Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ бойынша рефлексия
Күні:
Пәні: Биология
Сыныбы: 11А
Тақырыбы:Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері. Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.
Мақсаты
Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері ,Ж.Б.Ламарктың жұмыстарын оның зерттеу әдістерін негізге ала отырып түсіндіру.
Күтілетін нәтиже:
Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері ,Ж.Б.Ламарктың жұмыстарын оның зерттеу әдістерін біледі.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Джиксо>> әдісі, Хронологиялық кесте, жұмыс парағы.
Модульдердің кіріктірілуі
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Кезең
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
Үй жұмысы
2 минут
Оқушыларды түгендеу, жоқ оқушыларды белгілеу.Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын
Қатар бойынша бөлінеді
5 минут
Үй тапсырмасын бекіту. Жұмыс парағымен жұмыс істеу.
Құрастырып келген тесттерін топтар бір-бірімен алмасып, белгілейді, тексереді, бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды.
формативті бағалау
Тест парақшалары
Жаңа сабақ
таныстырылымы
18 минут
Жаңа сабақтың тақырыбын Диксо әдісі арқылы топтарға болып орындатамын.
Берілген сұрақтарға ой қозғау арқылы жауап жазып, пікірлерін дәлелдейді.Постер қорғайды
.
Топтық бағалау
Форматативтік бағалау
Жаңа сабақты қолдану
5 минут
Тапсырма 1
Ж.Б.Ламарктың жетістіктері мен кемшіліктері
Тапсырма 2
Жануарлардың қазіргі заман бойынша жіктелуі
Тапсырма 3
Ламарк пен Линнейге салыстырмалы венн диаграммасы
Алған білімдерін қолданып, хронологиялық кестені толтырады.
Смайликтермен формативті бағалау.
Топтық бағалау
Бағалау парақшасы, смайликтер
Қорытынды
5 минут
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау.
Бір-бірлеріне сұрақтар қойып, өткен тақырыптар бойынша білімдерін қорытындылайды.
Топтық бағалау
Бағалау парақшасы
2 минут
Бағалау..
Топ басшыларына топ мүшелерін бағалатамын.
Топ басшысы бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды.
. Смайликтермен Топтық бағалау
Бағалау парақшасы
2 минут
Рефлексия. Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға стикерге жазғызамын.
Берілген сұрақтардың жауаптарын стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі.
Рефлексия плакаты, стикерлер
1 минут
Үйге тапсырма беремін. Жаңа тақырыпты оқып келу.
Күнделікке жазып алады.
Күнделік
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Пәні: Биология
Сыныбы: 11А
Тақырыбы:Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері. Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.
Мақсаты
Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері ,Ж.Б.Ламарктың жұмыстарын оның зерттеу әдістерін негізге ала отырып түсіндіру.
Күтілетін нәтиже:
Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері ,Ж.Б.Ламарктың жұмыстарын оның зерттеу әдістерін біледі.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Джиксо>> әдісі, Хронологиялық кесте, жұмыс парағы.
Модульдердің кіріктірілуі
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Кезең
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
Үй жұмысы
2 минут
Оқушыларды түгендеу, жоқ оқушыларды белгілеу.Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын
Қатар бойынша бөлінеді
5 минут
Үй тапсырмасын бекіту. Жұмыс парағымен жұмыс істеу.
Құрастырып келген тесттерін топтар бір-бірімен алмасып, белгілейді, тексереді, бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды.
формативті бағалау
Тест парақшалары
Жаңа сабақ
таныстырылымы
18 минут
Жаңа сабақтың тақырыбын Диксо әдісі арқылы топтарға болып орындатамын.
Берілген сұрақтарға ой қозғау арқылы жауап жазып, пікірлерін дәлелдейді.Постер қорғайды
.
Топтық бағалау
Форматативтік бағалау
Жаңа сабақты қолдану
5 минут
Тапсырма 1
Ж.Б.Ламарктың жетістіктері мен кемшіліктері
Тапсырма 2
Жануарлардың қазіргі заман бойынша жіктелуі
Тапсырма 3
Ламарк пен Линнейге салыстырмалы венн диаграммасы
Алған білімдерін қолданып, хронологиялық кестені толтырады.
Смайликтермен формативті бағалау.
Топтық бағалау
Бағалау парақшасы, смайликтер
Қорытынды
5 минут
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау.
Бір-бірлеріне сұрақтар қойып, өткен тақырыптар бойынша білімдерін қорытындылайды.
Топтық бағалау
Бағалау парақшасы
2 минут
Бағалау..
Топ басшыларына топ мүшелерін бағалатамын.
Топ басшысы бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды.
. Смайликтермен Топтық бағалау
Бағалау парақшасы
2 минут
Рефлексия. Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға стикерге жазғызамын.
Берілген сұрақтардың жауаптарын стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі.
Рефлексия плакаты, стикерлер
1 минут
Үйге тапсырма беремін. Жаңа тақырыпты оқып келу.
Күнделікке жазып алады.
Күнделік
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz