Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Блум түймедағын жасату
Күні:
Сыныбы: 11А
Сабақ тақырыбы:
Ч.Дарвинның эволюциялық теориясы.
Сабақ мақсаты:
Оқушылардың өздігінен білім алуын дамыта отырып, өз жауапкершілігін сезінуге, ойын толық жеткізе алуға, өзінің пікірін қорғай білуге және бірін-бірі тыңдай білуге үйрету мақсатымен үш өлшемді әдісін қолдана отырып жаңа тақырыпты меңгерту.
Табыс критерийлері:
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;
Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау;
- сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
Уақыт
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Керекті жабдықтар
Кіріспе
2 минут
2 минут
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Үй жұмыс қайталауға уақыт беру
Таратпа карточкаларындағы тапсырмаларды орындау
Ж.Б.Ламарктың эволюциялық ілімі тақырыбын топтастырып, дәлелдеп шығады.
Таратпа қағаздар
Оқулық, маркер, плакат, бағалау парақшасы
Жаңа сабақ таныстырылымы
10 минут
ББҮ кестесі бойынша топтық жұмыс жасату.
Топтасып, жаңа тақырырып бойынша не білетіндерін, нені білгісі келетіндерін топтасып, жазып, топпен бөліседі.
ББҮ кестесі
Жаңа сабақты қолдану
20
Блум түймедағын жасату.
Топтасып, Блум таксаномиясының кезеңдері бойынша сұрақтарға жауап беріп, пікір алмасады.
АКТ, плакат,маркер, бағалау парақшасы
Қорытынды
6 минут
<<Сұрақ-жауап>> әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау.
Бағалау. Өз-өзін жиынтық бағалау.
Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау.
Кері байланыс орнату
Үйге тапсырма беру
Топтар бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды.
Өз-өзін бағалау критерийлеріне сүйеніп, бағалайды.
Ынталанады.
<<Не білдім?>>, <<Не білгім келеді?>> деген сұрақтарға жауап береді.
Күнделікке жазып алады.
Бағалау парақшасы
Рефлексия плакаты
Күнделік
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Сыныбы: 11А
Сабақ тақырыбы:
Ч.Дарвинның эволюциялық теориясы.
Сабақ мақсаты:
Оқушылардың өздігінен білім алуын дамыта отырып, өз жауапкершілігін сезінуге, ойын толық жеткізе алуға, өзінің пікірін қорғай білуге және бірін-бірі тыңдай білуге үйрету мақсатымен үш өлшемді әдісін қолдана отырып жаңа тақырыпты меңгерту.
Табыс критерийлері:
-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;
-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;
-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
-Ассоциация әдісі; топтастыру;
-өзара оқыту;
-ББҮ;
Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,
-Өзара бағалау;
-өзін-өзі бағалау;
- сұрақ-жауап;
- зерттеушілік әңгіме;
- топтық әңгіме;
Уақыт
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Керекті жабдықтар
Кіріспе
2 минут
2 минут
5 минут
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Үй жұмыс қайталауға уақыт беру
Таратпа карточкаларындағы тапсырмаларды орындау
Ж.Б.Ламарктың эволюциялық ілімі тақырыбын топтастырып, дәлелдеп шығады.
Таратпа қағаздар
Оқулық, маркер, плакат, бағалау парақшасы
Жаңа сабақ таныстырылымы
10 минут
ББҮ кестесі бойынша топтық жұмыс жасату.
Топтасып, жаңа тақырырып бойынша не білетіндерін, нені білгісі келетіндерін топтасып, жазып, топпен бөліседі.
ББҮ кестесі
Жаңа сабақты қолдану
20
Блум түймедағын жасату.
Топтасып, Блум таксаномиясының кезеңдері бойынша сұрақтарға жауап беріп, пікір алмасады.
АКТ, плакат,маркер, бағалау парақшасы
Қорытынды
6 минут
<<Сұрақ-жауап>> әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау.
Бағалау. Өз-өзін жиынтық бағалау.
Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау.
Кері байланыс орнату
Үйге тапсырма беру
Топтар бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды.
Өз-өзін бағалау критерийлеріне сүйеніп, бағалайды.
Ынталанады.
<<Не білдім?>>, <<Не білгім келеді?>> деген сұрақтарға жауап береді.
Күнделікке жазып алады.
Бағалау парақшасы
Рефлексия плакаты
Күнделік
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Түрлі әдістерді қолдану
2: топтық жұмыс
Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz