Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың тақрыбы. Жаңа сабақ
Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Сандық заңдылықтары Сабақтың мақсаты:
I. Қызықты тапсырмалар арқылы сандық заңдылықтары туралы білімдерін толықтыру ;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау :
1. <<Кім жылдам?>>
Логикалық есептерді шығару III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа сабақ. №1.Әр қатардағы сандар қалай орналасқанын мұқият қара. Әр қатарды кем дегенде 12 сан болатындай етіп жалғастыр
1. 1, 3, 5, 7,
2. 1, 4, 7, 10,
3. 40, 38, 36, 34,
№2 Тақта шоколад 6 шаршыдан тұрады. Шоколадты жеке бөліктерге бөлу үшін неше сындыру керкек? №3 Жарас Ақылбектің баласы, ал Ақылбек Кәрімнің баласы. Жарас Кәрімге кім болады? №4 Үш қаланың әрқайсысында екі екі қаламен байланыс жолы салынған. Сонда барлығы неше жол бар?
V.Пысықтау. Мына сандар қандай тәртіппен орналасқан?
123456789 987654321
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Үйге тапсырма. Сіріңке ішінен <<үй>> құрастырылған. Ол басқа жаққа қарайтындай етіп, 2 шидің орнын ауыстыр, суретін салып көрсет.
VIII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
I. Қызықты тапсырмалар арқылы сандық заңдылықтары туралы білімдерін толықтыру ;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау :
1. <<Кім жылдам?>>
Логикалық есептерді шығару III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа сабақ. №1.Әр қатардағы сандар қалай орналасқанын мұқият қара. Әр қатарды кем дегенде 12 сан болатындай етіп жалғастыр
1. 1, 3, 5, 7,
2. 1, 4, 7, 10,
3. 40, 38, 36, 34,
№2 Тақта шоколад 6 шаршыдан тұрады. Шоколадты жеке бөліктерге бөлу үшін неше сындыру керкек? №3 Жарас Ақылбектің баласы, ал Ақылбек Кәрімнің баласы. Жарас Кәрімге кім болады? №4 Үш қаланың әрқайсысында екі екі қаламен байланыс жолы салынған. Сонда барлығы неше жол бар?
V.Пысықтау. Мына сандар қандай тәртіппен орналасқан?
123456789 987654321
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Үйге тапсырма. Сіріңке ішінен <<үй>> құрастырылған. Ол басқа жаққа қарайтындай етіп, 2 шидің орнын ауыстыр, суретін салып көрсет.
VIII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz