Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақ
тақырыбы
Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты (жаңа тақырып)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
7. 2. 1. 17
қысқаша көбейту формулаларын
![]()
![]()
біледі және қолданады;
Бағалау
критерийлері
Оқушылар:
Қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолдана алады; - Қысқаша көбейту формулаларын шығарады;
- Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана алады;
екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты формулаларын өздігінен дәлелдеу білігін мен дағдыларын қалыптастыру, формулаларды дұрыс оқу білу және олардың компоненттерін атау.
Алынған формулаларды өрнектерді түрлендіруге қолдану.
Оқушылар:
қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі; ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі; қысқаша көбейту формулаларына байланысты тапсырмалар орындалуын сәйкес терминология қолдану арқылы түсіндіреді.
Лексика және терминология
қысқаша көбейту формулары; екі өрнектің квадраттарының айырмасы; екі өрнектің қосындысының квадраты; екі еселенген көбейтінді; үш еселенген көбейтінді; Құндылықтарды
дарыту
Құндылықтар:
Оқушылар өз сыныптастарымен диалогқа, әсіресе жұппен жұмыс істегенде қатысуы керек, сол сияқты сыныппен талқылауға коммуникативтік дағдыларын дамытып, қатысуы керек.
Оқушыларға есептерді шығару үшін шығармашыл болу керек, талап қоя білуі , жұппен жұмыста қолдау көрсете алу ы керек.
Жұппен жұмыста оқушылар әріптесіне қарап, идеяларымен бөлісіп және талқылауға қатысып, жауапты болуға үйренеді.
- Оқушы мен мұғалімнің әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отыруы;
- Құрмет: әр түрлі пікірлерді қабылдай алу, бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау.
АКТ қолдану
дағдылар
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтың басы
5 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару.
2. Үй тапсырмасын тексеру (презентациямен тексеру)
№32. 6
Презентация
Слайд №2
Өтілген материалды қайталау. «Миға шабуыл» әдісі
Сәйкестендіру кестесі
Әр бір тапсырмаға дискриптор құрылған және ол тақтаға ілініп қойылады.
Дескриптор Білім алушы
- өрнекті формуламен сәйкестендіреді;
- өрнекті жауабымен сәйкестендіреді.
- теңдікті сипаттайтын суретті таңдайды;
- қажет формуланы қолдананды;
- көбейткіштерге жіктейді;
- теңдеудің түбірін табады.
- теңдеудің түбірін табады.
Презентация
Слайд №3
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау
2 мин
Сабақтың барысы видео роликпен ашылады.
Видео ролик арқылы бүгінгі сабақ қай бағытта жүретінін айқындалады. Оқушылар 4 топқа бөлінеді.
Қоғамдық қор
«Көмек» қоғамдық қор - Бұхарбаева Б. «Шұғыла» қоғамдық қор - Бахтиярханов Ы. «Алтын жүрек» қоғамдық қор - Сұлтанболатқызы А. «Үміт» қоғамдық қор - Бегалиев Ә. Топ эмблемалар таңдау нәтижесінде құрылады.
Видео
Слайд №4
Қосынды мен айырманың квадратының формулаларын оқушылар өздігінен практикалық маңызы бар тапсырмаларды орындау арқылы қорытып шығарады.
Тапсырмаларды әр команда өз қоғамдық қорына азық-түлікті жинай отырып орындайды.
«Түймедақ» әдісі
Түймедақтың әр бір жапырағына тапсырмалар жазылады. Әр бір оқушы сол тапсырмаларды орындалғанын тақтаға жазады. Әр бір тапсырма дұрыс орындалса, қорға азық-түлік беріледі. Барынша есепті көп шығарған сайын қорға барынша азық-түлік жиналады. Сонымен жиналған заттар ерікті түрде қоғамдық қорға жіберіледі.
Дескриптор Білім алушы
- өрнекті қысқаша көбейту формулаларды пайдаланып қолданып шығарады.
- теңдікті сипаттайтын суретті таңдайды;
- қажет формуланы қолдананды;
- көбейткіштерге жіктейді;
-теңдеуді шығара алады
- теңдеудің түбірін таба алады. .
- қажет формуланы қолдананды;
- көбейткіштерге жіктей алады.
Презентация
Слайд №5
Сергіту сәті
5 мин
Логикалық тапсырмалар беріледі.
Оқушыларға бірнеше логикалық тапсырмалар беріледі. Тапқан оқушыға сыйлық тапсырылады.
Презентация
Слайд №6
Кері байланыс :
Екі өрнектің қосындысының формуласын қолдану қиындық туғызды ма?
Қандай? - Қосымша талқылауды қажет ететін сұрақтар бар ма?
Рефлексия
2 мин
«Бес саусақ» кері байланысы.
Оқушылар өз қолын салады да, әрбір саусақта сәйкес жазуларды орындайды.
Шынашақ (кіші бөбек) - ойлау процессі; мен бүгін қандай ақпарат не тәжірибе алдым? Аты жоқ саусақ- мақсатқа жету; мен бүгін не істедім және не нәрсеге қол жеткіздім? Ортан терек - көңіл-күй жағдайы; менің бүгінгі көңіл-күйім қандай және ол жұмыс барысына қалай әсер етті? Неліктен? Сұқ саусақ (балаң үйрек) - көмек, қызмет көрсету; мен бүгін кімге көмек көрсеттім? Ол қандай нәтиже берді? Бас бармақ - өзін-өзі бағалай, белсенділік таныту; Мен өзімді қалай сезіндім? Неліктен? Презентация
Слайд №11
Үй жұмысы
1 мин
Теориялық материалды жаттау, формуласын қорытып шығаруды білу. Таратпа материал.
Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі:
Екі мүшенің квадратын көпмүше түрінде көрсетіңдер.
а)
б)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz