Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі
Сабақ жоспары биология пәні бойынша 8 «А» сыныбы
|Сабақтың тақырыбы |Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің |
| |құрылысы мен қызметтері |
|Сабақтың мақсаты |Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша және бүйрек үсті |
| |бездерінің құрылысын біле отырып, туындайтын аурулар |
| |туралы оқып үйрену. |
|Күтілетін нәтижие |Қалқанша, қалқаншамаңы және бүйрек үсті бездерінің |
| |құрылысын біле отырып, туындайтын аурулар туралы оқып |
| |үйренеді. |
|Қолданылған модульдер |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; сыни тұрғыдан |
| |ойлауға үйрету; оқыту үшін бағалау және оқуды |
| |бағалау; АКТ; оқытуды басқару және көшбасшылық. |
|Дерек көзі |Е.Очкур. Л. Аманжолова Р.Жұмабаева |
| |«Биология» оқулығы |
| |Р.Әлімқұлқызы «Биология» оқулығы |
| |« Анотомиясы физиологиясы» Алматы |
| |«Мектеп» 2012ж |
| |«Биология және салауаттылық негізі» ғылыми |
| |педагогикалық журнал № 4 2013ж № 2 2012ж |
|Керекті жабдықтар |Тақырыпқа байланысты суреттер, электрондық оқулық , |
| |интербелсенді тақта |
|Сабақтың барысы |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта |
| |психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушыларды топпен |
| |отырғызу. |
|Үй тапсырмасы |1 Үй берілген тапсырма бойынша интербелсенді тақтада |
| |берілген сұрақтарға жауап беру |
|Сыныптағы тапсырмалар |І. Жаңа тақырыпқа көшпес бұрын интербелсенді тақтадан |
| |бейнекөрсетілім көрсету |
| |Мұғалім ортаға сұрақ тастайды: |
| |1. Бейне көрсетілімнен өздеріңе қандай ой түйдіңдер? |
| |2. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп |
| |ойлайсыңдар? |
| |3. Өткен тақырыппен қандай байланысы болуы мүмкін? |
| |Оқушылардың көмегімен сабақтың тақырыбы ашылады. |
| |ІІ. Интер белсенді тақтада жаңа тақырыпты меңгертуге |
| |негізделген тапсырма жазлған ұяшықтарды мұғалім ортаға|
| |ұсынады.Әр топқа бір тапсырмадан беріледі. |
| |1. «Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі». |
| |2. «Қалқаншамаңы безінің негізгі ерекшеліктері» |
| |3. «Айырша безінің ағзадағы биологиялық рөлі» |
| |4. «Бүйрекүсті безінің құрылысы мен қызметі» |
| |Әр топ өзіне түскен тапсырманы орындайды |
| |Берілген тапсырманы алдымен жек, жұпта, одан соң өз |
| |топтарында талқылап қағаз бетіне түсіріп, өз ойларын |
| |басқа топтағы оқушылармен бөліседі. |
| |Топтар бір-бірінің жұмысын смайлинтер көмегімен және |
| |екі жұлдыз бір тілек бағдаршам әдістері бойынша |
| |бағалайды. |
| |Әр топтан бір үздік оқушыға топтың таңдауы бойынша |
| |арнайы номинация беріледі. |
|Тренинг |«Жүректен жүрекке» достық шеңберін құру |
|Бекіту |Интер белсенді тақтада көрсетілген суреттер, схемалар,|
| |жаңа ұғымдармен жұмыс. |
|Қорытындылау |Мұғалім тақырыпқа байланысты түйін сөз айтып өтеді. |
|Үйге тапсырма беру |Өтілген тақырыпқа байланысты қосымша қызықты |
| |материалдар жинақтап келу. Келесі тақырыпты оқу. |
|Рефлексия |Бүгінгі сабақтал алған әсерлерімен бөлісу |
|Бағалау |Топ басшысына ұсынылған бағалау парағы арқылы |
| |бағалау |
№ 1 қосымша
Өтілген материал бойынша білімін тексеру
1. Жүйке жасушасы қалай аталады?
Аксон Нейрон
2. Терінің беткі қабатын түзетін ұлпа
Дәнекер Эпителий
3. Нақты пішіні мен қызметі бар дене бөлігі
Жасуша Мүше
4. Құрылысы мен қызметі ұсас жасуша мен жасушааралық заттардың жиынтығы
Жасуша Ұлпа
5. Адам ағзасында ұлпаларың қанша тобы бар?
3- тобы 4- тобы
6. Жиырылуға, ұзындығын өзгертуге қабілетті ұлпа
Бұлшықет Жүйке
7. Жүрек бұлшықеті қалай аталады?
Бірыңғай салалы Миокард
8. Шеміршек, сүйек, қан қай ұлпаның түрлері?
Жүйке Дәнекер
9. Гипофиз безінің массасы қанша?
10-12г 0,5-0,7г
10. Қызметтері ұқсас мүшелер не түзеді?
Ағза Мүшелер жүйесін
11 Тері,жас, май қандай бездердің қатарына жатады?
Аралас бездер Сыртқы секреция бездері
12. Ішкі секреция бездерінен бөлінетін биологиялық белсенді заттар
Гормондар Сөлдер
13. Көз, құлақ, мұрын,тіл, тері мүшелері қандай жүйеге жатады?
Эндокриндік Сезім мүшелер
14. Адам ағзасындағы барлық процестер неше жолмен реттеледі?
4- жолмен 2- жолмен
15. Эндокриндік жүйеге қандай мүшелер жатады?
Ми мен жұлын Ішкі секреция бездері
16. Рефлекстік реттелу дегеніміз?
Гормондардың көмегімен Мидың көмегімен
17. Ағзадағы процестердің гормондардың көмегімен реттелуі
Рефлекстік реттелу Гуморальдық реттелу
18. Гипофиз безі мидың қай бөлігінде орналасқан?
Аралық мидың астыңғы бөлігі Сопақша мида
19. Өсу, меланин пигментінің түзілуін реттейтін гормон қай безден бөлінеді?
Қалқанша безі Гипофиз
20. Өсіу гормоны мөлшерінен аз бөлінсе ағзада қандай ауру пайда болады?
Алыптық Ергежейлік
21. Адамның бойы неше жасқа дейін өседі?
28-30 жас 18-23 жас
22. Әйелдердің орташа бойы шамамен қанша?
150см 160см
23. Егер адамның бойы 60см-ден 1м-ге дейін болса
ол қалай аталады?
Акромегалия Гипофиздік ергежейлілік
24 Акромегалия ауруында қандай ауытқулар байқалады?
Қол, аяқ, төменгі жақ сүйектері шамадан тыс өседі Бойы тым аласа
болады
25. Рим императоры Максимилианның бойын қанша болған
180см 2,5м
26. Ен биік әйелді бойын қанша болған
2,35м 195см
27. Ағзадағы судың мөлшерін, зәрдің бөлінуін реттейтін гормон?
Соматропин Вазопрессин
№ 2 қосымша
Ұғымдарды білесізбе?
Тироксин-
Эндокринолог-
Тимус-
Кретинизм
Микседема-
Тимозин-
Адреналин-
Эндемиялық зоб-
Йод-
|Сабақтың тақырыбы |Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша, бүйрекүсті бездерінің |
| |құрылысы мен қызметтері |
|Сабақтың мақсаты |Қалқанша, қалқаншамаңы, айырша және бүйрек үсті |
| |бездерінің құрылысын біле отырып, туындайтын аурулар |
| |туралы оқып үйрену. |
|Күтілетін нәтижие |Қалқанша, қалқаншамаңы және бүйрек үсті бездерінің |
| |құрылысын біле отырып, туындайтын аурулар туралы оқып |
| |үйренеді. |
|Қолданылған модульдер |Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; сыни тұрғыдан |
| |ойлауға үйрету; оқыту үшін бағалау және оқуды |
| |бағалау; АКТ; оқытуды басқару және көшбасшылық. |
|Дерек көзі |Е.Очкур. Л. Аманжолова Р.Жұмабаева |
| |«Биология» оқулығы |
| |Р.Әлімқұлқызы «Биология» оқулығы |
| |« Анотомиясы физиологиясы» Алматы |
| |«Мектеп» 2012ж |
| |«Биология және салауаттылық негізі» ғылыми |
| |педагогикалық журнал № 4 2013ж № 2 2012ж |
|Керекті жабдықтар |Тақырыпқа байланысты суреттер, электрондық оқулық , |
| |интербелсенді тақта |
|Сабақтың барысы |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта |
| |психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқушыларды топпен |
| |отырғызу. |
|Үй тапсырмасы |1 Үй берілген тапсырма бойынша интербелсенді тақтада |
| |берілген сұрақтарға жауап беру |
|Сыныптағы тапсырмалар |І. Жаңа тақырыпқа көшпес бұрын интербелсенді тақтадан |
| |бейнекөрсетілім көрсету |
| |Мұғалім ортаға сұрақ тастайды: |
| |1. Бейне көрсетілімнен өздеріңе қандай ой түйдіңдер? |
| |2. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп |
| |ойлайсыңдар? |
| |3. Өткен тақырыппен қандай байланысы болуы мүмкін? |
| |Оқушылардың көмегімен сабақтың тақырыбы ашылады. |
| |ІІ. Интер белсенді тақтада жаңа тақырыпты меңгертуге |
| |негізделген тапсырма жазлған ұяшықтарды мұғалім ортаға|
| |ұсынады.Әр топқа бір тапсырмадан беріледі. |
| |1. «Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі». |
| |2. «Қалқаншамаңы безінің негізгі ерекшеліктері» |
| |3. «Айырша безінің ағзадағы биологиялық рөлі» |
| |4. «Бүйрекүсті безінің құрылысы мен қызметі» |
| |Әр топ өзіне түскен тапсырманы орындайды |
| |Берілген тапсырманы алдымен жек, жұпта, одан соң өз |
| |топтарында талқылап қағаз бетіне түсіріп, өз ойларын |
| |басқа топтағы оқушылармен бөліседі. |
| |Топтар бір-бірінің жұмысын смайлинтер көмегімен және |
| |екі жұлдыз бір тілек бағдаршам әдістері бойынша |
| |бағалайды. |
| |Әр топтан бір үздік оқушыға топтың таңдауы бойынша |
| |арнайы номинация беріледі. |
|Тренинг |«Жүректен жүрекке» достық шеңберін құру |
|Бекіту |Интер белсенді тақтада көрсетілген суреттер, схемалар,|
| |жаңа ұғымдармен жұмыс. |
|Қорытындылау |Мұғалім тақырыпқа байланысты түйін сөз айтып өтеді. |
|Үйге тапсырма беру |Өтілген тақырыпқа байланысты қосымша қызықты |
| |материалдар жинақтап келу. Келесі тақырыпты оқу. |
|Рефлексия |Бүгінгі сабақтал алған әсерлерімен бөлісу |
|Бағалау |Топ басшысына ұсынылған бағалау парағы арқылы |
| |бағалау |
№ 1 қосымша
Өтілген материал бойынша білімін тексеру
1. Жүйке жасушасы қалай аталады?
Аксон Нейрон
2. Терінің беткі қабатын түзетін ұлпа
Дәнекер Эпителий
3. Нақты пішіні мен қызметі бар дене бөлігі
Жасуша Мүше
4. Құрылысы мен қызметі ұсас жасуша мен жасушааралық заттардың жиынтығы
Жасуша Ұлпа
5. Адам ағзасында ұлпаларың қанша тобы бар?
3- тобы 4- тобы
6. Жиырылуға, ұзындығын өзгертуге қабілетті ұлпа
Бұлшықет Жүйке
7. Жүрек бұлшықеті қалай аталады?
Бірыңғай салалы Миокард
8. Шеміршек, сүйек, қан қай ұлпаның түрлері?
Жүйке Дәнекер
9. Гипофиз безінің массасы қанша?
10-12г 0,5-0,7г
10. Қызметтері ұқсас мүшелер не түзеді?
Ағза Мүшелер жүйесін
11 Тері,жас, май қандай бездердің қатарына жатады?
Аралас бездер Сыртқы секреция бездері
12. Ішкі секреция бездерінен бөлінетін биологиялық белсенді заттар
Гормондар Сөлдер
13. Көз, құлақ, мұрын,тіл, тері мүшелері қандай жүйеге жатады?
Эндокриндік Сезім мүшелер
14. Адам ағзасындағы барлық процестер неше жолмен реттеледі?
4- жолмен 2- жолмен
15. Эндокриндік жүйеге қандай мүшелер жатады?
Ми мен жұлын Ішкі секреция бездері
16. Рефлекстік реттелу дегеніміз?
Гормондардың көмегімен Мидың көмегімен
17. Ағзадағы процестердің гормондардың көмегімен реттелуі
Рефлекстік реттелу Гуморальдық реттелу
18. Гипофиз безі мидың қай бөлігінде орналасқан?
Аралық мидың астыңғы бөлігі Сопақша мида
19. Өсу, меланин пигментінің түзілуін реттейтін гормон қай безден бөлінеді?
Қалқанша безі Гипофиз
20. Өсіу гормоны мөлшерінен аз бөлінсе ағзада қандай ауру пайда болады?
Алыптық Ергежейлік
21. Адамның бойы неше жасқа дейін өседі?
28-30 жас 18-23 жас
22. Әйелдердің орташа бойы шамамен қанша?
150см 160см
23. Егер адамның бойы 60см-ден 1м-ге дейін болса
ол қалай аталады?
Акромегалия Гипофиздік ергежейлілік
24 Акромегалия ауруында қандай ауытқулар байқалады?
Қол, аяқ, төменгі жақ сүйектері шамадан тыс өседі Бойы тым аласа
болады
25. Рим императоры Максимилианның бойын қанша болған
180см 2,5м
26. Ен биік әйелді бойын қанша болған
2,35м 195см
27. Ағзадағы судың мөлшерін, зәрдің бөлінуін реттейтін гормон?
Соматропин Вазопрессин
№ 2 қосымша
Ұғымдарды білесізбе?
Тироксин-
Эндокринолог-
Тимус-
Кретинизм
Микседема-
Тимозин-
Адреналин-
Эндемиялық зоб-
Йод-
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz