Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көңілді есептер
Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Мақалды оқы.
Сабақтың мақсаты:
I. Оқушылардың есеп туралы амалдарды ауызша орындау туралы білімін арттыру;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау :
1. Суреттің симметриялы екенін ескере отырып, мына адамның бетінің екінші жағын тап. Ол үшін өте мұхият болған дұрыс. Сосын сол адам бетінің екі жартысын боя.
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа материялдарды түсіндіру. №1.Көңілді есептер.
Ауызша логикалық есептерді шығару.
№2 мақалды оқып, жаз.
1 8 5 4
қққ
3 2
6 10 9 7
№3 Кестені шарты бойынша толтыр. №4 К, З, Ө әріптерін торкөздерге әртүрлі орналастыр. Мағынасы бар сөз шыққан нұсқасын белгілеп қой.
V.Пысықтау. №2 нәтижелерді күлгін төртбұрыштарға жаз.
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Үйге тапсырма. №6 фигураларды топтарға бөл.
VIII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Сабақтың мақсаты:
I. Оқушылардың есеп туралы амалдарды ауызша орындау туралы білімін арттыру;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау :
1. Суреттің симметриялы екенін ескере отырып, мына адамның бетінің екінші жағын тап. Ол үшін өте мұхият болған дұрыс. Сосын сол адам бетінің екі жартысын боя.
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа материялдарды түсіндіру. №1.Көңілді есептер.
Ауызша логикалық есептерді шығару.
№2 мақалды оқып, жаз.
1 8 5 4
қққ
3 2
6 10 9 7
№3 Кестені шарты бойынша толтыр. №4 К, З, Ө әріптерін торкөздерге әртүрлі орналастыр. Мағынасы бар сөз шыққан нұсқасын белгілеп қой.
V.Пысықтау. №2 нәтижелерді күлгін төртбұрыштарға жаз.
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Үйге тапсырма. №6 фигураларды топтарға бөл.
VIII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz