Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ мақсаттары. Архимед күші
Қысқа мерзімді жоспар
Пәні: Физика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі
V тарау. Қысым
Мектеп:
Павлодар Мемлекеттік Педагогикалық Университеті
Мұғалімнің аты-жөні:
Жақышбай Асылзат
Күні:
7.10.2019
Сынып:
7-<<а>>
Оқытылу тілі:
қазақ
Қатысқандар саны: 11
Қатыспағандар саны: 1
Сабақ тақырыбы:
§ 55. Архимед күші
Осы сабақта қол жеткізілетін мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.3.1.13 есептер шығару кезіңде Архимед заңын қолдану.
Сабақ мақсаттары
Сұйықа батырылған денеге кері итеруші күш туралы білімдері мен танымдық қызығушылығын дамыту.
Сабақ барысында оқушылардың пікір алмасуға, өздігінен білім алуға тәрбиелеу.
Бағалау критерийлері
Кері итеруші күштің пайда болу себебін білу.
Сұйықа батырылған денеге кері итеруші күш туралы білімдерді есептер шығаруда қолдану
Тілдік мақсаттар:
Терминдермен жұмыс жасау.
Құндылықтарды дарыту:
Сабақ кезіндегі оқушылардың бр-біріне сыйластықтары. Білуге құштарлық, шығармашылық және оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыұұа баулу, қарым-қатынас пен мінезді ұдайы дамыту.
Пәнаралық байланыстар:
Математика
Есептер шығару барысында математикалық амалдарды қолдану.
АКТ қолдану дағдылары:
Интербелсенді тақта, презентация.
Бастапқы білім
Күш, тығыздық, көлем, масса
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Құрал жабдықтар
(Ресурстар)
Сабақтың басы:
5-7 мин
Ұйымдастыру
-Амандасу
-Оқушыларды түгендеу
Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
Сұрақ: Балалар! Неліктен кемелер суға батпайды?
Сабақтың ортасы
13-15 мин
Тәжірибе: Суы бар ыдысты алып оған жұмыртқаны саламыз, жұмыртқа батады. Екінші суы бар ыдысқа 1 қасық тұз салып араластырамыз, сосын оған жұмыртқаны саламыз. Жұмыртқа су бетінде қалқып тұрады. Бұл құбылысты түсіндіру.
Тұз салынған ыдыстағы жұмыртқаның батпау себебі: судың тығыздығы бірінші ыдысқа қарағанда көп болуы.
Архимед күші -- тепе-теңдік жағдайдағы сұйыққа тұтастай немесе жартылай батырылған кез келген дененің бетіне төменнен жоғарыға қарай тік бағытта әсер ететін гидростатикалық қысым күші. Архимед күші ауырлық күшіне қарсы бағытталған.
Сұйықтықта немесе газда орналасқан дененің жүзуі, я болмаса батуы оның ауырлық күші
Пәні: Физика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі
V тарау. Қысым
Мектеп:
Павлодар Мемлекеттік Педагогикалық Университеті
Мұғалімнің аты-жөні:
Жақышбай Асылзат
Күні:
7.10.2019
Сынып:
7-<<а>>
Оқытылу тілі:
қазақ
Қатысқандар саны: 11
Қатыспағандар саны: 1
Сабақ тақырыбы:
§ 55. Архимед күші
Осы сабақта қол жеткізілетін мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.3.1.13 есептер шығару кезіңде Архимед заңын қолдану.
Сабақ мақсаттары
Сұйықа батырылған денеге кері итеруші күш туралы білімдері мен танымдық қызығушылығын дамыту.
Сабақ барысында оқушылардың пікір алмасуға, өздігінен білім алуға тәрбиелеу.
Бағалау критерийлері
Кері итеруші күштің пайда болу себебін білу.
Сұйықа батырылған денеге кері итеруші күш туралы білімдерді есептер шығаруда қолдану
Тілдік мақсаттар:
Терминдермен жұмыс жасау.
Құндылықтарды дарыту:
Сабақ кезіндегі оқушылардың бр-біріне сыйластықтары. Білуге құштарлық, шығармашылық және оқылатын материалға сыни қарау арқылы оқуға құштарлыұұа баулу, қарым-қатынас пен мінезді ұдайы дамыту.
Пәнаралық байланыстар:
Математика
Есептер шығару барысында математикалық амалдарды қолдану.
АКТ қолдану дағдылары:
Интербелсенді тақта, презентация.
Бастапқы білім
Күш, тығыздық, көлем, масса
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Құрал жабдықтар
(Ресурстар)
Сабақтың басы:
5-7 мин
Ұйымдастыру
-Амандасу
-Оқушыларды түгендеу
Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
Сұрақ: Балалар! Неліктен кемелер суға батпайды?
Сабақтың ортасы
13-15 мин
Тәжірибе: Суы бар ыдысты алып оған жұмыртқаны саламыз, жұмыртқа батады. Екінші суы бар ыдысқа 1 қасық тұз салып араластырамыз, сосын оған жұмыртқаны саламыз. Жұмыртқа су бетінде қалқып тұрады. Бұл құбылысты түсіндіру.
Тұз салынған ыдыстағы жұмыртқаның батпау себебі: судың тығыздығы бірінші ыдысқа қарағанда көп болуы.
Архимед күші -- тепе-теңдік жағдайдағы сұйыққа тұтастай немесе жартылай батырылған кез келген дененің бетіне төменнен жоғарыға қарай тік бағытта әсер ететін гидростатикалық қысым күші. Архимед күші ауырлық күшіне қарсы бағытталған.
Сұйықтықта немесе газда орналасқан дененің жүзуі, я болмаса батуы оның ауырлық күші
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz