Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
9. 4. В Өсу мен даму
Барлық оқушылар: шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығына тигізетін салдарын біледі, сипаттайды;
Оқушылардың басым көпшілігі: адам ұрығының дамуына шылым, ішімдік, есірткінің зиянды әсерін дәлелдейді;
Кейбір оқушылар: мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын саралап отырып жеткізеді;
- Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығына тигізетін салдарын біледі, сипаттай алады
- Адам ұрығының дамуына шылым, ішімдік, есірткінің зиянды әсеріне дәлелдеме жасай алады
- Мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын жеткізе біледі
Түсіну, қолдану, талдау
Тыңдалым: адам ұрығына шылымның, ішімдіктің, есірткінің зияны туралы бейнекөрсетілімді тамашалау арқылы тыңдалым дағдысын қалыптастырады;
Айтылым: шылым, ішімдік, есірткінің адам ұрығына зияны туралы сұрақтарға жауап бере отырып, айтылым дағдысын қалыптастырады;
Жазылым: берілген мәтінмен жұмыс жасай отырып, тапсырманы талдап, жазылым дағдысын қалыптастырады;
. . . плацент арқылы өтіп, нәрестенің қанайналысына түсіп, келешек баланың денесін улай бастайды.
Шылым шегу зиянды болып табылады, өйткені . . .
Есірткі зиянды болып табылады, өйткені . . .
Пәнге қатысты лексика мен терминология: психоактивті заттар, наркотик, никотин, коккайн, нейролептиктер
Химия пәні сабақ барысында алкагольдің, темекінің, есірткінің құрамындағы зиянды химиялық заттардың ағзаға кері әсерін түсіндіру барысында кері байланыс орнату.
Информатика пәні бейнекөрсетілім көрсетуде қолдану.
Дене шынықтыру пәні салауатты өмір салтын ұстануға қолдану.
Сабақ барысы
Сабақтың басы
1-5 минут
І Ұйымдастыру:
Сынып оқушыларымен сәлемдесу, сабаққа қатысын қарау, топқа бөлу, өткенді пысықтау.
ІІ Психологиялық ахуал туғызу
«Барлығы өз қолымда»
Мақсаты: оқушылардың көңіл күйін көтере отырып, белсенді болу және дер кезінде күш жігерін жұмылдыру.
- Оқушылар барлығымыз бір бірімізге қараймыз және көтеріңкі көңіл күймен жақсылық, бейбітшілік, мейірім арқылы тілек тілейміз.
ІІІ «Қоржындағы асықтар» топқа бөлу, үй тапсырмасына шолу жасау
1 топ-қызыл түсті асық Адам гаметалараның сомалық
жасушалардан айырмашылығы неде?
2 топ-сары түсті асық Эмбриондық дамуды
сипаттаңыздар
3 топ-ақ түсті асық Шараналық дамуды
сипаттаңыздар
https://www. google. kz/search
Қоржын, асықтар
Сабақтың ортасы
6-11 минут
12-22 минут
23-28 минут
29-35 минут
Жаңа сабақты ашу: «Ой қозғау»
Интербелсенді тақтада шылым, ішімдік, есірткі туралы бейнекөрсетілім көрсетіледі.
Мақсаты: сонымен, бейнекөрсетілімнен нені байқауға болады?
- Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыздар?
- Осы тақырыпты меңгеру үшін мақсатымыз қандай болады деп ойлайсыздар?
(оқушылармен бірлескен түрде сабақ мақсаты анықталады)
Тапсырма №1 «Ойлан, жұптас, бөліс»
- мәтінді жеке түсініп оқиды
- жұппен талқылайды
- топпен талдай отырып, постер қорғайды
І топ -Ішімдіктің адам ұрығына зияны
ІІ топ -Темекінің адам ұрығына зияны
ІІІ топ -Есірткінің адам ұрығына зияны
ҚБ: Отшашу арқылы бірін-бірі бағалау
Рефлексия: «Қолмен белгі беру» әдісі.
Мен түсініп отырмын және түсіндіре аламын .
Мен әлі түсінбей отырмын
Мен түсінгеніме сенімді емеспін
Тапсырма №2 «Теру» стратегиясы арқылы дұрыс немесе бұрыс екендігін анықтаңыз
ҚБ: «Бағдаршам» тәсілі арқылы бағалау
Тапсырма №3 «Сұрақ ілмегі» әдісі
- Кейінгі кездері не себепті салауатты өмір салтын сақтауды жиі насихаттау жүргізілуде?
- Темекі шегудің әсіресе жүкті және бала емізетін әйелге зияны қандай?
- Шарананың дамуына ішімдіктің әсері қандай?
- Ата аналары есірткіні пайдаланған жағдайда шарананың дамуы қандай ауытқулар қалыптасуы мүмкін?
- Шарананың дамуына нейролептиктердің әсері қандай болуы мүмкін?
- Жүктіліктің дұрыс және шарананың қалыпты дамып жетілуі үшін анаға қандай кеңес беріледі?
ҚБ: «Жұлдызша» арқылы мұғалімнің бағалауы
-зиянды әдеттер түрлерін біледі.
-зиянды әдеттердің адам ұрығына зиянын талдай алады
- ішімдіктің, темекінің, есірткінің ұрық үшін зиянды жақтарын жазады;
Ойын ашық жеткізе алады.
Салуатты өмір салтын ұстана алады.
- оқушының ойын ашық жеткізеді.
- салауатты өмір салтын сақтауды біледі
- зиянды заттардың анамен балаға зиянды әсерін анықтай алады
- шарананың дамуына дәрі дәрмектердің әсерін біледі
- салауатты өмір салтын ұстануға кеңес бере алады
https://www. twig-bilim. kz/film/placenta-5274/ 2
Оқулық, фличаптар, маркерлер
(қолдын бас бармағы жоғары бағытталады)
( қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)
( қолды бұлғау)
https://www. google. kz
Жұлдызша суреттері
Рефлексия (кері байланыс)
«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі
Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz