Сабақ бойынша рефлексия

Күні:

Пәні : Биология

Сыныбы : 11А

Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: Мақсаты
Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері, Ж. Б. Ламарктың жұмыстарын оның зерттеу әдістерін негізге ала отырып түсіндіру.
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: Күтілетін нәтиже:
Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері, Ж. Б. Ламарктың жұмыстарын оның зерттеу әдістерін біледі.
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
«Джиксо» әдісі, Хронологиялық кесте, жұмыс парағы.
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: Модульдердің кіріктірілуі
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану. Дарынды және талантты балаларды оқыту. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытудағы басқару және көшбасшылық
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: Кезең
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.:

Ұйымдастыру кезеңі

Үй жұмысы

2 минут
Оқушыларды түгендеу, жоқ оқушыларды белгілеу. Топқа бөлінуге нұсқау жасаймын
Қатар бойынша бөлінеді
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: 5 минут
Үй тапсырмасын бекіту. Жұмыс парағымен жұмыс істеу.
Құрастырып келген тесттерін топтар бір-бірімен алмасып, белгілейді, тексереді, бағалау критерийлеріне сүйене отырып бағалайды.
формативті бағалау
Тест парақшалары
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.:

Жаңа сабақ

таныстырылымы

18 минут
Жаңа сабақтың тақырыбын Диксо әдісі арқылы топтарға болып орындатамын.
Берілген сұрақтарға ой қозғау арқылы жауап жазып, пікірлерін дәлелдейді. Постер қорғайды

.

Топтық бағалау

Форматативтік бағалау
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: Жаңа сабақты қолдану
5 минут

Тапсырма 1

Ж. Б. Ламарктың жетістіктері мен кемшіліктері

Тапсырма 2

Жануарлардың қазіргі заман бойынша жіктелуі

Тапсырма 3

Ламарк пен Линнейге салыстырмалы венн диаграммасы

Алған білімдерін қолданып, хронологиялық кестені толтырады.

Смайликтермен формативті бағалау.

Топтық бағалау

Бағалау парақшасы, смайликтер
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: Қорытынды
5 минут
«Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау.
Бір-бірлеріне сұрақтар қойып, өткен тақырыптар бойынша білімдерін қорытындылайды.
Топтық бағалау
Бағалау парақшасы
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: 2 минут

Бағалау. .

Топ басшыларына топ мүшелерін бағалатамын.

Топ басшысы бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ мүшелерін бағалайды.
. Смайликтермен Топтық бағалау
Бағалау парақшасы
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: 2 минут
Рефлексия. Не білдім? Не білемін? Не білгім келеді? Деген сұрақтарға стикерге жазғызамын.
Берілген сұрақтардың жауаптарын стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі.
Рефлексия плакаты, стикерлер
Тақырыбы:Ж. Кювье және Ж. де Сент-Илердің еңбектері. Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.: 1 минут
Үйге тапсырма беремін. Жаңа тақырыпты оқып келу.
Күнделікке жазып алады.
Күнделік

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1: Түрлі әдістерді қолдану

2: топтық жұмыс

Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ұқсас жұмыстар
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Ұзақ мерзімді жоспар
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Орта мерзімді жоспар. 7-сынып алгебра
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz