Электрондық кестеде диаграмма құруды үйрену

нүктелік

Күні::

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы

Күні::

Кәсіби даму мақсаты:

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: Мәселелік диалогтік оқыту арқылы оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту
Күні::

Сынып: 7Ә

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Күні::

Сабақ тақырыбы:

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: Кесте элементтерінің графикалық ұсынылуы
Күні:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: 7. 2. 2. 3-электронды кестеде диаграммалар құру
Күні:: Сабақ мақсаттары:
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:

Электрондық кестеде диаграмма құруды үйрену.

Барлығы: Диаграмма түрлерін біледі, қарапайым диаграммалар құрады.

Көпшілігі: Құрылған диаграммалардың параметрлерін өзгерте алады.

Кейбірі: Берілген деректер бойынша кесте жасап, өз бетінше диаграмма құрады.

Күні:: Жетістік критерийлері:
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:
  • Электронды кестеде диаграмма құру жолдарын біледі
  • Кестедегі мәліметтердің диаграмма түрлерін қолданып графикалық түрде ұсынады
  • Диаграммаларды түрлі салаларда қолдануды жүзеге асыра алады
Күні:: Құндылықтарды дарыту
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:

Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру

Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет құндылықтарын қалыптастыру;

Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.

Күні:: АКТ қолдану дағдылары
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: Презентация және ноутбуктарды қолдану.
Күні:: Алдыңғы білім
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: Электрондық кесте элементтерін форматтау
Күні:: Пәнаралық байланыс
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: Ағылшын тілі, орыс тілі, математика, физика
Күні:: Тапсырмалар, әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: Жеке, топтық, жұппен
Күні:: Керекті жабдықтар
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: Кітап, интерактивті тақта, ноутбук, плакаттар, маркерлер, жіп, пішіндер
Күні:: Сабақ барысы
Күні:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Күні::

Сабақтың басы

1 минут

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: Ұйымдастыру кезеңі, жағымды психалогиялық ахуал ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, түгендеу, ешқандай қауіптің жоқ екеніне көз жеткіу.
Күні::

«Өрмекші әдісі»

5 минут

http://olganicl.ucoz.ru/6bolsh.jpg

http://img.cliparto.com/pic/xl/186149/3115428-3d-person-decide-problem.jpg

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:

Үй тапсырмасын тексеру: оқушылардан «Өрмекші әдісі» арқылы сұралады. Мұғалім домалақ жіпті алып, сұрақтар қоя бастайды, жауап берген оқушының қолына бір рет орайды, осылай соғында кімнің қолын неше орам бар екенін санау арқылы кімнің жақсы меңгергенін анықтайды. Осылай үй тапсырмасы өрмекші торын тоқиды.

C:\Users\Home\Desktop\img1.jpg

1. Ұяшықтарды көшіріп алу, тазалау, өшіру әрекеттері қандай команда арқылы орындалады?

2. Ұяшықтарды дұрыс пішімдеу не үшін керек?

3. Деректер типі дегеніміз не?

4. Шартты форматтау деген не?

5. Шартты форматтаудың пайдаланушыға қандай пайдасы бар?

6. Excel программасы дегеніміз не?

. . .

Әр түрлі геометриялық фигуралармен бағалау әдісін қолданамын. Жұлдызша - 5, төртбұрыш - 4, үшбұрыш - 3 деген бағаны білдіреді. Фигураларды оқушылардың қолына беремін. Оқушылар сабақ соңында көтеріп кімде қандай фигура бар екен көрсетеді. Сол арқылы бағалаймын.

Күні::

Түсіндіру

10 минут

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:

Диаграмма - санды деректердің айырмашылықтары мен ерекшеліктерін визуалды қабылдауға ыңғайлы, түсінуге жеңіл етіп график түрінде ұсыну әдісі. Excel программасында көптеген диаграммалардың түрлері бар. «Диаграммалар» бөлімінде бірнеше диаграмма түрлерін пайдаланып, аралас диаграмма жасауға болады. Диаграммалар жасау үшін мәзірдегі «Кірістіру (Вставка) » бөлімін шерту арқылы «Диаграммалар» бөлімінде құралдар тақтасын ашамыз (3. 31-сурет) .

«Диаграммалар» бөлімінде Гистограмма, График, Дөңгелек (Круговая), Сызықтық (Линейная), Аймақтармен (С областями), Нүктелік (Точечная), Басқада диаграммалар (Другие диаграммы) сияқты шаблондары бар.

Диаграммамен қалай жұмыс істеу керектігін мұғалім тақтадан көрсетеді:

7, 11, 14, 20, 15, 4, 15 сандары берілген . Осы сандардың ішінде ең үлкен және ең кіші мәндерді визуалды түрде бірден ажырататындай диаграмма құраймыз.

1. Ұяшықтар қатарына сандарды жазамыз (3. 32-сурет) .

2. Осы қатарда тұрған сандарды тінтуір арқлы ерекшелейміз.

3. «Вставка-Диаграмманы» ашып, «Гистограмма» түрін таңдасақ, жұмыс алдында жаңа диаграмма пайда болады (3. 33-сурет) .

Диаграммадан көрініп тұрғандай, ең үлкен мән 4-ші бағандағы 20 саны, ең кіші мән 6-шы бағандағы 4-саны болады.

Күні::

Жеке

жұмыс

3 минут

http://uc-stms.ru/uploads/posts/2019-03/1552921645_man_teacher_helping_12618.png

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:

Дәптермен жұмыс

Оқушылар дәптерлеріне диаграмма түрлерін жазып шығады

Дескриптор: Білім алушы

Диаграмма анықтамасын және түрлерін анықтап жазады.

Күні::

Сергіту сәті

«Логикалық сұрақтар»

2 минут

https://i.ytimg.com/vi/pD8EIC_FLU0/maxresdefault.jpg

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы: https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0888/0005733f-7e6672d0/hello_html_4b3494ad.png https://fsd.multiurok.ru/html/2018/01/29/s_5a6eb5ed3b5f8/814847_6.png
Күні::

Топпен жұмыс

«Карточкалар әдісі»

6 минут

http://customsnews.vn/stores/news_dataimages/huyentrang/122016/07/09/croped/0003_2_CPH.jpg

Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:

«Карточкалар» әдісі мүғалім 4 сұрақ дайындайды. Олардың жауаптарын қызыл, сары, көк, ақ түсті қағаздарға жазады. Оқушылар түстерді таңдап алып, жауаптары бірдей оқушылар бір топ болады. (Мұнда кез келген тақырыптан тыс сұрақ жазуға болады. Мыс, бүгін аптаның қай күні, бүгін нешесі т. б. ) . Топтар топ басшысын сайлайды.

Тапсырма - 1. Сәйкестендіру.

Кесте ішіндегі мәліметтерді сурет бойынша нұсқағыштармен сәйкестендіріңдер

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Дескриптор: Білім алушы

  1. Диаграммалардың түрлерін анықтай алады
  2. Диаграммаларды салыстырады

Тапсырма - 2 . Құпия сөзді тап

Әр топқа қағазда көрсетілген әріптерді таратамыз. Ұяшықтардың ретімен қандай сөз жасырылып тұрғанын табу керек

https://fsd.kopilkaurokov.ru/uploads/user_file_553cfb3d3991c/eliektrondyk-kiestie-eliektrondyk-kiestielierdin-nieghizghi-u-g-ymdary-dieriektierdi-ienghizu-pishimdieu-zh-nie-riedaktsiialau_5.png

1. A1, E3, B6, F1, F5, C4, B2, E7, A1, A7, B2.

2. A1, E3, E7, B5, F5, B2, A7, E7, A1, B6, E7, E5.

3. D1, B7, C1, C2, F3.

Дескриптор: Білім алушы

Ұяшықтарды тез табады.

гистограмма

дөңгелек

аймақтық

графикалық

сызықтық

Күні::
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:
Күні::
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:
Күні::
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:
Күні::
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы:

Ұқсас жұмыстар
Word кестесі Excel кестесі
Объектілерді қою
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері, диаграмма құру, редакциялау жайлы ақпарат
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері. диаграмма құру, редакциялау
Excel электронды кесте бағдарламасында функция графиктерін салу
Электрондық кестелер. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары
Оқушылар тапсырмаларының жауаптары
Ағылшын тілінде алған білімдерін информатика сабағында практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру
Кестені толтыру
Электрондық кесте
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz