Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

7.3В Қысқаша көбейту формулалары
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ
тақырыбы
Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты (жаңа тақырып)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
7.2.1.17
қысқаша көбейту формулаларын a2-b2=a-ba+b,
a+-b2=a2+-2ab+b2
біледі және қолданады;
Бағалау
критерийлері
Оқушылар:
Қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолдана алады;
- Қысқаша көбейту формулаларын шығарады;
- Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана алады;
Сабақтың мақсаты
a+-b2=a2+-2ab+b2 екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты формулаларын өздігінен дәлелдеу білігін мен дағдыларын қалыптастыру, формулаларды дұрыс оқу білу және олардың компоненттерін атау.
Алынған формулаларды өрнектерді түрлендіруге қолдану.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар:
қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;
ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;
қысқаша көбейту формулаларына байланысты тапсырмалар орындалуын сәйкес терминология қолдану арқылы түсіндіреді.

Лексика және терминология
қысқаша көбейту формулары;
екі өрнектің квадраттарының айырмасы;
екі өрнектің қосындысының квадраты;
екі еселенген көбейтінді;
үш еселенген көбейтінді;
Құндылықтарды
дарыту
Құндылықтар:
Оқушылар өз сыныптастарымен диалогқа, әсіресе жұппен жұмыс істегенде қатысуы керек, сол сияқты сыныппен талқылауға коммуникативтік дағдыларын дамытып, қатысуы керек.
Оқушыларға есептерді шығару үшін шығармашыл болу керек, талап қоя білуі, жұппен жұмыста қолдау көрсете алуы керек.
Жұппен жұмыста оқушылар әріптесіне қарап, идеяларымен бөлісіп және талқылауға қатысып, жауапты болуға үйренеді.
- Оқушы мен мұғалімнің әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отыруы;
- Құрмет: әр түрлі пікірлерді қабылдай алу, бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау.
Пәнаралық байланыс

АКТ қолдану
дағдылар
Интербелсенді тақтаны қолдану дағдыларын дамыту
Бастапқы білім
Бірмүшелер және көпмүшелермен амалдар орындай алу.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесіп,түгендеп, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару.
2. Үй тапсырмасын тексеру (презентациямен тексеру)
№32.6
23+a2
35+b2
47+c2
1011k2-t2
m-11132
2012t+n2
Презентация
Слайд №2
Тақырыпқа шығу

Өтілген материалды қайталау. <<Миға шабуыл>> әдісі
Сәйкестендіру кестесі

1
c-32
a-b2
c2- 6c+9
2
1625-4d2

45-2d45+2d
3
64 - 14m2
a2-b2
8-12m8+12m
4
-81+121625v2

1125v-91125v-9
5
4c2+12c+9
a+b2
2c+32
6
1032

10609
7
-4z2+64=0
a2-b2
∓4
8
642-542

1180
Әр бір тапсырмаға дискриптор құрылған және ол тақтаға ілініп қойылады.
Дескриптор Білім алушы
- өрнекті формуламен сәйкестендіреді;
- өрнекті жауабымен сәйкестендіреді.
- теңдікті сипаттайтын суретті таңдайды;
- қажет формуланы қолдананды;
- көбейткіштерге жіктейді;
- теңдеудің түбірін табады.
- теңдеудің түбірін табады.

Презентация
Слайд №3
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау
2 мин
Сабақтың барысы видео роликпен ашылады.
Видео ролик арқылы бүгінгі сабақ қай бағытта жүретінін айқындалады. Оқушылар 4 топқа бөлінеді.
Қоғамдық қор
<<Көмек>> қоғамдық қор - Бұхарбаева Б.
<<Шұғыла>> қоғамдық қор - Бахтиярханов Ы.
<<Алтын жүрек>> қоғамдық қор - Сұлтанболатқызы А.
<<Үміт>> қоғамдық қор - Бегалиев Ә.
Топ эмблемалар таңдау нәтижесінде құрылады.
Видео
Слайд №4
Сабақтың ортасы

Қосынды мен айырманың квадратының формулаларын оқушылар өздігінен практикалық маңызы бар тапсырмаларды орындау арқылы қорытып шығарады.
Тапсырмаларды әр команда өз қоғамдық қорына азық-түлікті жинай отырып орындайды.
<<Түймедақ>> әдісі
Түймедақтың әр бір жапырағына тапсырмалар жазылады. Әр бір оқушы сол тапсырмаларды орындалғанын тақтаға жазады. Әр бір тапсырма дұрыс орындалса, қорға азық-түлік беріледі. Барынша есепті көп шығарған сайын қорға барынша азық-түлік жиналады. Сонымен жиналған заттар ерікті түрде қоғамдық қорға жіберіледі.
Дескриптор Білім алушы
- өрнекті қысқаша көбейту формулаларды пайдаланып қолданып шығарады.
- теңдікті сипаттайтын суретті таңдайды;
- қажет формуланы қолдананды;
- көбейткіштерге жіктейді;
-теңдеуді шығара алады
- теңдеудің түбірін таба алады..
- қажет формуланы қолдананды;
- көбейткіштерге жіктей алады.

Презентация
Слайд №5

Сергіту сәті
5 мин
Логикалық тапсырмалар беріледі.
Оқушыларға бірнеше логикалық тапсырмалар беріледі. Тапқан оқушыға сыйлық тапсырылады.

Презентация
Слайд №6

Қорытынды

Кері байланыс :
Екі өрнектің қосындысының формуласын қолдану қиындық туғызды ма?
Қандай?
- Қосымша талқылауды қажет ететін сұрақтар бар ма?

Рефлексия
2 мин

<<Бес саусақ>> кері байланысы.
Оқушылар өз қолын салады да, әрбір саусақта сәйкес жазуларды орындайды.

Шынашақ (кіші бөбек) - ойлау процессі; мен бүгін қандай ақпарат не тәжірибе алдым?
Аты жоқ саусақ - мақсатқа жету; мен бүгін не істедім және не нәрсеге қол жеткіздім?
Ортан терек - көңіл-күй жағдайы; менің бүгінгі көңіл-күйім қандай және ол жұмыс барысына қалай әсер етті? Неліктен?
Сұқ саусақ (балаң үйрек) - көмек, қызмет көрсету; мен бүгін кімге көмек көрсеттім? Ол қандай нәтиже берді?
Бас бармақ - өзін-өзі бағалай, белсенділік таныту; Мен өзімді қалай сезіндім? Неліктен?
Презентация
Слайд №11
Үй жұмысы
1 мин
Теориялық материалды жаттау, формуласын қорытып шығаруды білу. Таратпа материал.
Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі:
Екі мүшенің квадратын көпмүше түрінде көрсетіңдер.
а) ;
б) ;
Қосымша 3
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
.
Дифференциалдау- тапсырмаларды таңдау кезінде және арнайы оқушылардан нәтиже күту және олардың қабілеттеріне сәйкес жеке көмек көрсету( Гарднер бойынша интелект теориясы)
Дифференциацияны сабақтың бекіту кезеңінде қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырма беру арқылы өткізуге болады
Оқушыларды үй жұмысын тексеру барысында өзара бағалауды және өзін өзі бағалауды, сабақ барысында ерекше қабілет көрсеткендерге мадақтауды, мотивациялау мақсатында жеке дара жетістіктерімен ынталарын ескеріп ауызша бағалауды қолданамын.
Оқу процесінің барлық күйзеліс түзуші факторларын алып тастау мақсатында әр оқушы өзін еркін ұстауына, көңіл күйінің көтеріңкі болуларына жағдай туындатамын. Ол қызықты математикалық сұрақтардан, мадақтаудан тұрады.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Оқу мақсаты дұрыс қойылған. Оқушылардың барлығы ОМ-на жетті. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді және сабақтың уақыт кезеңдері сақталды
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Электр тізбегі
Әрқайсысының қолында доп
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Көрсеткіштік функция графигі
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері. Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сабақ мақсаттары. Сан аралықтары
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі
Пәндер