Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мәтін кейіпкерлері

Пән:Әдебиеттік оқу Мектеп:Қызылқақ ЖОББМ
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мұғалімнің аты-жөні: Аспандирова Б.К
2. Оқылым және жазылым Қатысқандар саны:
Күні : Қатыспағандар саны:
Сынып:2
Сабақтың тақырыбы:
2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру
Машқар Гумеров. Көк кептер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
2.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:

Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба біледі.
Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады

Көптеген оқушылар:

Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар құрастыра алады.
Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспарлайды

Кейбір оқушылар:

мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, ат қояды жоспар құрастырады
Бағалау критерийі

мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын шығармадан таба біледі
мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құрастырады.
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология:
Кептер-голубь-molva
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
Кептер құс туралы не білесіндер?
Құндылықтарға баулу
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті, достық, айналадағыларға қамқорлық көрсету.
Пәнаралық байланыс
Музыка, жаратылыстану.
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта,аудио
Бастапқы білім
Құстардың бірнеше аттарын біледі.
Кептерлер туралы біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы.
1мин

5мин

Психологиялық ахуал орнату
1.Біз ақылды баламыз,
Білім нәрін аламыз.
Күнде оқып сабақты,
Өнертапқыш боламыз.
-Балалар,бір-біріміздің қолымыздан ұстап,алақан арқылы
жүректің жылуын сезінейік.
Топқа бөлу: <>
Құстардың суреттерін таңдау арқылы, топтарға бөліну.
Ширату жаттығуы
(Т) <<Адасқан>> сөздер әдісі.
Құстар суреттерінің артындағы адасқан сөздерді құрастыру арқылы құстар туралы нақыл сөзді құрастырады.
Аққуды атуға,досыңды сатуға болмайды.
Нақыл сөздң талдау.
-Неге аққуды атуға болмайды деп ойлайсыңдар?
-Досты сатуға болмайды деген сөзді қалай түсінесіңдер?
ҚБ жұп бір-бірін бағалайды,пікір білдіру тәсілімен арқылы балаларды қолпаштап ынталандыру.
Нақыл сөздерді дұрыс құрап,мағынасын дұрыс түсіндірсе қолдарындағы құстарды көтереді.

Шаттық шеңбері

Құстар суреттері

Сабақтың ортасы.

Жаңа сабақ <<Болжау әдісі>>
-Сонымен балалар,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не жайлы болмақ?
- Қандай құс жайлы екенін білу үшін мына дауыстарды
тыңдайық.
oo Көгершінді тағы қалай атайды?
Машқар Гумеровтың <<Көк кептер>>шығармасымен танысамыз.
Автор Машқар Гумеров туралы презентациядан мәлімет
беру.
1.тапсырма.Оқулықпен жұмыс:
(Т) <<Болжау әдісі>>
Белсенді оқыту әдісі:Нұсқау беру және азайту.
Саралаудың тәсілі:Тапсырма тәсілі.
Әр топ мәтін бөліктерін оқып,басқа топтарға түсіндіреді.
Ондағы түсініксіз сөздерді белгілейді.
Тауып оқу.
1.топ:Нүсіпбектің кептерді атқан жерін тауып оқу.
2.топ:Жараланған кептердің қиналып жатқан жерін оқу.
3-топ:Достарының Нүсіпбекті жазалаған жерін тауып оқу
Сұрақ:Нүсіпбектің орнында не істер едің?
Аймаған неге қашып кетті?
Қорытынды:оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп,өз түсінігін мазмұндап айтты.
ҚБ<<Үш шапалақ әдісі>>арқылы бір-бірін бағалайды.
Топтық жұмыс кезінде топтар бір-бірін шапалақпен бағалайды.
<<Өте жақсы>>-3шапалақ
<<Жақсы>>-2 шапалақ
<<Қанағаттанарлық>>-1 шапалақ
(ТЖ) 2.тапсырма <<Сұраққа жетіп ал>> әдісі
Белсенді оқыту:Сұрақ қою және талқылау
Саралау әдісі:Диалог және қолдау көрсету.

Әр топ мәтін бойынша 5 ашық сұрақ дайындап келесі
топқа қояды.
1-топ:1/Мәтіндегі оқиға туралы не айтуға болады?
2/Неліктен Нүсіпбек үндемей тұрды?
2-топ:1/Бейтаныс балалар не себептен Нүсіпбекке төнді?
2/Аймаған не үшін қашып кетті?
3-топ:1/ Әйел адам Нүсіпбекке неге көмектесті?
ҚБ: <<Құс қанаты>> Егер топтар сұрақтарға дұрыс,толық жауап берсе қолдарын көтеріп,құс қанаты сияқты қимыл жасайды.
Кері байланыс: әр топ мәтін бойынша сұрақ құрасты-рып жауап береді.

Сергіту сәті: <<Ақ көгершін>>

3.тапсырма /Ө.Ж.МК/ <<Төрт сөйлем>>тәсілі
Саралау тәсілі:Қарқын
<<Көк кептер>> оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, ат қояды жоспар құрастырады
Оқушылар негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін немесе сөйлемді табуға берілген тапсырманы орындайды
1.Пікір
Шығарманың тақырыбын жазады
2.Дәлел
Шы шығармадағы оқиғаларға сүйеніп өз сөзі мен мен жазады
3. Мысал
Шығармадағы негізгі ойды білдіріп тұрған бөлігі немесе сөйлемнен мысал келтіреді
4.қорытынды
Негізгі ойды білдіріп тұрған шығарманың бөлігі немесе сөйлемен қорытынды шығарады
ҚБ: мұғалімнің мадақтауы қошемет керемет,жарайсың,талпын/
4-тапсырма. <<Жұптас,ойлан,бөліс>>әдісі. Жұппен жұмыс.Дәптердегі тапсырма
Белсенді оқыту:түсіндіру және сипаттау
Саралау тәсілі: Бағалау
Мәтіндегі оқиғаны кестегі үлгі бойынша талдап,жазады
Мәтін кейіпкерлері
Не істеді?
Сенің пікірің
Көрші әйел-Зияда апай
Нүсіпбекке болысты
Нүсіпбекті жамандыққа қимады
ҚБ: жұп бір-бірін бағалайды,пікір білдіру тәсілімен
5-Тапсырма Ұжымдық жұмыс
Оқу мақсаты: 2.2.2.1 Мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
Бағалау критерийі :: Мәтіннің мазмұны бойынша нақтылау сұрағын қояды :: Мәтіннен сұрақтың жауабын табады
Мәтінді түсініп оқы.
Балапан
Жазда Арман мен Нұрлан ата-әжесінің ауылына барды. Олар атасына бақшаны тазалауға көмектесіп жүр еді. Нұрлан жерде шиқылдап жатқан сары ауыз балапанды байқап қалды. Бұл ұядан құлап түскен торғайдың балапаны екен. Өзі кіп-кішкентай, сүпсүйкімді. Балапан шиқылдай берді. Арман сатыға мініп, балапанды ұясына салып қойды. Енді олар балапанға үнемі қамқорлық жасап жүретін болды.
Дұрыс жауапты белгіле: ,
Жұптық жұмыс
:: Мәтіннің мазмұны бойынша <<Иә>> немесе <<Жоқ>> деп жауап беретіндей екі сұрақ құрастырып жаз. :: Жұбыңның қойған сұрағына мәтіннен жауап тауып, оқып бер.
Дескриптор
− мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;
− мәтіннің мазмұны бойынша нақтылау сұрақтарын қояды;
− қойылған сұрақтардың жауабын мәтіннен тауып оқиды
Жазда балалар ата-әжесінің ауылына барды.
Кіп-кішкентай, сүп-сүйкімді балапанды көрді.
Арман балапанды үйіне алып кетті.
Иә, ( ) Жоқ, (x)
Жұбыңның қойған сұрағына мәтіннен жауап тауып, оқып бер.

Аудио,құс-тардың дыбысы

Презентация

Оқулықпен жұмыс

62-65 бет мәтін

https://youtu.be/aE-nSf4tdvI

Музыка

<<Көк кептер>>
мәтіні 62-65
бетте

Керемет,жарайсың,
талпын

Дәптердегі тапсырма
12бет

ҚБарналған тапсырмалар
жинағы 10-бет

Сабақтың соңы.
3 минут.

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Кері байланыс

<<Жемшашар>>
Ағаш бұтақтарындағы тиісті жемшашарға құстарды орналастырады.
Түсінікті: жасыл жемшашар.
Сұрағым бар: сары жемшашар.
Түсінбедім: қызыл жемшаша

Үйге тапсырма:
Кейбірі: <<Құстар - біздің досымыз>> тақырыбына эссе жазу.
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталуы
Саралаудың:Тап-сырма тәсілі.
Саралау әдісі:Диалог және қолдау көрсету.
Саралау тәсілі:Қарқын
Саралау тәсілі: Бағалау
<<Жұптас,ойлан,бөліс>>әдісі
Сабақтың әр кезеңінде білім алушы белсенділігін арттыру
Үшін қалыптастырушы бағалау әдістерін қолданамын,бағалау өлшемдерін талқылып кері байланыс орнатамын.
<<Үш шапалақ>>әдісі
<<<<Болжау әдісі>>
жұп бір-бірін бағалайды,пікір білдіру тәсілімен
Сергіту сәті
Сабақ үстіндегі қауіпсіздікті ескертемін

Ұқсас жұмыстар
Тапсырмалар уақыт
Тұрар Рысқұлов кім
Төлдерді өріске айда
Алғырлық бекеті
Шал мен бала. 4 сынып
«қамқорлық» б.соқпақбаев
«Қыс» Міржақып Дулатов
ҮІІ Оқушыларды бағалау
Қар қызы повесі
Ана тілі, көктем сәні
Пәндер