Файл қосу

Ішкі бөкей ордасы

Пән: Тарих

Шығыс қазақстан облысы Семей қаласы
№ 19 жалпы орта білім беретін мектеп
Кельгенбаева Айжан Куандыковна

Пән: Қазақстан тарихы
Мерзім:
Сынып:8
Сабақтың тақырыбы: Ішкі Бөкей ордасы

Сабақтың мақсаты: Ішкі Бөкей хандығының Қазақстан тарихында алатын орнын,
Жәңір ханның ағартушылық, реформалық қызметінің маңызын ашу.
Білімділік міндеті: Бөкей хандығының құрылу себептерін талдау.Жәңгірханның
жеке тұлға ретінде қаситтерін ашу.Жәңгір ханның әлеуметтік,
экономикалық,саяси реформаларын талдау.Жәңгір ханның мәдени қызмет саласына
баға беру. Жәңгір хан қайтыс болғаннан кейінгі Бөкей ордасындағы
өзгерістерді көрсету.Бөкей хандығы және Жәңгір ханның Қазақстан тарихындағы
алатын орнын анықтау.
Дамытушылық міндеті: Оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен
жұмыс істеу кабылетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне баға бере білуге
баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету.
Тәрбиелік міндеті: Азаматтық тәрбие, жан-жақты жеке тұлға ретінде
қалыптастыруға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:интерактивті
Сабақтың типі: жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың әдіс-тәсілі: жекелей, жұппен, топпен жұмыс, миға шабуыл
Сабақтың көрнекілігі: кесте, сызба, карта, слайд
Қосымша әдебиеттер: «Қазақстан тарихы» 3 том , Ж.Қасымбаев «Государственные
деятели Казахских ханств Жангир хан (1801-1845)», «Қазақстан тарихы» 8
сынып
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру: Сабақтың мақсатымен таныстыру, топқа бөлу
Жаңа сабақты түсіндіру:
I Кезең.1. Ниеттендіру. Осы тақырып бойынша не білесіңдер ? Миға шабуыл.
Кесте толтыру
|Білемін |Білдім |Нені білгім келеді? |

I 2.Тарихи түсініктермен, терминдермен жұмыс
Ішкі Орда-
Мешіт-
Зайырлық-
Жәрмеңке-
Хан тоғайы-
II Кезең Топпен жұмыс:
1 тапсырма: Бөкей хандығының құрылу себептерін тірек кестеге толтыру.
Оқулық мәтінімен жұмыс
Бөкей хандығының құрылу себептері
|Бірінші | |
|Екінші | |
|Үшінші | |
|Төртінші | |

Оқушы жауабын толықтырып, қорытындылау.Картамен жұмыс.
III Жәңгір Хан жеке тұлға және қазақ хандығының саяси қайраткері кесте
толтыру
|1.Шыққан тегі | |
|2.Жеке басының | |
|қасиеттері | |
|3. Жәңгір ханның жеке | |
|тұлға ретінде | |
|қалыптасуына әсер еткен | |
|орта және адамдар | |
|4. Жәңгір ханның | |
|әлеуметтік-экономикалық | |
|реформалары | |
|5.Мәдени-ағарту | |
|саласындағы қызметі | |

Проблемалық полеймика
Жәңгір хан саяси қайраткер
Жағымды Жағымсыз
Рефлекция
Қорытынды: Эссе,хабарлама жазып келу

Шығыс қазақстан облысы Семей қаласы
№ 19 жалпы орта білім беретін мектеп
Кельгенбаева Айжан Куандыковна

Пән:Қазақстан тарихынан әңгімелер
Сынып 5
Мерзім:
Сабақтың тақырыбы: Ұлы жібек жолы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік міндеті: Ұлы жібек жолы мен Қазақстан арқылы өткен орта ғасырлық
сауда жолдары туралы түсіндіру. Халықтардың жақындастыратын аса маңызды Ұлы
жолдың болғанын көрсету
Дамытушылық міндеті: Сауда жолдарын картадан көрсету арқылы картамен жұмыс
істей қабылетін дамыту, логикалық ойлауын және эстетикалық талғамдарын
дамыту.
Тәрбиелік міндеті: Тарихи мұраларымен ескерткіштерге құрметпен қарауға
тәрбиелеу
Сабақтың түрі : Аралас
Сабақтың типі Интерактивті
Сабақтың әдіс-тәсілдері: топпен жұмыс, миға шабуыл
Сабақтың көрнекілігі: карта кесте, слайд
Сабақтың барысы :
Ұйымдастыру :сабақтың мақсатымен таныстыру, топқа бөлу Тараз, Испиджаб,
Отырар, Сығанақ.
Үй тапсырмасын сұрау
Түркі жазбалары Тоныкөк, Білге қаған, Күлтегін
Жаңа сабақты түсіндіру Кіріспе сөз Ұлы жібек жолы шығыс пен батысты
байланыстырған керуен жолы. Ұлы жібек жолы б.з.б.IIғ –дың соңында
қалыптасты.
I Кезең. Ниеттендіру
Қалалар бойынша не білесіңдер
|Тараз |Алмалық |Отырыр |Түркістан |

Жібек матасы қалай жасалды?
II Кезең .Топпен жұмыс
Жібек жолының аталуын түсіндіру. (Неге жібек жолы деп аталды?)
Хронологиялық кесте құрастыру
|Ұлы жібек жолы қашан басталды? |Ұлы жібек жолы қашан аяқталды |

Тестпен жұмыс
1. Ең қымбат тауар?
2.Ұлы жібек жолы арқылы қандай тауарлар әкелініп қандай тауарлар шетке
шығарылды?
3.Жібек жолы арқылы қандай діндер таратылды?
4.Ұлы жібек жолының бір тармағы Қазақстанның қай жерлерінен өтті?
5. «Әлемнің төрт патшалығы» деген ұғымды қалай түсінесің?
Рефлекция
Қорытынды: слайд көрсету
Үйге тапсырма: 23 оқып мазмұндау

| |Аты-жөні |I |II |III |IV |қорытынды |
| | |тапсырма |тапсырма |тапсырма |тапсырма| |
|1 | | | | | | |
|2 | | | | | | |
|3 | | | | | | |
|4 | | | | | | |
|5 | | | | | | |
|6 | | | | | | |

|Білемін |Білдім |Білгім келеді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

Бөкей хандығының құрылу себептері

|Бірінші | |
| | |
|Екінші | |
| | |
|Үшінші | |
| | |
|Төртінші | |
| | |

Жәңгір Хан жеке тұлға және қазақ хандығының саяси қайраткері кесте
толтыру

|1.Шыққан тегі | |
| | |
|2.Жеке басының | |
|қасиеттері | |
| | |
| | |
|3. Жәңгір ханның жеке | |
|тұлға ретінде | |
|қалыптасуына әсер еткен | |
|орта және адамдар | |
|4. Жәңгір ханның | |
|әлеуметтік-экономикалық | |
|Реформалары | |
|5.Мәдени-ағарту | |
|саласындағы қызметі | |
| | |

Қалалар туралы не білесің?

|Тараз |Алмалық |Отырар |Түркістан |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

Хронологиялық кесте құрастыру

|Ұлы жібек жолы қашан басталды? |Ұлы жібек жолы қашан аяқталды |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |

Тестпен жұмыс

1. Ең қымбат тауар?

2.Ұлы жібек жолы арқылы қандай тауарлар әкелініп қандай тауарлар шетке
шығарылды?

3.Жібек жолы арқылы қандай діндер таратылды?

4.Ұлы жібек жолының бір тармағы Қазақстанның қай жерлерінен өтті?

5. «Әлемнің төрт патшалығы» деген ұғымды қалай түсінесің?




Ұқсас жұмыстар
Жәңгір хан - өз заманының білікті тұлғасы
Бөкей хандығындағы Исатай - Махамбет бастаған қозғалыс
Махамбет – күрескер ақын Махамбет Өтемісұлының өмірімен , халқына сіңірген қызметімен таныстыру
Жәнгірханың тарихнамасы
Көтерілістің кезеңдері
Xviii-xix ғасырлардағы Қазақстандағы ұлт-азаттық көтерілістер
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы
Орал өзені бойы
Программалау тiлi. тiлдiң алфавитi. программалау тiлiнде алгоритм жазу ережесi
Буырқанған даланың дауылпазы
Пәндер