Электрондық кестеде диаграмма құруды үйрену

нүктелік
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы
Кәсіби даму мақсаты:
Сынып: 7Ә
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:
Электрондық кестеде диаграмма құруды үйрену.
Барлығы: Диаграмма түрлерін біледі, қарапайым диаграммалар құрады.
Көпшілігі: Құрылған диаграммалардың параметрлерін өзгерте алады.
Кейбірі: Берілген деректер бойынша кесте жасап, өз бетінше диаграмма құрады.
- Электронды кестеде диаграмма құру жолдарын біледі
- Кестедегі мәліметтердің диаграмма түрлерін қолданып графикалық түрде ұсынады
- Диаграммаларды түрлі салаларда қолдануды жүзеге асыра алады
Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру
Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет құндылықтарын қалыптастыру;
Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.
Сабақтың басы
1 минут
«Өрмекші әдісі»
5 минут
Үй тапсырмасын тексеру: оқушылардан «Өрмекші әдісі» арқылы сұралады. Мұғалім домалақ жіпті алып, сұрақтар қоя бастайды, жауап берген оқушының қолына бір рет орайды, осылай соғында кімнің қолын неше орам бар екенін санау арқылы кімнің жақсы меңгергенін анықтайды. Осылай үй тапсырмасы өрмекші торын тоқиды.
1. Ұяшықтарды көшіріп алу, тазалау, өшіру әрекеттері қандай команда арқылы орындалады?
2. Ұяшықтарды дұрыс пішімдеу не үшін керек?
3. Деректер типі дегеніміз не?
4. Шартты форматтау деген не?
5. Шартты форматтаудың пайдаланушыға қандай пайдасы бар?
6. Excel программасы дегеніміз не?
. . .
Әр түрлі геометриялық фигуралармен бағалау әдісін қолданамын. Жұлдызша - 5, төртбұрыш - 4, үшбұрыш - 3 деген бағаны білдіреді. Фигураларды оқушылардың қолына беремін. Оқушылар сабақ соңында көтеріп кімде қандай фигура бар екен көрсетеді. Сол арқылы бағалаймын.
Түсіндіру
10 минут
Диаграмма - санды деректердің айырмашылықтары мен ерекшеліктерін визуалды қабылдауға ыңғайлы, түсінуге жеңіл етіп график түрінде ұсыну әдісі. Excel программасында көптеген диаграммалардың түрлері бар. «Диаграммалар» бөлімінде бірнеше диаграмма түрлерін пайдаланып, аралас диаграмма жасауға болады. Диаграммалар жасау үшін мәзірдегі «Кірістіру (Вставка) » бөлімін шерту арқылы «Диаграммалар» бөлімінде құралдар тақтасын ашамыз (3. 31-сурет) .
«Диаграммалар» бөлімінде Гистограмма, График, Дөңгелек (Круговая), Сызықтық (Линейная), Аймақтармен (С областями), Нүктелік (Точечная), Басқада диаграммалар (Другие диаграммы) сияқты шаблондары бар.
Диаграммамен қалай жұмыс істеу керектігін мұғалім тақтадан көрсетеді:
7, 11, 14, 20, 15, 4, 15 сандары берілген . Осы сандардың ішінде ең үлкен және ең кіші мәндерді визуалды түрде бірден ажырататындай диаграмма құраймыз.
1. Ұяшықтар қатарына сандарды жазамыз (3. 32-сурет) .
2. Осы қатарда тұрған сандарды тінтуір арқлы ерекшелейміз.
3. «Вставка-Диаграмманы» ашып, «Гистограмма» түрін таңдасақ, жұмыс алдында жаңа диаграмма пайда болады (3. 33-сурет) .
Диаграммадан көрініп тұрғандай, ең үлкен мән 4-ші бағандағы 20 саны, ең кіші мән 6-шы бағандағы 4-саны болады.
Жеке
жұмыс
3 минут
Дәптермен жұмыс
Оқушылар дәптерлеріне диаграмма түрлерін жазып шығады
Дескриптор: Білім алушы
Диаграмма анықтамасын және түрлерін анықтап жазады.
Сергіту сәті
«Логикалық сұрақтар»
2 минут


Топпен жұмыс
«Карточкалар әдісі»
6 минут
«Карточкалар» әдісі мүғалім 4 сұрақ дайындайды. Олардың жауаптарын қызыл, сары, көк, ақ түсті қағаздарға жазады. Оқушылар түстерді таңдап алып, жауаптары бірдей оқушылар бір топ болады. (Мұнда кез келген тақырыптан тыс сұрақ жазуға болады. Мыс, бүгін аптаның қай күні, бүгін нешесі т. б. ) . Топтар топ басшысын сайлайды.
Тапсырма - 1. Сәйкестендіру.
Кесте ішіндегі мәліметтерді сурет бойынша нұсқағыштармен сәйкестендіріңдер
Дескриптор: Білім алушы
- Диаграммалардың түрлерін анықтай алады
- Диаграммаларды салыстырады
Тапсырма - 2 . Құпия сөзді тап
Әр топқа қағазда көрсетілген әріптерді таратамыз. Ұяшықтардың ретімен қандай сөз жасырылып тұрғанын табу керек
1. A1, E3, B6, F1, F5, C4, B2, E7, A1, A7, B2.
2. A1, E3, E7, B5, F5, B2, A7, E7, A1, B6, E7, E5.
3. D1, B7, C1, C2, F3.
Дескриптор: Білім алушы
Ұяшықтарды тез табады.
гистограмма
дөңгелек
аймақтық
графикалық
сызықтық
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz