11-сыныпқа арналған Ч. Дарвинның эволюциялық теориясын оқыту: үшөлшемді интерактивті сабақ (Блум таксономиясына негізделген)

Күні:

Сыныбы: 11А

Сабақ тақырыбы:
Ч. Дарвинның эволюциялық теориясы.
Сабақ тақырыбы:: Сабақ мақсаты:
Ч. Дарвинның эволюциялық теориясы.: Оқушылардың өздігінен білім алуын дамыта отырып, өз жауапкершілігін сезінуге, ойын толық жеткізе алуға, өзінің пікірін қорғай білуге және бірін-бірі тыңдай білуге үйрету мақсатымен үш өлшемді әдісін қолдана отырып жаңа тақырыпты меңгерту.
Сабақ тақырыбы:: Табыс критерийлері:
Ч. Дарвинның эволюциялық теориясы.:

-Дұрыс сөйлеуге үйренеді;

-Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді, қарсы сұрақ қоя біледі;

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады

Сабақ тақырыбы:: Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
Ч. Дарвинның эволюциялық теориясы.:

-Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

- сұрақ-жауап;

- зерттеушілік әңгіме;

- топтық әңгіме;

Сабақ тақырыбы:: Уақыт
Ч. Дарвинның эволюциялық теориясы.:

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Керекті жабдықтар
Сабақ тақырыбы::

Кіріспе

2 минут

2 минут

5 минут

Ч. Дарвинның эволюциялық теориясы.:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Үй жұмыс қайталауға уақыт беру

Таратпа карточкаларындағы тапсырмаларды орындау

Ж. Б. Ламарктың эволюциялық ілімі тақырыбын топтастырып, дәлелдеп шығады.

Таратпа қағаздар

Оқулық, маркер, плакат, бағалау парақшасы

Сабақ тақырыбы::

Жаңа сабақ таныстырылымы

10 минут

Ч. Дарвинның эволюциялық теориясы.:

ББҮ кестесі бойынша топтық жұмыс жасату.

Топтасып, жаңа тақырырып бойынша не білетіндерін, нені білгісі келетіндерін топтасып, жазып, топпен бөліседі.

ББҮ кестесі
Сабақ тақырыбы::

Жаңа сабақты қолдану

20

Ч. Дарвинның эволюциялық теориясы.:

Блум түймедағын жасату.

Топтасып, Блум таксаномиясының кезеңдері бойынша сұрақтарға жауап беріп, пікір алмасады.

АКТ, плакат, маркер, бағалау парақшасы
Сабақ тақырыбы::

Қорытынды

6 минут

Ч. Дарвинның эволюциялық теориясы.:

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау.

Бағалау. Өз-өзін жиынтық бағалау.

Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау.

Кері байланыс орнату

Үйге тапсырма беру

Топтар бір-бірлеріне сұрақтар қойып, жауап беру арқылы жаңа сабақты қорытындылайды.

Өз-өзін бағалау критерийлеріне сүйеніп, бағалайды.

Ынталанады.

«Не білдім?», «Не білгім келеді?» деген сұрақтарға жауап береді.

Күнделікке жазып алады.

Бағалау парақшасы

Рефлексия плакаты

Күнделік

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1: Түрлі әдістерді қолдану

2: топтық жұмыс

Қандай екі нэрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ұқсас жұмыстар
Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясы: 11-сынып биология сабақ жоспары
Ғабит Мүсіреповтің Ананың анасы әңгімесін талдау: Блум таксономиясына негізделген сабақ жоспары
Ч. Дарвиннің эволюциялық ілімі: қағидалары мен сұрыптау теориясы
Т. Ахтановтың Окоп үстіндегі айқас: 7-сынып әдебиет сабағының Блум таксономиясына негізделген сабақ жоспары
Ч. Дарвиннің эволюциялық теориясы және қолдан сұрыптау
9-сыныпқа арналған Прогрессиялар тарауының сабақ жоспары мен Блум таксономиясына сай бағалау критерийлері
Үшөлшемді әдістемелік жүйеге негізделген 6-сыныпқа арналған география пәнінен І модуль - 1-сабақ жұмыс дәптері (оқушылар біліктілігін арттыруға арналған)
Блум таксономиясының оқыту мен оқудағы маңызы: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Формативті бағалау, Блум таксономиясы және диалогтік оқыту: коучинг жоспары
Бағалау үшін оқыту және Блум таксономиясы негізінде деңгейлеп оқыту тәжірибесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz