Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Заттардың ортақ қасиетін атау
Күні: Сыныбы:
Сабақтың тақрыбы: Сандардың орналасу заңдылықтары
Сабақтың мақсаты:
I. Оқушыларға математикадағы қасиеттері,белгілері ортақ нысандар немесе жиын элементтері туралы білімдерін кеңейту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық
Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Үй тапырмасын тексеру III. Сабақтың мақсатын хабарлау
IV. Жаңа сабақ. Дәптермен жұмыс №1. Көңілді жаттығуларды орындау, логикалық есептерді шығару.
№2. Фигура неше текшеден құрастырылған?
№3,4 Комбинаторлық есептерді шығару
№5. Сандар қатарындағы заңдылықтарды анықтау
3,6,9,?,15 36,32,?,24,20 ?,22,33,44,55
№6. Заттардың ортақ қасиетін атау.Сондай заттар тобын ойлап тауып, суретін салу
№7. Есеп
V.Жаңа сабақты бекіту
VII. Тапсырмаларды орындау.
VIII. Бағалау
Сабақтың тақрыбы: Сандардың орналасу заңдылықтары
Сабақтың мақсаты:
I. Оқушыларға математикадағы қасиеттері,белгілері ортақ нысандар немесе жиын элементтері туралы білімдерін кеңейту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық
Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Үй тапырмасын тексеру III. Сабақтың мақсатын хабарлау
IV. Жаңа сабақ. Дәптермен жұмыс №1. Көңілді жаттығуларды орындау, логикалық есептерді шығару.
№2. Фигура неше текшеден құрастырылған?
№3,4 Комбинаторлық есептерді шығару
№5. Сандар қатарындағы заңдылықтарды анықтау
3,6,9,?,15 36,32,?,24,20 ?,22,33,44,55
№6. Заттардың ортақ қасиетін атау.Сондай заттар тобын ойлап тауып, суретін салу
№7. Есеп
V.Жаңа сабақты бекіту
VII. Тапсырмаларды орындау.
VIII. Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz