Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі

Сабақ жоспары биология пәні бойынша 8 «А» сыныбы

Сабақтың тақырыбы

Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың мақсаты
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша және бүйрек үсті бездерінің құрылысын біле отырып, туындайтын аурулар туралы оқып үйрену.
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтижие
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: Қалқанша, қалқаншамаңы және бүйрек үсті бездерінің құрылысын біле отырып, туындайтын аурулар туралы оқып үйренеді.
Сабақтың тақырыбы: Қолданылған модульдер
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; АКТ; оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сабақтың тақырыбы: Дерек көзі
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері:
  1. Е. Очкур. Л. Аманжолова Р. Жұмабаева

«Биология» оқулығы

  1. Р. Әлімқұлқызы «Биология» оқулығы
  2. « Анотомиясы физиологиясы» Алматы

«Мектеп» 2012ж

  1. «Биология және салауаттылық негізі» ғылыми педагогикалық журнал № 4 2013ж № 2 2012ж
Сабақтың тақырыбы: Керекті жабдықтар
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: Тақырыпқа байланысты суреттер, электрондық оқулық, интербелсенді тақта
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың барысы
Сабақтың тақырыбы: Ұйымдастыру
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушыларды топпен отырғызу.
Сабақтың тақырыбы: Үй тапсырмасы
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: 1 Үй берілген тапсырма бойынша интербелсенді тақтада берілген сұрақтарға жауап беру
Сабақтың тақырыбы: Сыныптағы тапсырмалар
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері:

І. Жаңа тақырыпқа көшпес бұрын интербелсенді тақтадан бейнекөрсетілім көрсету

Мұғалім ортаға сұрақ тастайды:

1. Бейне көрсетілімнен өздеріңе қандай ой түйдіңдер?

2. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп

ойлайсыңдар?

3. Өткен тақырыппен қандай байланысы болуы мүмкін?

Оқушылардың көмегімен сабақтың тақырыбы ашылады.

ІІ. Интер белсенді тақтада жаңа тақырыпты меңгертуге негізделген тапсырма жазлған ұяшықтарды мұғалім ортаға ұсынады. Әр топқа бір тапсырмадан беріледі.

1. «Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі».

2. «Қалқаншамаңы безінің негізгі ерекшеліктері»

3. «Айырша безінің ағзадағы биологиялық рөлі»

4. «Бүйрекүсті безінің құрылысы мен қызметі»

Әр топ өзіне түскен тапсырманы орындайды

Берілген тапсырманы алдымен жек, жұпта, одан соң өз топтарында талқылап қағаз бетіне түсіріп, өз ойларын басқа топтағы оқушылармен бөліседі.

Топтар бір-бірінің жұмысын смайлинтер көмегімен және екі жұлдыз бір тілек бағдаршам әдістері бойынша бағалайды.

Әр топтан бір үздік оқушыға топтың таңдауы бойынша арнайы номинация беріледі.

Сабақтың тақырыбы: Тренинг
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: «Жүректен жүрекке» достық шеңберін құру
Сабақтың тақырыбы: Бекіту
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері:

Интер белсенді тақтада көрсетілген суреттер, схемалар, жаңа ұғымдармен жұмыс.

Сабақтың тақырыбы: Қорытындылау
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: Мұғалім тақырыпқа байланысты түйін сөз айтып өтеді.
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма беру
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: Өтілген тақырыпқа байланысты қосымша қызықты материалдар жинақтап келу. Келесі тақырыпты оқу.
Сабақтың тақырыбы: Рефлексия
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: Бүгінгі сабақтал алған әсерлерімен бөлісу
Сабақтың тақырыбы: Бағалау
Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің құрылысы мен қызметтері: Топ басшысына ұсынылған бағалау парағы арқылы бағалау

№ 1 қосымша

Өтілген материал бойынша білімін тексеру

1. Жүйке жасушасы қалай аталады?

Аксон Нейрон

2. Терінің беткі қабатын түзетін ұлпа

Дәнекер Эпителий

3. Нақты пішіні мен қызметі бар дене бөлігі

Жасуша Мүше

4. Құрылысы мен қызметі ұсас жасуша мен жасушааралық заттардың жиынтығы

Жасуша Ұлпа

5. Адам ағзасында ұлпаларың қанша тобы бар?

3- тобы 4- тобы

6. Жиырылуға, ұзындығын өзгертуге қабілетті ұлпа

Бұлшықет Жүйке

7. Жүрек бұлшықеті қалай аталады?

Бірыңғай салалы Миокард

8. Шеміршек, сүйек, қан қай ұлпаның түрлері?

Жүйке Дәнекер

9. Гипофиз безінің массасы қанша?

10-12г 0, 5-0, 7г

10. Қызметтері ұқсас мүшелер не түзеді?

Ағза Мүшелер жүйесін

11 Тері, жас, май қандай бездердің қатарына жатады?

Аралас бездер Сыртқы секреция бездері

12. Ішкі секреция бездерінен бөлінетін биологиялық белсенді заттар

Гормондар Сөлдер

13. Көз, құлақ, мұрын, тіл, тері мүшелері қандай жүйеге жатады?

Эндокриндік Сезім мүшелер

14. Адам ағзасындағы барлық процестер неше жолмен реттеледі?

4- жолмен 2- жолмен


Ұқсас жұмыстар
Қалқанша маңы бездері, тимус және бүйрек үсті бездері
Қалқанша бездің массасы
Ұйқы безі,жыныс бездері мен бүйрекүсті бездері
Қалқанша безі
Жүректің құрылысы
Аралас бездер
Қаназдық ауруы
Мидың құрлысы, мишық. 8 сынып
Металдар мен бейметалдардың табиғаттағы жәре тірі ағзалардағы маңызы
Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz