан белгілі нәрсе)
- <<алу>> (белгісі түсінігіне қайшы нәрсе)
+ <<қосу>> белгісі қызықты және тосын нәрсе
? <<сұрақ белгісі>> (егер бір нәрсе анық емес, көбірек білуге құштарлық пайда болса)
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады
Үш шапалақ
Мағынаны тану
(15 минут)
(15 минут)
Биология оқулығы
<<Ұғыну>> сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді.
5 минут уақытта өз ойларын. <<Жүйке жүйесі- жазу мен ойлауды басқару орталығы.......>>
Жекеленген оқушыларға көмек
Үш шапалақ
Өзара бағалау
Рефлексия
(10 минут)
Оқушылар стикерге <<Жуан>> және <<Жіңішке>> сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.
Қабілетті оқушы мен деңгейі төмен оқушыны анықтау
Өзін-өзі бағалау
Мұғалімнің қорытынды бағалауы
Қорытындылау
Үйге тапсырма: Аталған тақырып бойынша сәйкестендіру тестін құру.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 11А
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
К. Линнейдің эволюциялық ілімі. Өсімдіктер мен жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К.Линнейдің жұмыстары.
К. Линнейдің жұмыстарымен оқушыларды таныстыру
1. К. Линнейдің жұмыстарымен оқушылар танысады.
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысықтау:
Жаңа сабақ:
Сабақты бекіту:
Білу:
Өткен тақырып бойынша <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы еске түсіру.
Түсіну:
К.Линней: Түр - туыс - отряд - класс жүйелік топтарды енгізді. Жануарларды алты класқа жіктеді;
1.Сүтқоректілер;
2.Құстар;
3.Қосмекенділер;
4.Балықтар;
5.Жәндіктер;
6.Құрттар;
3. Қолдану:
1-топ: К.Линней;
2-топ: К.Линней еңбегі жетістіктері;
3-топ: К.Линней еңбегінің кемшіліктері;
4.Талдау: Кестемен жұмыс:
Кластар
К.Линней бойынша жіктеу
Қазіргі жүйе бойынша жіктеу
1.Сүтқоректілер;
2.Құстар;
3.Қосмекенділер;
4.Балықтар;
5.Жәндіктер;
6.Құрттар;
Өткен тақырып бойынша <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы еске түсіреді. Оқушылар жіпті лақтыру арқылы бір-біріне сұрақтар қойып, жауап береді
Оқушылар түсінгенін дәптерге жазып алады.
Постер қорғау.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: К.Линней;
2-топ: К.Линней еңбегі жетістіктері;
3-топ: К.Линней еңбегінің кемшіліктері;
4.Талдау: Кестемен жұмыс:
Кластар
К.Линней бойынша жіктеу
Қазіргі жүйе бойынша жіктеу
1.Сүтқоректілер;
2.Құстар;
3.Қосмекенділер;
4.Балықтар;
5.Жәндіктер;
6.Құрттар;
<<Кім жылдам?>>
Жеке жұмыс
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
§10. К. Линнейдің эволюциялық ілімі. Өсімдіктер мен жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К.Линнейдің жұмыстары.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
стикер
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пәні: Биология
Сыныбы: 11А
Тақырыбы:
Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері. Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.
МАҚСАТЫ
Ж.Б.Ламарктың жұмыстарын оның зерттеу әдістерін негізге ала отырып түсіндіру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы артады. Тапсырмалар орындау нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады
КЕЗЕҢДЕРІ
РЕСУРСТАР
САБАҚТАҒЫ ІС-ӘРЕКЕТ
ДИФФЕРЕНЦИА
ЦИЯ
БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
Биология оқулығы
Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Жұмыс парақтары таратылады.
Формативтік бағалау
Қызығушылықты ояту
(3 минут)
Биолог анықта
малығы
Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.
V <<қанат белгі>> (әлдеқашан белгілі нәрсе)
- <<алу>> (белгісі түсінігіне қайшы нәрсе)
+ <<қосу>> белгісі қызықты және тосын нәрсе
? <<сұрақ белгісі>> (егер бір нәрсе анық емес, көбірек білуге құштарлық пайда болса)
Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады
Үш шапалақ
Мағынаны тану
(15 минут)
(15 минут)
Биология оқулығы
<<Ұғыну>> сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді.
5 минут уақытта өз ойларын. <<Жүйке жүйесі- жазу мен ойлауды басқару орталығы.......>>
Жекеленген оқушыларға көмек
Үш шапалақ
Өзара бағалау
Рефлексия
(10 минут)
Оқушылар стикерге <<Жуан>> және <<Жіңішке>> сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.
Қабілетті оқушы мен деңгейі төмен оқушыны анықтау
Өзін-өзі бағалау
Мұғалімнің қорытынды бағалауы
Қорытындылау
Үйге тапсырма: Аталған тақырып бойынша сәйкестендіру тестін құру.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 11А
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
К. Линнейдің эволюциялық ілімі. Өсімдіктер мен жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К.Линнейдің жұмыстары.
К. Линнейдің жұмыстарымен оқушыларды таныстыру
1. К. Линнейдің жұмыстарымен оқушылар танысады.
2. Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;
3. Сынып оқушыларымен қарым-қатынастары өрбиді;
І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақ негіздері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Ұйымдас-тыру
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгелдеу.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.
4. Топқа бөлу.
1.Оқушылар сәлемдеседі.
2. Кезекші есеп береді.
3. Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
4. Топқа бөлінеді.
Топтас-тыру
Қима қағаз-дары
ІІ. Негізгі бөлім. (30 минут)
Үй тапсыр-масын пысықтау:
Жаңа сабақ:
Сабақты бекіту:
Білу:
Өткен тақырып бойынша <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы еске түсіру.
Түсіну:
К.Линней: Түр - туыс - отряд - класс жүйелік топтарды енгізді. Жануарларды алты класқа жіктеді;
1.Сүтқоректілер;
2.Құстар;
3.Қосмекенділер;
4.Балықтар;
5.Жәндіктер;
6.Құрттар;
3. Қолдану:
1-топ: К.Линней;
2-топ: К.Линней еңбегі жетістіктері;
3-топ: К.Линней еңбегінің кемшіліктері;
4.Талдау: Кестемен жұмыс:
Кластар
К.Линней бойынша жіктеу
Қазіргі жүйе бойынша жіктеу
1.Сүтқоректілер;
2.Құстар;
3.Қосмекенділер;
4.Балықтар;
5.Жәндіктер;
6.Құрттар;
Өткен тақырып бойынша <<Өрмекші торы>> әдісі арқылы еске түсіреді. Оқушылар жіпті лақтыру арқылы бір-біріне сұрақтар қойып, жауап береді
Оқушылар түсінгенін дәптерге жазып алады.
Постер қорғау.
Оқулықта берілген мәтінді оқып, плакатты ішкі және сыртқы болып екіге бөліп, плакатқа өз ойларын ортаға салып, түсіреді.
1-топ: К.Линней;
2-топ: К.Линней еңбегі жетістіктері;
3-топ: К.Линней еңбегінің кемшіліктері;
4.Талдау: Кестемен жұмыс:
Кластар
К.Линней бойынша жіктеу
Қазіргі жүйе бойынша жіктеу
1.Сүтқоректілер;
2.Құстар;
3.Қосмекенділер;
4.Балықтар;
5.Жәндіктер;
6.Құрттар;
<<Кім жылдам?>>
Жеке жұмыс
АКТ
Мар-кер, флип-чард, стикер, оқулық, жұмыс дәптері
ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Бағалау
Үйге тапсыр-ма
Рефлек-сия
Оқушылардың білімін бағалау.
§10. К. Линнейдің эволюциялық ілімі. Өсімдіктер мен жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К.Линнейдің жұмыстары.
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.
Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.
Оқушылар күнделікке жазып алады
Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
стикер
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz