Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

9. 4. В Өсу мен даму

Мектеп: № 10 мектеп
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Күні:
Мектеп: №10 мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Төлесінова Әзиза Еркінқызы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Сынып:
Мектеп: №10 мектеп: Қатысқандар: Қатыспағандар :
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: №10 мектеп: Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Оқу мақсаты:
Мектеп: №10 мектеп: 9. 2. 3. 3. адам ұрығының дамуына шылым шегу, алкаголь мен басқа есірткілер әсерлерінің салдарын түсіндіру
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Сабақтың мақсаты:
Мектеп: №10 мектеп:

Барлық оқушылар: шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығына тигізетін салдарын біледі, сипаттайды;

Оқушылардың басым көпшілігі: адам ұрығының дамуына шылым, ішімдік, есірткінің зиянды әсерін дәлелдейді;

Кейбір оқушылар: мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын саралап отырып жеткізеді;

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Бағалау критерийі
Мектеп: №10 мектеп:
  • Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығына тигізетін салдарын біледі, сипаттай алады
  • Адам ұрығының дамуына шылым, ішімдік, есірткінің зиянды әсеріне дәлелдеме жасай алады
  • Мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын жеткізе біледі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Ойлау дағдысы:
Мектеп: №10 мектеп:

Түсіну, қолдану, талдау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Тілдік мақсаттар
Мектеп: №10 мектеп:

Тыңдалым: адам ұрығына шылымның, ішімдіктің, есірткінің зияны туралы бейнекөрсетілімді тамашалау арқылы тыңдалым дағдысын қалыптастырады;

Айтылым: шылым, ішімдік, есірткінің адам ұрығына зияны туралы сұрақтарға жауап бере отырып, айтылым дағдысын қалыптастырады;

Жазылым: берілген мәтінмен жұмыс жасай отырып, тапсырманы талдап, жазылым дағдысын қалыптастырады;

. . . плацент арқылы өтіп, нәрестенің қанайналысына түсіп, келешек баланың денесін улай бастайды.

Шылым шегу зиянды болып табылады, өйткені . . .

Есірткі зиянды болып табылады, өйткені . . .

Пәнге қатысты лексика мен терминология: психоактивті заттар, наркотик, никотин, коккайн, нейролептиктер

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Құндылықтарға баулу
Мектеп: №10 мектеп: «Мәңгілік ел» жалпыға бірдей еңбек қоғамы - денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық жасау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Пәнаралық байланыс
Мектеп: №10 мектеп:

Химия пәні сабақ барысында алкагольдің, темекінің, есірткінің құрамындағы зиянды химиялық заттардың ағзаға кері әсерін түсіндіру барысында кері байланыс орнату.

Информатика пәні бейнекөрсетілім көрсетуде қолдану.

Дене шынықтыру пәні салауатты өмір салтын ұстануға қолдану.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9. 4. В Өсу мен даму: Алдыңғы білім
Мектеп: №10 мектеп: 6 -сыныпта өсу тірі ағзалардың сипаттамасы болып табылатыны туралы оқыса, 7 -сыныпта онтогенез ағзалардың жеке дамуын, шылымның, ішімдіктің, есірткінің жүйке жүйесіне әсері туралы білім алды.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

1-5 минут

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:

І Ұйымдастыру:

Сынып оқушыларымен сәлемдесу, сабаққа қатысын қарау, топқа бөлу, өткенді пысықтау.

ІІ Психологиялық ахуал туғызу

«Барлығы өз қолымда»

Мақсаты: оқушылардың көңіл күйін көтере отырып, белсенді болу және дер кезінде күш жігерін жұмылдыру.

  • Оқушылар барлығымыз бір бірімізге қараймыз және көтеріңкі көңіл күймен жақсылық, бейбітшілік, мейірім арқылы тілек тілейміз.

ІІІ «Қоржындағы асықтар» топқа бөлу, үй тапсырмасына шолу жасау

1 топ-қызыл түсті асық Адам гаметалараның сомалық

жасушалардан айырмашылығы неде?

2 топ-сары түсті асық Эмбриондық дамуды

сипаттаңыздар

3 топ-ақ түсті асық Шараналық дамуды

сипаттаңыздар

Ресурстар:

Картинки по запросу барлығы өз қолыңда https://www. google. kz/search

Қоржын, асықтар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

6-11 минут

12-22 минут

23-28 минут

29-35 минут

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:

Жаңа сабақты ашу: «Ой қозғау»

Интербелсенді тақтада шылым, ішімдік, есірткі туралы бейнекөрсетілім көрсетіледі.

Мақсаты: сонымен, бейнекөрсетілімнен нені байқауға болады?

  • Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыздар?
  • Осы тақырыпты меңгеру үшін мақсатымыз қандай болады деп ойлайсыздар?

(оқушылармен бірлескен түрде сабақ мақсаты анықталады)

Тапсырма №1 «Ойлан, жұптас, бөліс»

  • мәтінді жеке түсініп оқиды
  • жұппен талқылайды
  • топпен талдай отырып, постер қорғайды

І топ -Ішімдіктің адам ұрығына зияны

ІІ топ -Темекінің адам ұрығына зияны

ІІІ топ -Есірткінің адам ұрығына зияны

:
:

ҚБ: Отшашу арқылы бірін-бірі бағалау

Рефлексия: «Қолмен белгі беру» әдісі.

Мен түсініп отырмын және түсіндіре аламын .

Мен әлі түсінбей отырмын

Мен түсінгеніме сенімді емеспін

Тапсырма №2 «Теру» стратегиясы арқылы дұрыс немесе бұрыс екендігін анықтаңыз

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ҚБ: «Бағдаршам» тәсілі арқылы бағалау

Тапсырма №3 «Сұрақ ілмегі» әдісі

  1. Кейінгі кездері не себепті салауатты өмір салтын сақтауды жиі насихаттау жүргізілуде?
  2. Темекі шегудің әсіресе жүкті және бала емізетін әйелге зияны қандай?
  3. Шарананың дамуына ішімдіктің әсері қандай?
  4. Ата аналары есірткіні пайдаланған жағдайда шарананың дамуы қандай ауытқулар қалыптасуы мүмкін?
  5. Шарананың дамуына нейролептиктердің әсері қандай болуы мүмкін?
  6. Жүктіліктің дұрыс және шарананың қалыпты дамып жетілуі үшін анаға қандай кеңес беріледі?
:
:

ҚБ: «Жұлдызша» арқылы мұғалімнің бағалауы

Ресурстар: Бағалау критерийі
Дескриптор:
Ішімдік, темекі, есірткінің адам ұрығына зиянын

-зиянды әдеттер түрлерін біледі.

-зиянды әдеттердің адам ұрығына зиянын талдай алады

- ішімдіктің, темекінің, есірткінің ұрық үшін зиянды жақтарын жазады;

Сұрақ
Дұрыс
Бұрыс
Бала бітуге бір ай қалғанда ішімдікті ішуді тоқтатыңыз
Жүктілік кезінде ішімдіктің пайдасы көп
Темекі шегуді тастаңыз, темекі шегілген орыннан аулақ болыңыз
Темекі шегу-ақыл-ойды өсіреді
Есірткі шегу болашақ сәби үшін қауіпті
Есірткі пайдаланған ана дені сау сәбиді дүниеге әкеледі
зиянды заттарға (есірткі, темекі, ішімдік) көп қаржы жұмсалады
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Дұрыс немесе бұрыс материалдырды ажырата алады
-Зиянды заттардың дұрыс не бұрыстығын анықтап жазады;
Бағалау критерийі
Дескриптор:

Ойын ашық жеткізе алады.

Салуатты өмір салтын ұстана алады.

- оқушының ойын ашық жеткізеді.

- салауатты өмір салтын сақтауды біледі

- зиянды заттардың анамен балаға зиянды әсерін анықтай алады

- шарананың дамуына дәрі дәрмектердің әсерін біледі

- салауатты өмір салтын ұстануға кеңес бере алады

https://www. twig-bilim. kz/film/placenta-5274/ 2

Оқулық, фличаптар, маркерлер

(қолдын бас бармағы жоғары бағытталады)

( қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)

( қолды бұлғау)

Картинки по запросу рефлексия сабақта

https://www. google. kz

Жұлдызша суреттері

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақтың соңы
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет:

Рефлексия (кері байланыс)

Картинки по запросу рефлексия қазақша «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі

Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек


Ұқсас жұмыстар
Жыныс жасушаларының дамуы. ұрықтану, оның генетикалық маңызы. п.ж. №1алкоголь мен шылым шегудің ұрпаққа әсері
Қылмыстық жауапкершілік
Аулақ бол жаман әдеттен туралы
Бала тілегі
Салауатты өмір салты. 10 сынып
Денім сау болсын десең жайлы ақпарат
Сіздер салауатты өмір сүруге бейімделіп келе жатқан жансыздар
Зиянды заттардың зардабы
Салауатты өмір салты туралы
Бақытым да, байлығым да - денсаулығым
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz