Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың барысы. Сабақтың тақрыбы
Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Жұмбақ есептер
Сабақтың мақсаты:
I. Балаларды алуан түрлі қызық есеп шығаруға төселдіру;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. II.Өткен материалды қайталау :
М3 50 Ж жылқы
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа материялдарды түсіндіру. №1.Ойлан тап.
А. Екінші сынып оқушылары екі екіден жұптасын тұрды. Сәкен мен Дәурен жетінші жұп болды. Олар алдынан санағанда жетінші болды, ал артынан санағанда төртінші болды. Сыныпта қанша оқушы бар?
Ә. Жасы жүзге келген қарт болыпты. Бүкіл өмір бойы л өзінің туылған күнін тек жирмабес рет қана атап өтіпті. Бұлай болама? Қарт 29 ақпанда туылған, ол өзінің туылған күнін тек кірбісе жылдары ғана тойлады. 25 рет атап кеткен.
Б. Алмұрттардың жартысынан компот қайнатылды. Компотқа 3 алмұрт жеткен болса, әуелде қанша алмұрт болған?
№2 Мына нүктелерді 5 түзумен қос. Қарындашты көтерме және бір нүктені 2 рет басып өтпе.
№3 Жұрыс жауапты тап. Ұсынылған жауаптардың ішінен суретке тиісті жауапты таңдап ал.
№4 суреттен 6 үшбұрышты тап.
№5 Сәйкес келетін сандарды жазып шық.
V.Пысықтау. Түйе, бота маң басқан,
Төрт аяғын тең басқан.
Шұнақ құлақ бес ешкі,
Қос лақты қос ешкі
Төрт қозылы екі қой
Бәрін бірге ойлап қой.
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау
Сабақтың мақсаты:
I. Балаларды алуан түрлі қызық есеп шығаруға төселдіру;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. II.Өткен материалды қайталау :
М3 50 Ж жылқы
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа материялдарды түсіндіру. №1.Ойлан тап.
А. Екінші сынып оқушылары екі екіден жұптасын тұрды. Сәкен мен Дәурен жетінші жұп болды. Олар алдынан санағанда жетінші болды, ал артынан санағанда төртінші болды. Сыныпта қанша оқушы бар?
Ә. Жасы жүзге келген қарт болыпты. Бүкіл өмір бойы л өзінің туылған күнін тек жирмабес рет қана атап өтіпті. Бұлай болама? Қарт 29 ақпанда туылған, ол өзінің туылған күнін тек кірбісе жылдары ғана тойлады. 25 рет атап кеткен.
Б. Алмұрттардың жартысынан компот қайнатылды. Компотқа 3 алмұрт жеткен болса, әуелде қанша алмұрт болған?
№2 Мына нүктелерді 5 түзумен қос. Қарындашты көтерме және бір нүктені 2 рет басып өтпе.
№3 Жұрыс жауапты тап. Ұсынылған жауаптардың ішінен суретке тиісті жауапты таңдап ал.
№4 суреттен 6 үшбұрышты тап.
№5 Сәйкес келетін сандарды жазып шық.
V.Пысықтау. Түйе, бота маң басқан,
Төрт аяғын тең басқан.
Шұнақ құлақ бес ешкі,
Қос лақты қос ешкі
Төрт қозылы екі қой
Бәрін бірге ойлап қой.
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz