Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қызықты тапсырмалар Сабақтың мақсаты. Сабақтың тақрыбы
Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Қызықты тапсырмалар Сабақтың мақсаты:
I. Қызықты тапсырмалар арқылы оқушылардың білімдерін толықтыру ;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау : кім тапқыр?
Кәмпитті екіге бөлу үшін бір-ақ рет сындыру керек. Ал білезік нанды екіге бөлу үшін неше рет сындыру керек?
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа сабақ. №1 Берілген тапсырмаларды орында.
50 ұпай жинау үшін андай нысанға тигізу керек?
25 ұпай жинау үшін торкөздермен жүріп өт.
№2 Кім не оқығанын жаз. Болат және Кәрім кітап оқып отыр. Екі бала кітап оқиды, ал біреуі өлең оқиды. Болат пен Кірім бірдей кітап оқыды. Кім не оқыды?
№3 Қосындысы 57 болатындай етіп, бос орындарға сандарды тауып қой.
V.Пысықтау.
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Үйге тапсырма. Мысыққа либиренттен шығуға көмектес.
VIII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
I. Қызықты тапсырмалар арқылы оқушылардың білімдерін толықтыру ;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау : кім тапқыр?
Кәмпитті екіге бөлу үшін бір-ақ рет сындыру керек. Ал білезік нанды екіге бөлу үшін неше рет сындыру керек?
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа сабақ. №1 Берілген тапсырмаларды орында.
50 ұпай жинау үшін андай нысанға тигізу керек?
25 ұпай жинау үшін торкөздермен жүріп өт.
№2 Кім не оқығанын жаз. Болат және Кәрім кітап оқып отыр. Екі бала кітап оқиды, ал біреуі өлең оқиды. Болат пен Кірім бірдей кітап оқыды. Кім не оқыды?
№3 Қосындысы 57 болатындай етіп, бос орындарға сандарды тауып қой.
V.Пысықтау.
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Үйге тапсырма. Мысыққа либиренттен шығуға көмектес.
VIII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz