Сабақтың жоспарланған кезеңдері

1
( 𝐜 𝟑 ) 𝟐 \left( \mathbf{c - 3} \right) ^{\mathbf{2}}
( 𝐚 𝐛 ) 𝟐 \left( \mathbf{a - b} \right) ^{\mathbf{2}}
𝐜 𝟐 \mathbf{c}^{\mathbf{2}} - 𝟔 𝐜 + 𝟗 \mathbf{\ 6c + 9}
2
( 𝟏𝟔 𝟐𝟓 𝟒 𝐝 𝟐 ) \left( \frac{\mathbf{16}}{\mathbf{25}}\mathbf{- 4}\mathbf{d}^{\mathbf{2}} \right)
( 𝟒 𝟓 𝟐 𝐝 ) ( 𝟒 𝟓 + 𝟐 𝐝 ) \left( \frac{\mathbf{4}}{\mathbf{5}}\mathbf{- 2}\mathbf{d} \right) \left( \frac{\mathbf{4}}{\mathbf{5}}\mathbf{+ 2}\mathbf{d} \right)
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: 7. 3В Қысқаша көбейту формулалары
Мектеп:: Мектеп:
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Сынып: 7
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

Сабақ

тақырыбы

Мектеп::

Екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты (жаңа тақырып)

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

Мектеп::

7. 2. 1. 17

қысқаша көбейту формулаларын a 2 b 2 = ( a b ) ( a + b ) , a^{2} - b^{2} = (a - b) (a + b),

( a ± b ) 2 = a 2 ± 2 a b + b 2 (a \pm b) ^{2} = a^{2} \pm 2ab + b^{2}

біледі және қолданады;

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

Бағалау

критерийлері

Мектеп::

Оқушылар:

Қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолдана алады; - Қысқаша көбейту формулаларын шығарады;

- Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана алады;

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Сабақтың мақсаты
Мектеп::

( a ± b ) 2 = a 2 ± 2 a b + b 2 (a \pm b) ^{2} = a^{2} \pm 2ab + b^{2} екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты формулаларын өздігінен дәлелдеу білігін мен дағдыларын қалыптастыру, формулаларды дұрыс оқу білу және олардың компоненттерін атау.

Алынған формулаларды өрнектерді түрлендіруге қолдану.

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Оқушылар:

қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі; ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі; қысқаша көбейту формулаларына байланысты тапсырмалар орындалуын сәйкес терминология қолдану арқылы түсіндіреді.

Лексика және терминология

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

қысқаша көбейту формулары; екі өрнектің квадраттарының айырмасы; екі өрнектің қосындысының квадраты; екі еселенген көбейтінді; үш еселенген көбейтінді; Құндылықтарды

дарыту

Мектеп::

Құндылықтар:

Оқушылар өз сыныптастарымен диалогқа, әсіресе жұппен жұмыс істегенде қатысуы керек, сол сияқты сыныппен талқылауға коммуникативтік дағдыларын дамытып, қатысуы керек.

Оқушыларға есептерді шығару үшін шығармашыл болу керек, талап қоя білуі , жұппен жұмыста қолдау көрсете алу ы керек.

Жұппен жұмыста оқушылар әріптесіне қарап, идеяларымен бөлісіп және талқылауға қатысып, жауапты болуға үйренеді.

- Оқушы мен мұғалімнің әрбір мәселеде өз көзқарастарын білдіріп отыруы;

- Құрмет: әр түрлі пікірлерді қабылдай алу, бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау.

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Пәнаралық байланыс
Мектеп::
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

АКТ қолдану

дағдылар

Мектеп:: Интербелсенді тақтаны қолдану дағдыларын дамыту
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Бастапқы білім
Мектеп:: Бірмүшелер және көпмүшелермен амалдар орындай алу.
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Сабақ барысы
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Мектеп:: Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер
Ресурстар
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

Сабақтың басы

5 мин

Мектеп::

1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару.

2. Үй тапсырмасын тексеру (презентациямен тексеру)

№32. 6

( 2 3 + a ) 2 \left( \frac{2}{3} + a \right) ^{2} ( 3 5 + b ) 2 \left( \frac{3}{5} + b \right) ^{2} ( 4 7 + c ) 2 \left( \frac{4}{7} + c \right) ^{2} ( 10 11 k 2 t ) 2 \left( \frac{10}{11}k^{2} - t \right) ^{2} ( m 11 13 ) 2 \left( m - \frac{11}{13} \right) ^{2} ( 20 12 t + n ) 2 \left( \frac{20}{12}t + n \right) ^{2} Презентация

Слайд №2

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Тақырыпқа шығу
Мектеп::

Өтілген материалды қайталау. «Миға шабуыл» әдісі

Сәйкестендіру кестесі

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Әр бір тапсырмаға дискриптор құрылған және ол тақтаға ілініп қойылады.

Дескриптор Білім алушы

- өрнекті формуламен сәйкестендіреді;

- өрнекті жауабымен сәйкестендіреді.

- теңдікті сипаттайтын суретті таңдайды;

- қажет формуланы қолдананды;

- көбейткіштерге жіктейді;

- теңдеудің түбірін табады.

- теңдеудің түбірін табады.

3
64 - 𝟏 𝟒 𝐦 𝟐 \frac{\mathbf{1}}{\mathbf{4}}\mathbf{m}^{\mathbf{2}}
𝐚 𝟐 𝐛 𝟐 \mathbf{a}^{\mathbf{2}}\mathbf{-}\mathbf{b}^{\mathbf{2}}
( 𝟖 𝟏 𝟐 𝐦 ) ( 𝟖 + 𝟏 𝟐 𝐦 ) \left( \mathbf{8 -}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}}\mathbf{m} \right) \left( \mathbf{8 +}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{2}}\mathbf{m} \right)
4
-81+ 𝟏𝟐𝟏 𝟔𝟐𝟓 𝐯 𝟐 \frac{\mathbf{121}}{\mathbf{625}}\mathbf{v}^{\mathbf{2}}
( 𝟏𝟏 𝟐𝟓 𝐯 𝟗 ) ( 𝟏𝟏 𝟐𝟓 𝐯 𝟗 ) \left( \frac{\mathbf{11}}{\mathbf{25}}\mathbf{v - 9} \right) \left( \frac{\mathbf{11}}{\mathbf{25}}\mathbf{v - 9} \right)
5
𝟒 𝐜 𝟐 + 𝟏𝟐 𝐜 + 𝟗 \mathbf{4}\mathbf{c}^{\mathbf{2}}\mathbf{+ 12c + 9}
( 𝐚 + 𝐛 ) 𝟐 \left( \mathbf{a + b} \right) ^{\mathbf{2}}
( 𝟐 𝐜 + 𝟑 ) 𝟐 \left( \mathbf{2}\mathbf{c + 3} \right) ^{\mathbf{2}}
6
𝟏𝟎𝟑 𝟐 \mathbf{103}^{\mathbf{2}}
10609
7
- 4z 2 +64=0
𝐚 𝟐 𝐛 𝟐 \mathbf{a}^{\mathbf{2}}\mathbf{-}\mathbf{b}^{\mathbf{2}}
𝟒 \mathbf{\mp 4}
8
𝟔𝟒 𝟐 𝟓𝟒 𝟐 \mathbf{64}^{\mathbf{2}}\mathbf{-}\mathbf{54}^{\mathbf{2}}
1180

Презентация

Слайд №3

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:
Мектеп::
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:
Мектеп::
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:
Мектеп::
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:
Мектеп::
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:
Мектеп::
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:
Мектеп::
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:
Мектеп::
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:
Мектеп::
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау

2 мин

Мектеп::

Сабақтың барысы видео роликпен ашылады.

Видео ролик арқылы бүгінгі сабақ қай бағытта жүретінін айқындалады. Оқушылар 4 топқа бөлінеді.

Қоғамдық қор

«Көмек» қоғамдық қор - Бұхарбаева Б. «Шұғыла» қоғамдық қор - Бахтиярханов Ы. «Алтын жүрек» қоғамдық қор - Сұлтанболатқызы А. «Үміт» қоғамдық қор - Бегалиев Ә. Топ эмблемалар таңдау нәтижесінде құрылады.

Видео

Слайд №4

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Сабақтың ортасы
Мектеп::

Қосынды мен айырманың квадратының формулаларын оқушылар өздігінен практикалық маңызы бар тапсырмаларды орындау арқылы қорытып шығарады.

Тапсырмаларды әр команда өз қоғамдық қорына азық-түлікті жинай отырып орындайды.

«Түймедақ» әдісі

Түймедақтың әр бір жапырағына тапсырмалар жазылады. Әр бір оқушы сол тапсырмаларды орындалғанын тақтаға жазады. Әр бір тапсырма дұрыс орындалса, қорға азық-түлік беріледі. Барынша есепті көп шығарған сайын қорға барынша азық-түлік жиналады. Сонымен жиналған заттар ерікті түрде қоғамдық қорға жіберіледі.

Дескриптор Білім алушы

- өрнекті қысқаша көбейту формулаларды пайдаланып қолданып шығарады.

- теңдікті сипаттайтын суретті таңдайды;

- қажет формуланы қолдананды;

- көбейткіштерге жіктейді;

-теңдеуді шығара алады

- теңдеудің түбірін таба алады. .

- қажет формуланы қолдананды;

- көбейткіштерге жіктей алады.

Презентация

Слайд №5

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

Сергіту сәті

5 мин

Мектеп::

Логикалық тапсырмалар беріледі.

Оқушыларға бірнеше логикалық тапсырмалар беріледі. Тапқан оқушыға сыйлық тапсырылады.

Презентация

Слайд №6

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Қорытынды
Мектеп::

Кері байланыс :

Екі өрнектің қосындысының формуласын қолдану қиындық туғызды ма?

Қандай? - Қосымша талқылауды қажет ететін сұрақтар бар ма?

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

Рефлексия

2 мин

Мектеп::

«Бес саусақ» кері байланысы.

Оқушылар өз қолын салады да, әрбір саусақта сәйкес жазуларды орындайды.

Шынашақ (кіші бөбек) - ойлау процессі; мен бүгін қандай ақпарат не тәжірибе алдым? Аты жоқ саусақ- мақсатқа жету; мен бүгін не істедім және не нәрсеге қол жеткіздім? Ортан терек - көңіл-күй жағдайы; менің бүгінгі көңіл-күйім қандай және ол жұмыс барысына қалай әсер етті? Неліктен? Сұқ саусақ (балаң үйрек) - көмек, қызмет көрсету; мен бүгін кімге көмек көрсеттім? Ол қандай нәтиже берді? Бас бармақ - өзін-өзі бағалай, белсенділік таныту; Мен өзімді қалай сезіндім? Неліктен? Презентация

Слайд №11

7. 3В Қысқаша көбейту формулалары:

Үй жұмысы

1 мин

Мектеп::

Теориялық материалды жаттау, формуласын қорытып шығаруды білу. Таратпа материал.

Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі:

Екі мүшенің квадратын көпмүше түрінде көрсетіңдер.

а)

\[({\hat{a}}+b+{\hat{n}})^{\hat{\gamma}}\]
;

б)

\[(a\cdot b+n)^{2}\]
;

Қосымша 3
7. 3В Қысқаша көбейту формулалары: Саралау -оқушыларға қалай

Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Электр тізбегі
Әрқайсысының қолында доп
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Көрсеткіштік функция графигі
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері. Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сабақ мақсаттары. Сан аралықтары
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz