Нәруыз молекуласын зерттеу

Күні:

Пәні : Биология

Сыныбы : 10А

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың тақырыбы:: Нуклеин қышқылдары: ДНҚ, оның құрылысы және жасушадағы рөлі
Сабақтың мақсаты:: ДНҚ молекуласының екі еселену ерекшеліктеріне сипаттама беру.
Күтілетін нәтиже::

1. ДНҚ молекуласының екі еселену ерекшеліктеріне сипаттама бере біледі.

2. Ойлаудың жоғарғы деңгейіне ұмтылады.

3. Сыныптастарымен қарым-қатынастары қалыптасады.

Сабақтың тақырыбы:: І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ негіздері
Сабақтың мақсаты:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже:: Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Сабақтың тақырыбы:: Ұйымдас-тыру
Сабақтың мақсаты::

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

4. Топқа бөлу.

Күтілетін нәтиже::

1. Оқушылар сәлемдеседі.

2. Кезекші есеп береді.

3. Ынтымақт астықатмосферасын құрады.

4. Топқа бөлінеді.

Топтас-тыру
Сабақтың тақырыбы:: ІІ. Негізгібөлім. (30 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Үйтапсыр-масынпысықтау

Жаңасабақ

Сабақтың мақсаты::
  1. Білу:Биологиялық диктант:

ДНҚ полимер молекуласына нуклеотидтер жатады, оның мономерлерінің рөлін аденин, гуанин, цитозин, тимин атқарады. Әрбір ДНҚ мономерлерінің құрамына пентоза көмірсуы дезоксирибоза, азотты негіз, фосфор қышқылының қалдығы кіреді, ал азотты негіз адениннің қарсысында тимин, гуанин қарсысында цитозин тұрады. Тимин екі сутектік байланыс арқылы аденинді, ал гуанин үш сутектік байланыс арқылы цитозинді толықтырады.

№1 есеп: ДНҚ молекуласының құрамында цитозин мөлшері 30%, қалған нуклеотидтердің мөлшерін табыңдар.

Шешуі: Г= Ц, Г= 30%. 100% - 60%=40%

А=Т=40%; А=20%; Т=20%;

2. Түсіну:

Нуклеин қышқылы - хромосомалар құрамында болатын, тұқым қуалау

ДНҚ екі еселенуін Месельсон мен Сталь 1960 жылы ашты.

1. Сақтала екі еселену

2. Жартылай сақтала екі еселену

3. Бтыраңқы екі еселену.

3. Қолдану:

Есептер шығару:

№1 ДНҚ екінші тізбегін құрастыр

Ц - Г Ц-Г

Ц -Г А-Т

Г-Ц Г-Ц

Т-А А-Т

Күтілетін нәтиже::

1. Биологиялық диктант:

ДНҚ полимер молекуласына нуклеотидтер жатады, оның мономерлерінің рөлін аденин, гуанин, цитозин, тимин атқарады. Әрбір ДНҚ мономерлерінің құрамына пентоза көмірсуы дезоксирибоза, азотты негіз, фосфор қышқылының қалдығы кіреді, ал азотты негіз адениннің қарсысында тимин, гуанин қарсысында цитозин тұрады. Тимин екі сутектік байланыс арқылы аденинді, ал гуанин үш сутектік байланыс арқылы цитозинді толықтырады.

№1 есеп: ДНҚ молекуласының құрамында цитозин мөлшері 30%, қалған нуклеотидтердің мөлшерін табыңдар.

Шешуі: Г= Ц, Г= 30%. 100% - 60%=40%

А=Т=40%; А=20%; Т=20%;

  1. Оқушылар дәптерге жазып алады.
  2. Есептер шығару

№1 ДНҚ екінші тізбегін құрастыр

Ц - Г Ц-Г

Ц -Г А-Т

Г-Ц Г-Ц

Т-А А-Т

№2 ДНҚ кесіндісінің екінші тізбегінің құрастыр.

ЦАА- АЦА- ААА- ГГГ- ЦАГ

ГТТ- ТГТ - ТТТ - ЦЦЦ-ГТЦ

№3 Осы тізбекке сәйкес ДНҚ тізбегін құрасты.

А-Т-Ц- Т-Г-А-Ц-Т-Г

Т-А-Г-А-Ц-Т-Г-А-Ц

«делегат»

«түртіп алу»

АКТ.

Маркер,

флип-чард,

стикер,

оқулық,

жұмыс дәптері

Сабақтың тақырыбы:: ІІІ. Қорытынды. (10 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Бағалау

Үйге тапсырма

Рефлексия

Сабақтың мақсаты::

Оқушылардың білімін бағалау.

§10. ДНҚ молекуласының екі еселену ерекшеліктері.

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін стикерге жаздырады.

Күтілетін нәтиже::

Топ басшысы бағалау парақшасындағы балдарды қорытындылап, хабарлайды.

Оқушылар күнделікке жазып алады

Бүгінгі сабақ бойынша сұрақтарын, пікірлерін, ұсыныстарын стикерге жазады.

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?:
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол үяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сүрақтарға жауап беріңіз:
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1: Түрлі әдістерді қолдану

2: топтық жұмыс

Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Күні:

Пәні : Биология

Сыныбы : 10А

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Күтілетін нәтиже:
Сабақтың тақырыбы:: Нуклеин қышқылдары: а-РНҚ, т- РНҚ, р- РНҚ және АТФ, олардың құрылысы және жасушадағы рөлі.
Сабақтың мақсаты::

1. Нуклеин қышқылдарының құрылысы мен қызметі туралы мағлұмат беру

2. Өз жұмысын класстастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттеуге үйрету.

Күтілетін нәтиже:: 1. Нуклеин қышқылдарының құрылысы мен қызметі туралы мағлұмат алады. 2. Өз жұмысын класстастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады.
Сабақтың тақырыбы:: І. Кіріспе. (5 минут)
Сабақтың тақырыбы:: Сабақ негіздері
Сабақтың мақсаты:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже:: Оқушының іс-әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Ресурс-тар
Сабақтың тақырыбы:: Ұйымдас-тыру
Сабақтың мақсаты::

1. Оқушылармен сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгелдеу.

3. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

4. Топқа бөлу.

Күтілетін нәтиже::

1. Оқушылар сәлемдеседі.

2. Кезекші есеп береді.

3. Ынтымақт астықатмосферасын құрады.

4. Топқа бөлінеді.

Топтас-тыру
Сабақтың тақырыбы:: ІІ. Негізгібөлім. (30 минут)
Сабақтың тақырыбы::

Үйтапсыр-масынпысықтау

Жаңасабақ

Сабақтың мақсаты::
  1. Білу:Биологиялық диктант:

Бұлшық еттің жиырылып-босаңсуы қозғалыс нәруызына байланысты. Нәруыздың табиғи құрылымының бұзылуын денатурация деп атайды. Биосинтез реакциясының жүруін тездететін нәруыз ферменттік деп аталады. Газдарды тасымалдаушы нәруыз тасымалдайды. Нәруыз энергия көзі. Организмге сырттан енетін бөгде затқа қарсы тұра алатын нәруызды қорғаныштық деп аталады.

  1. Түсіну:

Нуклеин қышқылы - хромосомалар құрамында болатын, тұқым қуалау белгілерін қамтамасыз ететін биологиялық күрделі зат.

Нуклеин қышқылдары

ДНҚ РНҚ

Дезоксирибонук Рибонуклеин

Екі тізбекті Бір тізбекті

Аденин Аденин

Гуанин Гуанин

Цитозин Цитозин

Тимин Урацил

АТФ() - энергетикалық нуклеотид, жасушадағы негізгі энергия заты.

  1. Қолдану:

Мәтінмен жұмыс: постер қорғау.

1-топ: Ф. Мишер, Э. Чаргафф еңбектері

2-топ: Р. Франклин, Ф. Крик.

3-топ: Дж. Уотсон еңбектері.

Күтілетін нәтиже::
  1. Биологиялық толықтырады:

Бұлшық еттің жиырылып-босаңсуы қозғалыс нәруызына байланысты. Нәруыздың табиғи құрылымының бұзылуын денатурация деп атайды. Биосинтез реакциясының жүруін тездететін нәруыз ферменттік деп аталады. Газдарды тасымалдаушы нәруыз тасымалдайды. Нәруыз энергия көзі. Организмге сырттан енетін бөгде затқа қарсы тұра алатын нәруызды қорғаныштық деп аталады.

  1. Оқушылар дәптерге

Ұқсас жұмыстар
Нәруыз молекуласының құрамына
Нағыз вакуоль
Нуклеин қышқылдары
Сахароза молекуласының құрылысы
Хромосоманың құрамы
Тұқым қуалаушылық
Тақырып Ауыз қуысында астың қорытылуы
Қышқылдар мен негіздердің қасиеттеріне еріткіштердің әсері
9 сынып биологиядан 1-ші тоқсан бойынша тест
Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz