Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Талғаулы салалас құрмаластар ережесімен таныстыру

Тақырыбы:
Қазақстанның демографиялық саясаты
Күні, айы:

Сынып: 9
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме )
9.2.1.1. тұтас емес (кесте, диаграмма, сызба, сурет) мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу;
9.4.4.1. салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: тұтас емес мәтіндердегі мәліметтерді салыстырады, өңдейді;
Талғаулы салалас құрмалас сөйлемді ажырата алады;
Көпшілік оқушылар: кесте, диаграмма негізінде ақпараттарды өңдеп, мәтін құрастырады;
Кейбір оқушылар: тұтас емес мәтін мен толық мәтіннің айырмашылығын атап көрсете алады, жеке көзқарас білдіреді.
Бағалау критерийі
Оқылым мәтініндегі негізгі мәліметтерді анықтап, талқылайды және талғаулы салаласты ажыратады.
Тұтас емес(кесте,диаграмма,сызба, сурет)мәтіндегі мәліметтерді өңдейді, жазады.
Тұтас емес мәтін мен толық мәтіннің айырмашылығын атап көрсетеді, жеке көзқарас білдіреді.
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер: демографиялық ахуал, жаһандық демографиялық теңгерімсіздік, халық санының өсуі, кемуі.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер: менің ойымша, пікірімше, салыстырғанда, қорыта айтқанда...
Пәнаралық байланыс
Тарих, география

Тақырып бойынша алдыңғы білім
Қазақстан Республикасының демографиялық жағдайы
Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы 7 минут
Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу, түгелдеу)
Психологиялық ахуал қалыптастыру
<<Өзіме арналған комплимент>> тренингі
Шарты: оқушылар қобдишадан бір әріп жазылған қағазды алып, сол әріптен басталатын өз бойындағы жақсы қасиетті айтады.
Топқа бөлу
<<А, Ә, Б>> қима қағаздары арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.
Оқылым алды:
Жуан-жіңішке сұрақтар
<<Елдің басты қазынасы - халық>> деген сөзбен келісесіңдер ме? Неліктен?
Халық санының өсуі немесе кемуі мемлекет бақылауында болуы мүмкін бе? Әлде оған әсер ететін факторлар бар ма?
Мемлекеттің демографиялық саясаты қандай болуы мүмкін? Барлық мемлекет демографиялық саясат ұстанады ма?
ҚБ. Мұғалімнің ауызша бағалауы
Әріптер жасырылған қобдиша

Қима қағаздар
Сабақтың ортасы
15 минут

5 минут

3 минут

5 минут

Оқылым кезіндегі тапсырмалары:
<<Жаһандық демографиялық теңгерімсіздік>> тақырыбындағы мәтін
<<Балық қаңқасы>> әдісі

Жүзеге асыру қадамдары:
1-қадам: Мәтінді әр оқушыға жеке оқу.
2-қадам: Оқу үрдісінде қаңқаның басына мәтін қарастырылатын проблема белгіленеді.
3-қадам: Жоғарғы <<қосымша бұтақтарында>> проблеманың себебі белгіленеді, төменгі <<сүйекшелерінде>> оқу барысында себепті нақтылайтын дәйектер жазылады.
4-қадам: Балықтың <<құйрығына>> қорытынды жазылады.
5-қадам: Топта жұмысты талқылау.

Дескриптор
Мәтінді әр оқушы жеке оқиды
Топта талқылап, жұмыстанады
Топ жұмысын сыныпқа таныстырады

ҚБ. <<Идея туралы пікір>> топтардың бірін-бірі бағалауы
Жаңа сабақты түсіндіру
Талғаулы салалас құрмаластар ережесімен таныстыру.
Жазылым
4-жаттығу. Талғаулықты салалас құрмаластарды толықтырып жазыңдар.
1. Елдегі жас сәбилерге мемлекеттік қолдау көрсету керек немесе ...
2. Не шет елдегі қандастарымызды елге қайтарудың жаңа жобаларын жүзеге асыру қажет, не ... .
3. Қазақстанда демографиялық ахуалды жақсарту үшін я табиғи өсімді көтеру қажет, я ... .

ҚБ. Мұғалімнің ауызша бағалауы
Сергіту сәті: <<Кім ұтқыр?>>
Шарты: Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Жүргізуші сайланады. Бір-бірінің үстіндегі киімін (жейдесінің түсін, сырғасын, шаш үлгісін) естеріне сақтап алып, кері бұрылып тұрады. Жүргізуші шығып, сұрақ қояды (Адинаның сырғасының пішіні). Бірінші болып тапқан оқушы ұтқыр атанады.
Жұптық тапсырма
Төмендегі жалғаулықтарды қатыстырып, талғаулы салалас құрмалас сөйлемдер құрастырыңыздар.
Немесе, не, я, яки, болмаса, я болмаса, әйтпесе, әлде.
Талғаулы салалас құрмалас сөйлемдердің қалай байланысып тұрғанын түсіндіріңіздер.
Үлкен мөлдір қара көздерінде әлде бір еркелік, әлде наз, аса бір сыпайы ұяңдық бар (З. Қабдолов). Бұл істің шындығын не көзімен көрген айтар, немесе құлағымен естіген айтар. Малды не жерден сұрау керек, не аққан терден сұрау керек (Абай). Үлкендер бала мінезіне бір күліп, бір таңданып сүйсініп қалды (М. Әуезов). Ақыры ойладым: осы ойыма келген нәрселерді қағазға жаза берейін, ақ қағаз бен қара сияны ермек қылайын, кімде-кім ішінен керекті сөз тапса, жазып алсын, я оқысын, керегі жоқ десе, өз сөзім өзімдікі дедім де, ақыры осыған тоқтадым (Абай). Күндіз ылғи ұзақ жырлар жырланады немесе шешендер айтқан тақпақтар айтылады.
Оқулық
Балық қаңқасы

Қима қағаздар
Сабақтың соңы 1 минут

Үйге тапсырма 1 минут

Рефлексия
3 минут

Сабақты қорытындылау:
7-жаттығу. Тест сұрақтарына жауап беріңдер.
Дескриптор
Тест сұрақтарына жауап береді.
Сабақты қорытындылайды.

Оқулық

Стикер

8-жаттығу, 120 бет

Ұқсас жұмыстар
Талағаулы салалас құрмалас
Талғаулы салалас құрмалас сөйлем
Қазақ тілі. Салалас құрмалас сөйлемді қайталау
Салалас құрмалас сөйлемді қайталау
Талғаулы салалас
Ыңғайлас салалас
Қарсылықты салалас
Кезектес салалас құрмалас сөйлем. музыка аспаптары
Кезектес салалас
Отансыз адам ормансыз бұлбұл
Пәндер