Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Құрбақа тобына

Сыныбы:2
Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Кімнің мекені жақсы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мәні:Мәтіннің мазмұнын ашу. Әр жәндіктер мен жануарлардың өз мекендерін
қалай жақсы көретінін ұғындыру
Дамытушылық мәні: Оқушылардың танымдық ойлау қабілеттерін,сөйлеу мәнерін жетілдіру және мазмұндап айтуға дағдыландыру
Тәрбиелік: Туған жерін,туған елін сүюге тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру,көрнекілік,топтастыру,
Көрнекілігі:бетшелер,пікір ағашы,кейіпкерлердің суреттері,микрофон.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі:
Балаларды түгелдеу, назарларын сабаққа аудару, топқа бөлу.
2.Үй тапсырмасын тексеру
:: Өлеңді жаттау
:: Диқан Әбілов туралы деректер жинақтау
:: Отаным өлең құрастыру
<<Пікір ағашы>> ойыны
Диқан Әбілов туралы жинаған деректері жөнінде пікір ағашына өз пікірін жазып, ілу

Дикан Әбілов

3. Мағынаны ашу
А) << Ой тастау>> Жұмбақ шешу
> Екі басы жұдырықтай,
Ортасы қылдырықтай (құмырсқа)
> Қос мекенді жануар (құрбақа)
> Жыл басы қай жануар? (тышқан)
-Құмырсқа,тышқан,құрбақа бүгінгі кейіпкерлеріміз болмақ...

Ә) Топқа бөліну
Оқушылар қиылған суреттерді құрастыру арқылы өз тобын құрып,сол суреттің шешімін топқа қояды.Және сол жөнінде постер құрады.
1-топ <<Құмырсқа>> 2-топ <<Құрбақа>> 3-топ <<Тышқан>>
б)Постер құру



пайдалы
Тыным көрмейді
Илеуі болады
еңбекқор

қорқынышты
Суда жүзеді
Құрлықта болады

Тапқанын ініне тасиды
көбейеді
зиянды
Іні болады

- Балалар, осы құмырсқа, құрбақа, тышқан үшеуі жолға шығады. Олар жолға неге шықты деп ойлайсындар?
-Білгілерің келе ме?
Олардың саяхаты туралы белгілі жазушы Сәкен Жүнісов әңгімелейді
Жаңа сабақ
А)Есіңе сақта! Автор туралы түсінік

1934ж Көкшетау облысы Қызылтау ауданында дүниеге келген
Халық жазушысы
Қазақстан Мемлекеттік сыйлыған иегері
<<Кімнің мекені жақсы>> <<Шәркей>> т.б. кітабы

Ә)Оқулықпен жұмыс:
<<Құмырсқа>> тобына 1-ші бөлім
<<Құрбақа>> тобына 2-ші бөлім
<<Тышқан>> тобына 3-ші бөлімді оқыту
Мәтінмен жұмыс а)Талдау-жинақтау
<<Құмырсқа>> тобына <<Құрбақа>> тобына <<Тышқан>> тобына
1. Олар қайда оралды
2. Өз мекеніне келіп не істеді?
- Сонымен, балалар ең бір жақсы мекен, жайлы қоныс қай жер екен?
1. Қандай жерге келді?
2. Құрбақа бұл жерге келгенде не деді?
3. Олараға бозторғай не деп жауап берді?
4. Олар тағы да ілгері қарай жүріп кележатқанда табиғатта қандай өзгеріс болды?
5. Тышқан қандай күйге түсті?
6. Құмырсқа бұл жерді не деді?
7. Жауынқұрттар қалай қуанды?

1. Қалай ойлайсың, құрбақа, тышқан, құмырсқа үшеуіне осы мекен ұнады ма?
2. Неге ұнамады деп ойлайсыңдар?

ә)Рольге бөліп оқу
Сергіту сәті Мультижазбадағы көрініс арқылы би қимылдарын жасау
Ойын: <<Тілші және оператор>> Факт жасау стратегиясы
Тілші келіп әр тор мүшелеріне сұрақ қояды,топ мүшелері жауап береді,оператор қойылымға түсіреді.

* <<Құмырсқа>> тобына: Өзі тар,өзі қараңғы,өзі қауіпсіз ненің мекені?
Өз мекенің туралы әңгімеле:
* <<Құрбақа>> тобына: Өзі жайлы,өзі биік,өзі жұмсақ ненің мекені?
Өз мекенің туралы әңгімеле:
* <<Тышқан>> тобына : Өзі салқын,өзі дымқыл,өзі көлеңке ненің мекені?
Өз мекенің туралы әңгімеле:
Қорытынды сөз: -Қай топ жауап бересіздер?

Дүниедегі ең жайлы,ең жақсы қоныс--Әркімнің өз мекені, өз жері екен
Дәптермен жұмыс
> Көде-далалы жерде өсетін майда шөп. Қуаңшылық-құрғақшылық
> Күннің аптабы-күннің ыстығы
> Діңділері-діңі жуан әрі ұзындары
> Балауыз дән-сүтдән,жас дән
> Шашау шығармастан-шашып-төкпестен
> Зая-құр- босқа,бекерге
<<Біле жүріңдер!>> айдарымен
Бозторғай-
Жауынқұрттар-
Топпен жұмыс <<Өз мекеніңде бейнеле:
(Әр топ өз мекенінің суретін салып ,қорғайды және Топтың пікірі тыңдалып,топ бір-біріне баға береді.)
<<Құмырсқа>> тобына :Құмырсқаның илеу
<<Құрбақа>> тобына : Құрбақаның мекені
<<Тышқан>> тобына : Тышқанның іні
Қорытынды Сұраққа-жауап
Үйге тапсырма:
> Мәтінді мазмұндау
> Кейіпкерлерді бейнелеу
> Туған жер -- алтын бесік>> эссе жаздыру
Бағалау
> Топ басшыларының қойған ұпайлары бойынша сынып оқушыларын бағалау
> Сабақта көп ұпай жинаған оқушы жұлдызды сағатқа ие болады.

Кері байланыс

Ұқсас жұмыстар
Туған жердей жер болмас
Қос сөздер мен біріккен сөздерді қайталау
Туған жер-алтын бесігім жайлы ақпарат
Үйшік ертегісіне саяхат
Қосмекенділер - алғаш құрлыққа шыққан жануарлар. сабақ жоспары
Тіл ұстарту. 7 сынып
ҚЫЗЫҚТЫ ИНФОРМАТИКА
Мәтін түрлері
Шығармашылық тапсырма. Сабақтың тақырыбы
Бунақденелілердің көбеюі және дамуы
Пәндер