Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
9.4.В Өсу мен даму
Мектеп: №10 мектеп
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Төлесінова Әзиза Еркінқызы
Сынып:
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері
Оқу мақсаты:
9.2.3.3. адам ұрығының дамуына шылым шегу, алкаголь мен басқа есірткілер әсерлерінің салдарын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығына тигізетін салдарын біледі, сипаттайды;
Оқушылардың басым көпшілігі: адам ұрығының дамуына шылым,ішімдік, есірткінің зиянды әсерін дәлелдейді;
Кейбір оқушылар: мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын саралап отырып жеткізеді;
Бағалау критерийі
* Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығына тигізетін салдарын біледі, сипаттай алады
* Адам ұрығының дамуына шылым, ішімдік, есірткінің зиянды әсеріне дәлелдеме жасай алады
* Мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын жеткізе біледі
Ойлау дағдысы:
Түсіну, қолдану, талдау
Тілдік мақсаттар
Тыңдалым: адам ұрығына шылымның, ішімдіктің, есірткінің зияны туралы бейнекөрсетілімді тамашалау арқылы тыңдалым дағдысын қалыптастырады;
Айтылым: шылым, ішімдік, есірткінің адам ұрығына зияны туралы сұрақтарға жауап бере отырып, айтылым дағдысын қалыптастырады;
Жазылым: берілген мәтінмен жұмыс жасай отырып, тапсырманы талдап, жазылым дағдысын қалыптастырады;
... плацент арқылы өтіп, нәрестенің қанайналысына түсіп, келешек баланың денесін улай бастайды.
Шылым шегу зиянды болып табылады, өйткені...
Есірткі зиянды болып табылады, өйткені...
Пәнге қатысты лексика мен терминология: психоактивті заттар, наркотик, никотин, коккайн, нейролептиктер
Құндылықтарға баулу
<<Мәңгілік ел>> жалпыға бірдей еңбек қоғамы - денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық жасау
Пәнаралық байланыс
Химия пәні сабақ барысында алкагольдің, темекінің, есірткінің құрамындағы зиянды химиялық заттардың ағзаға кері әсерін түсіндіру барысында кері байланыс орнату.
Информатика пәні бейнекөрсетілім көрсетуде қолдану.
Дене шынықтыру пәні салауатты өмір салтын ұстануға қолдану.
Алдыңғы білім
6 -сыныпта өсу тірі ағзалардың сипаттамасы болып табылатыны туралы оқыса, 7 -сыныпта онтогенез ағзалардың жеке дамуын, шылымның, ішімдіктің, есірткінің жүйке жүйесіне әсері туралы білім алды.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1-5 минут
І Ұйымдастыру:
Сынып оқушыларымен сәлемдесу, сабаққа қатысын қарау, топқа бөлу, өткенді пысықтау.
ІІ Психологиялық ахуал туғызу
<<Барлығы өз қолымда>>
Мақсаты: оқушылардың көңіл күйін көтере отырып, белсенді болу және дер кезінде күш жігерін жұмылдыру.
# Оқушылар барлығымыз бір бірімізге қараймыз және көтеріңкі көңіл күймен жақсылық, бейбітшілік, мейірім арқылы тілек тілейміз.
ІІІ <<Қоржындағы асықтар>> топқа бөлу, үй тапсырмасына шолу жасау
1 топ-қызыл түсті асық Адам гаметалараның сомалық
жасушалардан айырмашылығы неде?
2 топ-сары түсті асық Эмбриондық дамуды
сипаттаңыздар
3 топ-ақ түсті асық Шараналық дамуды
сипаттаңыздар
https://www.google.kz/search
Қоржын, асықтар
Сабақтың ортасы
6-11 минут
12-22 минут
23-28 минут
29-35 минут
Жаңа сабақты ашу: <<Ой қозғау>>
Интербелсенді тақтада шылым, ішімдік, есірткі туралы бейнекөрсетілім көрсетіледі.
Мақсаты: сонымен, бейнекөрсетілімнен нені байқауға болады?
* Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыздар?
* Осы тақырыпты меңгеру үшін мақсатымыз қандай болады деп ойлайсыздар?
(оқушылармен бірлескен түрде сабақ мақсаты анықталады)
Тапсырма №1 <<Ойлан, жұптас, бөліс>>
* мәтінді жеке түсініп оқиды
* жұппен талқылайды
* топпен талдай отырып, постер қорғайды
І топ -Ішімдіктің адам ұрығына зияны
ІІ топ -Темекінің адам ұрығына зияны
ІІІ топ -Есірткінің адам ұрығына зияны
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Ішімдік, темекі, есірткінің адам ұрығына зиянын
-зиянды әдеттер түрлерін біледі.
-зиянды әдеттердің адам ұрығына зиянын талдай алады
- ішімдіктің, темекінің, есірткінің ұрық үшін зиянды жақтарын жазады;
ҚБ: Отшашу арқылы бірін-бірі бағалау
Рефлексия: <<Қолмен белгі беру>> әдісі.
Мен түсініп отырмын_____ және түсіндіре аламын.
Мен әлі түсінбей отырмын_____
Мен түсінгеніме сенімді емеспін_____
Тапсырма №2 <<Теру>> стратегиясы арқылы дұрыс немесе бұрыс екендігін анықтаңыз
Сұрақ
Дұрыс
Бұрыс
Бала бітуге бір ай қалғанда ішімдікті ішуді тоқтатыңыз
Жүктілік кезінде ішімдіктің пайдасы көп
Темекі шегуді тастаңыз, темекі шегілген орыннан аулақ болыңыз
Темекі шегу-ақыл-ойды өсіреді
Есірткі шегу болашақ сәби үшін қауіпті
Есірткі пайдаланған ана дені сау сәбиді дүниеге әкеледі
зиянды заттарға (есірткі, темекі, ішімдік) көп қаржы жұмсалады
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Дұрыс немесе бұрыс материалдырды ажырата алады
-Зиянды заттардың дұрыс не бұрыстығын анықтап жазады;
ҚБ: <<Бағдаршам>> тәсілі арқылы бағалау
Тапсырма №3 <<Сұрақ ілмегі>> әдісі
1. Кейінгі кездері не себепті салауатты өмір салтын сақтауды жиі насихаттау жүргізілуде?
2. Темекі шегудің әсіресе жүкті және бала емізетін әйелге зияны қандай?
3. Шарананың дамуына ішімдіктің әсері қандай?
4. Ата аналары есірткіні пайдаланған жағдайда шарананың дамуы қандай ауытқулар қалыптасуы мүмкін?
5. Шарананың дамуына нейролептиктердің әсері қандай болуы мүмкін?
6. Жүктіліктің дұрыс және шарананың қалыпты дамып жетілуі үшін анаға қандай кеңес беріледі?
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Ойын ашық жеткізе алады.
Салуатты өмір салтын ұстана алады.
- оқушының ойын ашық жеткізеді.
- салауатты өмір салтын сақтауды біледі
- зиянды заттардың анамен балаға зиянды әсерін анықтай алады
- шарананың дамуына дәрі дәрмектердің әсерін біледі
- салауатты өмір салтын ұстануға кеңес бере алады
ҚБ: <<Жұлдызша>> арқылы мұғалімнің бағалауы
https://www.twig-bilim.kz/film/placenta-5274/ 2
Оқулық, фличаптар, маркерлер
(қолдын бас бармағы жоғары бағытталады)
(қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)
(қолды бұлғау)
https://www.google.kz
Жұлдызша суреттері
Сабақтың соңы
Рефлексия (кері байланыс)
<<Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі>> әдісі
Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады.
Үйге тапсырма: 57 Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлық оқушылар: адам ұрығының дамуына шылым, ішімдік,есірткінің зиянды жақтарын анықтай алады;
Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылар шылымның, ішімдіктің, есірткінің адам ұрығына зиянды әсерін сипаттай алады;
Кейбір оқушылар: мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын талдай отырып түсіндіре алады;
Топтық жұмыста
<<Отшашу>> арқылы оқушылар
бір - бірін бағалайды
Жұптық жұмыста <<Бағдаршам>> тәсілі арқылы бағалау
Жеке жұмыста <<Жұлдызша>> суреттері арқылы бағалаймын
Биология сыныбында жұмыс ережелерін сақтау.
Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау.
Сабақ барысында үнемі оқушылар қауіпсіздігі қадағаланады, топтық жұмыста бір-бірін түсінеді, қолдау көрсетеді.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба?
Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздімбе?
Жеткібесе, неліктен?
Сабақты саралау дұрыс жүргізілдіме?
Сабақ уақыттық кезеңдері сақталдыма?
Сабақ жоспарының қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікірлеріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағада берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткені аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
9.4.В Өсу мен даму
Мектеп: №10 мектеп
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Төлесінова Әзиза Еркінқызы
Сынып:
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері
Оқу мақсаты:
9.2.3.3. адам ұрығының дамуына шылым шегу, алкаголь мен басқа есірткілер әсерлерінің салдарын түсіндіру
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығына тигізетін салдарын біледі, сипаттайды;
Оқушылардың басым көпшілігі: адам ұрығының дамуына шылым,ішімдік, есірткінің зиянды әсерін дәлелдейді;
Кейбір оқушылар: мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын саралап отырып жеткізеді;
Бағалау критерийі
* Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығына тигізетін салдарын біледі, сипаттай алады
* Адам ұрығының дамуына шылым, ішімдік, есірткінің зиянды әсеріне дәлелдеме жасай алады
* Мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын жеткізе біледі
Ойлау дағдысы:
Түсіну, қолдану, талдау
Тілдік мақсаттар
Тыңдалым: адам ұрығына шылымның, ішімдіктің, есірткінің зияны туралы бейнекөрсетілімді тамашалау арқылы тыңдалым дағдысын қалыптастырады;
Айтылым: шылым, ішімдік, есірткінің адам ұрығына зияны туралы сұрақтарға жауап бере отырып, айтылым дағдысын қалыптастырады;
Жазылым: берілген мәтінмен жұмыс жасай отырып, тапсырманы талдап, жазылым дағдысын қалыптастырады;
... плацент арқылы өтіп, нәрестенің қанайналысына түсіп, келешек баланың денесін улай бастайды.
Шылым шегу зиянды болып табылады, өйткені...
Есірткі зиянды болып табылады, өйткені...
Пәнге қатысты лексика мен терминология: психоактивті заттар, наркотик, никотин, коккайн, нейролептиктер
Құндылықтарға баулу
<<Мәңгілік ел>> жалпыға бірдей еңбек қоғамы - денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық жасау
Пәнаралық байланыс
Химия пәні сабақ барысында алкагольдің, темекінің, есірткінің құрамындағы зиянды химиялық заттардың ағзаға кері әсерін түсіндіру барысында кері байланыс орнату.
Информатика пәні бейнекөрсетілім көрсетуде қолдану.
Дене шынықтыру пәні салауатты өмір салтын ұстануға қолдану.
Алдыңғы білім
6 -сыныпта өсу тірі ағзалардың сипаттамасы болып табылатыны туралы оқыса, 7 -сыныпта онтогенез ағзалардың жеке дамуын, шылымның, ішімдіктің, есірткінің жүйке жүйесіне әсері туралы білім алды.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1-5 минут
І Ұйымдастыру:
Сынып оқушыларымен сәлемдесу, сабаққа қатысын қарау, топқа бөлу, өткенді пысықтау.
ІІ Психологиялық ахуал туғызу
<<Барлығы өз қолымда>>
Мақсаты: оқушылардың көңіл күйін көтере отырып, белсенді болу және дер кезінде күш жігерін жұмылдыру.
# Оқушылар барлығымыз бір бірімізге қараймыз және көтеріңкі көңіл күймен жақсылық, бейбітшілік, мейірім арқылы тілек тілейміз.
ІІІ <<Қоржындағы асықтар>> топқа бөлу, үй тапсырмасына шолу жасау
1 топ-қызыл түсті асық Адам гаметалараның сомалық
жасушалардан айырмашылығы неде?
2 топ-сары түсті асық Эмбриондық дамуды
сипаттаңыздар
3 топ-ақ түсті асық Шараналық дамуды
сипаттаңыздар
https://www.google.kz/search
Қоржын, асықтар
Сабақтың ортасы
6-11 минут
12-22 минут
23-28 минут
29-35 минут
Жаңа сабақты ашу: <<Ой қозғау>>
Интербелсенді тақтада шылым, ішімдік, есірткі туралы бейнекөрсетілім көрсетіледі.
Мақсаты: сонымен, бейнекөрсетілімнен нені байқауға болады?
* Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыздар?
* Осы тақырыпты меңгеру үшін мақсатымыз қандай болады деп ойлайсыздар?
(оқушылармен бірлескен түрде сабақ мақсаты анықталады)
Тапсырма №1 <<Ойлан, жұптас, бөліс>>
* мәтінді жеке түсініп оқиды
* жұппен талқылайды
* топпен талдай отырып, постер қорғайды
І топ -Ішімдіктің адам ұрығына зияны
ІІ топ -Темекінің адам ұрығына зияны
ІІІ топ -Есірткінің адам ұрығына зияны
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Ішімдік, темекі, есірткінің адам ұрығына зиянын
-зиянды әдеттер түрлерін біледі.
-зиянды әдеттердің адам ұрығына зиянын талдай алады
- ішімдіктің, темекінің, есірткінің ұрық үшін зиянды жақтарын жазады;
ҚБ: Отшашу арқылы бірін-бірі бағалау
Рефлексия: <<Қолмен белгі беру>> әдісі.
Мен түсініп отырмын_____ және түсіндіре аламын.
Мен әлі түсінбей отырмын_____
Мен түсінгеніме сенімді емеспін_____
Тапсырма №2 <<Теру>> стратегиясы арқылы дұрыс немесе бұрыс екендігін анықтаңыз
Сұрақ
Дұрыс
Бұрыс
Бала бітуге бір ай қалғанда ішімдікті ішуді тоқтатыңыз
Жүктілік кезінде ішімдіктің пайдасы көп
Темекі шегуді тастаңыз, темекі шегілген орыннан аулақ болыңыз
Темекі шегу-ақыл-ойды өсіреді
Есірткі шегу болашақ сәби үшін қауіпті
Есірткі пайдаланған ана дені сау сәбиді дүниеге әкеледі
зиянды заттарға (есірткі, темекі, ішімдік) көп қаржы жұмсалады
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Дұрыс немесе бұрыс материалдырды ажырата алады
-Зиянды заттардың дұрыс не бұрыстығын анықтап жазады;
ҚБ: <<Бағдаршам>> тәсілі арқылы бағалау
Тапсырма №3 <<Сұрақ ілмегі>> әдісі
1. Кейінгі кездері не себепті салауатты өмір салтын сақтауды жиі насихаттау жүргізілуде?
2. Темекі шегудің әсіресе жүкті және бала емізетін әйелге зияны қандай?
3. Шарананың дамуына ішімдіктің әсері қандай?
4. Ата аналары есірткіні пайдаланған жағдайда шарананың дамуы қандай ауытқулар қалыптасуы мүмкін?
5. Шарананың дамуына нейролептиктердің әсері қандай болуы мүмкін?
6. Жүктіліктің дұрыс және шарананың қалыпты дамып жетілуі үшін анаға қандай кеңес беріледі?
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Ойын ашық жеткізе алады.
Салуатты өмір салтын ұстана алады.
- оқушының ойын ашық жеткізеді.
- салауатты өмір салтын сақтауды біледі
- зиянды заттардың анамен балаға зиянды әсерін анықтай алады
- шарананың дамуына дәрі дәрмектердің әсерін біледі
- салауатты өмір салтын ұстануға кеңес бере алады
ҚБ: <<Жұлдызша>> арқылы мұғалімнің бағалауы
https://www.twig-bilim.kz/film/placenta-5274/ 2
Оқулық, фличаптар, маркерлер
(қолдын бас бармағы жоғары бағытталады)
(қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)
(қолды бұлғау)
https://www.google.kz
Жұлдызша суреттері
Сабақтың соңы
Рефлексия (кері байланыс)
<<Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі>> әдісі
Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады.
Үйге тапсырма: 57 Шылым шегу, есірткі мен ішімдіктің адам ұрығының дамуына тигізетін әсері
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлық оқушылар: адам ұрығының дамуына шылым, ішімдік,есірткінің зиянды жақтарын анықтай алады;
Оқушылардың басым көпшілігі: оқушылар шылымның, ішімдіктің, есірткінің адам ұрығына зиянды әсерін сипаттай алады;
Кейбір оқушылар: мәліметтерді талдап, кестеге толтырып, өз ойын талдай отырып түсіндіре алады;
Топтық жұмыста
<<Отшашу>> арқылы оқушылар
бір - бірін бағалайды
Жұптық жұмыста <<Бағдаршам>> тәсілі арқылы бағалау
Жеке жұмыста <<Жұлдызша>> суреттері арқылы бағалаймын
Биология сыныбында жұмыс ережелерін сақтау.
Оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау.
Сабақ барысында үнемі оқушылар қауіпсіздігі қадағаланады, топтық жұмыста бір-бірін түсінеді, қолдау көрсетеді.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба?
Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздімбе?
Жеткібесе, неліктен?
Сабақты саралау дұрыс жүргізілдіме?
Сабақ уақыттық кезеңдері сақталдыма?
Сабақ жоспарының қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікірлеріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағада берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткені аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz